abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78952696
quote:
hahaha, dat is kikke zeg! Gewoon een halve voetbal international uitzending in het hol van de leeuw voor een (weliswaar mooie) gewone supporters fansite!! Heb ervan genoten! Johan een half uur lang over alles wat met FC Den Haag te maken heeft...

klasse actie van GGH en klasse en chique reactie van Derksen!! Sjappoo heren!
pi_79082785
Oke, jammer vooral als je naar de tegengoals kijkt maar ach. Volgende week ertegenaan!
Vond Ammi trouwens eindelijk weer een keer een voldoende scoren na 5 maanden of zo
pi_79133315
Naar 17e plek gedaald maar vind de uitslagen toch gunstig! Willem II heeft moeilijk programma.
Vitesse gaat volgende week naar de Kuip en Sparta ontvangt AZ. Bij winst thuis op VVV staan we dus 14e als het meezit.
  zondag 14 maart 2010 @ 17:45:31 #104
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_79134449
NEC, RKC en VVV nog steeds - nog steeds 9 punten te halen.... maar nu moeten ze ECHT ECHT ECHT wel gewonnen gaan worden.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_79145718
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef Reddiablo het volgende:
NEC, RKC en VVV nog steeds - nog steeds 9 punten te halen.... maar nu moeten ze ECHT ECHT ECHT wel gewonnen gaan worden.
Inderdaad, geen Roda & Vitesse perikelen.
pi_79147416
Ik heb er even weinig vertrouwen in eerlijk gezegd.

Het zal wel weer typisch haags worden. Alles beslissen op de laatste speeldag dus!
Zonder wrijving geen glans
  maandag 15 maart 2010 @ 08:20:54 #107
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79213591
Janssen voorkomt schorsing ADO-speler Buijs
De zaak tegen Danny Buijs is door de aanklager van de KNVB geseponeerd. De ADO Den Haag-speler deelde in het competitieduel met FC Twente een elleboogstoot uit aan Theo Janssen.

Naar aanleiding van de tv-beelden besloot de KNVB een onderzoek te starten naar het voorval, dat aan de aandacht van scheidsrechter Jack van Hulten ontsnapte. Doordat de Tukker nu een ontlastende verklaring heeft afgelegd, besluit de KNVB de zaak te seponeren, weet Voetbal International.

Toch kan ADO Den Haag in het eerstvolgende duel geen beroep doen op de oud-speler van onder meer FC Groningen en Feyenoord. Buijs ontving op bezoek bij FC Twente zijn zevende gele kaart van het seizoen en is daarom geschorst voor het duel met VVV-Venlo.
pi_79216699
Netjes van Janssen.
pi_79217829
Knopper rekent op vertrek uit Den Haag
Richard Knopper is naar alle waarschijnlijkheid bezig aan zijn laatste duels in het shirt van ADO Den Haag. De 32-jarige aanvallende middenvelder denkt echter nog niet aan het einde van zijn carrière.

Knopper heeft een aflopende verbintenis bij de huidige nummer zeventien van de Eredivisie. "Ik heb nog niets gehoord. Dat vind ik wel vreemd. Na vier jaar moeten ze bij ADO toch wel weten wat ze aan me hebben", aldus de oud-speler van onder meer Ajax tegenover het Algemeen Dagblad.

"Ik had sneller belangrijk willen zijn voor de club. Dat is niet gebeurd. Nu zijn er nog maar zeven wedstrijden. Daarin wil ik uiteraard laten zien wat ik waard ben. Ik ben 32 jaar, top fit, ik wil het laten zien."

Een buitenlands avontuur ontbreekt vooralsnog in de loopbaan van Knopper. "Ik speel natuurlijk al een tijdje in de Eredivisie. Wat dat betreft is het nu of nooit met het buitenland. Dat lijkt me nog een geweldig avontuur."

Toch sluit Knopper de deur nog niet voor zijn huidige club ADO Den Haag. "Als de club komt met een aanbod, zal ik daar zeker over nadenken, maar de kans is groot dat ik na dit seizoen niet meer bij ADO speel."
  dinsdag 16 maart 2010 @ 18:17:06 #111
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79219463
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 17:27 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Knopper rekent op vertrek uit Den Haag
Richard Knopper is naar alle waarschijnlijkheid bezig aan zijn laatste duels in het shirt van ADO Den Haag. De 32-jarige aanvallende middenvelder denkt echter nog niet aan het einde van zijn carrière.

