abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81839684
Hier druk bezig met nieuwe gerechten maken, morgen heb ik de 13e klaar en hoef ik er dus nog maar 7. En verder druk met boeken lezen en mandala's en kleurboek inkleuren. Gisteren heerlijk in het zonnetje op het balkon gedaan, was echt relaxed
pi_81840121
Hee een topic over DZP!

Ik doe het ook, sinds begin maart. Gaat prima en vind het hartstikke leuk! Mag ik ook in de OP?

Het adres staat in mn sig.
pi_81841311
Leuke doelen heb je!
Die van die rijstkorrels was ik al eens ergens tegen gekomen, had 'em ook al op mijn lijst in wording staan.
Moet nog steeds aardig wat doelen bedenken..
pi_81841535
Dankje!

Ik heb gewoon een hele ochtend lang allerlei DZP blogs gelezen en zo inspiratie opgedaan . T ging vooral hard toen ik de categorie 'culinair' had ingevoerd, haha.

Ik ben nu bezig met het doel 'gezonde maand' - een maand niet snacken/ongezond eten. Moet nog 12 dagen, gaat prima tot nu toe. Verder met allerlei doelen bezig - ik werk toe naar een half uur kunnen hardlopen, ik kijk af en toe een film, verstuur kaartjes en geef de zwerfkatten te eten .
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:33:44 #280
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_81869950
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hee een topic over DZP!

Ik doe het ook, sinds begin maart. Gaat prima en vind het hartstikke leuk! Mag ik ook in de OP?

Leuke lijst en leuke log erover! Waar heb jij de prijsvragen gedaan waar je aan mee hebt gedaan?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:35:19 #281
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_81870005
Ik heb mijn lijstje offline gekopieerd in Excel, ik hield 't eerst gewoon bij op de DZP site, maar dat werkte heel irritant, als je dan een notitie deed stond ie er de volgende keer gewoon niet meer bij en dat soort onzin. Dan hou ik het maar niet bij online maar op excel, kan 't ook mooi op m'n telefoon bekeken worden. (Die site is niet handig op mobiel).
pi_81870160
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:33 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Leuke lijst en leuke log erover! Waar heb jij de prijsvragen gedaan waar je aan mee hebt gedaan?
Dankje! Ga vanavond weer even flink updaten - had vorige week thuis even geen internet (gecrashte laptop - heb inmiddels een nieuwe gelukkig).

Die prijsvragen - één uit de Donald Duck geloof ik , verder vooral cryptogrammen e.d. in de krant enzo.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:31:02 #283
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_81872301
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hee een topic over DZP!

Leuke doelen heb je!
Ben benieuwd waar je doel 61 gaat doen, dat kan in NL toch niet (alleen waddeneilanden toch?)
Enne heb je die film gezien van Mannen die vrouwen haten?? Bah, ik kon hem niet afkijken...

Met mijn doelen gaat t niet zo goed, er komen steeds nieuwe ideeen in me op, waar ik aan begin (ben zelfs een winterdas aan t breien ).
In mijn huis is t een rommeltje van half afgemaakte en aangeschafte projecten..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:44:48 #284
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81872986
In de zomervakantie ga ik echt meer aan mijn day zero werken, ben nu al meer dan een half jaar verder en nog niets gedaan
pi_81873333
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:31 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Leuke doelen heb je!
Ben benieuwd waar je doel 61 gaat doen, dat kan in NL toch niet (alleen waddeneilanden toch?)
Enne heb je die film gezien van Mannen die vrouwen haten?? Bah, ik kon hem niet afkijken...

Met mijn doelen gaat t niet zo goed, er komen steeds nieuwe ideeen in me op, waar ik aan begin (ben zelfs een winterdas aan t breien ).
In mijn huis is t een rommeltje van half afgemaakte en aangeschafte projecten..
Ook jij bedankt!

Nouja - laten we het doel herformuleren als 'op het strand zijn als de zon opgaat' . Of misschien een keer als ik op vakantie ben.

En de films heb ik nog niet gezien, alleen de boeken gelezen. Was die zo slecht dan?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:15:34 #286
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_81874327
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ook jij bedankt!

Nouja - laten we het doel herformuleren als 'op het strand zijn als de zon opgaat' . Of misschien een keer als ik op vakantie ben.

En de films heb ik nog niet gezien, alleen de boeken gelezen. Was die zo slecht dan?

Die film heb ik maar deels gezien, ik vond em too shocking...
pi_81875533
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:15 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ah ok. Ja, de boeken zijn ook niet kinderachtig - vooral deel 2 is erg shocking. Ik vond ze wel echt aanraders - heb vooral van deel 1 erg genoten.
pi_81883063
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:15 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ik heb ze nu alle drie gezien... (was 'n marathon) en ik vond deel 3 vooral niet passen bij de andere twee films....

Ik ben benieuwd wie dat nog meer vind
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:07:29 #289
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_81885510
Ik ga in ieder geval geen poging doen om deel 2 of 3 te bekijken.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:11:22 #290
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_81885721
De titel klinkt interessant, is 't verhaal dat ook? Waar gaat het over? (Geen zin om te googlen, dus indien geen zin om te typen, geen probleem dat je 't niet verteld )
  zaterdag 29 mei 2010 @ 10:13:48 #291
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82054461
Zo. ik ga even mijn lijst helemaal opnieuw doorlezen en wat dingen veranderen, nu komt er toch niets van
pi_82109910
Zijn er templates bij blogspot voor de doelen? Wil nu ook een blog starten.

Of zijn er andere bijhoudsystemen dan excel die jullie gebruiken?
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
  zondag 30 mei 2010 @ 18:54:25 #293
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_82110323
Ik gebruik op blogspot gewoon een lijstgadget voor m'n doelen.
  zondag 30 mei 2010 @ 19:54:44 #294
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82113062
Die lijstgadget heb ik ook. Het is makkelijk om bij te houden. Wel jammer dat je niet automatisch kunt hernummeren als je wat toevoegt. Omdat alle nummers weer in een verslagje staan, kun je het niet zomaar veranderen, dan moet je weer alles aanpassen. Verder werkt het wel goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_82113813
Ok, ga ik dat doen....
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
pi_82113966
Ik ga goed. Vandaag weer een doel voltooid (SuperMario Bros. uitspelen op de Wii ! haha). Aankomend weekend zit mijn gezonde maand erop, maar dit bevalt zo goed dat ik er denk ik mee doorga - in iets minder strenge mate althans (een glas witte wijn mag dan wel weer ).
pi_82117086
goh... klotewerl die blog....

[ Bericht 79% gewijzigd door Zuigstengel op 31-05-2010 15:39:20 ]
pi_82140462
Ik ben zaterdag weer naar de sauna geweest, ben druk met nieuwe gerechten maken, boeken lezen en mandala's inkleuren Het niet chips eten en aan tafel eten gaat nog steeds goed, nog ruim een week te gaan. Ik heb ook 2 fotoalbums gekocht om de foto's van onze weekendjes weg in te plakken. Vanaf morgen ga ik mezelf elke dag insmeren met bodylotion. En aankomend weekend gaan we een weekendje weg waarbij ik ook minimaal naar 2 plaatsen toe ga waar ik nog nooit ben geweest en in restaurants ga eten waar ik nog niet eerder gegeten heb. Gaat lekker hier dus
pi_82140777
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:11 schreef Reflectionne het volgende:
De titel klinkt interessant, is 't verhaal dat ook? Waar gaat het over? (Geen zin om te googlen, dus indien geen zin om te typen, geen probleem dat je 't niet verteld )
Een vrouw die een geniale computerhacker is en een man die als journalist afgeschreven is gaan samen een onderzoek doen naar een verdwijning van een meisje zoveel tientallen jaren geleden.

Ik heb nu deel 1 en 2 gelezen maar drie schijnt niet zo goed te zijn.
  maandag 31 mei 2010 @ 14:04:55 #300
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82141882
op de site van day zero zelf kan je zeker geen categorieen maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')