Leuke lijst en leuke log erover!quote:Op maandag 24 mei 2010 19:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hee een topic over DZP!
Ik doe het ook, sinds begin maart. Gaat prima en vind het hartstikke leuk! Mag ik ook in de OP?
Het adres staat in mn sig.
Dankje! Ga vanavond weer even flink updaten - had vorige week thuis even geen internet (gecrashte laptop - heb inmiddels een nieuwe gelukkig).quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:33 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Leuke lijst en leuke log erover!Waar heb jij de prijsvragen gedaan waar je aan mee hebt gedaan?
Leuke doelen heb je!quote:Op maandag 24 mei 2010 19:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hee een topic over DZP!
Ik doe het ook, sinds begin maart. Gaat prima en vind het hartstikke leuk! Mag ik ook in de OP?
Het adres staat in mn sig.
Ook jij bedankt!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Leuke doelen heb je!
Ben benieuwd waar je doel 61 gaat doen, dat kan in NL toch niet (alleen waddeneilanden toch?)
Enne heb je die film gezien van Mannen die vrouwen haten?? Bah, ik kon hem niet afkijken...
Met mijn doelen gaat t niet zo goed, er komen steeds nieuwe ideeen in me op, waar ik aan begin (ben zelfs een winterdas aan t breien).
In mijn huis is t een rommeltje van half afgemaakte en aangeschafte projecten..
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ook jij bedankt!
Nouja - laten we het doel herformuleren als 'op het strand zijn als de zon opgaat'. Of misschien een keer als ik op vakantie ben.
![]()
En de films heb ik nog niet gezien, alleen de boeken gelezen. Was die zo slecht dan?
Ah ok. Ja, de boeken zijn ook niet kinderachtig - vooral deel 2 is erg shocking. Ik vond ze wel echt aanraders - heb vooral van deel 1 erg genoten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die film heb ik maar deels gezien, ik vond em too shocking...
Ik heb ze nu alle drie gezien... (was 'n marathon) en ik vond deel 3 vooral niet passen bij de andere twee films....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die film heb ik maar deels gezien, ik vond em too shocking...
Een vrouw die een geniale computerhacker is en een man die als journalist afgeschreven is gaan samen een onderzoek doen naar een verdwijning van een meisje zoveel tientallen jaren geleden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:11 schreef Reflectionne het volgende:
De titel klinkt interessant, is 't verhaal dat ook? Waar gaat het over? (Geen zin om te googlen, dus indien geen zin om te typen, geen probleem dat je 't niet verteld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |