Wat goed zeg!! Succesquote:Op zondag 16 mei 2010 10:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ook een slechte conditie, maar ik doe vandaag mee aan de Marikenloop omdat het op mijn lijst staat.![]()
Haha, hoe herkenbaar! Daarnaast heb ik gelezen dat je het boek ook buiten met een touwtje over de grond mee moet slepen.. En laat ik nou (een beetje) smetvrees hebben.. Waarschijnlijk blijft 'ie dan dus mooi op de grond daarna!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Poeh, ik denk dat ik dat echt niet zou kunnen, zo'n Wreck This Journal.Ik ben zo'n perfectionist. Het zou misschien wel eens goed zijn.
Ik zit nu voor een half jaar alleen in de VS, dus ik ga eens lekker aan de slag met mijn doelen!
Ik ben ook perfectionistisch! Dat is juist de uitdaging. Ik heb ook al een aantal opdrachten gelezen waarvan ik denk: Dat durf ik niet!!!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Poeh, ik denk dat ik dat echt niet zou kunnen, zo'n Wreck This Journal.Ik ben zo'n perfectionist. Het zou misschien wel eens goed zijn.
Ik zit nu voor een half jaar alleen in de VS, dus ik ga eens lekker aan de slag met mijn doelen!
Hihi herkenbaarquote:Op zondag 16 mei 2010 20:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeuj nog een man die meedoet!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:04 schreef DrParanoid het volgende:
Ik doe ook mee!
Zou ik toegevoegd kunnen worden in de OP? Http://retro-viseur.com
Hah, we zijn toch niet met zn 2-en?quote:
Voor zover ik weet Vault-Tec en jij..quote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Hah, we zijn toch niet met zn 2-en?
Wij echt met zn tweeenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Voor zover ik weet Vault-Tec en jij..
Wat heb jij leuke doelen zeg!!! 54 hahaha en 57 is ook een goeie!!
Inderdaad, zo weinig had ik er ook geteld ja. En de doelen van mannen zijn nogal eens anders dan die van de vrouwen (over het algemeen).. wel grappig dus!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Voor zover ik weet Vault-Tec en jij..
Wat heb jij leuke doelen zeg!!! 54 hahaha en 57 is ook een goeie!!
oh, en voor uitleg over retro viseur kun je het ierland topic checken in kaaskoppen in het buitenland, uitleg + waardoor ik voor de rechter moet verschijnenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:40 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Inderdaad, zo weinig had ik er ook geteld ja. En de doelen van mannen zijn nogal eens anders dan die van de vrouwen (over het algemeen).. wel grappig dus!
Japans leren komt er bij mij ook op te staanquote:Op maandag 17 mei 2010 16:04 schreef DrParanoid het volgende:
Ik doe ook mee!
Zou ik toegevoegd kunnen worden in de OP? Http://retro-viseur.com
Ik heb het ook niet over het bemeesteren van de taalquote:Op maandag 17 mei 2010 20:09 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Japans leren komt er bij mij ook op te staan![]()
Wil ik al best lang, heb al aardig wat boeken in huis maar het komt er steeds maar niet van. Ik heb het alleen wel uitgesplitst in een paar verschillende doelen, omdat ik natuurlijk nooit de hele Japanse taal in 1001 dagen kan leren en ik concrete doelen voor mezelf moet stellen omdat het er anders nog niet van gaat komenMaar ik wil in die tijd sowieso hiragana en katakana leren, en een aantal kanji uit m'n hoofd leren herkennen en natuurlijk een groot aantal woorden leren.
Eind deze week krijg ik volume 1 van Japanese for Busy People binnen, die ga ik als leidraad gebruiken denk ik.
Neej, dat bedoel ik er ook niet mee te zeggen, hahaquote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over het bemeesteren van de taal
Tof, heb weer wat dingetjes gevonden op jouw lijstje die in mijn lijstje passenquote:
Haha, geniet ervanquote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Tof, heb weer wat dingetjes gevonden op jouw lijstje die in mijn lijstje passen![]()
Krijg m'n lijstje maar niet af, er zijn steeds dingen waarvan ik denk "nee toch niet leuk, te makkelijk etc"
Nog 3, maar die zijn zo moeilijk! Haha.. Heb nu ook maar zoiets dat ik er wat (eigenlijk te) makkelijke doelen op laat staan.. Vind het het leukst als de lijst gewoon af is, ik vind dat ik 'm niet meer mag veranderen als ie af is..quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Haha, geniet ervanik had hetzelfde probleem, uiteindelijk toch redelijkw at dingen zelf kunnen verzinnen en redelijk wat 'geleend'
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef Reflectionne het volgende:
Whoeho heb besloten dat ie af is!Ga 'm gewoon niet meer veranderen en ga 'm nu voltooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |