abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:59:53 #1
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_78354639


Clubgegevens
Naam: Alles Door Oefening (ADO) Den Haag.
Bijnaam: De Residentieclub, FC Den Haag, ADO.
Clubkleuren: Groen, geel.
Opgericht: 1 februari 1905
Stadion: ADO Den Haag Stadion
Capaciteit: 15.000
Hoofdsponsor: Fit For Free
Begroting: ¤ 15 miljoen
Competitie: Eredivisie

Trainer
Raymond Atteveld


Tenue


Erelijst
* Kampioen Eredivisie (2x): 1942, 1943
* Kampioen Eerste Divisie (2x): 1986, 2003
* Winnaar KNVB Beker (2x): 1968, 1975
* Promotie via Playoffs (2x): 1989, 2008

Fans in het ADO Den Haag Stadion


Videos


Links
[x] Officiële ADO Den Haag site
[x] ADOfans
[x] Northside
[x] Club achter de duinen
[x] Groen geel hart
[x] Hague City Firm
[x] Fan Support Den Haag
[x] FC Den Haag Forum

Openingspost
De openingspost van het ADO Den Haag topic vind je hier



[ Bericht 95% gewijzigd door JortK op 23-02-2010 19:38:04 ]
pi_78354773
Homo, we staan heul niet onderaan.

Trouwens, die Sinnie heeft niet eens een seizoenskaart, moet kaarten halen voor Heracles thuis zoals te zien in het Feyenoord-topic. Internethoolie.
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:40 schreef Sinnie het volgende:
De kaarten voor tegen de duitsers zijn weer binnen

Donderdag de kaarten halen voor tegen Heracles
Heracles thuis op 14 maart. whehhehehe.

En nu weer snel je hol in idioot.
pi_78354825
TerugVindPunten
Ik ben van pindavlees
pi_78355005
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef De_kromme het volgende:
Homo, we staan heul niet onderaan.

Trouwens, die Sinnie heeft niet eens een seizoenskaart, moet kaarten halen voor Heracles thuis zoals te zien in het Feyenoord-topic. Internethoolie.
[..]

Heracles thuis op 14 maart. whehhehehe.

En nu weer snel je hol in idioot.
nee joh, waarschijnlijk heeft ie een stadionverbod wegens eh......plassen tegen de omheining ofzo maar heeft ie via zijn connecties op slinkse wijze kaarten weten te bemachtigen en komt ie vermomd met baard, snor en bril alsnog de Kuip binnen! Die gast is helemaal gek! als je leest wat ie allemaal met zn maten uitspookt. zwaar respect voor! ik zou het niet durven in ieder geval. op utrecht centraal, op weg naar z'n eigen woonplaats ver weg van Rotterdam, een groep joden uitdagen! vette dope! helemaal loco!

mooie topic titel overigens, en zo is het maar net!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:09:27 #5
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_78355023
FC Den Haag FC!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:10:59 #6
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_78355097
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef De_kromme het volgende:
Homo, we staan heul niet onderaan.

Trouwens, die Sinnie heeft niet eens een seizoenskaart, moet kaarten halen voor Heracles thuis zoals te zien in het Feyenoord-topic. Internethoolie.
[..]

Heracles thuis op 14 maart. whehhehehe.

En nu weer snel je hol in idioot.
pi_78355118
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:59 schreef JortK het volgende:
OP kan ik nergen vinden
Even de OP zoeken die pagina is namelijk verdwenen:P
pi_78355172
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:09 schreef JAM het volgende:
FC Den Haag FC!
it's the priiiide of Holland....!!!
pi_78355436
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:59 schreef JortK het volgende:
OP kan ik nergen vinden
De OP is nu wel HIEEEEEEEEEEEEEER te vinden.
pi_78356223
tvp
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:26:26 #11
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78359004
Atte Atte Atte Atteveeeeeeeeeld!


2-1 tegen Roda JC, we are staying up!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_78377775
Nah, ben ff niet op het forum en het topicje is alweer gesloten... krijg je als je allemaal van die mannen hebt hier

Afijn die Sinnie had weinig Sinnigs te melden op het vorige topic...

Balen dat ik er niet bij kon zijn maar helaas... Ben er wel weer bij bij Roda en Vitesse (mijn jongens gaan dan met de spelers het veld op)... Dit moeten gewoon 6 punten worden die in Den Haag blijven!!!!

PS. Blijf maar die herhaling zien van het laatste doelpunt van Danny... blijft echt gaaf!!!!
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag...
pi_78378718
Vitesse gaan we niet zo makkelijk pakken hoor, die zijn echt wel degelijk hoewel ze kut speelden dit weekend tegen Ajax.

Ik hoop op 4 punten. Gogogogogo.
pi_78378777
quote:
Gebiedsverbod Schiphol voor ADO-fans
Uitgegeven: 23 februari 2010 23:44
Laatst gewijzigd: 23 februari 2010 23:45
HAARLEMMERMEER - Zestien aanhangers van de Haagse voetbalclub ADO mogen zich woensdag niet op Schiphol vertonen. Zij hebben een gebiedsverbod gekregen van de burgemeester van Haarlemmermeer.
© ANP

Dat hebben woordvoerders van de politie Haaglanden en de gemeente Haarlemmermeer dinsdagavond gezegd.

Woensdag vertrekken Ajax-supporters vanaf de luchthaven naar Turijn voor de tweede wedstrijd in de Europa League tegen Juventus. De ADO-supporters zouden mogelijk de confrontatie met de Ajax-fans willen zoeken. De marechaussee had hiervoor 'bepaalde' aanwijzingen.

Een aantal ADO-supporters wilde ook naar Turijn afreizen. Daarop is besloten de zestien een gebiedsverbod te geven. Zij hebben maandagavond daarover een brief ontvangen van de burgemeester van Haarlemmermeer.
[14.gif]
pi_78378807
Lollers.
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:12:58 #16
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_78381361
Koos moet gedacht hebben als ik met me vlag door de Rotterdamse controle kom moet dat in Schiphol ook wel lukken

Maar dan pakken ze toch lekker de auto?
pi_78385384
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:58 schreef De_kromme het volgende:
Vitesse gaan we niet zo makkelijk pakken hoor, die zijn echt wel degelijk hoewel ze kut speelden dit weekend tegen Ajax.

Ik hoop op 4 punten. Gogogogogo.
Minimaal 4 punten inderdaad, Roda & Vitesse kan je niet vergelijken met Willem II. Maar ik hoop op 6.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:34:21 #18
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78388278
6 punten, geen excuses.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:39:10 #19
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  User die overal opduikt 2022 woensdag 24 februari 2010 @ 14:41:25 #20
186611 Haags
pi_78393116
Vrijdag een 6 punten wedstrijd tegen roda jc. Deze MOET gewonnen worden!!
Zonder wrijving geen glans
pi_78404510
Ik ben altijd voorzichtig met uitspraken, dat brengt geluk
Oja, en ik doe me uitshirt aan in het stadion, sinds ik dat doe winnen we steeds thuiswedstrijden
  woensdag 24 februari 2010 @ 19:42:57 #22
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_78405197
Dat heeft er niets mee te maken; dat komt omdat ik sindskort damesondergoed draag.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:57:05 #23
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_78408646
Vrijdag gewooon winnuuuuuhh!!!!!
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:57:52 #24
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_78415967
Ik leg m'n slipjes klaar!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_78419223
Goed stuk op de officiële site.

ADO Den Haag is indianenverhalen zat

De berichtgeving over ADO Den Haag-supporters die ongeregeldheden zouden willen veroorzaken op weg naar de uitwedstrijd van Ajax bij Juventus is bij de club zelf met totale verbazing ontvangen.
“Het zijn indianenverhalen”, aldus directeur Stadion en Veiligheid Maurice Westerwoudt.

De supportersverenigingen van ADO Den Haag en Juventus hebben al sinds jaar en dag een goede band, waardoor Italiaanse fans wel eens richting Den Haag komen en omgekeerd. Ook voor het Europa Leaguetreffen van donderdagavond zou een klein groepje ADO Den Haag-supporters naar Turijn gaan.

Het zijn aantoonbaar onjuiste verhalen dat deze aanhangers van de club voor onrust wilden zorgen. De wijze waarop nu over deze voetballiefhebbers wordt geschreven brengt zowel de club als deze mensen persoonlijk in diskrediet en dat betreurt ADO Den Haag uiteraard ten zeerste.

Vorige week waren er ook berichten over rellen die verwacht werden in Amsterdam, tussen supporters van Ajax en Juventus, waarbij grote groepen ADO Den Haag supporters zich aan de zijde van de Italianen zouden scharen. De dag erna bleek dat geen enkele sprake was van welke betrokkenheid van ADO Den Haag-supporters dan ook.

En het is niet voor het eerst dat dit gebeurt. Eerder bij onrust rondom een Nederlands elftalwedstrijd in Enschede werd er richting de Haagse supporters gewezen en bij een bekerwedstrijd van Ajax bij FC Dordrecht idem dito. En in beide gevallen was er niemand met een Haagse achtergrond bij betrokken. De club en haar supporters zijn juist zo goed bezig samen. Het lijkt ondertussen makkelijk scoren te zijn om ADO Den Haag in een verhaal te betrekken.

Maurice Westerwoudt: “Met de tendentieuze berichten van de afgelopen week worden oude beelden over ADO Den Haag-supporters in leven gehouden. De werkelijkheid is gelukkig een andere. ”

ADO Den Haag ondervindt schade indien als gevolg van onjuiste berichtgeving gebaseerd op feitelijke onjuistheden supporters ten onrechte worden afgeschrikt om de thuiswedstrijden te bezoeken.

Mochten de 16 supporters beslissen een rechtszaak aan te spannen over het onrecht dat hen is aangedaan, dan zal de club hen daarin steunen.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:58:33 #26
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78419291
hehe, eindelijk eens tegengas! HULDE!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 25 februari 2010 @ 08:21:22 #27
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_78443220
Karim Soltani wil toch blijven

Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)


25 februari 2010
Karim Soltani wil toch langer blijven bij ADO Den Haag. De Franse Algerijn is bereid met de club opnieuw te onderhandelen, aldus RTV West.

Eind vorig jaar liepen gesprekken over een contractverlening uit op niets, omdat hij een bod van ADO niet accepteerde. Hij had toen bij het loven en bieden te maken met André Wetzel. Die nam Soltani bijna twee seizoenen geleden mee van VVV.

De zaakwaarnemer van de linksbuiten schermde bij het stuklopen van de onderhandelingen nog met belangstelling van Franse clubs. Blijkbaar is dat op niks uitgelopen.
pi_78447371
Waarschijnlijk was er geen enkele club geinteresseerd in die knakker, en nu blijft hij toch maar hangen. Wat prima is, maar niet voor een hoger salaris.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 09:15:46 #30
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_78469188
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:16 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
Karim Soltani wil toch blijven

Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)


25 februari 2010
Karim Soltani wil toch langer blijven bij ADO Den Haag. De Franse Algerijn is bereid met de club opnieuw te onderhandelen, aldus RTV West.

Eind vorig jaar liepen gesprekken over een contractverlening uit op niets, omdat hij een bod van ADO niet accepteerde. Hij had toen bij het loven en bieden te maken met André Wetzel. Die nam Soltani bijna twee seizoenen geleden mee van VVV.

De zaakwaarnemer van de linksbuiten schermde bij het stuklopen van de onderhandelingen nog met belangstelling van Franse clubs. Blijkbaar is dat op niks uitgelopen.
Optyfen met die gozer en Vicento erin
pi_78477779
Ik ga vanavond

Normaal wil niemand wil met mij mee naar ADO. Mijn vrienden denken dat iedereen bij ADO op de tribune een mega-hooligan is, de mietjes

Ik probeer al bijna 10 jaar om mijn vriend mee naar ADO te krijgen, maar hij wil niet (hij is voor Feyenoord en 'hij houdt niet van degradatievoetbal' volgens mij is dat een contradictio, zo goed doet Feyenoord het ook weer niet, maar ja. Hij was trouwens schijtchagerijnig vorig weekend )

Anyway, zijn beste vriend heeft ineens kaartjes gekregen en nu gaan we dus toch met z'n 4-tjes.
Heb rete veel zin om ADO te zien winnen
That's not opinion, that's science. And science is one cold hearted bitch with a 14-inch strap-on (Vincent Masuka)
pi_78478732
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:15 schreef TommyCarcetti het volgende:
Ik ga vanavond

Normaal wil niemand wil met mij mee naar ADO. Mijn vrienden denken dat iedereen bij ADO op de tribune een mega-hooligan is, de mietjes

Ik probeer al bijna 10 jaar om mijn vriend mee naar ADO te krijgen, maar hij wil niet (hij is voor Feyenoord en 'hij houdt niet van degradatievoetbal' volgens mij is dat een contradictio, zo goed doet Feyenoord het ook weer niet, maar ja. Hij was trouwens schijtchagerijnig vorig weekend )

Anyway, zijn beste vriend heeft ineens kaartjes gekregen en nu gaan we dus toch met z'n 4-tjes.
Heb rete veel zin om ADO te zien winnen
haha, lache!
tip: mocht je in of nabij vakkie O zitten, pas op als DH scoort want het is tegenwoordig "in" om na een goal een soort partijtje vrijworstelen te starten....zo lette een vriend 2 weken geleden niet op en vloog 5 rijen naar beneden met hoofd richting veld...een soort head-first maar dan via puntige stoeltjes en betonnen randen. Puur geluk dat ie niet naar het ziekenhuis hoefde, want hij had net zo goed dood kunnen vallen, serieus! Dus zodra er gescoord wordt: springen en juichen en tegelijkertijd half omgedraaid staan om een eventuele massa van boven "op te kunnen vangen"
Levensgevaarlijk om daar bijvoorbeeld met je opa ofzo tussen te gaan staan...

Veel plezier!
pi_78478916
Het wordt 3-1 voor onze mannen.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:48:27 #34
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_78479186
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

haha, lache!
tip: mocht je in of nabij vakkie O zitten, pas op als DH scoort want het is tegenwoordig "in" om na een goal een soort partijtje vrijworstelen te starten....zo lette een vriend 2 weken geleden niet op en vloog 5 rijen naar beneden met hoofd richting veld...een soort head-first maar dan via puntige stoeltjes en betonnen randen. Puur geluk dat ie niet naar het ziekenhuis hoefde, want hij had net zo goed dood kunnen vallen, serieus! Dus zodra er gescoord wordt: springen en juichen en tegelijkertijd half omgedraaid staan om een eventuele massa van boven "op te kunnen vangen"
Levensgevaarlijk om daar bijvoorbeeld met je opa ofzo tussen te gaan staan...

Veel plezier!
Ja dat had je vroeger in het zuiderpark op midden-noord ook (toen het nog staanplaatsen waren). Maar op een gegeven moment stopte ze daarmee. Maar tegenwoordig staan er op O allemaal pubertjes die zichzelf met 10 man heel wat vinden en dit weer in 'ere' hersteld hebben....
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:49:52 #35
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_78479325
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

haha, lache!
tip: mocht je in of nabij vakkie O zitten, pas op als DH scoort want het is tegenwoordig "in" om na een goal een soort partijtje vrijworstelen te starten....zo lette een vriend 2 weken geleden niet op en vloog 5 rijen naar beneden met hoofd richting veld...een soort head-first maar dan via puntige stoeltjes en betonnen randen. Puur geluk dat ie niet naar het ziekenhuis hoefde, want hij had net zo goed dood kunnen vallen, serieus! Dus zodra er gescoord wordt: springen en juichen en tegelijkertijd half omgedraaid staan om een eventuele massa van boven "op te kunnen vangen"
Levensgevaarlijk om daar bijvoorbeeld met je opa ofzo tussen te gaan staan...

Veel plezier!
Da's best heftig voor je vriend! Goeie tip
Ik heb alleen geen flauw idee in welk vak we zitten..
That's not opinion, that's science. And science is one cold hearted bitch with a 14-inch strap-on (Vincent Masuka)
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:41:53 #37
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_78491752
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:52 schreef TommyCarcetti het volgende:

[..]

Da's best heftig voor je vriend! Goeie tip
Ik heb alleen geen flauw idee in welk vak we zitten..
Zou ik voor vanavond toch ff op je kaartje kijken

Mensen, tot straks!

Fijne wedstrijd toegewenst!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 23:02:45 #38
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_78502043
Sjezus, wat een amateurs!!!
Echt één van de slechtste wedstrijden die ik gezien heb. Totaal geen inzet en het was nog fucking koud ook

En waarom zingen sommige nog steeds 'Haags kwartiertje'? Dat is het moment dat we altijd de meeste tegengoals krijgen...
pi_78502075
Wat was het weer ouderwets slecht vandaag zeg.
Gewoon weer overleven dit seizoen en aan het eind van het seizoen bijna alle aflopende lekker laten lopen.

[ Bericht 55% gewijzigd door Christianadodenhaagfan op 26-02-2010 23:09:09 ]
pi_78503670
Sukkels sukkels, nacompetitie komt zo wel erg dichtbij. Volgende week MOET gewonnen worden anders is t gewoon afgelopen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 01:47:56 #41
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78509615
slechtste wedstrijd van het seizoen, een absolute wanvertoning.


Milic een enkeltje bank, aub!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_78509632
Welke spelers mogen van jullie aan het eind van het seizoen vertrekken met een aflopend contract.

Ik vind:

Yuri Cornellise,Richard Knopper,Pascal Boschaart,Schwiebbe en Soltani.
Zou het ook niet erg vinden als Milic en Powel vertrekken, drukken met hun salaris hard op de begroting.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 01:52:37 #43
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78509724
weg:
Danny van der Ree
Christian van Wijngen
Levi Schwiebbe
Joël Tillema
Santy Hulst
Barry Ditewig
Gino Coutinho
Yuri Cornelisse

houden:
Lorenzo Piqué
Wesley Verhoek
Danny Buijs
Richard Knopper

indien zij verbeteren houden:
Pascal Bosschaart
Karim Soltani
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_78511477
Knopper moet blijven idioot. Laat die nou maar ff terugkomen na zware blessure. Bosschaart 100% weg. Soltani kan je houden, mits niet voor een hoger salaris. Cornelisse en Schwiebbe mogen idd wel optieve.

Tyfus Hadouir, snap sowieso niet dat je die kneus niet meteen de wedstrijd hebt uitgeschopt.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:49:33 #45
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78514991
Bosschaart heb ik seizoenen lang op gescholden, maar hij speelt de laatste weken goed - de enige die een dikke voldoende verdiende gisteren.

Behalve de cornervlag natuurlijk...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_78516757
Bosschaart is wel redelijk alleen, hij heeft altijd 1 of 2 momentjes in de wedstrijd dat hij een blunder maakt
pi_78517147
Bosschaart doed het na 3 jaar een keer is goed bij Ado.
Maar ik denk dat Bosschaart niet onvervangbaar is, ik zou ze contract dan ook niet verlengen als ik ado was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hagenaar_94 op 28-02-2010 00:42:28 ]
pi_78521893
Mij zijn gisteren een paar dingen opgevallen:
- Ook op de eretribune (ja daar zat ik dus, is dus niet echt stoer ) maken ze oerwoudgeluiden
- Er was best veel onnodig balverlies (maar ook bij Roda)
- Atteveld wordt toch wel kaal van de achterkant
- Milic was echt slecht
- Best weinig doelkansen van beide partijen
- Na de 1-2 liep de halve tribune leeg
- Volgens mij was het aan de overkant op de tribunes veel sfeervoller

Ik wil snel weer eens gaan maar dan zou het wel leuk zijn als we winnen.
That's not opinion, that's science. And science is one cold hearted bitch with a 14-inch strap-on (Vincent Masuka)
  zaterdag 27 februari 2010 @ 23:24:33 #49
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_78537884
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 15:59 schreef TommyCarcetti het volgende:
Mij zijn gisteren een paar dingen opgevallen:
- Ook op de eretribune (ja daar zat ik dus, is dus niet echt stoer ) maken ze oerwoudgeluiden
Heb je misschien niet gehoord dat ze Kum, Kum, Kum schreeuwde? Lijkt op oerwoudgeluiden...

Voor de rest: Eensch
pi_78541021
Als Milic niet snel beter gaat spelen hoop ik echt hij vertrekt.
Geloof dat die tot 2012 heeft.
Het meest treurige is dat niet eens een bal normaal kan doorkoppen.
En z'n techniek is ook niet al te best kan niet eens normaal een man paseren.
  zondag 28 februari 2010 @ 09:16:22 #51
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_78545048
quote:
Op zondag 28 februari 2010 00:46 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Als Milic niet snel beter gaat spelen hoop ik echt hij vertrekt.
Geloof dat die tot 2012 heeft.
Het meest treurige is dat niet eens een bal normaal kan doorkoppen.
En z'n techniek is ook niet al te best kan niet eens normaal een man paseren.
En dan toch nog een dubbele schaar in de prachtwedstrijd tegen Roda eruit gooien
pi_78550383
Dat was wel een mooie schaar. ;P

Maar even ander nieuws.

Bodde loopt opnieuw knieblessure op bij rentree
28/02/2010 13:37

Swansea City verwacht de komende tijd geen beroep te kunnen doen op Ferrie Bodde. De middenvelder maakte zaterdag zijn rentree, maar moest al na ruim een half uur naar de kant.

'Het is dezelfde knie', aldus manager Paulo Sousa op de Swansea-website. 'We moeten de scan van zondag afwachten. Op dit moment is hij thuis en baalt hij natuurlijk van deze tegenslag.'

'Hij trainde goed en voelde zich goed', vervolgde de 39-jarige Portugees. 'Hij voelde zich zelfs sterker dan voor zijn blessure. Maar goed, deze dingen kunnen gebeuren.'

Bodde raakte in september geblesseerd aan zijn linkerknie. Na maandenlange revalidatie maakte de voormalig ADO-middenvelder zijn rentree in het uitduel met Peterborough United (1-0).
  zondag 28 februari 2010 @ 16:13:59 #53
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zondag 28 februari 2010 @ 16:50:41 #54
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78556716
Hadden die hufters hem maar moeten verkopen toen ze nog geld voor hem konden vangen.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_78559881
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:24 schreef gunk77 het volgende:

[..]

Heb je misschien niet gehoord dat ze Kum, Kum, Kum schreeuwde? Lijkt op oerwoudgeluiden...

Schreeuwde ze 'Kum, Kum, Kum' naar Ka ??
Ka (die warmliep naast de eretribune) reageerde er trouwens op met kushandjes en met gebaar achter oor, zo van 'ik hoor niets'. Hij liet zich iig niet gek maken.

Maar het waren er maar een paar gelukkig
That's not opinion, that's science. And science is one cold hearted bitch with a 14-inch strap-on (Vincent Masuka)
  User die overal opduikt 2022 zondag 28 februari 2010 @ 19:24:45 #56
186611 Haags
pi_78561894
Wat een bar slechte wedstrijd! Meer wil ik er niet over kwijt!!
Zonder wrijving geen glans
  zondag 28 februari 2010 @ 19:31:54 #57
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_78562187
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:25 schreef TommyCarcetti het volgende:

[..]

Schreeuwde ze 'Kum, Kum, Kum' naar Ka ??
Ka (die warmliep naast de eretribune) reageerde er trouwens op met kushandjes en met gebaar achter oor, zo van 'ik hoor niets'. Hij liet zich iig niet gek maken.

Maar het waren er maar een paar gelukkig
Je zei niet dat Ka daar warmliep....
Maar dat vind ik ook klotegeintjes, slaat nergens op...
  zondag 28 februari 2010 @ 19:54:38 #58
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78563093
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:25 schreef TommyCarcetti het volgende:

[..]

Schreeuwde ze 'Kum, Kum, Kum' naar Ka ??
Ka (die warmliep naast de eretribune) reageerde er trouwens op met kushandjes en met gebaar achter oor, zo van 'ik hoor niets'. Hij liet zich iig niet gek maken.

Maar het waren er maar een paar gelukkig
Om dat nu meteen maar weer aan te halen, als het om een paar kneusjes gaat.... dat heb je overal.
Misschien moet je maar niet maar gaan.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 28 februari 2010 @ 20:19:00 #59
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_78564196
Trouwens nog wel meegemoeten met een steward, ik trapte per ongeluk een stoeltje uit zijn voegen
pi_78582820
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Om dat nu meteen maar weer aan te halen, als het om een paar kneusjes gaat.... dat heb je overal.
Misschien moet je maar niet maar gaan.
Je hebt wel gelijk dat het eigenlijk zonde is om er teveel aandacht aan te besteden. Waar het mij alleen om ging, was dat dit dus ook door volwassen mannen op de eretribune gebeurde. Dus ben ik naïef, dat ik dat alleen van opgeschoten pubertjes verwacht. Dat was alles.

Om daarvoor weg te blijven, zou ik die mongolen te veel eer geven. Ik kom voor ADO niet voor hen.

Maar om nou te zeggen dat ik heb genoten van het voetbal vrijdag...
That's not opinion, that's science. And science is one cold hearted bitch with a 14-inch strap-on (Vincent Masuka)
  maandag 1 maart 2010 @ 12:06:11 #61
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_78584978
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef TommyCarcetti het volgende:

Maar om nou te zeggen dat ik heb genoten van het voetbal vrijdag...
Dat zeker niet
Maar ik vind het niveau in Nederland sowieso heel laag.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:13:29 #62
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_78585267
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:06 schreef gunk77 het volgende:

[..]

Dat zeker niet
Maar ik vind het niveau in Nederland sowieso heel laag.
Sommige ploegen zijn wel echt beter, maar zodra die dan europees in actie komen blijft er niets meer van over
pi_78586190
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef TommyCarcetti het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk dat het eigenlijk zonde is om er teveel aandacht aan te besteden. Waar het mij alleen om ging, was dat dit dus ook door volwassen mannen op de eretribune gebeurde. Dus ben ik naïef, dat ik dat alleen van opgeschoten pubertjes verwacht. Dat was alles.

Om daarvoor weg te blijven, zou ik die mongolen te veel eer geven. Ik kom voor ADO niet voor hen.

Maar om nou te zeggen dat ik heb genoten van het voetbal vrijdag...
Je trof het ook niet hoor, was na Heerenveen-thuis (ookal werd die gewonnen) de slechtste pot in tijden.
pi_78586214
Laten we ons vasthouden aan het feit dat ADO zo wisselvallig als de pest is, aangezien het dan nu weer tijd is voor een UP periode
pi_78590590
Vind de beste keeper die we hebben,als die meer vertrouwen zou krijgen.

Overgang geblesseerde Waterman naar Noorwegen ketst af
Maandag, 1 maart 2010 om 13:42 | Wed ¤ 50 euro gratis op wedstrijdenDe tijdelijke overgang van Boy Waterman naar Viking FK is afgeketst. De doelman van AZ bereikte weliswaar een overeenkomst met de Noorse club, maar kwam niet door de medische keuring heen. AZ meldt op haar website dat Viking de deal heeft afgeblazen toen duidelijk werd dat Waterman nog met een liesblessure kampt.

De Alkmaarders en Viking hadden een akkoord bereikt over een verhuur van de doelman, die aan het einde van het seizoen definitief ingelijfd kon worden. De 26-jarige Waterman is echter nog herstellende van een liesblessure die hij bij zijn huidige club ADO Den Haag opliep. Viking FK achtte hierdoor de mogelijke beschikbaarheid van Waterman te minimaal.

Waterman maakt het seizoen zodoende op huurbasis af bij ADO Den Haag. De doelman heeft in Alkmaar nog een contract tot de zomer van 2011 en zal in de zomer terugkeren naar AZ. Voor ADO speelde Waterman tot dusver tien competitiewedstrijden: zijn laatste duel dateert van mei 2009.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hagenaar_94 op 01-03-2010 14:31:25 ]
pi_78592069
Wat vind jullie ervan?

Saeijs staat open voor terugkeer naar ADO Den Haag

Jan-Paul Saeijs hoopt aan het einde van het seizoen terug te kunnen keren naar ADO Den Haag. De
verdediger van Roda JC beschikt over een aflopend contract en vooralsnog ziet het er niet naar uit dat hij deze verbintenis gaat verlengen. Een terugkeer naar ADO ziet Saeijs meer zitten.

De verdediger speelde al 161 competitiewedstrijden voor de hofstedelingen, voordat hij halverwege het seizoen 2005/06 overstapte naar Roda. Daar begon hij goed, maar uiteindelijk werd Saeijs verhuurd aan Southampton. In de zomer keerde de verdediger weer terug en inmiddels staat de teller dit seizoen op dertien competitiewedstrijden.

Afgelopen vrijdag stond hij nog in de basis bij Roda voor het uitduel met ADO Den Haag (1-2) en na afloop vertelde de mandekker aan RTV West dat hij in de zomer graag terug zou willen keren naar de residentiestad. Saeijs liet weten dat zijn ‘hart nog altijd bij ADO Haag’ ligt en dat hij afwacht hoe de zaken zich gaan ontwikkelen.
  maandag 1 maart 2010 @ 16:08:02 #67
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_78594813
quote:
Contractverlenging bij Barcelona maakt Piqué 200 miljoen waard. Penningmeester ADO Den Haag: 'Bij ons mag je ze allebei hebben voor dat bedrag.'
Michael van Domburg
  maandag 1 maart 2010 @ 20:18:36 #68
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78606813
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:59 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Wat vind jullie ervan?

Saeijs staat open voor terugkeer naar ADO Den Haag

Jan-Paul Saeijs hoopt aan het einde van het seizoen terug te kunnen keren naar ADO Den Haag. De
verdediger van Roda JC beschikt over een aflopend contract en vooralsnog ziet het er niet naar uit dat hij deze verbintenis gaat verlengen. Een terugkeer naar ADO ziet Saeijs meer zitten.

De verdediger speelde al 161 competitiewedstrijden voor de hofstedelingen, voordat hij halverwege het seizoen 2005/06 overstapte naar Roda. Daar begon hij goed, maar uiteindelijk werd Saeijs verhuurd aan Southampton. In de zomer keerde de verdediger weer terug en inmiddels staat de teller dit seizoen op dertien competitiewedstrijden.

Afgelopen vrijdag stond hij nog in de basis bij Roda voor het uitduel met ADO Den Haag (1-2) en na afloop vertelde de mandekker aan RTV West dat hij in de zomer graag terug zou willen keren naar de residentiestad. Saeijs liet weten dat zijn ‘hart nog altijd bij ADO Haag’ ligt en dat hij afwacht hoe de zaken zich gaan ontwikkelen.
Laat maar komen,goed om er bij te hebben als reserve.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_78611880
Als Horvath vertrekt lijkt me het een goeie vervanger, minimaal gelijk waardig aan Horvath.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:03:53 #70
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_78637492
Daar was een tijdje geleden ook al sprake van. Toen wilde hij alleen komen als hij een contract van drie jaar zou krijgen en dat, dat leek mij ook iets te gortig. Benieuwd hoe Saeijs er nu over denkt. Welkom is hij zeker wat mij betreft. Die gozer neemt toch een pak ervaring mee en daar kan de rest ook een hoop van opsteken. He's here, he's there, he's fucking everywhere!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_78681865
ADO niet van plan met terugkrabbelende Soltani door te gaan
Woensdag, 3 maart 2010 om 11:13 | Wed ¤ 50 euro gratis op wedstrijden
Karim Soltani liet eind vorig jaar weten niet bij te tekenen bij ADO Den Haag. De Franse aanvaller zag zijn nieuwe opties echter niet zitten en besloot zijn beslissing terug te draaien. ADO heeft echter nu geen reden meer om Soltani na dit seizoen bij de selectie te houden. “ Ik heb ook gelezen dat Karim nu wel wil blijven. Daar kan ik weinig mee”, legt trainer Raymond Atteveld aan Voetbal International uit.

Atteveld, die na het vertrek van André Wetzel verantwoordelijk is voor het technische beleid bij ADO, geeft aan dat de Haagse club inmiddels verder kijkt. “Hij wilde een paar maanden geleden verder kijken. Prima hoor. Maar op dat moment besloten wij om datzelfde te doen. We zijn best tevreden over Karim, maar we zijn niet van plan binnenkort met hem rond de tafel te gaan.”

De 25-jarige aanvaller is bezig aan zijn tweede seizoen bij ADO. Tot dusver kwam hij tot veertig competitieduels, waarin hij tien keer trefzeker was. Voordat hij actief was bij de huidige nummer zestien van de Eredivisie speelde Soltani bij VVV-Venlo.

Denk dat het een goede beslissing is. Is niet onvervangbaar in mijn ogen.
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:51:13 #72
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_78754679
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Om dat nu meteen maar weer aan te halen, als het om een paar kneusjes gaat.... dat heb je overal.
Misschien moet je maar niet maar gaan.
paar kneusjes, sure....half midden noord doet nog aan apengeluiden hoor als een neger bijdehand loopt te doen. mij maakt het niks uit. als een neger te ver gaat doe ik soms ook mee. lekker belangrijk pffff.
pi_78754808
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef JortK het volgende:
Trouwens nog wel meegemoeten met een steward, ik trapte per ongeluk een stoeltje uit zijn voegen
en jij gaat rustig mee??
hahaha.

wel knap van je dat je zon stoeltje los weet te schoppen nadat ze met een paar extra bouten zijn vastgezet omdat er per wedstrijd tientallen sneuvelden, dat dan weer wel...

den haag gaat nc spelen, das heel simpel. zwaar kut natuurlijk maar uiteindelijk wel terecht. tis gewoon een bout elftal wat we hebben. maar ja.
pi_78756933
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:30 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

en jij gaat rustig mee??
hahaha.

wel knap van je dat je zon stoeltje los weet te schoppen nadat ze met een paar extra bouten zijn vastgezet omdat er per wedstrijd tientallen sneuvelden, dat dan weer wel...

den haag gaat nc spelen, das heel simpel. zwaar kut natuurlijk maar uiteindelijk wel terecht. tis gewoon een bout elftal wat we hebben. maar ja.
Nacompetitie... ik vrees daar ook voor. Ik zie alleen nog een uitweg als we Vitesse-thuis VVV-thuis RKC-thuis & NEC-thuis allemaal winnen. Dan kom je op 34 uit 34 (zonder punten bij evt andere wedstrijden). Maarja ik zie ze het niet allemaal winnen eerlijk gezegt. Laten we eerst zaterdag maar beginnen die MOET gewonnen worden anders is het sowieso al afgelopen met de nacompetitie-ontloop plannen.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:52:29 #76
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_78763298
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:30 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

en jij gaat rustig mee??
hahaha.

wel knap van je dat je zon stoeltje los weet te schoppen nadat ze met een paar extra bouten zijn vastgezet omdat er per wedstrijd tientallen sneuvelden, dat dan weer wel...

den haag gaat nc spelen, das heel simpel. zwaar kut natuurlijk maar uiteindelijk wel terecht. tis gewoon een bout elftal wat we hebben. maar ja.
Ik ben heel netjes man
pi_78786125
Oper speelt morgen in de bassis tegen Vitesse.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:44:05 #78
167012 Muurbloempj_1971
Ado woman 4ever...
pi_78787466
Hmmm, ben best wel realist maar er zijn nog 9 wedstrijden (toch?) te gaan en zolang het nog niet zeker is van de NC, ga ik er nog niet aan denken. Niet om feiten niet onder ogen te zien maar misschien omdat ik van huis uit een rasoptimist ben ondanks...

It aint over till its over jongens!

Ben er morgen weer bij en mijn jongens gaan het veld op...

Ze wilden met Kum, oudste, en Verhoek, jongste het veld op maarja helaas hebben ze niks te kiezen

Succes morgen jongens!
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:02:38 #79
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78794927
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:44 schreef Muurbloempj_1971 het volgende:
Hmmm, ben best wel realist maar er zijn nog 9 wedstrijden (toch?) te gaan en zolang het nog niet zeker is van de NC, ga ik er nog niet aan denken. Niet om feiten niet onder ogen te zien maar misschien omdat ik van huis uit een rasoptimist ben ondanks...

It aint over till its over jongens!

Ben er morgen weer bij en mijn jongens gaan het veld op...

Ze wilden met Kum, oudste, en Verhoek, jongste het veld op maarja helaas hebben ze niks te kiezen

Succes morgen jongens!
Niet zo gek doen... RKC, Vitesse en VVV nog thuis - dat moeten 9 punten zijn. NEC misschien nog = 12 en dat is ZEKER genoeg om erin te blijven
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:03:10 #80
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78794963
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:16 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Oper speelt morgen in de bassis tegen Vitesse.
Dat lijkt me niet meer dan logisch, Milic was wel abominabel slecht vorige ronde.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_78795202
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:44 schreef Muurbloempj_1971 het volgende:
Hmmm, ben best wel realist maar er zijn nog 9 wedstrijden (toch?) te gaan en zolang het nog niet zeker is van de NC, ga ik er nog niet aan denken. Niet om feiten niet onder ogen te zien maar misschien omdat ik van huis uit een rasoptimist ben ondanks...

It aint over till its over jongens!

Ben er morgen weer bij en mijn jongens gaan het veld op...

Ze wilden met Kum, oudste, en Verhoek, jongste het veld op maarja helaas hebben ze niks te kiezen

Succes morgen jongens!
Nee er is inderdaad nog niks verloren, duidelijk is wel dat het morgen aanhaken of sluiten (is dat Nederlands? ) wordt.
pi_78830103
Klotezooi.
Dat wordt weer kijken naar je concurenten
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:08:45 #83
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78831384
als Sparta, NEC en VVV verliezen schieten we er nog wel wat mee op - maar we hadden dit gewoon weer moeten winnen.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:10:35 #84
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78831445
en Oper die begin 2e helft al zwaar vermoeid is...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_78832103
Dat Oper niet topfit zou zijn viel te verwachten, maar dat die kneus pas in de 88 minuut Soltani naar de kant haalt vond ik pas echt kut. Die liep echt een partij te prutsen zeg
Bosschaart had ook zijn gebruikelijke onbegrepen passes.
Vond eigenlijk alleen Kum en Verhoek wel aardig spelen.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:29:52 #86
167012 Muurbloempj_1971
Ado woman 4ever...
pi_78832179
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAROM zetten ze Milic erin?????????????????????????? En waaaaaaaaaaaaaaaarom zetten ze Knopper er 3 min. voor tijd in?

Zucht...

Het is nog niet over maar als ze zo doorgaan....
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag...
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:41:01 #87
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78832565
Milic voor Oper was niet meer dan logisch.

Soltani had inderdaad eerder gewisseld moeten worden, Knopper erin was logisch... maar dat had echt in de 75/80e minuut moeten gebeuren, als nog niet eerder
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:42:41 #88
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78832611
maar ik denk dat Oper en Milic allebei maar beter naar de tribune kunnen gaan. Gooi Knopper dan maar in de spits

Volgens mij hebben nog meer aan Kevin Cameron...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 7 maart 2010 @ 08:48:09 #89
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_78839073
Is die Atteveld in de war of zo? Meestal ga je 3 minuten voor tijd een speler wisselen als je voor staat om tijd te rekken (heel irritant, maar goed). Maar hij gaat dat doen terwijl je op zoek bent naar het winnende doelpunt

Gooi Knopper er verdomme eerder in. En vooral niet die Milic erin.
  zondag 7 maart 2010 @ 11:10:26 #90
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78840913
stoor me trouwens ook verschrikkelijk aan Zwinkels. Op zich een aardige keeper hoor... maar waarom neemt die man continu al z'n uittrappen zo tergend langzaam??
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_78841794
Van mij mag Ditewig weer terug in de goal. De spelhervattingen van Zwinkels zijn inderdaad tergend langzaam en leiden meestal tot balverlies. Ook bij hoge ballen van de zijkanten is ie vaak onvoorspelbaar.
  zondag 7 maart 2010 @ 19:32:56 #92
167012 Muurbloempj_1971
Ado woman 4ever...
pi_78856971
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:10 schreef Reddiablo het volgende:
stoor me trouwens ook verschrikkelijk aan Zwinkels. Op zich een aardige keeper hoor... maar waarom neemt die man continu al z'n uittrappen zo tergend langzaam??
Zwinkels voor zijn blessure vond ik constanter... althans lijkt zo! Ik ben sinds Ditewig erin stond eigenlijk stiekem een beetje fan geworden van Ditewig en zie hem nu ook liever onder de lat.

Vind Zwinkels nog steeds wel prima maar snap dat langzame gedoe ook niet zo en waarom word er zelden uitgetrapt? Vaak rollende ballen naar de verdedigers... Ben zelf ook keeper geweest ooit, en vond het zelf fijner om uit te trappen want dan kwam de bal een stuk verder. Maar oke er zal wel een reden bestaan.

Vrijdag wacht Twente uit...
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag...
  zondag 7 maart 2010 @ 20:00:57 #93
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 8 maart 2010 @ 10:51:32 #94
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_78880621
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:32 schreef Muurbloempj_1971 het volgende:

[..]

Zwinkels voor zijn blessure vond ik constanter... althans lijkt zo!

Mijn tekst....
  maandag 8 maart 2010 @ 10:56:08 #95
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_78880809
Atteveld hekelt opportunisme FCDH-aanhang: 'Slaat nergens op'

FC Den Haag kwam zaterdag niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Vitesse en moet zodoende volop aan de bak om niet onder de rode streep te blijven. Raymond Atteveld stoort aan het opportunisme onder de fans. "Als je wint van Willem II en gelijkspeelt tegen Feyenoord verwachten ze Europees voetbal."

"Maar na het verlies tegen Roda JC en de puntendeling met Vitesse kunnen we er helemaal niets van", luidt het kritische oordeel van Atteveld maandag in De Telegraaf. "Slaat nergens op." FCDH houdt op de ranglijst alleen Willem II en RKC Waalwijk onder zich. Nummer vijftien Vitesse heeft een punt meer.

"De eerste acht minuten tegen Vitesse stormen we naar voren en krijgen vier kansen", vervolgt Atteveld zijn relaas. "Als je dan niet scoort beginnen ze na tien minuten te roepen: ’jagen, jagen’ en ’we willen bloed, zweet en tranen zien’. Als FCDH zich zonder nacompetitie handhaaft, hebben we het uitstekend gedaan." FCDH gaat volgende week op bezoek bij FC Twente, de nieuwe lijstaanvoerder.

Bron: www.adodenhaag.nl

Ga ergens zitten huilen joh
Moet je maar lekker bij de amateurs gaan trainen, niet ergens waar veel ogen op je gericht zijn.
  maandag 8 maart 2010 @ 11:35:19 #96
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_78882271
Atteveld moet lekker zn bek houden want ik wordt een beetje moe van die man!

Volgende keer vanaf minuut 1 jagen en iedereen voor de poten trappen, inzet willen we zien!
  User die overal opduikt 2022 maandag 8 maart 2010 @ 16:18:44 #97
186611 Haags
pi_78893967
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:35 schreef JortK het volgende:
Atteveld moet lekker zn bek houden want ik wordt een beetje moe van die man!

Volgende keer vanaf minuut 1 jagen en iedereen voor de poten trappen, inzet willen we zien!
Hij heeft natuurlijk wel een heel klein beetje gelijk maar over het algemeen moet ie idd niet zeiken nee!!!!
Zonder wrijving geen glans
pi_78899742
Waarom maken we het onszelf nou zo onnodig moeilijk?
Ik hoop nog steeds op goede afloop kan ook nog steeds maar dan moet er echt anders gespeeld worden.
Ze hadden wel goede periodes afgelopen wedstrijden maar die waren veel te schaars wat mij betreft.
pi_78913986
bagger elftal

maar ja binnenkort de joden op bezoek, altijd leuk.
pi_78952696
quote:
hahaha, dat is kikke zeg! Gewoon een halve voetbal international uitzending in het hol van de leeuw voor een (weliswaar mooie) gewone supporters fansite!! Heb ervan genoten! Johan een half uur lang over alles wat met FC Den Haag te maken heeft...

klasse actie van GGH en klasse en chique reactie van Derksen!! Sjappoo heren!
pi_79082785
Oke, jammer vooral als je naar de tegengoals kijkt maar ach. Volgende week ertegenaan!
Vond Ammi trouwens eindelijk weer een keer een voldoende scoren na 5 maanden of zo
pi_79133315
Naar 17e plek gedaald maar vind de uitslagen toch gunstig! Willem II heeft moeilijk programma.
Vitesse gaat volgende week naar de Kuip en Sparta ontvangt AZ. Bij winst thuis op VVV staan we dus 14e als het meezit.
  zondag 14 maart 2010 @ 17:45:31 #104
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79134449
NEC, RKC en VVV nog steeds - nog steeds 9 punten te halen.... maar nu moeten ze ECHT ECHT ECHT wel gewonnen gaan worden.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_79145718
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef Reddiablo het volgende:
NEC, RKC en VVV nog steeds - nog steeds 9 punten te halen.... maar nu moeten ze ECHT ECHT ECHT wel gewonnen gaan worden.
Inderdaad, geen Roda & Vitesse perikelen.
  User die overal opduikt 2022 zondag 14 maart 2010 @ 21:55:53 #106
186611 Haags
pi_79147416
Ik heb er even weinig vertrouwen in eerlijk gezegd.

Het zal wel weer typisch haags worden. Alles beslissen op de laatste speeldag dus!
Zonder wrijving geen glans
  maandag 15 maart 2010 @ 08:20:54 #107
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79213591
Janssen voorkomt schorsing ADO-speler Buijs
De zaak tegen Danny Buijs is door de aanklager van de KNVB geseponeerd. De ADO Den Haag-speler deelde in het competitieduel met FC Twente een elleboogstoot uit aan Theo Janssen.

Naar aanleiding van de tv-beelden besloot de KNVB een onderzoek te starten naar het voorval, dat aan de aandacht van scheidsrechter Jack van Hulten ontsnapte. Doordat de Tukker nu een ontlastende verklaring heeft afgelegd, besluit de KNVB de zaak te seponeren, weet Voetbal International.

Toch kan ADO Den Haag in het eerstvolgende duel geen beroep doen op de oud-speler van onder meer FC Groningen en Feyenoord. Buijs ontving op bezoek bij FC Twente zijn zevende gele kaart van het seizoen en is daarom geschorst voor het duel met VVV-Venlo.
pi_79216699
Netjes van Janssen.
pi_79217829
Knopper rekent op vertrek uit Den Haag
Richard Knopper is naar alle waarschijnlijkheid bezig aan zijn laatste duels in het shirt van ADO Den Haag. De 32-jarige aanvallende middenvelder denkt echter nog niet aan het einde van zijn carrière.

Knopper heeft een aflopende verbintenis bij de huidige nummer zeventien van de Eredivisie. "Ik heb nog niets gehoord. Dat vind ik wel vreemd. Na vier jaar moeten ze bij ADO toch wel weten wat ze aan me hebben", aldus de oud-speler van onder meer Ajax tegenover het Algemeen Dagblad.

"Ik had sneller belangrijk willen zijn voor de club. Dat is niet gebeurd. Nu zijn er nog maar zeven wedstrijden. Daarin wil ik uiteraard laten zien wat ik waard ben. Ik ben 32 jaar, top fit, ik wil het laten zien."

Een buitenlands avontuur ontbreekt vooralsnog in de loopbaan van Knopper. "Ik speel natuurlijk al een tijdje in de Eredivisie. Wat dat betreft is het nu of nooit met het buitenland. Dat lijkt me nog een geweldig avontuur."

Toch sluit Knopper de deur nog niet voor zijn huidige club ADO Den Haag. "Als de club komt met een aanbod, zal ik daar zeker over nadenken, maar de kans is groot dat ik na dit seizoen niet meer bij ADO speel."
  dinsdag 16 maart 2010 @ 18:17:06 #111
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79219463
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 17:27 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Knopper rekent op vertrek uit Den Haag
Richard Knopper is naar alle waarschijnlijkheid bezig aan zijn laatste duels in het shirt van ADO Den Haag. De 32-jarige aanvallende middenvelder denkt echter nog niet aan het einde van zijn carrière.

Knopper heeft een aflopende verbintenis bij de huidige nummer zeventien van de Eredivisie. "Ik heb nog niets gehoord. Dat vind ik wel vreemd. Na vier jaar moeten ze bij ADO toch wel weten wat ze aan me hebben", aldus de oud-speler van onder meer Ajax tegenover het Algemeen Dagblad.

"Ik had sneller belangrijk willen zijn voor de club. Dat is niet gebeurd. Nu zijn er nog maar zeven wedstrijden. Daarin wil ik uiteraard laten zien wat ik waard ben. Ik ben 32 jaar, top fit, ik wil het laten zien."

Een buitenlands avontuur ontbreekt vooralsnog in de loopbaan van Knopper. "Ik speel natuurlijk al een tijdje in de Eredivisie. Wat dat betreft is het nu of nooit met het buitenland. Dat lijkt me nog een geweldig avontuur."

Toch sluit Knopper de deur nog niet voor zijn huidige club ADO Den Haag. "Als de club komt met een aanbod, zal ik daar zeker over nadenken, maar de kans is groot dat ik na dit seizoen niet meer bij ADO speel."
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 16 maart 2010 @ 18:52:17 #112
186611 Haags
pi_79220701
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 18:17 schreef JortK het volgende:

[..]


Jammer inderdaad!

Toch zie ik hem niet snel meer naar een buitenlandse club vertrekken. Hoogstens naar Swansea City misschien?
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:22:10 #113
167012 Muurbloempj_1971
Ado woman 4ever...
pi_79334152
En daar benne we weer Weer een weekend waar ik positief tegenaan kijk en ik praat mezelf moed in en zeg : Ja we pakken die 3 punten zondag nu ech!

En laten we de concurrenten eens zien dat we eredivisiewaardig zijn, Vitesse uit tegen Feyenoord en Sparta thuis tegen AZ en Willem II thuis tegen Utrecht (geloof ik)

En volgens mij zei Ammi het ook, als we er een theoretische uitpak op loslaten dan zie ik vitesse en sparta en willem II verliezen zondag ( wens is de vader van de gedachte...) en wanneer ADO eens zijn plicht doet thuis dan staan we opeens 14e...

Tot zondag mannen!
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag...
pi_79340785
(bron VI) Boy Waterman traint rest van het seizoen bij jong AZ.

ADO Den Haag heeft geen behoefte meer aan Boy Waterman. De doelman keert daardoor per direct terug bij AZ, waar hij het seizoen afmaakt in het beloftenelftal van de Alkmaarders.

Waterman is niet speelgerechtigd voor Jong AZ, waardoor hij de rest van het seizoen alleen mag meetrainen. ADO betaalt wel de volledig huurvergoeding voor de 26-jarige doelman, maar stelt geen prijs meer op de aanwezigheid van de voormalig international van Jong Oranje.

Vorige maand was Waterman nog dicht bij een transfer naar Viking FK, maar een lieskwetsuur blokkeerde een overgang. De keeper zelf bestrijdt overigens dat hij geblesseerd was.
pi_79350766
Ze betalen hem nog wel voor de volle mep, maar gooien hem wel terug, moet wel wat aan de hand zijn hehe.

Jammer dat die nooit heeft laten zien wat ie kan, vond het altijd een goede keep. Op 4 april gaat duidelijk worden wie er in ieder geval geen kampioen wordt en wie er up blijft.
pi_79372135
Luickx ziek las ik ergens?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:48:53 #117
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79423758
Sukkels
De tweede helft zakte het niveau naar een bedenkelijk niveau, waarom steeds die lange ballen terwijl aan de flanken regelmatig iemand vrij stond?
  zondag 21 maart 2010 @ 21:40:54 #119
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79424168
Nacompetitie.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 21 maart 2010 @ 22:09:30 #120
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_79426919
Joh, ook niet slecht hoor, nacompetitie; lekker weertje die tijd van het jaar en er staat tenminste wat op het spel. Degradatie; dan krijg ik er pas de schurft in. Dat ze in Den Haag niet kunnen voetballen, daar heb ik me al jaren geleden bij neergelegd. Het is nu eenmaal niet ander; één grote bende verdriet.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_79433270
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:40 schreef Reddiablo het volgende:
Nacompetitie.
Toch heb ik er nog steeds hoop in op een of andere duitstere reden
Denk door de programma's van Sparta, Willem II en vooral NEC die we zelf ook nog krijgen.

De hoop houdt me in leven.
  maandag 22 maart 2010 @ 00:03:58 #122
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79433794
ik denk het eerlijk gezegd niet meer, we blijven er wel in via de Nacompetitie dat wel...


of zie je ineens dat we van NAC winnen, zo zijn die gasten dan ook wel weer
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 22 maart 2010 @ 09:42:34 #123
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79438456
Ik ga mee naar Breda vrijdag... ook al moet ik om 4 uur in de ochtend weer op!
pi_79451294
Ik overweeg ook te gaan, moet even kijken hoe ik met me examens uitkom.
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:40:06 #125
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_79555573
't Is weer ouderwets rellen hoor. Wetzel hangt nog een keer de vuile was buiten in de VI, Van der Kallen schijnt terug te willen treden voor het groepje, , Ringeljood, . Nou, dat moet ik echt niet hebben. Die mongool, die geldgeile teringlijer heeft niets anders gedaan dan FC Den Haag de kanker in helpen met z'n achterlijke gedoe. Die doet me nog het meest denken aan Mel Brooke's The Producers waar twee theatermakers met een zo slecht mogelijk stuk geld proberen te verdienen. Het grappige daarin is dat dat wel een succes wordt. Ringelstijn en z'n bloedgeile Stichting Stadion Ontwikkeling en weet ik veel wel wat voor achterlijke ploertenstreken hij uit z'n mouw heeft getoverd om centen op te strijken van een noodlijdende voetbalclub. Laat ik zeggen, waarschijnlijk als enige, Wetzel heeft groot, groot, groot gelijk. Laat al die geld- en aanziengeile spiegelmasturbantjes, die bende amateurs eens een keer oprotten uit Den Haag; opkankeren met die bende knakenpooiers en nu eens een keer voetbal godverdomme.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_79571437
Van der Linden verkocht Vitesse en ADO een 'nee'
Antoine van der Linden besloot woensdag zijn handtekening onder een nieuwe, eenjarige verbintenis bij Heracles Almelo te zetten. De 34-jarige verdediger heeft het uitstekend naar zijn zin bij de club, zo laat hij weten.

Hoewel Van der Linden gelukkig is in Almelo was een nieuw contract niet direct een gelopen koers. "Over het eerste voorstel was ik nog niet helemaal te spreken, maar enkele dagen terug kwam Heracles met een nieuw bod. Dat was wel naar mijn zin", vertelt Van der Linden in gesprek met Voetbal International.

Wanneer Van der Linden volgend jaar een contractueel vastgelegd aantal duels speelt zal zijn verbintenis in Almelo automatisch met opnieuw een seizoen verlengd worden. "Hoeveel? Zo rond de 25", aldus de verdediger.

Van der Linden had aardig wat keuze. Naast de gesprekken met Heracles wilden ook Vitesse en ADO Den Haag graag met Van der Linden om tafel. "Ook Vitesse en ADO wilden me vastleggen, maar dat zag ik niet zitten. Enerzijds vanwege de reistijd en verhuizen doen we liever niet", aldus de in Emmen woonachtige verdediger.

Lekker een speler halen die volgend jaar al 35 is. Laatste jaren alleen maar wanbeleid door oude dure spelers te kopen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Hagenaar_94 op 25-03-2010 16:32:59 ]
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:05:51 #127
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79588813
het is goed om zo'n ervaren back erbij te hebben hoor.... maar toch ben ik er niet rouwig om.
Maar een Saeijs mag van mij best komen, en dan een Joppen (Helmond) of Buijs (De Graafschap) erbij en dan heb je weer wat opties achterin.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_79589394
Morgen weer een keer in het uitshirt, aangezien NAC geel heeft.
Nog niet verloren in het uitshirt.
pi_79597297
Achmed Ammi vertrekt definitief aan het eind van het seizoen meld TV West.
pi_79620094
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:38 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Achmed Ammi vertrekt definitief aan het eind van het seizoen meld TV West.
hadoe en bedankt zeg ik dan!
matige speler.

maar goed, dat zijn ze bijna allemaal

kk bestuur!
pi_79620564
Nog een van de loonlijst af.
Cornelisse: "Sta open voor nieuwe club"
Yuri Cornelisse gaat met ADO Den Haag vrijdag op bezoek bij zijn voormalige werkgever NAC Breda. De kans op speelminuten is echter klein, want de aanvaller speelde dit seizoen pas in zes duels mee. Een vertrek uit Den Haag is dan ook mogelijk.

"Een nieuwe club? Ja, daar sta ik in principe voor open", zegt de 34-jarige Cornelisse tegenover BN/DeStem. "Belangrijk is wel dat ik dan niet meer hoef te verhuizen. Ik heb nu mijn gezinnetje in mijn geboortestad Alkmaar, de oudste van mijn kinderen gaat al naar school. Het avontuur trekt niet meer zo."

Voorlopig richt Cornelisse zich echter op ADO Den Haag en daar doet hij zijn best om speelminuten te krijgen. "Ik speel niet veel. Het zijn nu eenmaal keuzes die de trainer maakt. Ik ben fit, ik train goed en ik gooi er niet met de pet naar. Daar ligt het niet aan."

In Breda verwacht de voormalig speler van TOP Oss, Anderlecht, RKC, NAC en FC Groningen een lastig duel. "NAC heeft de afgelopen twee wedstrijden met 3-0 verloren, dus de ploeg heeft het een en ander goed te maken voor eigen publiek. Wij vechten voor elk punt in onze strijd om lijfsbehoud."


Zo niet weten welken club hem zou willen hebben.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:34:06 #132
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79620847
speler met een prima attitude en gewoon een modelprof, maar hij is simpelweg niet goed genoeg meer.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_79630205
Zwinkels Die kan echt geen spelhervatingen nemen. Slechste keeper in speelhervatingen nemen van de eredivisie.
Verder was het weer slecht.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:52:05 #134
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79630220
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:38 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Achmed Ammi vertrekt definitief aan het eind van het seizoen meld TV West.
Opgerot!!!!! Ammiteur! Wat een verschrikking weer zeg vanavond.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_79643916
Boze ADO-fans eisen vertrek van Atteveld
De positie van Raymond Atteveld als trainer van ADO Den Haag lijkt onhoudbaar te zijn geworden. Na afloop van de 3-0 nederlaag bij NAC Breda eisten supporters het vertrek van de oefenmeester.


ADO Den Haag is na de nederlaag afgezakt naar de zestiende plaats, aan het einde van het seizoen goed voor deelname aan de nacompetitie. Supporters vroegen in Den Haag tekst en uitleg van de spelers en trainers, zo meldt Hague City Firm.

Naast strijd eisen de supporters het vertrek van Atteveld, die sinds april vorig jaar actief is als trainer van ADO Den Haag. Volgens de fansite is ook de spelersgroep klaar met hun oefenmeester. Maandag zou er een gesprek tussen de spelersgroep en de raad van commissarissen plaatsvinden.


Denken jullie dat het zin heeft als Atteveld weg gaat?
pi_79644084
Tja, ik snap zijn visie de laatste tijd ook niet, maar wie moet je dan voor de groep zetten? Ik denk alleen dat een vertrek van Atteveld nut heeft als het meerendeel van de spelers hem weg wil hebben, afwachten tot maandag dus.

Hebben jullie trouwens ook het idee dat wanneer Ajax volgende week zondag snel op een 0-2/0-3 voorsprong komt, dat we ADO-PSV achtige perikelen krijgen en dat de wedstrijd het einde niet haalt?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:12:43 #137
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79644524
Hebben we dat boek niet al een keer gelezen?
Ondanks de man zelf gewoon tof is hoor!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:43:27 #139
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79645164
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:43 schreef JortK het volgende:
Ik denk overigens ook dat we gaan staken volgende week
Tja, de kans is inderdaad wel groot nu dat Ajax er overheen kan/gaat lopen in de 1e helft, vooral als je ziet hoe makkelijk ze scoren.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 16:38:55 #141
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79646448
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:57 schreef Ammi het volgende:
Tja, ik snap zijn visie de laatste tijd ook niet, maar wie moet je dan voor de groep zetten? Ik denk alleen dat een vertrek van Atteveld nut heeft als het meerendeel van de spelers hem weg wil hebben, afwachten tot maandag dus.

Hebben jullie trouwens ook het idee dat wanneer Ajax volgende week zondag snel op een 0-2/0-3 voorsprong komt, dat we ADO-PSV achtige perikelen krijgen en dat de wedstrijd het einde niet haalt?

Als je weer zo genaaid wordt door de scheidsrechter dan is het niet ondenkbaar.

Aan de andere kant ik me nog een andere ADO-Ajax herinneren waar het ook eerst 0-3 stond
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_79646586
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:38 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Als je weer zo genaaid wordt door de scheidsrechter dan is het niet ondenkbaar.

Aan de andere kant ik me nog een andere ADO-Ajax herinneren waar het ook eerst 0-3 stond
Ja dat weet ik ook nog, en toen werd het 3-3
Kan me er ook een herinneren dat er de hele tijd uit de speakers (om de 2 min) klonk: SPREEKKOREN? COME ON THE HAGUE WILLEN WE HOREN! en toen moest je blazen op een bijgeleverd toetertje
  zaterdag 27 maart 2010 @ 16:53:33 #143
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79646833
Dat uitvak in Breda is trouwens wel uien zeg

Maar wel een lieve oma achter de bar
pi_79677939
quote:
Positie 'onberekenbare' en 'agressieve' Atteveld bij ADO onder druk'


De positie van Raymond Atteveld staat meer dan ooit onder druk. Twee dagen na de nederlaag tegen NAC Breda (3-0) willen liefst zeven basiskrachten van ADO Den Haag niet langer onder de coach werken, zo meldt Voetbal International . In de rust en na het treffen zouden beide partijen onenigheid hebben gehad.

Scherpe woordenwisselingen hadden volgens het weekblad plaats tussen trainer en spelers, waarbij een deel van de selectie opstond en aangaf niet langer meer met Atteveld te willen samenwerken. "Onder anderen zeven basisspelers maakten duidelijk het onberekenbare en agressieve gedrag van de trainer helemaal zat zijn", zo meldt Voetbal International zondagavond op haar website.

Het afnemen van het vrije weekeinde zorgde voor commotie binnen de selectie. Zeker toen Atteveld na de wedstrijd aangaf dat de spelers zich zaterdagmorgen om elf uur op de club moesten melden. Het leidde tot oproer waarbij de spelers aangaven niet te zullen komen. De training vond uiteindelijk ook niet plaats. Maandagochtend heeft er een crisisoverleg plaats, waar Atteveld niet bij aanwezig zal zijn.
Dat kon zomaar eens einde verhaal voor Atteveld zijn. Mochten deze berichten waar zijn dan kan dat toch onmogelijk nog goed komen tussen trainer en selectie ?
pi_79678332
Hij veroorzaakt het altijd zelf met ze ongecontroleerde woede aanvallen.
  zondag 28 maart 2010 @ 19:29:05 #146
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79678336
dat klinkt als einde verhaal. Jammer, want ik mag hem wel - je kan Atteveld niet alles verwijten - maar ik zat me tijdens de wedstrijd wel hardop af te vragen wat er gebeurt, je merkt toch dat op de een of andere manier de spelers hun taken niet serieus lijken te nemen...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 28 maart 2010 @ 19:30:26 #147
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79678381
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:28 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Hij veroorzaakt het altijd zelf met ze ongecontroleerde woede aanvallen.
Ach, ik denk dat je tegen een Immers best iets kan zeggen als - hey teringhond, ga nou godverdomme is voetballen joh, prutsah dat je d'r bent!

Je moet het alleen niet iedere week doen, dan gaat het averechts werken.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 28 maart 2010 @ 19:55:05 #148
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_79679362
quote:
DEN HAAG - Raymond Atteveld heeft zijn laatste wedstrijd als trainer van ADO Den Haag erop zitten. Althans, als het aan het leeuwendeel van de basisspelers van de Hagenaren ligt. Volgens Voetbal International was het in de rust en na de wedstrijd tegen NAC Breda van afgelopen vrijdag (3-0 nederlaag) flink onrustig in de kleedkamer van ADO.
Er zouden flinke woordenwisselingen hebben plaatsgevonden tussen enkele spelers en hun trainer. Een deel van de selectie zou vervolgens aangegeven hebben geen vertrouwen meer te hebben in Atteveld.

De ADO-spelers zijn vooral het vermeende opvliegende karakter van Atteveld zat. Ook zou er onvrede ontstaan zijn toen Atteveld direct na de verloren wedstrijd in Breda besloot om het beloofde vrije weekend te schrappen en in plaats daarvan te gaan trainen. Uiteindelijk vond er op aandringen van de spelersgroep helemaal geen training plaats.

Volgens het voetbalweekblad is de Raad van Commissarissen van ADO in de nacht van vrijdag op zaterdag nog het debat aangegaan met de spelersgroep. De onvrede kon hierdoor echter niet worden weggenomen. Maandag wordt er, zonder Atteveld, opnieuw overlegd.
Bron: www.ad.nl
pi_79683041
Filmpje van de opwachting van de bus.
Ongeveer bij 5:30 hoor je Buijs.

pi_79684826
Ben het eens met dat supporters gesprekken willen van spelers maar op welke manier het hier gaat vind ik niet normaal, gaan ze heus niet beter van voetballen
  User die overal opduikt 2022 zondag 28 maart 2010 @ 22:03:59 #151
186611 Haags
pi_79687470
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:27 schreef Ammi het volgende:
Ben het eens met dat supporters gesprekken willen van spelers maar op welke manier het hier gaat vind ik niet normaal, gaan ze heus niet beter van voetballen
Dat dus.
Zonder wrijving geen glans
pi_79696470
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:27 schreef Ammi het volgende:
Ben het eens met dat supporters gesprekken willen van spelers maar op welke manier het hier gaat vind ik niet normaal, gaan ze heus niet beter van voetballen
ach, gesprekken en praten....bereik je doorgaans weinig mee.
zie hoe adelaar en wetzel eruit zijn gewerkt....dat lukt niet met een gezellige discussie op niveau dus tja....
  maandag 29 maart 2010 @ 09:16:12 #153
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79702889
van VI.nl

Spelers ADO Den Haag eisen vertrek Atteveld
28/03/2010 18:55

EXCLUSIEF - De dagen van Raymond Atteveld als trainer van ADO Den Haag lijken geteld. Liefst zeven basisspelers willen niet langer onder de trainer spelen.

Afgelopen vrijdag liep het in de rust en na afloop van het uitduel met NAC Breda (3-0 verlies) uit de hand in de kleedkamer van ADO. Scherpe woordenwisselingen hadden plaats tussen trainer en spelers, waarbij een deel van de selectie opstond en aangaf niet langer meer met Atteveld te willen samenwerken.

Onder anderen zeven basisspelers maakten duidelijk het onberekenbare en agressieve gedrag van de trainer helemaal zat zijn. De grote onvrede kwam onder meer tot uiting toen Atteveld na de wedstrijd aangaf dat het beloofde vrije weekend kwam te vervallen en de spelers zich zaterdagmorgen om elf uur op de club moesten melden. Het leidde tot oproer waarbij de spelers aangaven niet te zullen komen. De training vond uiteindelijk ook niet plaats.

De Raad van Commissarissen is vrijdagnacht nog de conversatie met de spelersgroep aangegaan, maar besefte al snel dat de breuk niet zomaar te lijmen is. Maandagochtend vindt er opnieuw een crisisoverleg plaats, waarbij Atteveld niet aanwezig zal zijn.


wat een boutclub worden wij zeg, niet normaal....
en wetzel zal wel in zn vuistje lachen.....en terecht!

gelukkig hebben we een bestuur en een uiterst capabele man in dhr jagersma die de rust heeft weten te bewaren na het vertrek van wetzel en de club weer een frisse positieve uitstraling heeft weten te geven
  maandag 29 maart 2010 @ 13:46:23 #155
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_79704676
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:52 schreef HaagsPietje het volgende:
van VI.nl

Spelers ADO Den Haag eisen vertrek Atteveld
28/03/2010 18:55

Te laat, was al gepost
  maandag 29 maart 2010 @ 13:48:30 #156
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 29 maart 2010 @ 14:30:44 #157
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_79706323
Van haguecityfirm.nl

UPDATE 1:

Spelers zijn samen in het Zuiderpark - Wordt gepraat in kleine groepjes - Ook Mark vd Kallen voert gesprekken.

UPDATE 2:

Geldschieters ook in gesprek in het Zuiderpark! Afkoopsom???

UPDATE 3:

Gerucht uit de wandelgangen.. Willem van Hanegem met Lex!

UPDATE 4:

Willem van Hanegem moet zich 17.00 uur melden!!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_79706825
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:30 schreef JAM het volgende:
Van haguecityfirm.nl

UPDATE 1:

Spelers zijn samen in het Zuiderpark - Wordt gepraat in kleine groepjes - Ook Mark vd Kallen voert gesprekken.

UPDATE 2:

Geldschieters ook in gesprek in het Zuiderpark! Afkoopsom???

UPDATE 3:

Gerucht uit de wandelgangen.. Willem van Hanegem met Lex!

UPDATE 4:

Willem van Hanegem moet zich 17.00 uur melden!!
Weet niet of ik het serieus moet nemen, staat wel vaker iets op de sites
  maandag 29 maart 2010 @ 14:48:40 #159
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_79706964
Atteveld mag blijven

http://teletekst.nos.nl/ pag 802

En ook op GroenGeelHart:

Na urenlang overleg is besloten om Raymond Atteveld aan te houden als trainer van ADO Den Haag. Maurice Steyn zal worden toegevoegd aan de technische staf van het eerste elftal.

Later meer.....
pi_79707086
Ben benieuwd wat Derksen er vanavond over te zeggen heeft...
That's not opinion, that's science. And science is one cold hearted bitch with a 14-inch strap-on (Vincent Masuka)
  maandag 29 maart 2010 @ 14:52:37 #161
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_79707121
Ik ben van pindavlees
  maandag 29 maart 2010 @ 14:58:16 #162
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_79707339
Dat voorspeld veel goeds...
Een spelersgroep die totaal niet goed voetbal met een trainer die ze niet vertrouwen, daarbij nog enkele wedstrijden te gaan en inmiddels 16e staan...
  maandag 29 maart 2010 @ 15:03:48 #163
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_79707576
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:58 schreef gunk77 het volgende:
Dat voorspeld veel goeds...
Een spelersgroep die totaal niet goed voetbal met een trainer die ze niet vertrouwen, daarbij nog enkele wedstrijden te gaan en inmiddels 16e staan...
Inderdaad. Kan me niet voorstellen dat het bestuur op die manier de nacompetite wil gaan spelen ....
Ik ben van pindavlees
pi_79707902
Dit meen je zelf toch niet, dit loopt zondag vreselijk uit de hand, als het niet al eerder is.
  maandag 29 maart 2010 @ 15:21:02 #165
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_79708189
.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_79708320
Ben benieuwd of het goed gaat komen,ben bang van niet.
  maandag 29 maart 2010 @ 15:24:47 #167
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 29 maart 2010 @ 15:28:24 #168
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_79708465
Dat wordt feest hoor, zondag; dat wordt een gróót feest.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 29 maart 2010 @ 15:29:49 #169
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79708527
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:28 schreef JAM het volgende:
Dat wordt feest hoor, zondag; dat wordt een gróót feest.
Ik ga me paas diner ervoor afzeggen
pi_79709865
Denken jullie ook niet dat Atteveld is gebleven omdat Ado geen afkoopsom aan Atteveld kan betalen.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:01:44 #171
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_79709907
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:00 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Denken jullie ook niet dat Atteveld is gebleven omdat Ado geen afkoopsom aan Atteveld kan betalen.
Dat zou natuurlijk zomaar kunnen ja...
Ik ben van pindavlees
  maandag 29 maart 2010 @ 16:08:42 #172
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79710198
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:00 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Denken jullie ook niet dat Atteveld is gebleven omdat Ado geen afkoopsom aan Atteveld kan betalen.
Ik denk dat ze een akkoord hebben voor de laatste paar wedstrijden van het seizoen.

Daarna is die pleite.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:14:50 #173
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79710460
het hangt allemaal af van NEC en RKC, of misschien nog een stuntje.... maar waarschijnlijk einde seizoen exit... jammer, ik vind Atteveld wel een geschikte peer.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 29 maart 2010 @ 16:32:54 #174
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79711233
quote:
Afkoopsom houdt Raymond Atteveld 'nog in het zadel'
Door Alain op 29 maart 2010 - 322 x bekeken

Trainer Raymond Atteveld blijft vooralsnog als trainer/coach verbonden aan ADO Den Haag. Dat is de uitkomst van het urenlange overleg dat er vandaag op het trainingscomplex in het oude Zuiderpark-stadion heeft plaatsgevonden.

Tekst: Rob Blankenstein

Tijdens dat gesprek met de voltallige selectie, onder meer in de aanwezigheid van algemeen directeur Dick Vierling, is de spelersgroep onder druk van de RvC (Raad van Commissarissen) maar onder protest akkoord gegaan met het aanblijven van Raymond Atteveld.

Tijdens een stemming onder de spelers bleken liefst zeventien spelers van de selectie niet meer met Atteveld door te willen gaan. In het contract van de trainer/coach, dat doorloopt tot 1 juli 2011, staat een afkoopsom van 200.000 euro, indien de Haagse BVO eerder afscheid wil nemen van de geboren Amsterdammer.

Dat is ook de grote bottleneck, waarvoor de RvC zich geplaatst ziet. Het moet al een kleine 150.000 euro aan de ontslagen oud technische directeur André Wetzel ovemaken ten gevolge van de uitspraak van de arbitragecommissie.

Maurice Steijn, de huidig trainer van Jong ADO Den Haag, zal dichter op de A-selectie worden gezet om wat taken over te nemen.

Commentaar

Het is nu nog slechts een kwestie van tijd, dat het compromis dat er nu uitgerold is - en wat onder protest door de spelersgroep is geaccepteerd (of eigenlijk niet is geaccepteerd!) definitief uiteen zal spatten.

Het nu nog verleende uitstel van executie kan wel eens (hoe ironisch !) komende paaszondag alsnog zijn beslag krijgen als Scheveninger en oud-ADO speler Martin Jol met Ajax op bezoek komt en ADO een ruime nederlaag toebrengt.

Het is dan wel te hopen, dat de supporters van ADO Den Haag zich beheersen en hun gezonde verstand gebruiken en niet zoals destijds bij trainer Frans Adelaar het veld bestormen.
pi_79712836
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:24 schreef JortK het volgende:
Bestormen dat hoofdgebouw vanavond!!
Goed idee zodat ie lekker zelf optyft. Geen vergoeding.
Alleen niet tijdens een wedstrijd want dan krijgen we weer KNVB gezeik.
pi_79713289
Afkoopsom houdt Raymond Atteveld 'nog in het zadel'
29 March 2010 om 15:30
Trainer Raymond Atteveld blijft vooralsnog als trainer/coach verbonden aan ADO Den Haag. Dat is de uitkomst van het urenlange overleg dat er vandaag op het trainingscomplex in het oude Zuiderpark-stadion heeft plaatsgevonden.


Tijdens dat gesprek met de voltallige selectie, onder meer in de aanwezigheid van algemeen directeur Dick Vierling, is de spelersgroep onder druk van de RvC (Raad van Commissarissen) maar onder protest akkoord gegaan met het aanblijven van Raymond Atteveld.

Tijdens een stemming onder de spelers bleken liefst zeventien spelers van de selectie niet meer met Atteveld door te willen gaan. In het contract van de trainer/coach, dat doorloopt tot 1 juli 2011, staat een afkoopsom van 200.000 euro, indien de Haagse BVO eerder afscheid wil nemen van de geboren Amsterdammer


Dat is ook de grote bottleneck, waarvoor de RvC zich geplaatst ziet. Het moet al een kleine 150.000 euro aan de ontslagen oud technische directeur André Wetzel ovemaken ten gevolge van de uitspraak van de arbitragecommissie.



Maurice Steijn, de huidig trainer van Jong ADO Den Haag, zal dichter op de A-selectie worden gezet om wat taken over te nemen.


Het is nu nog slechts een kwestie van tijd, dat het compromis dat er nu uitgerold is - en wat onder protest door de spelersgroep is geaccepteerd (of eigenlijk niet is geaccepteerd!) definitief uiteen zal spatten.


Het nu nog verleende uitstel van executie kan wel eens (hoe ironisch !) komende paaszondag alsnog zijn beslag krijgen als Scheveninger en oud-ADO speler Martin Jol met Ajax op bezoek komt en ADO een ruime nederlaag toebrengt.

Het is dan wel te hopen, dat de supporters van ADO Den Haag zich beheersen en hun gezonde verstand gebruiken en niet zoals destijds bij trainer Frans Adelaar het veld bestormen.

17 spelers, dat lijkt onmogelijk omdat weer op de rail te krijgen.
pi_79715077
quote:
Mogelijk zeven spelers weg bij ADO Den Haag

vandaag 17:39

DEN HAAG - Het aanblijven van Raymond Atteveld kan gevolgen hebben voor de selectie van komend seizoen. Als Atteveld blijft, mogen zeven spelers als zij dat willen vervroegd vertrekken. Dat melden diverse anonieme bronnen aan Omroep West.

Het zou gaan om Buijs, Ammi, Verhoek, Knopper, Van den Bergh, Immers en Derijck. Deze spelers hebben aangegeven komend seizoen niet meer onder Atteveld te willen werken. ADO Den Haag zal meewerken aan hun vertrek, ook als hun contract nog niet is afgelopen.
Dan zijn we echt ver van huis.
pi_79715216
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:14 schreef Reddiablo het volgende:
het hangt allemaal af van NEC en RKC, of misschien nog een stuntje.... maar waarschijnlijk einde seizoen exit... jammer, ik vind Atteveld wel een geschikte peer.
ik ook! de grote duivel en onruststoker is natuurlijk die grafbak van een vd bergh! een van de grootste blunders om die gozer binnen te halen! die is in zijn eentje verantwoordelijk voor het verkankerde seizoen in mijn ogen.
liefst zie ik em nooit meer in het geel/groen spelen........wat heeft de komst van die man een schade aan de club aangericht, onvoorstelbaar
pi_79715231
Dit is wel extreem dit. Verhoek was ook zo blij dat Atteveld kwam. En Immers gaat het ook niet makkelijk krijgen met een tatoeage op ze rug.(als die eventueel zo willen vertrekken)

[ Bericht 41% gewijzigd door Hagenaar_94 op 29-03-2010 18:28:26 ]
  maandag 29 maart 2010 @ 18:30:45 #180
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_79715621
Hoeveel Den Haag supporters zijn er nou? Als we nu allemaal een tientje neerleggen... of weet je wat; trek dat maar van die geweldige clubkaart af waarmee je in het nieuwe stadion een warm broodje worst voor zou kunnen kopen (om ook nog maar even op de catering zelf te kankeren).

.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 29 maart 2010 @ 19:32:21 #181
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79721136
hmm 2 ton...
dat is een boel geld..
maar dit schiet natuurlijk ook niet op.... wat een wanbeleid zeg
pi_79727568
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:32 schreef JortK het volgende:
Kankerclub

Ik ga voortaan wel bij Haaglandia op de tribune zitten
Scheveningen Holland Sport dat schijnen nog eens gezellige tijden geweest te zijn,

En ik heb de eer gehad om 3 jaar op dat schitterende mooie veld gespeeld te mogen hebben
pi_79727635
Gaat lekker dit.....relletje aan het eind van het seizoen en zondag ajax
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_79728909
Kom op zeg, hoe wil die naar de komende training gaan?
Hallo jongens we gaan vandaag....... dat kan toch niet!!
pi_79729142
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:02 schreef Ammi het volgende:
Kom op zeg, hoe wil die naar de komende training gaan?
Hallo jongens we gaan vandaag....... dat kan toch niet!!
steyn doet de training atteveld de opstelling en coaching tijdens de wedstrijd zoiets zal het zijn...
vrij beschamend weer dit hele gebeuren natuurlijk.
ze hadden vd bergh nooit moeten binnenhalen en wetzel nooit eruit moeten werken.

die jagersma is een heel naar en eng mannetje en het is zijn kop die moet rollen.

maar goed, t zal me een rotzorg zijn verder. sinds ze in dat forepark spelen zijn de thuiswedstrijden geen kk meer aan. wat een treurig triest gebeuren is dat zeg, heeft helemaal niks meer met fc den haag zuiderpark of midden noord iets te maken.
uit is het af en toe nog wel leuk, maar tis een dodelijke spiraal naar beneden.
en wachten tot het moment vd kallen zijn handen eraf trekt of dat je degradeert, let maar op.
pi_79729605
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:06 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

steyn doet de training atteveld de opstelling en coaching tijdens de wedstrijd zoiets zal het zijn...
vrij beschamend weer dit hele gebeuren natuurlijk.
ze hadden vd bergh nooit moeten binnenhalen en wetzel nooit eruit moeten werken.

die jagersma is een heel naar en eng mannetje en het is zijn kop die moet rollen.

maar goed, t zal me een rotzorg zijn verder. sinds ze in dat forepark spelen zijn de thuiswedstrijden geen kk meer aan. wat een treurig triest gebeuren is dat zeg, heeft helemaal niks meer met fc den haag zuiderpark of midden noord iets te maken.
uit is het af en toe nog wel leuk, maar tis een dodelijke spiraal naar beneden.
en wachten tot het moment vd kallen zijn handen eraf trekt of dat je degradeert, let maar op.
Zuiderpark is onvervangbaar, ookal heb ik het niet tientallen jaren meegemaakt of zo.
Maar vind het nieuwe stadion wel oké met het oog op de toekomst en we hebben echt al een hecht groepje met de mensen die om ons heen zitten gevormd. Maarja als het zo doorgaat is het dag toekomst.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 04:37:04 #188
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_79734576
Hadden ze Raymond Atteveld niet kunnen ontslaan zonder vergoeding?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:15:57 #189
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_79736129
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 04:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Hadden ze Raymond Atteveld niet kunnen ontslaan zonder vergoeding?
De Column van René op GGH spreekt van een goeie oplossing:
quote:
Stel dat de afkoopsom inderdaad een ontslag in de weg staat. Waarom zetten ze RA dan niet op non-actief? Laat hem lekker thuiszitten en betaal hem iedere maand zijn salaris.

http://www.groengeelhart.nl/index.php?p=nieuws&nid=1231
pi_79736442
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:15 schreef gunk77 het volgende:

[..]

De Column van René op GGH spreekt van een goeie oplossing:
[..]

http://www.groengeelhart.nl/index.php?p=nieuws&nid=1231
Als je dat tot het einde van zijn contract doet, dan kom je over de twee ton vrees ik
pi_79737600
DIE HORK ZIT ER NOG
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:33 schreef Hork het volgende:

[..]

Als je dat tot het einde van zijn contract doet, dan kom je over de twee ton vrees ik
Niet jij hoor , zat jij er maar alles beter dan die Atteveld!
pi_79741105
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:20 schreef Ammi het volgende:
DIE HORK ZIT ER NOG
[..]

Niet jij hoor , zat jij er maar alles beter dan die Atteveld!
en alles beter dan theo verlangen
en alles beter dan stanley brard
en alles beter dan andre hoekstra
en alles beter dan fransje adelaar
en alles beter dan wotte
en alles beter dan sjon van ringelesteyn
en alles beter dan rob jansen en kornuiten
en alles beter dan andre wetzel
en alles beter dan govard slooters
en alles beter dan raymond atteveld.....

allemaal vereerd en daarna vergruisd door de supporters. misschien es tijd voor wat realiteitsbesef, zelfreflectie en objectief waarnemingsvermogen?
Of zullen dit echt allemaal koekebakkers geweest zijn die er niks van konden en hadden we nu al jaren in het linkerrijtje horen te spelen??

de enige echte dissonant dit seizoen die als een spleetzwam binnen de selectie gewerkt heeft, het publiek opgejut en via een slinkse wijze een wig heeft geslagen tussen wetzel en atteveld is vd bergh. dat is al 60% van de huidige malaise en wanvertoning waar we nu met zn allen met het schaamrood op de kaken naar zitten te kijken....
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:00:06 #193
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79742774
wat een gelul allemaal.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:13:00 #194
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_79750173
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:10 schreef HaagsPietje het volgende:

de enige echte dissonant dit seizoen die als een spleetzwam binnen de selectie gewerkt heeft, het publiek opgejut en via een slinkse wijze een wig heeft geslagen tussen wetzel en atteveld is vd bergh. dat is al 60% van de huidige malaise en wanvertoning waar we nu met zn allen met het schaamrood op de kaken naar zitten te kijken....
Nah dat valt allemaal wel mee. Hij is wel (één van) de reden(en) geweest voor het vertrek van Wetzel, maar hij kan er verder niks aan doen dat het bestuur geen juiste beslissingen neemt en dat RA gewoon geen geschikte trainer blijkt te zijn.
pi_79751027
Is die al weg?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 17:54:04 #196
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79754171
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:13 schreef gunk77 het volgende:

[..]

Nah dat valt allemaal wel mee. Hij is wel (één van) de reden(en) geweest voor het vertrek van Wetzel, maar hij kan er verder niks aan doen dat het bestuur geen juiste beslissingen neemt en dat RA gewoon geen geschikte trainer blijkt te zijn.
Exact. Alsof Atteveld er iets aan kan doen dat Ricky zo tegenvalt.

Stonden wij niet allemaal met een stijve paal in onze hand toen we hoorden dat Ricky kwam?
ok... dat is wat overdreven, maar de meesten van ons waren maar wat blij!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_79756103
Waar??

ATTEVELD OP NON-ACTIEF GESTELD`

Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)


30 maart 2010
Raymond Atteveld is tot het einde van het seizoen op non-actief gesteld. Dit melden de fansites Northside.nl en Groengeelhart.nl.

Op Northside staat dat dit besluit na lang vergaderen op dinsdag is genomen. Elf Voetbal Schrijft dat de raad van commissarissen en Atteveld zijn vanaf 17.00 uur met elkaar in gesprek zijn.

Elfvoetbal meld het ook nu.
pi_79757114
Gelukkig.
pi_79757384
maar beter ook want die gasten waren/zijn van plan een bezoek aan zn woning te brengen als ie niet zou vertrekken.

lekkere kk zooi weer, bij degradatie is het einde oefening.
lijkt me ook vrij duidelijk dat er niks meer over is van de positiviteit van het begin van het seizoen toen wetzel er nog zat.
lekker kansloos verhaal, wat mij betreft wordt de hele kk zooi opgedoekt. is toch geen reet meer aan in dat nieuwe kutstadion. ik geniet wel van de fotos en verhalen uit de zuiderparktijd
  dinsdag 30 maart 2010 @ 19:18:00 #200
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_79757537
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:42 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Waar??

ATTEVELD OP NON-ACTIEF GESTELD`

Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)


30 maart 2010
Raymond Atteveld is tot het einde van het seizoen op non-actief gesteld. Dit melden de fansites Northside.nl en Groengeelhart.nl.

Op Northside staat dat dit besluit na lang vergaderen op dinsdag is genomen. Elf Voetbal Schrijft dat de raad van commissarissen en Atteveld zijn vanaf 17.00 uur met elkaar in gesprek zijn.

Elfvoetbal meld het ook nu.
ADO Den Haag en Atteveld alsnog uit elkaar
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_79757709
die jagersma en vierling hebben er wel kijk op: 2 trainers tegelijk een flinke afkoopsom moeten dokken!! goed bezig die vd kallen en ze kneuzenmaatjes ach ach ach

gooi dr nog maar een bak gemeenschapsgeld tegenaan gemeente!!!! bij den haag is je daalder geen enkele stuiver waard.......en volgend jaar kan de hele gemeenschap (1600 man) genieten van Den Haag - omniworld.....
  dinsdag 30 maart 2010 @ 19:23:42 #202
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79757806
Atteveld op non-actief, Steyn neemt het over... tsja, of dat nou beter gaat werken?

Ik vind het jammer, vind Atteveld namelijk een prima kerel die ook de moeite neemt om een simpele jongen als ik een e-mailtje terug te sturen. Hij kan er ook weinig aan doen dat bepaalde dingen niet werken. Sommige tactische fouten zijn hem wel aan te rekenen, maar dat de keeper een blunder maakt of een spits een bal niet afrond, tja...

Aan de andere kant móet er wat gebeuren als het gros van de selectie het niet meer ziet zitten

Ik vermoed niet dat we de nacompetitie ontlopen, maar het is dan gewoon zaak dat we erin blijven en het zou een schande en een blamage zijn als we er weer uitvliegen. Hopelijk volgend seizoen weer een goede trainer, of in elk geval een die het wel voor elkaar krijgt.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_79761943
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:23 schreef Reddiablo het volgende:
Atteveld op non-actief, Steyn neemt het over... tsja, of dat nou beter gaat werken?

Ik vind het jammer, vind Atteveld namelijk een prima kerel die ook de moeite neemt om een simpele jongen als ik een e-mailtje terug te sturen. Hij kan er ook weinig aan doen dat bepaalde dingen niet werken. Sommige tactische fouten zijn hem wel aan te rekenen, maar dat de keeper een blunder maakt of een spits een bal niet afrond, tja...

Aan de andere kant móet er wat gebeuren als het gros van de selectie het niet meer ziet zitten

Ik vermoed niet dat we de nacompetitie ontlopen, maar het is dan gewoon zaak dat we erin blijven en het zou een schande en een blamage zijn als we er weer uitvliegen. Hopelijk volgend seizoen weer een goede trainer, of in elk geval een die het wel voor elkaar krijgt.
Ik denk dat we die wel gaan ontlopen. We hebben nl. de mazzel dat Willem II en Sparta dit seizoen nog een groter boutelftal hebben dan wij
Punt of vier lijkt me voldoende om ze voor te blijven/voorbij te gaan en met de thuiswedstrijden tegen NEC en RKC voor de boeg niet onhaalbaar.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:23:45 #204
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79764040
tsja, als we Roda JC, Vitesse en VVV hadden verslagen (wat ook gewoon had gekund) hadden we nu 12e gestaan.

Maar toch, NEC en RKC zouden op zich ook verslaanbaar moeten zijn
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_79765109
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:21 schreef HaagsPietje het volgende:
die jagersma en vierling hebben er wel kijk op: 2 trainers tegelijk een flinke afkoopsom moeten dokken!! goed bezig die vd kallen en ze kneuzenmaatjes ach ach ach

gooi dr nog maar een bak gemeenschapsgeld tegenaan gemeente!!!! bij den haag is je daalder geen enkele stuiver waard.......en volgend jaar kan de hele gemeenschap (1600 man) genieten van Den Haag - omniworld.....
Almere City gaat het heten toch?
  woensdag 31 maart 2010 @ 08:52:37 #206
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79776440
vi.nl

Atteveld: 'Vier spelers liegen de hele boel bij elkaar'

31/03/2010 08:39

Raymond Atteveld werd dinsdag door het bestuur van ADO Den Haag voorlopig op non-actief gesteld. En dat terwijl er een dag eerder nog een persverklaring verscheen waarin stond dat de trainer zijn positie zou behouden. Atteveld is dan ook ontstemd.

'Het is onvoorstelbaar dat je het ene moment waterdichte afspraken hebt gemaakt en het volgende ogenblik links en rechts wordt ingehaald door vier spelers, die na de wedstrijd tegen NAC al aan de supporters hadden beloofd dat ze me weg zouden krijgen', reageert Atteveld tegenover De Telegraaf.

'Er is een man of drie, vier die de hele boel bij elkaar liegt', vervolgt de coach. 'De afspraken die we maandag hebben gemaakt, werden nog diezelfde avond door die gasten ontkracht via de media en tegenover de supporters. Daardoor ontstond een bepaalde stemming en werd mijn positie alsnog onhoudbaar.'

Attveld heeft bij ADO nog een contract tot medio 2011 en tast nog in het duister over zijn toekomst. 'De emoties zijn nu nog te hoog om over de toekomst of ontbinding te praten. Die gesprekken worden over het weekeinde getild. Maar ik ben in ieder geval beschadigd. Het vervelende is dat mensen toch denken dat een aantal zaken waar is.'

'Ik ben hard naar mezelf en mijn spelers toe, maar ik ga niet over de grens. Dankzij het viertal denkt iedereen dat ik een orentrekker ben en spelers sla. De waarheid is dat die spelers de kantjes er vanaf lopen. Ze zeggen doodleuk dat ze zo begaan zijn met de club, dat kunnen ze dan nu laten zien door ADO in de Eredivisie te houden.'
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 31 maart 2010 @ 08:55:05 #207
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_79776489
Ik vrees wel dat het op deze manier lastiger en lastiger gaat worden om nog behoorlijke trainers aan te trekken
Ik ben van pindavlees
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:44:26 #208
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_79779267
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:21 schreef HaagsPietje het volgende:
die jagersma en vierling hebben er wel kijk op: 2 trainers tegelijk een flinke afkoopsom moeten dokken!! goed bezig die vd kallen en ze kneuzenmaatjes ach ach ach

gooi dr nog maar een bak gemeenschapsgeld tegenaan gemeente!!!! bij den haag is je daalder geen enkele stuiver waard.......en volgend jaar kan de hele gemeenschap (1600 man) genieten van Den Haag - omniworld.....
Prima bestuur toch
pi_79788301
31 maart 2010 - ADO Den Haag heeft besloten de optie in het contract met Fabio Caracciolo niet te lichten. De Belgische aanvaller is hierdoor komende zomer transfervrij. Caracciolo speelt dit seizoen op huurbasis bij FC Den Bosch.

De aanvaller leek halverwege het sezioen topscorer te gaan worden in de Jupiler League. Na de winterstop maakt Den Bosch-trainer Marc Brys echter een stuk minder gebruik van de diensten van Caracciolo die voornamelijk genoegen moet nemen met een rol als invaller voor Diangi Matusiwa en Paul Jans.

voetbalplus.
pi_79803864
Feijenoord gewonnen, Vitesse geen punten. Kan weer in het voordeel zijn.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:05:03 #211
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79859276
quote:
De Mos stapt op bij Kavala
AMSTERDAM - Aad de Mos heeft FC Kavala per direct verlaten. Enkele uren nadat hij met de voorzitter een lijst samenstelde met namen van spelers die de club moesten verlaten, kwam de president gedeeltelijk terug op dit besluit. De coach deelde de Grieken daarop mee dat van de voorgenomen continuering van de samenwerking geen sprake meer kon zijn.


"We zouden afscheid nemen van veertien jongens", reconstrueert De Mos de gebeurtenissen. "Ik heb het vermoeden dat ze zijn geschrokken van de kosten van dit besluit. Ik kreeg ineens te horen dat de zes spelers met de grootste contracten zouden blijven en zes anderen moesten vertrekken."

Voor De Mos was dit reden om de clubleiding te verzoeken hem te laten gaan. "We staan zesde en kunnen niet meer stijgen of zakken. Ik heb ze gezegd dat ze beter meteen met een nieuwe man verder kunnen gaan. Daar hadden ze begrip voor. Alle verplichtingen zijn ze keurig nagekomen, maar het blijft natuurlijk een bizar verhaal."

De Mos en zijn assistent Martin Koopman keerden gisteravond terug naar Nederland. "Er was de laatste maanden al wat interesse, ik kijk wel wat er op me afkomt", aldus de coach.
Het gaat nog gebeuren zeg ik je
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:26:12 #212
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79864985
laat maar komen!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_79865260
ja met aad de mos zal de slapende reus eindelijk wakker worden


  User die overal opduikt 2022 vrijdag 2 april 2010 @ 19:59:14 #214
186611 Haags
pi_79880429
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:33 schreef HaagsPietje het volgende:
ja met aad de mos zal de slapende reus eindelijk wakker worden



De euforie slaat elke keer aan bij supporters wanneer er ergens een icoon ontslagen wordt. Was ook zo met Atteveld, die zou ons ook wel even in het linkerrijtje krijgen...
Zonder wrijving geen glans
pi_79881760
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

De euforie slaat elke keer aan bij supporters wanneer er ergens een icoon ontslagen wordt. Was ook zo met Atteveld, die zou ons ook wel even in het linkerrijtje krijgen...
precies. vind het echt stuitend de domheid die er van sommige mensen afstraalt! elk icoon wordt met open armen en als een held ontvangen en als het dan even tegenzit en je verliest een paar potjes worden ze allemaal stuk voor stuk afgebrand en den haag uitgejaagd.
dr lopen er teveel bij die gewoon altijd op rottigheid uit zijn, zie ook bijvoorbeeld wetzel. de beste man mag dan wat arrogant overkomen, onder zijn leiding hoorde je nooit wat over den haag. alleen maar positieve berichten in de media. en nu is ie de grote boeman. terwijl een ratje zoals vd bergh toegejuicht wordt maar sinds zijn komst zijn alle problemen ontstaan, rode kaarten, ruzies, mediaspektakel, tweespalt in de selectie etc.
kennelijk moet je ervoor gestudeerd hebben of je groen-gele bril afzetten om daar doorheen te prikken en te zien wie wel en wie niet goed zijn voor de club...
nu verwachtten ze allemaal weer dat de mos den haag naar het linkerrijtje zal brengen....tis een zwalkende massa die van links zomaar naar rechts beweegt en geen enkel idee heeft wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn. stuitend.
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:52:21 #216
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79882538
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

precies. vind het echt stuitend de domheid die er van sommige mensen afstraalt! elk icoon wordt met open armen en als een held ontvangen en als het dan even tegenzit en je verliest een paar potjes worden ze allemaal stuk voor stuk afgebrand en den haag uitgejaagd.
dr lopen er teveel bij die gewoon altijd op rottigheid uit zijn, zie ook bijvoorbeeld wetzel. de beste man mag dan wat arrogant overkomen, onder zijn leiding hoorde je nooit wat over den haag. alleen maar positieve berichten in de media. en nu is ie de grote boeman. terwijl een ratje zoals vd bergh toegejuicht wordt maar sinds zijn komst zijn alle problemen ontstaan, rode kaarten, ruzies, mediaspektakel, tweespalt in de selectie etc.
kennelijk moet je ervoor gestudeerd hebben of je groen-gele bril afzetten om daar doorheen te prikken en te zien wie wel en wie niet goed zijn voor de club...
nu verwachtten ze allemaal weer dat de mos den haag naar het linkerrijtje zal brengen....tis een zwalkende massa die van links zomaar naar rechts beweegt en geen enkel idee heeft wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn. stuitend.
Je zou ook gewoon eens positief over je cluppie kunnen zijn, maar ik zie jou alleen maar kankeren.
Het gaat dan ook wel kut, maar toch...

De Mos gaat ook geen mirakels bezorgen, vind het ook maar een rare vent - maar ik denk wel dat hij goed op z'n plek zit.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_79925516
quote:
DE MOS NAAR SPARTA

ROTTERDAM - Aad de Mos (63) is de laatste vier wedstrijden van het seizoen de trainer van Sparta Rotterdam. De Hagenaar volgt Frans Adelaar op, die zondag ontslagen werd. Martin Koopman en Jos van Eck worden zijn assistenten. De Mos stapte stapte deze week op bij het Griekse Kavala op na een conflict met de voorzitter.

De markante oefenmeester werkte eerder onder meer Ajax, KV Mechelen, Anderlecht, PSV, Vitesse, Sporting Gijon, Werder Bremen en Vitesse. De Mos belegt vanaf maandag een trainingskamp met Sparta. Hij wil zijn ploeg in vier dagen optimaal voorbereiden op de competitiewedstrijd van zaterdag tegen Heracles.
Dat wordt hem dus ook niet, misschien Adelaar
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 4 april 2010 @ 12:30:27 #218
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_79928755
Nou....HUP

ADOOOOO ADOOOOOOOOOO
goaltjes maaaaaaken
goaltjes maaaaaaaaaken
Ik ben van pindavlees
pi_79931511
[14.gif]
pi_79932558
Dittewig mag er van mij uit
[14.gif]
  zondag 4 april 2010 @ 14:34:04 #221
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_79932572
Jammer!
FCT
  zondag 4 april 2010 @ 14:34:41 #222
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_79932592
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:33 schreef Chen het volgende:
Dittewig mag er van mij uit
ik zou vd berg als 3e keeper opstellen. wat een geniale gast is dat
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79935423
Keeeeepertjeee!!!!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_79936878
Wat is die De Zeeuw een irritante gast zeg.
pi_79937381
Hoe bont die de Zeeuw het heeft gemaakt, vind t van Dittewig erg onprofessioneel hoe hij reageerde op zo'n moment kan je dat echt niet maken tegenover team en supporters..
[14.gif]
  zondag 4 april 2010 @ 17:27:06 #226
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79938539
schandelig weer. Dit was gewoon geen rode kaart.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 4 april 2010 @ 17:44:33 #227
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_79939108
Nou, m'n bloed kookte hoor. Goede wedstrijd, daar niet van, maar wat een kankernaaistreek toch weer zeg. Gadverdamme. Deed me ook nog denken aan die wedstrijd tegen PSV dat Postma z'n been brak; dat was ook zo'n kankergeintje, dus u begrijpt, mijn temperatuur liep behoorlijk op! Dan achteraf die stadionspeaker nog : 'We feliciteren onze gasten uit Duivendrecht met de overwinning.',- had van mij niet gehoeven hoor. Stelletje teringneuzen, .
Positiever dan; goede wedstrijd. Als ze dit zo nog even volhouden moeten we het makkelijk redden. (Nou ga ik al iets langer naar de FC dus ik zal me er niet over verbazen als het volgende week tegen Utrecht weer ouderwets huilen wordt).
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_79940082
quote:
Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef JAM het volgende:
(Nou ga ik al iets langer naar de FC dus ik zal me er niet over verbazen als het volgende week tegen Utrecht weer ouderwets huilen wordt).
ja, daar ben ik ook bang voor. Maar wie weet gaat het wel goed en kunnen we weer in de eredivisie blijven. Ik heb iig mijn seizoenskaart niet opgezegd. ik geloof er nog wel in. Zeker na vandaag!

Maar wat ik, en een paar naast mij op de tribune, eigenlijk af vraag...
Waar is Jens zijn nek gebleven? ;-)



Prima voetballer overigens!
pi_79943955
Ado had de kansen om er veel meer uit te halen, jammer van de rode kaart van Ditewig. Hopelijk hersteld Zwinkels snel want anders moet een A1 keeper opdraven.

Soltani, hoe kan je hm missen...

pi_79944130
Wat een kansen


COME ON THE HAGUEEEEE!
  zondag 4 april 2010 @ 20:49:36 #231
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_79944995
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:33 schreef Chen het volgende:
Dittewig mag er van mij uit
Ik vraag me af waarom die gast überhaupt is komen keepen in het Forepark. Als keeper van BV Veendam was hij ook hoogst onbetrouwbaar...
  zondag 4 april 2010 @ 20:52:44 #232
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79945116
quote:
Op zondag 4 april 2010 20:49 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom die gast überhaupt is komen keepen in het Forepark. Als keeper van BV Veendam was hij ook hoogst onbetrouwbaar...
Zwinkels, Waterman geblesseerd
Coutinho in een rechtszaak verwikkeld
Van Wijngen geblesseerd

Stam ingeschreven als contractspeler..... dan heb je iemand die kan grabbelen nodig. Ditewig heeft het erg goed gedaan, althans... naar zijn capaciteiten.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_79945160
quote:
Op zondag 4 april 2010 18:14 schreef Phaeton het volgende:

[..]

ja, daar ben ik ook bang voor. Maar wie weet gaat het wel goed en kunnen we weer in de eredivisie blijven. Ik heb iig mijn seizoenskaart niet opgezegd. ik geloof er nog wel in. Zeker na vandaag!

Maar wat ik, en een paar naast mij op de tribune, eigenlijk af vraag...
Waar is Jens zijn nek gebleven? ;-)

[ afbeelding ]

Prima voetballer overigens!
Jens heeft geen nek, ook nooit gehad

ADO verdiende meer dan een nederlaag vandaag, maar actie van Ditewig was oerdom en dupeerde daarmee zijn teamgenoten
  zondag 4 april 2010 @ 22:25:55 #234
167012 Muurbloempj_1971
Ado woman 4ever...
pi_79948803
quote:
Op zondag 4 april 2010 20:49 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom die gast überhaupt is komen keepen in het Forepark. Als keeper van BV Veendam was hij ook hoogst onbetrouwbaar...
Sja hier nogal negatief, ik ben niet zo negatief over Ditewig. Hij had een paar mooie reddingen net na de invalbeurt.

Wat hij deed was misschien fout maar uit bronnen zou blijken dat De Zeeuw het woord K in zijn mond nam en Ditewig heeft vorig jaar zijn dochtertje verloren aan die vreselijke ziekte en buiten dat is die De Zeeuw ook een vervelend en irritant ettertje dat gewoon op tv zit te liegen. Roepen op tv dat hij in zijn gezicht geraakt is terwijl dat niet zo was bleek uit de beelden en live. Ik zat achter de goal en zo erg was het allemaal niet...erg overtrokken en Ditewig is vaak juist degene die heel rustig en kalm is... Oor aangenaaid.

Dit ADO speelde heel goed, vond het een van de beste wedstrijden van het seizoen met passie en vol overgave en ajakkes was nergens... en zo triest dat bij studio sport dan weer ajax meer aan de bal gezien werd, NOS lijkt wel ajaxminded. Ik zag een hele andere wedstrijd en ADO verdiende meer dan dit!!!!

Wanneer ze zo blijven spelen, moeten ze zeker punten nog halen en laat Sparta en Willem II maar lekker nacompetitie spelen!

En bagger dat nu beide keepers eruit zijn de komende wedstrijden die zo belangrijk zijn voor ons.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag...
  maandag 5 april 2010 @ 09:53:03 #235
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79959600
Strijd gezien en schuim op die bekken!

Die arm van Zwinkels is een beetje in een onnatuurlijke positie doorgebogen: http://www.adofans.nl/art(...)ken_van_elleboog.htm
pi_79959834
We moeten echt 4 finales spelen.
Als we RKC en NEC winnen zijn we echt al op weg want dan is NEC ook weer in het visier want die hebben maar 29 punten en zie ik niks meer winnen.
1
2
3
4
za 10/4 NEC AZ 
wo 14/4 ADO Den Haag NEC 
zo 18/4 VVV-Venlo NEC 
zo 2/5 NEC Ajax



En natuurlijk Sparta goed in de gaten houden.
pi_79959868
Mooi pot gisteren! Ado speelde weer als Ado, en dat heb ik toch alweer even niet gezien. Het leek allemaal met een sisser af te lopen en af te stevenen op nacompetitie. Maar tegen 020 toch op kunnen laden, en jammer genoeg verloren.

Die de zeeuw is een klootviool, maar hij is slim genoeg om op deze manier iemand een kaart aan te naaien. Voor jullie zuur, want dat betekend echt de 20e keus in het doel. Wel super om te zien hoe Ricky de handschoenen en shirt aandeed en ging keepen! Met een mooie glimlach, maar hij kon er natuurlijk niet veel van maken.

Als jullie zo voetballen volgende week, dan krijgen we het zwaar. Al hebben wij tegen AZ ook redelijk geballed. Kan een leuk potje worden!
pi_79962048
quote:
Op maandag 5 april 2010 10:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Mooi pot gisteren! Ado speelde weer als Ado, en dat heb ik toch alweer even niet gezien. Het leek allemaal met een sisser af te lopen en af te stevenen op nacompetitie. Maar tegen 020 toch op kunnen laden, en jammer genoeg verloren.

Die de zeeuw is een klootviool, maar hij is slim genoeg om op deze manier iemand een kaart aan te naaien. Voor jullie zuur, want dat betekend echt de 20e keus in het doel. Wel super om te zien hoe Ricky de handschoenen en shirt aandeed en ging keepen! Met een mooie glimlach, maar hij kon er natuurlijk niet veel van maken.

Als jullie zo voetballen volgende week, dan krijgen we het zwaar. Al hebben wij tegen AZ ook redelijk geballed. Kan een leuk potje worden!
Utrecht-ADO, altijd leuk!
pi_79977406
Coutinho toch zondag in de goal?
Of gaat Barry in beroep.
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:39:38 #240
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:00:25 #241
249756 Symphonic
Look o Look
pi_79999008
quote:
Wel super om te zien hoe Ricky de handschoenen en shirt aandeed en ging keepen! Met een mooie glimlach, maar hij kon er natuurlijk niet veel van maken.
Echt klasse hoe hij dat deed, en tegen Ajax, maar 1 tegendoelpunt incasseren
Juin uit Eigen Tuin!
pi_80013783
inde seizoen dreigt voor Zwinkels
6 april 2010
ADO Den Haag kan naar alle waarschijnlijkheid de komende vier weken geen beroep doen op doelman Robert Zwinkels. Het is de vraag of hij dit seizoen nog onder de lat terugkeert.

Zwinkels raakte afgelopen weekend geblesseerd tijdens de wedstrijd tegen Ajax na een schop van Suarez. De foto's die zondag werden gemaakt konden geen uitsluitsel geven over de ernst van de blessure.

Volgens Voetbal International kwam er bij een scan op maandag een haarscheurtje aan het licht in zijn spaakbeen.

Het lijkt er op dat de sluitpost alleen nog in actie komt als het ADO Den Haag niet lukt om de nacompetitie te ontlopen.

Vind Coutinho persoonelijk wel een goede vervanger.

[ Bericht 71% gewijzigd door Hagenaar_94 op 06-04-2010 18:53:10 ]
pi_80014422
mjah, zal elkaar niet veel ontlopen...beiden vind ik echte reserve-keepers. prima om achter de hand te hebben, maar te weinig inhoud en kwaliteit om wekelijks in het eerste uit te blinken...
pi_80016810
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:39 schreef JortK het volgende:
Waarom geen kaarten voor Utrecht
Simpel, omdat jullie burgervader ons niet toeliet bij de wedstrijd Ado - Utrecht. Uiteraard ben je dan andersom ook niet welkom.

Dat dat een triest iets is, dat mag buiten discussie staan...
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:04:54 #245
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80016859
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:03 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Simpel, omdat jullie burgervader ons niet toeliet bij de wedstrijd Ado - Utrecht. Uiteraard ben je dan andersom ook niet welkom.

Dat dat een triest iets is, dat mag buiten discussie staan...
Uien!
pi_80042565
ADO niet akkoord met straf Ditewig

7 april 2010
ADO Den Haag gaat in beroep tegen het plan van de KNVB om Barry Ditewig te schorsen. De kans bestaat daarom dat hij tegen FC Utrecht onder de lat staat, dat meldt het AD.

De club hoopt op vrijspraak op basis van de televisiebeelden en omdat het ‘slachtoffer’ Demi de Zeeuw geen belastende verklaring heeft afgelegd.

Diitewig kreeg twee wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk, aan zijn broek nadat hij door de Zeeuw was geprovoceerd en hij hem vervolgens wegduwde.



Volgens Elfvoetbal wordt de zaak aanstaande donderdag
  woensdag 7 april 2010 @ 17:13:18 #247
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_80049535
en terecht, goed zo jongens!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_80117921
KNVB handhaaft straf Ditewig


9 april 2010
Barry Ditewig blijft twee wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, geschorst. De tuchtcommissie van de KNVB kon niet worden overtuigd om de uitsluiting in te korten.

De goalie kan daarom komend weekend tegen FC Utrecht niet onder de lat staan. Waarschijnlijk zal hij worden vervangen door Gino Coutinho.

Ditewig toog donderdag samen met rvc-lid Rob Reijenga en ploeggenoot Pascal Bosschaart naar de Zeister bossen om uitleg te geven over de rode kaart die hij tegen Ajax opliep. Ook Demy de Zeeuw gaf acte de présence om een verklaring af te leggen.

De commissie vond ook dat er niet geslagen was, maar vond de reactie van Ditewig uiteindelijk toch te geweldadig. Zodoende blijft de straf hetzelfde als de eis van de aanklager.
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:39:27 #250
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80121717
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:51 schreef Hagenaar_94 het volgende:
KNVB handhaaft straf Ditewig


9 april 2010
Barry Ditewig blijft twee wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, geschorst. De tuchtcommissie van de KNVB kon niet worden overtuigd om de uitsluiting in te korten.

De goalie kan daarom komend weekend tegen FC Utrecht niet onder de lat staan. Waarschijnlijk zal hij worden vervangen door Gino Coutinho.

Ditewig toog donderdag samen met rvc-lid Rob Reijenga en ploeggenoot Pascal Bosschaart naar de Zeister bossen om uitleg te geven over de rode kaart die hij tegen Ajax opliep. Ook Demy de Zeeuw gaf acte de présence om een verklaring af te leggen.

De commissie vond ook dat er niet geslagen was, maar vond de reactie van Ditewig uiteindelijk toch te geweldadig. Zodoende blijft de straf hetzelfde als de eis van de aanklager.
pi_80122279
Coutinho is een goede vervanger.
Als reserve gaat mee A-jeugddoelman Tom Boks.
  zondag 11 april 2010 @ 14:28:11 #252
167012 Muurbloempj_1971
Ado woman 4ever...
pi_80185136
POTTEDIKKIE zeg.... 3 punten uit tegen UTREG... en wat een goeie invalsbeurt van Coutinho... Yessss...ik ben erbij woensdag!!!

FORZA ADO
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag...
  zondag 11 april 2010 @ 14:30:38 #253
29897 troje
was here
pi_80185203
lekkere overwinning, 3 onverwachte punten!
Het meervoud van lef is leven
pi_80185957
quote:
Op zondag 11 april 2010 14:28 schreef Muurbloempj_1971 het volgende:
POTTEDIKKIE zeg.... 3 punten uit tegen UTREG... en wat een goeie invalsbeurt van Coutinho... Yessss...ik ben erbij woensdag!!!

FORZA ADO
alle punten zijn meer dan welkom dus prima prestatie, maar je was ook wel verplicht dit utrecht te verslaan, wat een armetierig zooitje daar zeg....die sfeer ook, 3 keer haagse joden en dat was het dan wel weer

utrechtse kneuzen hadden ze beter kunnen zingen.
  zondag 11 april 2010 @ 15:19:26 #255
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80187039


Wat een stomper die Coutinho zeg... klemmen die bal!!!

3 punten, goed spel alleen blijven voetballen en niet als een stelletje zuigers continu gaan liggen!

VVV en Willem II vandaag ook weer kansloos, woensdag 3 punten en het staat er heel anders bij
pi_80187135
Met Steijn meer venijn
pi_80187169
Gefeliciteerd. Het was 300 maal niets van onze kant.
  User die overal opduikt 2022 zondag 11 april 2010 @ 19:49:03 #258
186611 Haags
pi_80197615
Nu vasthouden dit en de komende thuis wedstrijden winnen ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Zonder wrijving geen glans
pi_80197883
4 punten is genoeg om je te handhaven.
Echter met 6 punten kan je ook het laatste duel rustig ingaan.

COME ON THE HAGUE
  zondag 11 april 2010 @ 22:42:54 #260
167012 Muurbloempj_1971
Ado woman 4ever...
pi_80207606
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Gefeliciteerd. Het was 300 maal niets van onze kant.
Thanx Niks tegen Utrecht maar sja je gaat toch voor je eigen club en wij hadden die punten (ook) hard nodig en hebben er voor geknokt. Kende Utrecht niet terug, meestal zijn ze toch een stuk feller en beter...
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag...
pi_80209759
Helemaal correct, maar denk dat het ook een grote verdienste was. Hoewel Ado kwalitatief minder is qua selectie, hebben ze ons precies aangepakt op de manier waar we niet mee om kunnen gaan: doorjagen, agressie, niet teruglopen. Daarbij opgeteld wat slim tijdrekken, een portie geluk en vooral de matige inzet van ons maakt dat Ado makkelijk kon winnen.

Kan niet meer van maken dan terecht, helaas

Maar misschien mogen we volgens jaar wel weer naar jullie toe als jullie blijven, en dat maakt het dan nog een beetje goed
  maandag 12 april 2010 @ 09:54:58 #262
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80216250
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:54 schreef Ammi het volgende:
4 punten is genoeg om je te handhaven.
Echter met 6 punten kan je ook het laatste duel rustig ingaan.

COME ON THE HAGUE
3 Tegen NEC, RKC ook 3!!!

Kaarten voor Heracles in the pocket!
pi_80225878
Haha als je twee keer wint is de wedstrijd tegen Heracles niet boeiend meer hoor.

Wel ziek 3 punten tegen Utrecht zonder uitsupporters, verwacht nu dat we wel relatief veilig zitten. Hopen dat RKC al gedegradeerd is als we tegen hun spelen, dan moeten we die echt dik kunnen winnen. Woensdag niet heel veel vertrouwen in, NEC gelijk tegen AZ ook niet slecht..

Maar 3/4 punten uit volgende 2 wedstrijden moet genoeg zijn met Sparta's schema. Die halen denk ik max. 1 punt.
  maandag 12 april 2010 @ 14:31:15 #264
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80225991
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:28 schreef De_kromme het volgende:
Haha als je twee keer wint is de wedstrijd tegen Heracles niet boeiend meer hoor.
Maar wat een sfeer zal er hangen die laatste wedstrijd dat voel ik nu al
pi_80226027
Vleminckx is geschorst bij NEC.
pi_80226088
Van mij mag Immers lekker blijven staan, heeft het prima gedaan.
Harde werker en blijft goed druk zetten.
pi_80226665
Voor wie stond Immers er ook alweer in dan? VD Berg?

Buijs zeker weer geschorst nu? Waarom moet die knakker altijd geel pakken?
pi_80226758
Immers was in plaats van Oper/Milic.
In de spits dus.
pi_80226797
Serieus?

Waarom speelt Knopper trouwens niet? Liever hem dan VD Berg hoor.
pi_80227548
Knopper zou ik voor Solatini doen, wat die bakt er echt niks van.
  maandag 12 april 2010 @ 15:14:48 #271
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80227767
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:08 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Knopper zou ik voor Solatini doen, wat die bakt er echt niks van.
x2
pi_80230785
Soltani speelt juist wel aardig, op die 1000% kans tegen Ajax na dan.

Knopper is gewoon fit toch? Gewoon gepasseerd dus.
  maandag 12 april 2010 @ 17:13:44 #273
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_80232361
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef De_kromme het volgende:
Soltani speelt juist wel aardig, op die 1000% kans tegen Ajax na dan.

Knopper is gewoon fit toch? Gewoon gepasseerd dus.
Soltani speelt al maanden echt ongelofelijk slecht. Bakte er tegen FC Utrecht ook weer weinig van. Vond hem vorig seizoen en de 1e helft van dit seizoen best ok - maar 't is de laatste tijd hopeloos.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_80234952
ADO speelde met passie, lekker gedreven!

Ik zag trouwens vanmiddag Wesley Verhoek in het centrum van Den Haag met een chelsea trainingspak, ik heb hm nog even gefeliciteerd met de overwinning
pi_80235893
Willem II en Sparta hebben een zwaar programma. Ajax, AZ, Feijenoord, Groningen, Roda JC en Utrecht.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_80235931
Tering mangz, waar zag je die gast dan? Ga ik elke dag kijken of ik hem zie.

Chelsea trainingspak ook echt, wat denkt die knakker wel niet.
pi_80235948
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Willem II en Sparta hebben een zwaar programma. Ajax, AZ, Feijenoord, Groningen, Roda JC en Utrecht.
Ja wat hoort nou bij wie ouwe gek?
pi_80236457
Sparta: FEY-SPA, SPA-UTR, GRO-SPA
Willem II: WIL-AJA, WIL-AZ, RJC-WIL

Maargoed, we hebben nu (eindelijk) alles weer zelf in de hand.
Bij winst op NEC komen we zelfs gelijk met NEC en misschien zelfs voorbij VVV, ligt aan het resultaat van RJC-VVV. Ook Vitesse kan ingehaald worden mits die verliezen van NAC.
pi_80236526
EDIT
pi_80236608
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:33 schreef fc070 het volgende:
ADO speelde met passie, lekker gedreven!

Ik zag trouwens vanmiddag Wesley Verhoek in het centrum van Den Haag met een chelsea trainingspak, ik heb hm nog even gefeliciteerd met de overwinning
Zag vorige week Rankovic en Milic (kan je amper missen ) in de mediamarkt lopen in Den Haag.
pi_80240118
Ik zou me niet druk maken over Sparta - Utrecht hoor
pi_80245811
ADO en Atteveld praten na dit seizoen verder over samenwerking
Maandag, 12 april 2010 om 22:00 | Raymond Atteveld keert niet terug als trainer van ADO Den Haag. De trainer werd twee weken geleden op non-actief gesteld, maar zal ook na dit seizoen niet meer voor de groep komen te staan. Voetbal International meldt dat ADO wel de intentie heeft om Atteveld voor de club te behouden.

De coach lag niet goed bij de spelersgroep en werd daarom vervangen door Maurice Steijn, die het seizoen als interim-coach afmaakt. De clubleiding wilde niet uitsluiten dat Atteveld na dit voetbaljaar weer voor de groep kwam te staan, maar daar zal definitief geen sprake van zijn.

Het contract van Atteveld loopt echter door tot de zomer van 2012 en ADO heeft geen geld voor een afkoopsom. Aan het einde van het seizoen zullen beide partijen met elkaar om tafel gaan, in de zoektocht naar een oplossing. Mogelijk wordt Atteveld technisch directeur, als opvolger van André Wetzel


Ik zou gewoon de hele samewerking beeindigen.
pi_80248460
In VI werd gezegd dat ie zeker geen trainer meer werd. Lijkt me niet dat ze hem een andere functie geven.
  dinsdag 13 april 2010 @ 07:12:16 #284
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_80251992
lekker TD maken.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 13 april 2010 @ 08:04:42 #285
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80252350
Ik zeg woensdag en zondag met collectebussen door het stadion... ik heb wel twintig euro over om die griezel weg te krijgen
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:28:44 #286
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_80261426
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:47 schreef De_kromme het volgende:
Buijs zeker weer geschorst nu?
Is dat zeker? kan het nergens terugvinden.

Ik denk trouwens dat Sparta en Willem II jullie niet meer in gaan halen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_80263033
Misschien zijn ze net als bij de Zeeuw vergeten de gele kaart op het wedstrijdformulier te schrijven. En word ook gewoon niet alsnog bijgeschreven.

KNJB.
  woensdag 14 april 2010 @ 10:00:50 #288
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80301235
Coutinho in doel tegen NEC

Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)

14 april 2010
Gino Coutinho verdedigt het doel van ADO Den Haag in de wedstrijd tegen NEC. Barry Ditewig, terug van een schorsing, is daarmee gepasseerd.


Volgens het AD reageerde Ditewig teleurgesteld. Trainer Maurice Steijn vindt dat logisch, maar hij wil het team dat won bij FC Utrecht in stand houden.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ADO wil contract Toornstra openbreken

Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)

14 april 2010
ADO Den Haag erkent het grote talent van Jens Toornstra. De club wil het contract met de middenvelder openbreken.

Het AD schrijft dat Raymond Atteveld vorige week met de zaakwaarnemer van de voormalige amateur uit Alphen heeft gesproken. Toornsta speelt geregeld de sterren van de hemel. De compacte en vlijtige voetballer is overal op het veld te vinden en heeft een goed spelinzicht. Hij zou mogelijk in de belangstelling staan van andere clubs.
Op dit moment staat Toornstra tot medio 2012 onder contract bij de residentieclub.

De 21--jarige speler maakte pas dit seizoen de overstap naar het betaald voetbal. Daarvoor kwam hij uit voor Alphense Boys in de Tweede Klasse C, district West II.
pi_80301273
Tweede Klasse C.

Zeker één van de betere spelers opt moment, meteen openbreken dat contract.
  woensdag 14 april 2010 @ 13:05:45 #291
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80301436
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:01 schreef De_kromme het volgende:
Tweede Klasse C.

Zeker één van de betere spelers opt moment, meteen openbreken dat contract.
Dat dus.
pi_80306838
huphup


Heb er voor t eerst in tijden weer frisse zin in
  woensdag 14 april 2010 @ 17:16:35 #293
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80313470
You are! you are! you are!
stadionverbod voor 10 jaar, vette boete en neerknuppelen die kk hond!
achterlijke....

Fan aangehouden voor vuurwerkincident Feyenoord-ADO
Uitgegeven: 14 april 2010 17:39
Laatst gewijzigd: 14 april 2010 17:41

ROTTERDAM - De politie heeft dinsdag een 36-jarige man uit Rijswijk aangehouden die eind februari tijdens de wedstrijd Feyenoord-ADO Den Haag in de Kuip in Rotterdam een lawinepijl afvuurde. Daardoor raakten meerdere mensen gewond.
Vuurwerk afgeschoten op ADO-supportersslideshow
De pijl werd destijds afgevuurd vanuit het vak met supporters van ADO Den Haag. De pijl kwam in het vak zelf tot ontploffing.

De politie hield direct al twee 14-jarige Hagenaars aan, maar die bleken niks met de zaak te maken te hebben. De man die nu is aangehouden wordt mogelijk poging tot doodslag ten laste gelegd.
  woensdag 14 april 2010 @ 18:27:47 #295
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_80313576
Als je voor poging tot doodslag veroordeeld wordt, dan zou je blij zijn met een vette boete, een stadionverbod en een pak slaag; dan mag je even een paar jaartjes binnen zitten.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_80313680
Grappig dat nu ineens nog naar voren komt. Je hebt toch zeker beelden wie die vuurpijl afsteekt ofwat. Kneuzenkermis daar in Rotterdam ook waarschijnlijk met die camera's.

We gaan NEC ff een pak slaag geven vanavond, dat weet ik wel.
pi_80313852
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:31 schreef De_kromme het volgende:
Grappig dat nu ineens nog naar voren komt. Je hebt toch zeker beelden wie die vuurpijl afsteekt ofwat. Kneuzenkermis daar in Rotterdam ook waarschijnlijk met die camera's.

We gaan NEC ff een pak slaag geven vanavond, dat weet ik wel.
ik voorzie een 1-2 voor nec. mij te vaak gebeurd dit seizoen dat dh weer alles in eigen hand heeft en het voor de zoveelste maal verprutst. we zijn net twente; we kunnen niet met de druk omgaan....

overigens beetje raar dat die knakker nu pas gepakt wordt idd. bestudeer 2 dagen even goed de camerabeelden en pak die gast op. maar ja, beter laat dan nooit.

wordt druk vanavond dus vroeg erbij zijn...
  woensdag 14 april 2010 @ 18:41:19 #298
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_80314051
we zijn thuis dramatisch, dus ik zie het inderdaad ook weer gebeuren dat we het WEDEROM niet waarmaken

maar normaal gesproken moet 't gewoon 1-0/2-0 zoiets worden.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_80314457
Derby-manager Clough claimt akkoord met ADO over transfer Buijs
Woensdag, 14 april 2010 om 18:29 | Wed ¤ 50 euro gratis op wedstrijden
Danny Buijs zal volgend jaar verdergaan bij Derby County. De middenvelder van ADO Den Haag was onlangs nog te gast bij de club uit de Engelse Championship en volgens Derby-manager Nigel Clough is de transfer bijna een feit. “Zodra het seizoen voorbij is zullen we de deal afronden”, zei hij in de Derby Telegraph.

Buijs staat al een tijdje in de belangstelling van Derby County, maar in de winterstop kwam het niet tot een transfer. In de zomer zal de middenvelder nu alsnog de stap naar Engeland maken. “We zijn op het moment verder met Danny dan met al onze andere transfertargets”, zei Clough. “Met ADO hebben we al een akkoord bereikt. Het is nu nog zaak om de laatste plooien recht te strijken.”

Voorlopig verwacht Clough Buijs nog niet te kunnen presenteren. “ADO vecht in Nederland tegen degradatie en de club wil zich daar nu voor de volle honderd procent op richten”, zei de manager. “Zodra de competitie voorbij is, verwacht ik hem te kunnen halen. Danny was al te gast bij onze wedstrijd tegen Leicester City en ik vroeg hem of hij dacht of dit soort voetbal hem zou liggen. Hij antwoordde positief.”
pi_80314477
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:35 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

ik voorzie een 1-2 voor nec. mij te vaak gebeurd dit seizoen dat dh weer alles in eigen hand heeft en het voor de zoveelste maal verprutst. we zijn net twente; we kunnen niet met de druk omgaan....

overigens beetje raar dat die knakker nu pas gepakt wordt idd. bestudeer 2 dagen even goed de camerabeelden en pak die gast op. maar ja, beter laat dan nooit.

wordt druk vanavond dus vroeg erbij zijn...
Hoe bedoel je druk?

Mn broertje gaat misschien kaartjes halen met een paar maten van hem, hoe vroeg moet ie er bij zijn dan? Er zijn nooit meer rijen bij O en P enzo, prima geregeld als je seizoenskaart hebt.
pi_80315773
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:52 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hoe bedoel je druk?

Mn broertje gaat misschien kaartjes halen met een paar maten van hem, hoe vroeg moet ie er bij zijn dan? Er zijn nooit meer rijen bij O en P enzo, prima geregeld als je seizoenskaart hebt.
niet uitverkocht maar bedoel de normale kassa....

tja seizoenkaart.....jarenlang gehad maar was van plan nooit of sporadisch te gaan in dat sfeerloze nieuwe stadion waar het lijkt alsof je een uitwedstrijd bezoekt....

tot nu toe op 2 thuiswedstrijden na alles geweest en dus flink in de buidel moeten tasten

maar volgend jaar ga ik ECHT alleen nog de leuke wedstrijden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')