Knopper heeft een aflopende verbintenis bij de huidige nummer zeventien van de Eredivisie. "Ik heb nog niets gehoord. Dat vind ik wel vreemd. Na vier jaar moeten ze bij ADO toch wel weten wat ze aan me hebben", aldus de oud-speler van onder meer Ajax tegenover het Algemeen Dagblad.

"Ik had sneller belangrijk willen zijn voor de club. Dat is niet gebeurd. Nu zijn er nog maar zeven wedstrijden. Daarin wil ik uiteraard laten zien wat ik waard ben. Ik ben 32 jaar, top fit, ik wil het laten zien."

Een buitenlands avontuur ontbreekt vooralsnog in de loopbaan van Knopper. "Ik speel natuurlijk al een tijdje in de Eredivisie. Wat dat betreft is het nu of nooit met het buitenland. Dat lijkt me nog een geweldig avontuur."

Toch sluit Knopper de deur nog niet voor zijn huidige club ADO Den Haag. "Als de club komt met een aanbod, zal ik daar zeker over nadenken, maar de kans is groot dat ik na dit seizoen niet meer bij ADO speel."
pi_79220701
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 18:17 schreef JortK het volgende:

[..]

Jammer inderdaad!

Toch zie ik hem niet snel meer naar een buitenlandse club vertrekken. Hoogstens naar Swansea City misschien?
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:22:10 #113
167012 Muurbloempj_1971
Ado woman 4ever...
pi_79334152
En daar benne we weer Weer een weekend waar ik positief tegenaan kijk en ik praat mezelf moed in en zeg : Ja we pakken die 3 punten zondag nu ech!

En laten we de concurrenten eens zien dat we eredivisiewaardig zijn, Vitesse uit tegen Feyenoord en Sparta thuis tegen AZ en Willem II thuis tegen Utrecht (geloof ik)

En volgens mij zei Ammi het ook, als we er een theoretische uitpak op loslaten dan zie ik vitesse en sparta en willem II verliezen zondag ( wens is de vader van de gedachte...) en wanneer ADO eens zijn plicht doet thuis dan staan we opeens 14e...

Tot zondag mannen!
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag...
pi_79340785
(bron VI) Boy Waterman traint rest van het seizoen bij jong AZ.

ADO Den Haag heeft geen behoefte meer aan Boy Waterman. De doelman keert daardoor per direct terug bij AZ, waar hij het seizoen afmaakt in het beloftenelftal van de Alkmaarders.

Waterman is niet speelgerechtigd voor Jong AZ, waardoor hij de rest van het seizoen alleen mag meetrainen. ADO betaalt wel de volledig huurvergoeding voor de 26-jarige doelman, maar stelt geen prijs meer op de aanwezigheid van de voormalig international van Jong Oranje.

Vorige maand was Waterman nog dicht bij een transfer naar Viking FK, maar een lieskwetsuur blokkeerde een overgang. De keeper zelf bestrijdt overigens dat hij geblesseerd was.
pi_79350766
Ze betalen hem nog wel voor de volle mep, maar gooien hem wel terug, moet wel wat aan de hand zijn hehe.

Jammer dat die nooit heeft laten zien wat ie kan, vond het altijd een goede keep. Op 4 april gaat duidelijk worden wie er in ieder geval geen kampioen wordt en wie er up blijft.
pi_79372135
Luickx ziek las ik ergens?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:48:53 #117
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79423758
Sukkels
De tweede helft zakte het niveau naar een bedenkelijk niveau, waarom steeds die lange ballen terwijl aan de flanken regelmatig iemand vrij stond?
  zondag 21 maart 2010 @ 21:40:54 #119
25957 Reddiablo
pi_79424168
Nacompetitie.
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 21 maart 2010 @ 22:09:30 #120
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_79426919
Joh, ook niet slecht hoor, nacompetitie; lekker weertje die tijd van het jaar en er staat tenminste wat op het spel. Degradatie; dan krijg ik er pas de schurft in. Dat ze in Den Haag niet kunnen voetballen, daar heb ik me al jaren geleden bij neergelegd. Het is nu eenmaal niet ander; één grote bende verdriet.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_79433270
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:40 schreef Reddiablo het volgende:
Nacompetitie.
Toch heb ik er nog steeds hoop in op een of andere duitstere reden
Denk door de programma's van Sparta, Willem II en vooral NEC die we zelf ook nog krijgen.

De hoop houdt me in leven.
  maandag 22 maart 2010 @ 00:03:58 #122
25957 Reddiablo
pi_79433794
ik denk het eerlijk gezegd niet meer, we blijven er wel in via de Nacompetitie dat wel...

of zie je ineens dat we van NAC winnen, zo zijn die gasten dan ook wel weer
www.3voor12denhaag.nl
  maandag 22 maart 2010 @ 09:42:34 #123
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79438456
Ik ga mee naar Breda vrijdag... ook al moet ik om 4 uur in de ochtend weer op!
pi_79451294
Ik overweeg ook te gaan, moet even kijken hoe ik met me examens uitkom.
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:40:06 #125
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_79555573
't Is weer ouderwets rellen hoor. Wetzel hangt nog een keer de vuile was buiten in de VI, Van der Kallen schijnt terug te willen treden voor het groepje, , Ringeljood, . Nou, dat moet ik echt niet hebben. Die mongool, die geldgeile teringlijer heeft niets anders gedaan dan FC Den Haag de kanker in helpen met z'n achterlijke gedoe. Die doet me nog het meest denken aan Mel Brooke's The Producers waar twee theatermakers met een zo slecht mogelijk stuk geld proberen te verdienen. Het grappige daarin is dat dat wel een succes wordt. Ringelstijn en z'n bloedgeile Stichting Stadion Ontwikkeling en weet ik veel wel wat voor achterlijke ploertenstreken hij uit z'n mouw heeft getoverd om centen op te strijken van een noodlijdende voetbalclub. Laat ik zeggen, waarschijnlijk als enige, Wetzel heeft groot, groot, groot gelijk. Laat al die geld- en aanziengeile spiegelmasturbantjes, die bende amateurs eens een keer oprotten uit Den Haag; opkankeren met die bende knakenpooiers en nu eens een keer voetbal godverdomme.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_79571437
Van der Linden verkocht Vitesse en ADO een 'nee'
Antoine van der Linden besloot woensdag zijn handtekening onder een nieuwe, eenjarige verbintenis bij Heracles Almelo te zetten. De 34-jarige verdediger heeft het uitstekend naar zijn zin bij de club, zo laat hij weten.

Hoewel Van der Linden gelukkig is in Almelo was een nieuw contract niet direct een gelopen koers. "Over het eerste voorstel was ik nog niet helemaal te spreken, maar enkele dagen terug kwam Heracles met een nieuw bod. Dat was wel naar mijn zin", vertelt Van der Linden in gesprek met Voetbal International.

Wanneer Van der Linden volgend jaar een contractueel vastgelegd aantal duels speelt zal zijn verbintenis in Almelo automatisch met opnieuw een seizoen verlengd worden. "Hoeveel? Zo rond de 25", aldus de verdediger.

Van der Linden had aardig wat keuze. Naast de gesprekken met Heracles wilden ook Vitesse en ADO Den Haag graag met Van der Linden om tafel. "Ook Vitesse en ADO wilden me vastleggen, maar dat zag ik niet zitten. Enerzijds vanwege de reistijd en verhuizen doen we liever niet", aldus de in Emmen woonachtige verdediger.

Lekker een speler halen die volgend jaar al 35 is. Laatste jaren alleen maar wanbeleid door oude dure spelers te kopen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Hagenaar_94 op 25-03-2010 16:32:59 ]
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:05:51 #127
25957 Reddiablo
pi_79588813
het is goed om zo'n ervaren back erbij te hebben hoor.... maar toch ben ik er niet rouwig om.
Maar een Saeijs mag van mij best komen, en dan een Joppen (Helmond) of Buijs (De Graafschap) erbij en dan heb je weer wat opties achterin.
www.3voor12denhaag.nl
pi_79589394
Morgen weer een keer in het uitshirt, aangezien NAC geel heeft.
Nog niet verloren in het uitshirt.
pi_79597297
Achmed Ammi vertrekt definitief aan het eind van het seizoen meld TV West.
pi_79620094
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:38 schreef Hagenaar_94 het volgende:
hadoe en bedankt zeg ik dan!
matige speler.

maar goed, dat zijn ze bijna allemaal

kk bestuur!
pi_79620564
Nog een van de loonlijst af.
Cornelisse: "Sta open voor nieuwe club"
Yuri Cornelisse gaat met ADO Den Haag vrijdag op bezoek bij zijn voormalige werkgever NAC Breda. De kans op speelminuten is echter klein, want de aanvaller speelde dit seizoen pas in zes duels mee. Een vertrek uit Den Haag is dan ook mogelijk.

"Een nieuwe club? Ja, daar sta ik in principe voor open", zegt de 34-jarige Cornelisse tegenover BN/DeStem. "Belangrijk is wel dat ik dan niet meer hoef te verhuizen. Ik heb nu mijn gezinnetje in mijn geboortestad Alkmaar, de oudste van mijn kinderen gaat al naar school. Het avontuur trekt niet meer zo."

Voorlopig richt Cornelisse zich echter op ADO Den Haag en daar doet hij zijn best om speelminuten te krijgen. "Ik speel niet veel. Het zijn nu eenmaal keuzes die de trainer maakt. Ik ben fit, ik train goed en ik gooi er niet met de pet naar. Daar ligt het niet aan."

In Breda verwacht de voormalig speler van TOP Oss, Anderlecht, RKC, NAC en FC Groningen een lastig duel. "NAC heeft de afgelopen twee wedstrijden met 3-0 verloren, dus de ploeg heeft het een en ander goed te maken voor eigen publiek. Wij vechten voor elk punt in onze strijd om lijfsbehoud."

Zo niet weten welken club hem zou willen hebben.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:34:06 #132
25957 Reddiablo
pi_79620847
speler met een prima attitude en gewoon een modelprof, maar hij is simpelweg niet goed genoeg meer.
www.3voor12denhaag.nl
pi_79630205
Zwinkels Die kan echt geen spelhervatingen nemen. Slechste keeper in speelhervatingen nemen van de eredivisie.
Verder was het weer slecht.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:52:05 #134
25957 Reddiablo
pi_79630220
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:38 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Opgerot!!!!! Ammiteur! Wat een verschrikking weer zeg vanavond.
www.3voor12denhaag.nl
pi_79643916
Boze ADO-fans eisen vertrek van Atteveld
De positie van Raymond Atteveld als trainer van ADO Den Haag lijkt onhoudbaar te zijn geworden. Na afloop van de 3-0 nederlaag bij NAC Breda eisten supporters het vertrek van de oefenmeester.

ADO Den Haag is na de nederlaag afgezakt naar de zestiende plaats, aan het einde van het seizoen goed voor deelname aan de nacompetitie. Supporters vroegen in Den Haag tekst en uitleg van de spelers en trainers, zo meldt Hague City Firm.

Naast strijd eisen de supporters het vertrek van Atteveld, die sinds april vorig jaar actief is als trainer van ADO Den Haag. Volgens de fansite is ook de spelersgroep klaar met hun oefenmeester. Maandag zou er een gesprek tussen de spelersgroep en de raad van commissarissen plaatsvinden.

Denken jullie dat het zin heeft als Atteveld weg gaat?
pi_79644084
Tja, ik snap zijn visie de laatste tijd ook niet, maar wie moet je dan voor de groep zetten? Ik denk alleen dat een vertrek van Atteveld nut heeft als het meerendeel van de spelers hem weg wil hebben, afwachten tot maandag dus.

Hebben jullie trouwens ook het idee dat wanneer Ajax volgende week zondag snel op een 0-2/0-3 voorsprong komt, dat we ADO-PSV achtige perikelen krijgen en dat de wedstrijd het einde niet haalt?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:12:43 #137
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79644524
Hebben we dat boek niet al een keer gelezen?
Ondanks de man zelf gewoon tof is hoor!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:43:27 #139
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79645164
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:43 schreef JortK het volgende:
Ik denk overigens ook dat we gaan staken volgende week
Tja, de kans is inderdaad wel groot nu dat Ajax er overheen kan/gaat lopen in de 1e helft, vooral als je ziet hoe makkelijk ze scoren.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 16:38:55 #141
25957 Reddiablo
pi_79646448
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:57 schreef Ammi het volgende:
Tja, ik snap zijn visie de laatste tijd ook niet, maar wie moet je dan voor de groep zetten? Ik denk alleen dat een vertrek van Atteveld nut heeft als het meerendeel van de spelers hem weg wil hebben, afwachten tot maandag dus.

Hebben jullie trouwens ook het idee dat wanneer Ajax volgende week zondag snel op een 0-2/0-3 voorsprong komt, dat we ADO-PSV achtige perikelen krijgen en dat de wedstrijd het einde niet haalt?

Als je weer zo genaaid wordt door de scheidsrechter dan is het niet ondenkbaar.

Aan de andere kant ik me nog een andere ADO-Ajax herinneren waar het ook eerst 0-3 stond
www.3voor12denhaag.nl
pi_79646586
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:38 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Als je weer zo genaaid wordt door de scheidsrechter dan is het niet ondenkbaar.

Aan de andere kant ik me nog een andere ADO-Ajax herinneren waar het ook eerst 0-3 stond
Ja dat weet ik ook nog, en toen werd het 3-3
Kan me er ook een herinneren dat er de hele tijd uit de speakers (om de 2 min) klonk: SPREEKKOREN? COME ON THE HAGUE WILLEN WE HOREN! en toen moest je blazen op een bijgeleverd toetertje
  zaterdag 27 maart 2010 @ 16:53:33 #143
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79646833
Dat uitvak in Breda is trouwens wel uien zeg

Maar wel een lieve oma achter de bar
pi_79677939
quote:
Positie 'onberekenbare' en 'agressieve' Atteveld bij ADO onder druk'

De positie van Raymond Atteveld staat meer dan ooit onder druk. Twee dagen na de nederlaag tegen NAC Breda (3-0) willen liefst zeven basiskrachten van ADO Den Haag niet langer onder de coach werken, zo meldt Voetbal International . In de rust en na het treffen zouden beide partijen onenigheid hebben gehad.

Scherpe woordenwisselingen hadden volgens het weekblad plaats tussen trainer en spelers, waarbij een deel van de selectie opstond en aangaf niet langer meer met Atteveld te willen samenwerken. "Onder anderen zeven basisspelers maakten duidelijk het onberekenbare en agressieve gedrag van de trainer helemaal zat zijn", zo meldt Voetbal International zondagavond op haar website.

Het afnemen van het vrije weekeinde zorgde voor commotie binnen de selectie. Zeker toen Atteveld na de wedstrijd aangaf dat de spelers zich zaterdagmorgen om elf uur op de club moesten melden. Het leidde tot oproer waarbij de spelers aangaven niet te zullen komen. De training vond uiteindelijk ook niet plaats. Maandagochtend heeft er een crisisoverleg plaats, waar Atteveld niet bij aanwezig zal zijn.
Dat kon zomaar eens einde verhaal voor Atteveld zijn. Mochten deze berichten waar zijn dan kan dat toch onmogelijk nog goed komen tussen trainer en selectie ?
pi_79678332
Hij veroorzaakt het altijd zelf met ze ongecontroleerde woede aanvallen.
  zondag 28 maart 2010 @ 19:29:05 #146
25957 Reddiablo
pi_79678336
dat klinkt als einde verhaal. Jammer, want ik mag hem wel - je kan Atteveld niet alles verwijten - maar ik zat me tijdens de wedstrijd wel hardop af te vragen wat er gebeurt, je merkt toch dat op de een of andere manier de spelers hun taken niet serieus lijken te nemen...
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 28 maart 2010 @ 19:30:26 #147
25957 Reddiablo
pi_79678381
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:28 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Hij veroorzaakt het altijd zelf met ze ongecontroleerde woede aanvallen.
Ach, ik denk dat je tegen een Immers best iets kan zeggen als - hey teringhond, ga nou godverdomme is voetballen joh, prutsah dat je d'r bent!

Je moet het alleen niet iedere week doen, dan gaat het averechts werken.
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 28 maart 2010 @ 19:55:05 #148
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_79679362
quote:
DEN HAAG - Raymond Atteveld heeft zijn laatste wedstrijd als trainer van ADO Den Haag erop zitten. Althans, als het aan het leeuwendeel van de basisspelers van de Hagenaren ligt. Volgens Voetbal International was het in de rust en na de wedstrijd tegen NAC Breda van afgelopen vrijdag (3-0 nederlaag) flink onrustig in de kleedkamer van ADO.
Er zouden flinke woordenwisselingen hebben plaatsgevonden tussen enkele spelers en hun trainer. Een deel van de selectie zou vervolgens aangegeven hebben geen vertrouwen meer te hebben in Atteveld.

De ADO-spelers zijn vooral het vermeende opvliegende karakter van Atteveld zat. Ook zou er onvrede ontstaan zijn toen Atteveld direct na de verloren wedstrijd in Breda besloot om het beloofde vrije weekend te schrappen en in plaats daarvan te gaan trainen. Uiteindelijk vond er op aandringen van de spelersgroep helemaal geen training plaats.

Volgens het voetbalweekblad is de Raad van Commissarissen van ADO in de nacht van vrijdag op zaterdag nog het debat aangegaan met de spelersgroep. De onvrede kon hierdoor echter niet worden weggenomen. Maandag wordt er, zonder Atteveld, opnieuw overlegd.
Bron: www.ad.nl
pi_79683041
Filmpje van de opwachting van de bus.
Ongeveer bij 5:30 hoor je Buijs.

pi_79684826
Ben het eens met dat supporters gesprekken willen van spelers maar op welke manier het hier gaat vind ik niet normaal, gaan ze heus niet beter van voetballen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')