hahaha, dat is kikke zeg! Gewoon een halve voetbal international uitzending in het hol van de leeuw voor een (weliswaar mooie) gewone supporters fansite!! Heb ervan genoten! Johan een half uur lang over alles wat met FC Den Haag te maken heeft...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:24 schreef Hork het volgende:
Geinig interview van Groen Geel Hart met de snor
Inderdaad, geen Roda & Vitesse perikelen.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef Reddiablo het volgende:
NEC, RKC en VVV nog steeds - nog steeds 9 punten te halen.... maar nu moeten ze ECHT ECHT ECHT wel gewonnen gaan worden.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:27 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Knopper rekent op vertrek uit Den Haag
Richard Knopper is naar alle waarschijnlijkheid bezig aan zijn laatste duels in het shirt van ADO Den Haag. De 32-jarige aanvallende middenvelder denkt echter nog niet aan het einde van zijn carrière.
Knopper heeft een aflopende verbintenis bij de huidige nummer zeventien van de Eredivisie. "Ik heb nog niets gehoord. Dat vind ik wel vreemd. Na vier jaar moeten ze bij ADO toch wel weten wat ze aan me hebben", aldus de oud-speler van onder meer Ajax tegenover het Algemeen Dagblad.
"Ik had sneller belangrijk willen zijn voor de club. Dat is niet gebeurd. Nu zijn er nog maar zeven wedstrijden. Daarin wil ik uiteraard laten zien wat ik waard ben. Ik ben 32 jaar, top fit, ik wil het laten zien."
Een buitenlands avontuur ontbreekt vooralsnog in de loopbaan van Knopper. "Ik speel natuurlijk al een tijdje in de Eredivisie. Wat dat betreft is het nu of nooit met het buitenland. Dat lijkt me nog een geweldig avontuur."
Toch sluit Knopper de deur nog niet voor zijn huidige club ADO Den Haag. "Als de club komt met een aanbod, zal ik daar zeker over nadenken, maar de kans is groot dat ik na dit seizoen niet meer bij ADO speel."
Jammer inderdaad!quote:
Toch heb ik er nog steeds hoop in op een of andere duitstere redenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |