Oh dat is wel handig ja, leuk dat je het lijstje geupdate hebt! Ik zie wel dat er eentje ontbreekt, PiperMaru staat er nu niet bij:quote:Op donderdag 1 april 2010 10:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh en als diegene die het topic sluit, in het vervolg dan het vorige topic even wilt doorlezen om te kijken of er nog nieuwe blogs in de OP moeten, dan blijft het lijstje ook up-to-date
quote:
Helemaal niet gezien! Ik heb hem er bij gezetquote:Op donderdag 1 april 2010 10:56 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig ja, leuk dat je het lijstje geupdate hebt! Ik zie wel dat er eentje ontbreekt, PiperMaru staat er nu niet bij:
[..]
Dank voor de oplettendheid!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:56 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig ja, leuk dat je het lijstje geupdate hebt! Ik zie wel dat er eentje ontbreekt, PiperMaru staat er nu niet bij:
[..]
Sorry, ik moest even heel hard lachen!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
omg dikke faal. meteen eerste dag al mcdonalds, ik begin morgen wel
50 dagen hetzelfde landschap/uitzicht/stukje tuin en dat in een fimpje achter elkaar monteren? (zodat je bijv een bloemetje ziet groeien, of het weer steeds mooier wordt)quote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Dank voor de oplettendheid!
Gaat erg goed met Day Zero hier! Wil binnenkort weer met een aantal nieuwe doelen beginnen. Sowieso volgende week voor 't eerst bloed geven. Verder wil ik beginnen met een fotografieproject waarbij ik 50 dagen lang elke dag een foto maak en op mijn blog plaats. Moet alleen nog een thema bedenken, is nog niet zo makkelijk...
Da's grappig dat je dat zegt, die staat al als apart doel op mijn lijst: een time lapse filmpje makenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:00 schreef Chemiu het volgende:
[..]
50 dagen hetzelfde landschap/uitzicht/stukje tuin en dat in een fimpje achter elkaar monteren? (zodat je bijv een bloemetje ziet groeien, of het weer steeds mooier wordt)
Misschien motiveert 't om al het geld dat je bespaart door niet naar de McD te gaan, in een apart potje te stoppen en daar aan het eind vd maand iets leuks voor te kopen?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
hahah, het kwam eigenlijk omdat ik vandaag met een klasgenootje de stad in gaan, en die is ook zo vreselijk mcondalds verslaafd, alleen doet zij niet aan het DZP en ik wel....en toen we eenmaal bij de mc waren..maar ze probeerd nu rekening met me te houden, dus hopelijk gaat het vanaf morgen wel goed
Ohh dat is inderdaad een slim idee, thanks!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:02 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Misschien motiveert 't om al het geld dat je bespaart door niet naar de McD te gaan, in een apart potje te stoppen en daar aan het eind vd maand iets leuks voor te kopen?
Je staat erbij!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:44 schreef Hoothoot het volgende:
Mag ik ook in de OP erbij? http://dagnulproject.blogspot.com
Hier gaat het ook heel goed, ben nu één maand bezig en ik vind het steeds leuker!
Leuk blog, leuke doelen en prachtige foto's!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:44 schreef Hoothoot het volgende:
Mag ik ook in de OP erbij? http://dagnulproject.blogspot.com
Hier gaat het ook heel goed, ben nu één maand bezig en ik vind het steeds leuker!
Leuk! Was #39 leuk, of ga je die volgend jaar oid doen?quote:Op zondag 4 april 2010 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik doe ook mee
http://hypercreatief.blogspot.com/
Haha ja die was leuk! Vanmorgen gedaanquote:Op zondag 4 april 2010 19:23 schreef Chemiu het volgende:
Pasen is goed voor mn productiviteit, ik heb opeens tijd voor mijn doelen.
[..]
Leuk! Was #39 leuk, of ga je die volgend jaar oid doen?
Waar is jouw lijstje te vinden?quote:Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet nog 51 doelen en vind het eigenlijk maar lastig
En ik zou liefst sorteren op categorie maar zie tegen het werk op. Misschien moet ik daar ook maar een doel van maken
Spieken bij lijsten van anderen helpt altijd goed. Een beetje van jezelf en een beetje van maggi, zeg maarquote:Op woensdag 7 april 2010 19:43 schreef Puala het volgende:
Ik ben op de helft met mijn doelen bedenken en weet het nu niet meer
uhm die had je igg wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:13 schreef frame-saw het volgende:
Foei, haha. Al snap ik niet dat het zo moeilijk kan zijn. Minstens een week moet toch wel lukken?
Maar ik vind Mac dan ook helemaal niet zo lekker (al zijn de veggieburgers hier echt heerlijkMaar die heb je in NL niet).
Ja en volgens mij waren ze anders? Hier heb je echte bean burgers (kwam ik pas achter nadat ik een bean burger had besteld in een caféquote:Op donderdag 8 april 2010 00:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm die had je igg wel... maar nu niet meer
Mag ik je foto's zien van Doel?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:26 schreef LizLot het volgende:
Ik ben ook sinds 2 dagen begonnen met Day zero, mijn blog is: http://day0eva.wordpress.com
Oh wacht, foutje van mij. Jij had iets over foto's en Doel. En doel is ook een plaatsje, dus vandaar dat ik het door de war haaldequote:
Haha ik snap het eigenlijk nog niet. Bedoel je doel 16 en 21? Die met elkaar te maken hebben?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh wacht, foutje van mij. Jij had iets over foto's en Doel. En doel is ook een plaatsje, dus vandaar dat ik het door de war haalde
Oooh ik snap nu pas wat je bedoelt. Ik las niet goed. Je dacht van een plaatsje dat Doel heet denk ik?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:00 schreef LizLot het volgende:
[..]
Haha ik snap het eigenlijk nog niet. Bedoel je doel 16 en 21? Die met elkaar te maken hebben?
Dat iddquote:Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef LizLot het volgende:
[..]
Oooh ik snap nu pas wat je bedoelt. Ik las niet goed. Je dacht van een plaatsje dat Doel heet denk ik?
Hihi
Dat doel heb ik ook en is bij mij ook nog niet gelukt. Is idd erg lastig, aangezien ik als ik moet wachten op de trein ook vaak ff snel wat haal bij de AH to go of de Kiosk. Vanavond trampolinespringenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:05 schreef Chemiu het volgende:
Sommige van mijn doelen zijn zwaarder dan ik had verwacht. Een maand geen eten kopen onderweg, en dan gister mn boterhammen vergeten bijvoorbeeld. Had wel genoeg andere spullen bij me, maar normaal was ik meteen de AH ingedoken
. En dit is pas de eerste week, er komen er nog 3 aan met veel avondcollege (dan wil ik snoep/koek) en wachtmomenten op het station
. Maarja, gister liet wel zien dat ik het ook best kan zónder wat te halen. Met moeite.
Ik heb (achteraf gezien) de moeilijkst mogelijk maand gekozen. 2x per week avondcollege (met veel pauzes), als ik op zo'n dag honger krijg zou ik gewoonlijk wat extra halen. Nu moet ik het uitzingen van 8 tot 22 uur. Gaat allemaal prima, maar het idee dat ik niets extra ga kopen geeft al dat ik extra trek hebquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat doel heb ik ook en is bij mij ook nog niet gelukt. Is idd erg lastig, aangezien ik als ik moet wachten op de trein ook vaak ff snel wat haal bij de AH to go of de Kiosk. Vanavond trampolinespringen
Gek op boeken lezen zo te zien?quote:Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met het project![]()
Mijn blog: http://lovexsyndrome.blogspot.com/
Ben benieuwd hoe het zal gaan
Haha bedankt, en inderdaad: gek op lezen!quote:Op maandag 12 april 2010 12:02 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Gek op boeken lezen zo te zien?
Hihi, leuke lijst!
Heel leuke lijst!quote:Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef verregentmeisje het volgende:
Leuke lijst!quote:Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik ga waarschijnlijk stoppen met SPH en SPW4 kinderopvang doen ( =nieuwe opleiding) en dan BBL, dus 4 dagen in de week werken en 1 dag in de week naar school. Maar ik twijfel ook nog om over te stappen naar pedagogiek. Heb iig woensdag informatiebijeenkomst over SPW4 en donderdag moet ik toch nog ff naar school toe, dus dan ff brochure van pedagogiek meenemenquote:Op maandag 12 april 2010 23:59 schreef Chemiu het volgende:
@Sylvana: grappig, ik ga een precies tegenovergesteld doel proberen te halen: voor 22.30 gaan slapen/in bed liggen. Heb je al wel een nieuwe stage gevonden voor volgend jaar?
En eerder naar bed gaan?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:26 schreef Sylvana het volgende:
En het doel om voor 11 uur op te staan is na 3 dagen al misluktIk had mn wekker wel op 11 uur gezet, maar ben daarna weer in slaap gevallen en werd om kwart voor 12 weer wakker. Ben druk aan het verhuizen en ongesteld, heb last van mn buik, rug en hoofdpijn, dus had het blijkbaar even nodig. Volgende week maar opnieuw proberen dus
Dat is geen doel van me, maar was al niet zo heel laat naar bed gegaan gisteren ( kwart over 11, na de voetbal)quote:
Maar dat is toch een logisch gevolg?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is geen doel van me, maar was al niet zo heel laat naar bed gegaan gisteren ( kwart over 11, na de voetbal)
Nouja, ik ging om kwart over 11 naar bed en om 11 uur eruit komen lukte niet, waarschijnlijk dus vanwege die hoofd-, buik- en rugpijn. Daar had ik 's nachts wel aardig van wakker gelegen. Morgen moet ik wel op tijd mn bed uit ( 7 uur) omdat ik naar school moet voor supervisie.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:21 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Maar dat is toch een logisch gevolg?
Ik kan ook wel vroeg willen opstaan, maar als ik om 3 uur ga slapen lukt het niet.
Of heb je een slaapprobleem?
En? Ben je geweest?quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:21 schreef PiperMaru het volgende:
Morgen is de laatste dag die op mijn oproep voor bloed geven staat. Ik heb het steeds uitgesteld, omdat ik het toch best eng vind. Maar morgen ga ik echt!! Dan kan ik weer een doel afstrepen
Zo die heb je ook meteen met overtuiging gehaald zeg! Wat goed!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:37 schreef Reflectionne het volgende:
Jeuj! M'n eerste taken voltooid, een moeilijk vak gehaald (na 4 keer dat tentamen maken) en een vak halen met een cijfer hoger dan een 8 (datzelfde tentamen). Voelt goed zeg!
Vroeger hadden ze op gratiz.nl een kopje prijsvragen weet ik, misschien is dat er nu nog steeds?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb ergens bij iemand anders het doel: Meedoen met prijsvragen gezien en deze ook in mijn lijst gestopt. Maar ik kan eigenlijk nauwelijks prijsvragen vinden, waar doen jullie prijsvragen? Ik zag er toevallig 1 op m'n pak cornflakes, maar die was dan weer voor kinderen etc..
Ik ken wel een beautysite waar ze vaak dingen weggeven via prijsvragen, het is nog kleinschalig dus de kans dat je wat wint is ook nog eens groot! Ook verzorgingsdingen, niet alleen make up. Maar die mag ik hier niet spammen denk ik, PM maar als je wil weten welke het is. Oh en Lays heeft op dit moment ook een prijsvraag! (wie bedenkt de chipssmaak).quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb ergens bij iemand anders het doel: Meedoen met prijsvragen gezien en deze ook in mijn lijst gestopt. Maar ik kan eigenlijk nauwelijks prijsvragen vinden, waar doen jullie prijsvragen? Ik zag er toevallig 1 op m'n pak cornflakes, maar die was dan weer voor kinderen etc..
Staat iig wel bij mij op de lijst, maar ik wacht gewoon tot ik een leuke tegenkom (ondertussen al tegengekomen, dus).quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef Reflectionne het volgende:
Leuke lijstquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Even een schopje met mijn blog:
http://bumblesss.blogspot.com/
Thanks!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Leuke lijstIk heb mijne ook nog steeds niet vol
Wat vond je het leukst aan Edinburgh (aangezien je er terug naartoe wilt zal je er wel zijn geweest en was het leuk)? Hele lijst is leuk btw.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Even een schopje met mijn blog:
http://bumblesss.blogspot.com/
Oh man das bijna niet uit te leggen. Het is die sfeer, die heuvels, dat groen, de historische gebouwen...het heeft heel veel weg van een donkere middeleeuwse stad door de grote grijze en historische gebouwen die overal staan en bijvoorbeeld dingen als een kerkhof midden in de stad. Maar als de zon schijnt, heeft de stad ineens een hele vrolijke uitstraling.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat vond je het leukst aan Edinburgh (aangezien je er terug naartoe wilt zal je er wel zijn geweest en was het leuk)? Hele lijst is leuk btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 23-04-2010 18:51:23 ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh man das bijna niet uit te leggen. Het is die sfeer, die heuvels, dat groen, de historische gebouwen...het heeft heel veel weg van een donkere middeleeuwse stad door de grote grijze en historische gebouwen die overal staan en bijvoorbeeld dingen als een kerkhof midden in de stad. Maar als de zon schijnt, heeft de stad ineens een hele vrolijke uitstraling.*Zet Edinburgh op lijstje met vakantiebestemmingen. Dat klinkt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Geen vlees en alles waarvan ik redelijkerwijs kan vermoeden dat er dooie dieren in zitten. Maar kaas eet ik wel gewoon en ik ga ook niet hele ingrediëntenlijsten doornemen. Vind het zo al pittig genoegquote:Op zondag 2 mei 2010 22:36 schreef frame-saw het volgende:
Echt vegetarisch vegetarisch of gewoon geen vlees?
Dank je! Ik woon samen met mijn vriendin maar die vindt het helemaal niet erg; ze is zelf een tijd lang vegetariër geweest. Ze vind 't toch wel bijna altijd lekker wat ik kookquote:Op zondag 2 mei 2010 22:53 schreef Jojogirl het volgende:
Grappig PiperMaru, dat doel heb ik ook staanEn ik wens je succes want het is nog best lastig als je dat niet gewend bent. Heb je nog huisgenoten om rekening mee te houden?
Ik weet 't niet, ik heb die van de site overgenomen (dus ga er vanuit dat die er wel zijn) en als ze er niet meer zijn vind ik dat ik er niks aan kan doenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:53 schreef Jojogirl het volgende:
.....
Zijn al die 25 wereldgerechten nog wel verkrijgbaar Reflectionne? Want volgensmij zijn er ook een aantal uit het assortiment verdwenen in de loop der tijd. Ah ik zie het al op de site van knorr, deze zouden allemaal nog gewoon in de handel moeten zijn. Maar je kan ze niet vinden bij je lokale super ofzo?
Ik ben vandaag trouwens precies 100 dagen bezig zag ik net toevallig. Heb er meteen een blogpost aan gespendeerdOndertussen heb ik 6 doelen al helemaal behaald en 49 blogs geschreven. Ik lijk wat achter te liggen op schema, maar heb veel langlopende en meerdelige doelen waar ik allemaal hard mee bezig ben, dus het komt helemaal goed met nog 901 dagen te gaan.
Haha mooi makkelijk als dat vanzelf/onbewust gaat! ;Dquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:14 schreef Hoothoot het volgende:
Ik had vorige week onbewust bijna het doel 'een week lang geen tv kijken' gehaald. De kabelaansluiting deed het niet en zat zonder internet en telefoon, en na een bezoek van de servicemonteur ineens ook zonder tv en radio![]()
Gelukkig duurde dat maar 4 dagen...
Leuk! Lukt het ook een beetje met doelen verzinnen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:36 schreef Yachiru het volgende:
Oh! Toen ik hier over las, dacht ik meteen: dat wil ik ook!
Toen ben ik eerst maar even op FOK! gaan zoeken naar een topic... Gevonden![]()
Ga gelijk beginnen met dingen bedenken!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:44 schreef Sylvana het volgende:
Goed van je!
Ik moet nog 1 dagje voor 11 uur opstaan en dan heb ik de maand vol
Euhm.. nog niet zo, ik heb er nu geloof ik iets van 12 ofzo. Maar ik heb vandaag gewerkt en het was nogal druk dus ik kon er tijdens het werken ook niet echt over nadenken. En net een hele tijd Lips gespeeld met m'n zusjequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Leuk! Lukt het ook een beetje met doelen verzinnen?
Wooh, 3 boeken tegelijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef han1987 het volgende:
Heb dit weekend, volgend weekend en het weekend daarna een lang weekend, dus ik ga weer beginnen met mijn doelen. Ik heb laatst weer een film gezien uit de IMDB top 250: let the right one in. Verder ben ik 3 boeken tegelijk aan het lezen, bezig met mijn kleurboek in te kleuren, een eerste bouwplaat aan het maken, een puzzel aan het maken, nieuwe gerechten uitproberen en aan het breien.
Echt? Misschien moet ik het ook maar eens proberenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:07 schreef Jojogirl het volgende:3 boeken tegelijk lezen, da's toch normaal? Doe ik ook zowat standaard
Maar dat vinden de meeste mensen ook idioot van me
3 reisgidsen en 3 "gewone" boeken hier.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:07 schreef Jojogirl het volgende:
3 boeken tegelijk lezen, da's toch normaal? Doe ik ook zowat standaard
Maar dat vinden de meeste mensen ook idioot van me
Dacht even dat ik een post van mezelf lasquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef han1987 het volgende:
Heb dit weekend, volgend weekend en het weekend daarna een lang weekend, dus ik ga weer beginnen met mijn doelen. Ik heb laatst weer een film gezien uit de IMDB top 250: let the right one in. Verder ben ik 3 boeken tegelijk aan het lezen, bezig met mijn kleurboek in te kleuren, een eerste bouwplaat aan het maken, een puzzel aan het maken, nieuwe gerechten uitproberen en aan het breien.
Je mag alles met je lijstje doen wat jij wilt. Want het is jouw lijstje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Yachiru het volgende:
Eigenlijk vind ik een kleurboek best een leuk idee voor mijn lijst![]()
Mag je ook ideetjes van anderen 'lenen'? Of is dat niet de bedoeling?
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je mag alles met je lijstje doen wat jij wilt. Want het is jouw lijstje.![]()
Ik vind het wel leuk om er uitdagende dingen op te zetten, maar als jij alleen maar eenvoudige doelen er op wilt zetten is er niemand die zegt dat dat niet mag.
Even een hele domme vraag misschien, maar hoe krijg je dat voor elkaar als je hier 3 weken geleden nog postte dat het mislukt was?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:44 schreef Sylvana het volgende:
Goed van je!
Ik moet nog 1 dagje voor 11 uur opstaan en dan heb ik de maand vol
Hm, nu je het zegt... Vroeger borduurde ik weleens, da's natuurlijk ook heel suf maar wel rustgevend. Het houdt je net genoeg bezig om niet aan andere dingen te gaan denken, zonder dat het heel inspannend is. Misschien ga ik dat wel weer eens oppakken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:20 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dacht even dat ik een post van mezelf las![]()
Ben ook drie boeken gelijk aan het lezen en mijn kleurboek aan het inkleuren. Dat kleuren klinkt echt kinderachtig maar het is zo rustgevend als je veel aan je hoofd heb. Gewoon lekker kleuren en een beetje nadenken. Laatst was ik zelfs met twee doelen tegelijk bezig: kleuren en een film kijken.
Als ik weer in Nederland ben ga ik aan wat kleinere doelen werken, zoals kamperen op de Veluwe en alle provinciehoofdsteden bezoeken. Wilde er eerst ook gaan slapen, maar dat geld heb ik gewoon niet (en ken alleen mensen in Utrecht en Groningen qua provinciehoofdsteden :p ).
Ik heb dat gecompenseerd door een dag in het weekend voor 11 uur op te staanquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:04 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Even een hele domme vraag misschien, maar hoe krijg je dat voor elkaar als je hier 3 weken geleden nog postte dat het mislukt was?
En ik heb weinig mensen echt heel specifiek over m'n 101 doelen in 1001 dagen verteld, meer over de losse doelen en daar reageren mensen wel prima op.
Kun je er niet meerdere opplakken?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vandaag eindelijk begonnen aan mijn lijst.
Ik merk dat ik steeds enthousiaster word!!!
Even een vraagje over die postcrossing:
Hoe doen jullie dat met frankeren, want de mensen die de kaart ontvangen zullen het leuker vinden om een kaart met postzegels te krijgen, dan 1 met een stempel van t postkantoor. Want er zijn toch geen postzegels van 0,77 of 0,95 cent??
Het was een nieuwsartikel en tegen de tijd dat ik de afwijzing binnen had (via mn docent) was het al te laat om naar andere tijdschriften te sturen. Sowieso had het een vrij specifieke doelgroep, waardoor het eigenlijk ongeschikt was voor andere tijdschriften/websites. Dus nu ga ik of een ander artikel schrijven, of probeer ik op een andere manier iets gepubliceerd te krijgenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:39 schreef Jojogirl het volgende:
Is er geen ander tijdschrift waar je het heen kan sturen Chemiu? Iets in hetzelfde veld, maar met een net wat lagere impact-factor wellicht?
En het aantal doelen dat uit veel delen bestaat zou ik ook wat inperken als ik het opnieuw zou doen inderdaad. Kost best veel tijd en maakt het er niet echt makkelijker op.
Oh leuk!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:20 schreef Sylvana het volgende:
Aankomende woensdag en volgende week woensdag ga ik een cursus digitale fotografie doen
Ik heb trouwens 12 doelen volledig behaald sinds 10 januari 2010
En met heel veel andere doelen ben ik wel bezig, maar heb ik veel tijd voor nodig, zoals boeken lezen, films kijken, kleurboek inkleuren enzo.
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:55 schreef vault_tec het volgende:
Vandaag begonnen met 2 maanden geen sex en fappen en 2 maanden alleen water drinken... De moeilijkste op mijn lijst
Haha inderdaadquote:Op maandag 10 mei 2010 19:15 schreef frame-saw het volgende:
Oké minder seks met een derde snap ik nog wel :p Maar niet fappen lijkt me toch wel heel erg voor een jongen
2 dagen en begin het nu al moeilijk te krijgenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ben benieuwd hoe lang je t dan volhoudt vault_tec...
oh ow...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:43 schreef vault_tec het volgende:
[..]
2 dagen en begin het nu al moeilijk te krijgen
10% is serieus, andere dingen leken me gewoon grappig. Is eigenlijk een beetje gewoon gelogen, zijn dingen die ik wilde doen en/of mij leuk leken en haalbaar zijn. Na deze lijst ga ik het moeilijker maken though.quote:
Is fucking moeilijk, nog 57 dagen nog te gaan.quote:
je day zero. :3quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
yup. en ja ik weet het, geen tijd, geen zin.naar welke blog kijk je nu eigenlijk? ik heb er een waar ik alleen foto's plaats, en eentje van m'n day zero.. voor m'n day zero doe ik dan eigenlijk ook bijna niets, slechttt.
Blog maken doe je heel simpel op bijvoorbeeld blogspot.com!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb mijn lijst af![]()
Ik heb het Day Zero Project een beetje anders geinterpreteerd, naar mijn eigen mogelijkheden.
Ik heb 88 doelen op een lijst staan, die geprint en in mijn huis gehangen.
Er staan ook gewone to do dingen op (oa plinten afmaken etc).
Dit vooral omdat ik vaak zit te niksen / piekeren en uitdagingen nodig heb, zo heb ik meer een stok achter de deur.
Ik ga wel de vorderingen bijhouden op mijn lijst.
Helaas heb ik (nog) geen blog, maar op mijn lijst staat als doel: een weblog leren maken, dus wie weet!!
Zometeen 5 kaarten halen, voor postcrossing. Ik heb al 5 adressen aangevraagd.
En ik heb een "wreck this journal" besteld, binnen 3 dagen is ie binnen.
Ik heb er inderdaad al een paar gezien daar die me aanspreken. Daar ga ik me (mijn doel #66) in verdiepen de komende tijd.. Vind t ook wel een beetje eng (dat zal niet iedereen begrijpen maar goed)...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:31 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Blog maken doe je heel simpel op bijvoorbeeld blogspot.com!
Je kan ook een eigen domein huren (5 euro per jaar + wat ruimte) en dan kan je er echt op zetten wat je wilt. Wordpress vind ik bijv. veel fijner als een site waarbij je je blog hebt. Mocht je meer informatie willen, je mag PM-enquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb het Day Zero Project een beetje anders geinterpreteerd, naar mijn eigen mogelijkheden.
Dit vooral omdat ik vaak zit te niksen / piekeren en uitdagingen nodig heb, zo heb ik meer een stok achter de deur.
Helaas heb ik (nog) geen blog, maar op mijn lijst staat als doel: een weblog leren maken, dus wie weet!!
Ben benieuwd naar je lijst!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat heb je snel gedaan, die 41quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:57 schreef Finland. het volgende:
Ik heb ze allemaal
Met dank aan een vriendin die me verder hielp bedenken.
Nu maar even een blogje opzetten.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef vault_tec het volgende:
Dat celibaat zijn is fucking moeilijk (lees als: I failed.)
succes!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:25 schreef winka het volgende:
Jee wat goed dit![]()
Er cirkelen altijd klusjes door mijn hoofd of dingen die ik écht eens wil gaan doen en dit is echt ideaal om het bij te houden en me eraan te herinneren![]()
Ik ga mezelf aanmelden en weet zeker dat ik aan 100 onderwerpen kom
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:02 schreef vault_tec het volgende:
[..]
blij dat het straight edge wel goed is gegaan ook al was ik op een coke party
Oef, binnen een week al?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef vault_tec het volgende:
Dat celibaat zijn is fucking moeilijk (lees als: I failed.)
Is dat leuk? Hoeveel kost het en wat staat erin? Want ik heb al zo'n geval uit Engeland ooit meegenomen maar die vind ik eigenlijk niet zo leuk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Yess, mijn Wreck this Journal is binnen...... !!!
Ja dat is een Engels "boekje" met op iedere bladzijde opdrachten die je met het boek moet doen (dingen inschrijven, boekje viesmaken, kleuren, plakken etc).quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Is dat leuk? Hoeveel kost het en wat staat erin? Want ik heb al zo'n geval uit Engeland ooit meegenomen maar die vind ik eigenlijk niet zo leuk.
Leuk!!!! Lijkt me ook zo gaaf om mee bezig te gaan! Helaasch heb ik nog genoeg crea-projecten liggen die anders liggen te verstoffen...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Yess, mijn Wreck this Journal is binnen...... !!!
Ik vond het wel behoorlijk zwaar; kwam de eerste keer echt met m'n tong op m'n knieen thuis! De tweede en derde keer gingen al iets beter maar om nou te zeggen: makkelijk vol te houden... neuh!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:09 schreef Jojogirl het volgende:PiperMaru
Vond je het een beetje makkelijk vol te houden?
Ik heb ook een slechte conditie, maar ik doe vandaag mee aan de Marikenloop omdat het op mijn lijst staat.quote:Op zondag 16 mei 2010 09:53 schreef PiperMaru het volgende:
Ik vond het wel behoorlijk zwaar; kwam de eerste keer echt met m'n tong op m'n knieen thuis! De tweede en derde keer gingen al iets beter maar om nou te zeggen: makkelijk vol te houden... neuh!
Maar mijn conditie is dan ook echt heel slecht!
Ik zag dat jij ook met lopen bezig bent; al lang? Gaat het goed?
Ah leuk, dat is wel iets anders dan mijn boekje. En ik heb nog 12 doelen nodig dus...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja dat is een Engels "boekje" met op iedere bladzijde opdrachten die je met het boek moet doen (dingen inschrijven, boekje viesmaken, kleuren, plakken etc).
Op Bol.com kun je t ook zien. http://www.bol.com/nl/p/e(...)005396082/index.html
Ik heb em online gekocht bij van Stockum Boekverkopers en t kostte 10,80
Wat goed zeg!! Succesquote:Op zondag 16 mei 2010 10:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ook een slechte conditie, maar ik doe vandaag mee aan de Marikenloop omdat het op mijn lijst staat.![]()
Haha, hoe herkenbaar! Daarnaast heb ik gelezen dat je het boek ook buiten met een touwtje over de grond mee moet slepen.. En laat ik nou (een beetje) smetvrees hebben.. Waarschijnlijk blijft 'ie dan dus mooi op de grond daarna!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Poeh, ik denk dat ik dat echt niet zou kunnen, zo'n Wreck This Journal.Ik ben zo'n perfectionist. Het zou misschien wel eens goed zijn.
Ik zit nu voor een half jaar alleen in de VS, dus ik ga eens lekker aan de slag met mijn doelen!
Ik ben ook perfectionistisch! Dat is juist de uitdaging. Ik heb ook al een aantal opdrachten gelezen waarvan ik denk: Dat durf ik niet!!!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Poeh, ik denk dat ik dat echt niet zou kunnen, zo'n Wreck This Journal.Ik ben zo'n perfectionist. Het zou misschien wel eens goed zijn.
Ik zit nu voor een half jaar alleen in de VS, dus ik ga eens lekker aan de slag met mijn doelen!
Hihi herkenbaarquote:Op zondag 16 mei 2010 20:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeuj nog een man die meedoet!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:04 schreef DrParanoid het volgende:
Ik doe ook mee!
Zou ik toegevoegd kunnen worden in de OP? Http://retro-viseur.com
Hah, we zijn toch niet met zn 2-en?quote:
Voor zover ik weet Vault-Tec en jij..quote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Hah, we zijn toch niet met zn 2-en?
Wij echt met zn tweeenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Voor zover ik weet Vault-Tec en jij..
Wat heb jij leuke doelen zeg!!! 54 hahaha en 57 is ook een goeie!!
Inderdaad, zo weinig had ik er ook geteld ja. En de doelen van mannen zijn nogal eens anders dan die van de vrouwen (over het algemeen).. wel grappig dus!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Voor zover ik weet Vault-Tec en jij..
Wat heb jij leuke doelen zeg!!! 54 hahaha en 57 is ook een goeie!!
oh, en voor uitleg over retro viseur kun je het ierland topic checken in kaaskoppen in het buitenland, uitleg + waardoor ik voor de rechter moet verschijnenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:40 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Inderdaad, zo weinig had ik er ook geteld ja. En de doelen van mannen zijn nogal eens anders dan die van de vrouwen (over het algemeen).. wel grappig dus!
Japans leren komt er bij mij ook op te staanquote:Op maandag 17 mei 2010 16:04 schreef DrParanoid het volgende:
Ik doe ook mee!
Zou ik toegevoegd kunnen worden in de OP? Http://retro-viseur.com
Ik heb het ook niet over het bemeesteren van de taalquote:Op maandag 17 mei 2010 20:09 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Japans leren komt er bij mij ook op te staan![]()
Wil ik al best lang, heb al aardig wat boeken in huis maar het komt er steeds maar niet van. Ik heb het alleen wel uitgesplitst in een paar verschillende doelen, omdat ik natuurlijk nooit de hele Japanse taal in 1001 dagen kan leren en ik concrete doelen voor mezelf moet stellen omdat het er anders nog niet van gaat komenMaar ik wil in die tijd sowieso hiragana en katakana leren, en een aantal kanji uit m'n hoofd leren herkennen en natuurlijk een groot aantal woorden leren.
Eind deze week krijg ik volume 1 van Japanese for Busy People binnen, die ga ik als leidraad gebruiken denk ik.
Neej, dat bedoel ik er ook niet mee te zeggen, hahaquote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over het bemeesteren van de taal
Tof, heb weer wat dingetjes gevonden op jouw lijstje die in mijn lijstje passenquote:
Haha, geniet ervanquote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Tof, heb weer wat dingetjes gevonden op jouw lijstje die in mijn lijstje passen![]()
Krijg m'n lijstje maar niet af, er zijn steeds dingen waarvan ik denk "nee toch niet leuk, te makkelijk etc"
Nog 3, maar die zijn zo moeilijk! Haha.. Heb nu ook maar zoiets dat ik er wat (eigenlijk te) makkelijke doelen op laat staan.. Vind het het leukst als de lijst gewoon af is, ik vind dat ik 'm niet meer mag veranderen als ie af is..quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Haha, geniet ervanik had hetzelfde probleem, uiteindelijk toch redelijkw at dingen zelf kunnen verzinnen en redelijk wat 'geleend'
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef Reflectionne het volgende:
Whoeho heb besloten dat ie af is!Ga 'm gewoon niet meer veranderen en ga 'm nu voltooien
Haha dat zou je best als doel an sich kunnen zien jaquote:Op maandag 17 mei 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
Ja... ik heb vooral zin om andere mensen met hun lijst te helpen.![]()
Kan dat eigenlijk ook???
Of is dat dan ook gelijk een doel an sich?
Probeer voor de lol eens Emiel (mn naam) te typen in een sms met t9 aanquote:Op maandag 17 mei 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
Ja... ik heb vooral zin om andere mensen met hun lijst te helpen.![]()
Kan dat eigenlijk ook???
Of is dat dan ook gelijk een doel an sich?
voor elkaar... oke het kost wat meer tijd met doorzappen en overbodige letters verwijderen maar het staat er....quote:Op maandag 17 mei 2010 22:24 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Probeer voor de lol eens Emiel (mn naam) te typen in een sms met t9 aan
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor elkaar... oke het kost wat meer tijd met doorzappen en overbodige letters verwijderen maar het staat er....
ben je nu een doel kwijt?
* -Engel- tikt ijverig op haar foontje.....zo nu staat er Engel....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:01 schreef DrParanoid het volgende:
[..]met t9 zou er Engel moeten komen te staan
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- tikt ijverig op haar foontje.....zo nu staat er Engel....
hmmm bij mij staat T9 eigenlijk altijd uit.
Als ik doortype, verschijnen daardoor de raarste dingen.
Weer wat geleerd
NouMooiNietquote:
quote:
Sorry voor mijn late reactie!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:05 schreef Finland. het volgende:
Welke opera's ga je?
Ik moet overigens nog 11 voor mijn lijst
Hoeveel opera moet je zien?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sorry voor mijn late reactie!
Vorige week ben ik bij Don Carlos geweest. Morgen waarschijnlijk naar La tragedie de Carmen (als het goed is een bewerking van de Carmen van Bizet. Overmorgen waarschijnlijk naar Nabucco en zaterdag (beetje afhankelijk van de planning) misschien naar Das Rheingold.
Dan ben ik wel weer een beetje klaar met de opera geloof ik.
faal ik eet op dit moment een pizza hawaiiquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik begin 16 mei aan een maand vegetarisch eten, m'n ma doet mee haha. meteen ook een maand zonder junkfood, hmmmm. poging 5 ofzo
hahahaa.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
faal ik eet op dit moment een pizza hawaii
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik " hoef" maar 1 opera te zien voor mijn lijstje, maar ben nu aan het rondreizen in Oost Europa en daar heb je echt geweldig mooie opera gebouwen dus ik ga graag een aantal keren.
Ter compensatie kun je hier ook voor 5 euro naar de opera, dus dat maakt het extra leuk.
Goed bezig!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef Sylvana het volgende:
Het geen chips eten en niet voor de tv eten gaat nog steeds goed
Ben nu nog druk met de verhuiziong ( heb bijna alles weer uitgepakt) maar als dat allemaal gebeurd is dan ga ik weer echt actief aan de slag met wat grotere doelen
Haha, dat heb ik dus ook! Ik heb ook een Wreck This Journal en op mijn lijst staat ook dat ik die af wil maken, maar ik heb niet zo'n zin om ermee te beginnen omdat ik de eerste paar pagina's al gedaan heb en ik vind 'm tot nu toe helemaal niet mooi geworden, hahaha. Misschien bestel ik wel een nieuwequote:Op zondag 16 mei 2010 22:01 schreef Chemiu het volgende:
Wat leuk, allemaal nieuwen.
[..]
Hihi herkenbaar. Als ik een opdracht zou krijgen "ga hier los met rondjes tekenen" zou ik ze netjes op een rijtje zetten ofzo, in een vast kleurpatroon
. Onder de douche moet alles even nat, etc.
Oooh dat zou ook een actie voor mij zijn ja, een nieuwe bestellen als de eerste niet mooi/lelijk genoeg is gewordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:01 schreef madelonnn het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik dus ook! Ik heb ook een Wreck This Journal en op mijn lijst staat ook dat ik die af wil maken, maar ik heb niet zo'n zin om ermee te beginnen omdat ik de eerste paar pagina's al gedaan heb en ik vind 'm tot nu toe helemaal niet mooi geworden, hahaha. Misschien bestel ik wel een nieuwe![]()
Leuke lijst en leuke log erover!quote:Op maandag 24 mei 2010 19:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hee een topic over DZP!
Ik doe het ook, sinds begin maart. Gaat prima en vind het hartstikke leuk! Mag ik ook in de OP?
Het adres staat in mn sig.
Dankje! Ga vanavond weer even flink updaten - had vorige week thuis even geen internet (gecrashte laptop - heb inmiddels een nieuwe gelukkig).quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:33 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Leuke lijst en leuke log erover!Waar heb jij de prijsvragen gedaan waar je aan mee hebt gedaan?
Leuke doelen heb je!quote:Op maandag 24 mei 2010 19:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hee een topic over DZP!
Ik doe het ook, sinds begin maart. Gaat prima en vind het hartstikke leuk! Mag ik ook in de OP?
Het adres staat in mn sig.
Ook jij bedankt!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Leuke doelen heb je!
Ben benieuwd waar je doel 61 gaat doen, dat kan in NL toch niet (alleen waddeneilanden toch?)
Enne heb je die film gezien van Mannen die vrouwen haten?? Bah, ik kon hem niet afkijken...
Met mijn doelen gaat t niet zo goed, er komen steeds nieuwe ideeen in me op, waar ik aan begin (ben zelfs een winterdas aan t breien).
In mijn huis is t een rommeltje van half afgemaakte en aangeschafte projecten..
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ook jij bedankt!
Nouja - laten we het doel herformuleren als 'op het strand zijn als de zon opgaat'. Of misschien een keer als ik op vakantie ben.
![]()
En de films heb ik nog niet gezien, alleen de boeken gelezen. Was die zo slecht dan?
Ah ok. Ja, de boeken zijn ook niet kinderachtig - vooral deel 2 is erg shocking. Ik vond ze wel echt aanraders - heb vooral van deel 1 erg genoten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die film heb ik maar deels gezien, ik vond em too shocking...
Ik heb ze nu alle drie gezien... (was 'n marathon) en ik vond deel 3 vooral niet passen bij de andere twee films....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die film heb ik maar deels gezien, ik vond em too shocking...
Een vrouw die een geniale computerhacker is en een man die als journalist afgeschreven is gaan samen een onderzoek doen naar een verdwijning van een meisje zoveel tientallen jaren geleden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:11 schreef Reflectionne het volgende:
De titel klinkt interessant, is 't verhaal dat ook? Waar gaat het over? (Geen zin om te googlen, dus indien geen zin om te typen, geen probleem dat je 't niet verteld)
Zoo.. goed bezig! Je hebt ook wel echt leuke doelen, vind ikquote:Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben zaterdag weer naar de sauna geweest, ben druk met nieuwe gerechten maken, boeken lezen en mandala's inkleurenHet niet chips eten en aan tafel eten gaat nog steeds goed, nog ruim een week te gaan. Ik heb ook 2 fotoalbums gekocht om de foto's van onze weekendjes weg in te plakken. Vanaf morgen ga ik mezelf elke dag insmeren met bodylotion. En aankomend weekend gaan we een weekendje weg waarbij ik ook minimaal naar 2 plaatsen toe ga waar ik nog nooit ben geweest en in restaurants ga eten waar ik nog niet eerder gegeten heb. Gaat lekker hier dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |