Vroeger hadden ze op gratiz.nl een kopje prijsvragen weet ik, misschien is dat er nu nog steeds?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb ergens bij iemand anders het doel: Meedoen met prijsvragen gezien en deze ook in mijn lijst gestopt. Maar ik kan eigenlijk nauwelijks prijsvragen vinden, waar doen jullie prijsvragen? Ik zag er toevallig 1 op m'n pak cornflakes, maar die was dan weer voor kinderen etc..
Ik ken wel een beautysite waar ze vaak dingen weggeven via prijsvragen, het is nog kleinschalig dus de kans dat je wat wint is ook nog eens groot! Ook verzorgingsdingen, niet alleen make up. Maar die mag ik hier niet spammen denk ik, PM maar als je wil weten welke het is. Oh en Lays heeft op dit moment ook een prijsvraag! (wie bedenkt de chipssmaak).quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb ergens bij iemand anders het doel: Meedoen met prijsvragen gezien en deze ook in mijn lijst gestopt. Maar ik kan eigenlijk nauwelijks prijsvragen vinden, waar doen jullie prijsvragen? Ik zag er toevallig 1 op m'n pak cornflakes, maar die was dan weer voor kinderen etc..
Staat iig wel bij mij op de lijst, maar ik wacht gewoon tot ik een leuke tegenkom (ondertussen al tegengekomen, dus).quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef Reflectionne het volgende:
Leuke lijstquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Even een schopje met mijn blog:
http://bumblesss.blogspot.com/
Thanks!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Leuke lijstIk heb mijne ook nog steeds niet vol
Wat vond je het leukst aan Edinburgh (aangezien je er terug naartoe wilt zal je er wel zijn geweest en was het leuk)? Hele lijst is leuk btw.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Even een schopje met mijn blog:
http://bumblesss.blogspot.com/
Oh man das bijna niet uit te leggen. Het is die sfeer, die heuvels, dat groen, de historische gebouwen...het heeft heel veel weg van een donkere middeleeuwse stad door de grote grijze en historische gebouwen die overal staan en bijvoorbeeld dingen als een kerkhof midden in de stad. Maar als de zon schijnt, heeft de stad ineens een hele vrolijke uitstraling.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat vond je het leukst aan Edinburgh (aangezien je er terug naartoe wilt zal je er wel zijn geweest en was het leuk)? Hele lijst is leuk btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 23-04-2010 18:51:23 ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh man das bijna niet uit te leggen. Het is die sfeer, die heuvels, dat groen, de historische gebouwen...het heeft heel veel weg van een donkere middeleeuwse stad door de grote grijze en historische gebouwen die overal staan en bijvoorbeeld dingen als een kerkhof midden in de stad. Maar als de zon schijnt, heeft de stad ineens een hele vrolijke uitstraling.*Zet Edinburgh op lijstje met vakantiebestemmingen. Dat klinkt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Geen vlees en alles waarvan ik redelijkerwijs kan vermoeden dat er dooie dieren in zitten. Maar kaas eet ik wel gewoon en ik ga ook niet hele ingrediëntenlijsten doornemen. Vind het zo al pittig genoegquote:Op zondag 2 mei 2010 22:36 schreef frame-saw het volgende:
Echt vegetarisch vegetarisch of gewoon geen vlees?
Dank je! Ik woon samen met mijn vriendin maar die vindt het helemaal niet erg; ze is zelf een tijd lang vegetariër geweest. Ze vind 't toch wel bijna altijd lekker wat ik kookquote:Op zondag 2 mei 2010 22:53 schreef Jojogirl het volgende:
Grappig PiperMaru, dat doel heb ik ook staanEn ik wens je succes want het is nog best lastig als je dat niet gewend bent. Heb je nog huisgenoten om rekening mee te houden?
Ik weet 't niet, ik heb die van de site overgenomen (dus ga er vanuit dat die er wel zijn) en als ze er niet meer zijn vind ik dat ik er niks aan kan doenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:53 schreef Jojogirl het volgende:
.....
Zijn al die 25 wereldgerechten nog wel verkrijgbaar Reflectionne? Want volgensmij zijn er ook een aantal uit het assortiment verdwenen in de loop der tijd. Ah ik zie het al op de site van knorr, deze zouden allemaal nog gewoon in de handel moeten zijn. Maar je kan ze niet vinden bij je lokale super ofzo?
Ik ben vandaag trouwens precies 100 dagen bezig zag ik net toevallig. Heb er meteen een blogpost aan gespendeerdOndertussen heb ik 6 doelen al helemaal behaald en 49 blogs geschreven. Ik lijk wat achter te liggen op schema, maar heb veel langlopende en meerdelige doelen waar ik allemaal hard mee bezig ben, dus het komt helemaal goed met nog 901 dagen te gaan.
Haha mooi makkelijk als dat vanzelf/onbewust gaat! ;Dquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:14 schreef Hoothoot het volgende:
Ik had vorige week onbewust bijna het doel 'een week lang geen tv kijken' gehaald. De kabelaansluiting deed het niet en zat zonder internet en telefoon, en na een bezoek van de servicemonteur ineens ook zonder tv en radio![]()
Gelukkig duurde dat maar 4 dagen...
Leuk! Lukt het ook een beetje met doelen verzinnen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:36 schreef Yachiru het volgende:
Oh! Toen ik hier over las, dacht ik meteen: dat wil ik ook!
Toen ben ik eerst maar even op FOK! gaan zoeken naar een topic... Gevonden![]()
Ga gelijk beginnen met dingen bedenken!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:44 schreef Sylvana het volgende:
Goed van je!
Ik moet nog 1 dagje voor 11 uur opstaan en dan heb ik de maand vol
Euhm.. nog niet zo, ik heb er nu geloof ik iets van 12 ofzo. Maar ik heb vandaag gewerkt en het was nogal druk dus ik kon er tijdens het werken ook niet echt over nadenken. En net een hele tijd Lips gespeeld met m'n zusjequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Leuk! Lukt het ook een beetje met doelen verzinnen?
Wooh, 3 boeken tegelijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef han1987 het volgende:
Heb dit weekend, volgend weekend en het weekend daarna een lang weekend, dus ik ga weer beginnen met mijn doelen. Ik heb laatst weer een film gezien uit de IMDB top 250: let the right one in. Verder ben ik 3 boeken tegelijk aan het lezen, bezig met mijn kleurboek in te kleuren, een eerste bouwplaat aan het maken, een puzzel aan het maken, nieuwe gerechten uitproberen en aan het breien.
Echt? Misschien moet ik het ook maar eens proberenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:07 schreef Jojogirl het volgende:3 boeken tegelijk lezen, da's toch normaal? Doe ik ook zowat standaard
Maar dat vinden de meeste mensen ook idioot van me
3 reisgidsen en 3 "gewone" boeken hier.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:07 schreef Jojogirl het volgende:
3 boeken tegelijk lezen, da's toch normaal? Doe ik ook zowat standaard
Maar dat vinden de meeste mensen ook idioot van me
Dacht even dat ik een post van mezelf lasquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef han1987 het volgende:
Heb dit weekend, volgend weekend en het weekend daarna een lang weekend, dus ik ga weer beginnen met mijn doelen. Ik heb laatst weer een film gezien uit de IMDB top 250: let the right one in. Verder ben ik 3 boeken tegelijk aan het lezen, bezig met mijn kleurboek in te kleuren, een eerste bouwplaat aan het maken, een puzzel aan het maken, nieuwe gerechten uitproberen en aan het breien.
Je mag alles met je lijstje doen wat jij wilt. Want het is jouw lijstje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Yachiru het volgende:
Eigenlijk vind ik een kleurboek best een leuk idee voor mijn lijst![]()
Mag je ook ideetjes van anderen 'lenen'? Of is dat niet de bedoeling?
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je mag alles met je lijstje doen wat jij wilt. Want het is jouw lijstje.![]()
Ik vind het wel leuk om er uitdagende dingen op te zetten, maar als jij alleen maar eenvoudige doelen er op wilt zetten is er niemand die zegt dat dat niet mag.
Even een hele domme vraag misschien, maar hoe krijg je dat voor elkaar als je hier 3 weken geleden nog postte dat het mislukt was?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:44 schreef Sylvana het volgende:
Goed van je!
Ik moet nog 1 dagje voor 11 uur opstaan en dan heb ik de maand vol
Hm, nu je het zegt... Vroeger borduurde ik weleens, da's natuurlijk ook heel suf maar wel rustgevend. Het houdt je net genoeg bezig om niet aan andere dingen te gaan denken, zonder dat het heel inspannend is. Misschien ga ik dat wel weer eens oppakken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:20 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dacht even dat ik een post van mezelf las![]()
Ben ook drie boeken gelijk aan het lezen en mijn kleurboek aan het inkleuren. Dat kleuren klinkt echt kinderachtig maar het is zo rustgevend als je veel aan je hoofd heb. Gewoon lekker kleuren en een beetje nadenken. Laatst was ik zelfs met twee doelen tegelijk bezig: kleuren en een film kijken.
Als ik weer in Nederland ben ga ik aan wat kleinere doelen werken, zoals kamperen op de Veluwe en alle provinciehoofdsteden bezoeken. Wilde er eerst ook gaan slapen, maar dat geld heb ik gewoon niet (en ken alleen mensen in Utrecht en Groningen qua provinciehoofdsteden :p ).
Ik heb dat gecompenseerd door een dag in het weekend voor 11 uur op te staanquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:04 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Even een hele domme vraag misschien, maar hoe krijg je dat voor elkaar als je hier 3 weken geleden nog postte dat het mislukt was?
En ik heb weinig mensen echt heel specifiek over m'n 101 doelen in 1001 dagen verteld, meer over de losse doelen en daar reageren mensen wel prima op.
Kun je er niet meerdere opplakken?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vandaag eindelijk begonnen aan mijn lijst.
Ik merk dat ik steeds enthousiaster word!!!
Even een vraagje over die postcrossing:
Hoe doen jullie dat met frankeren, want de mensen die de kaart ontvangen zullen het leuker vinden om een kaart met postzegels te krijgen, dan 1 met een stempel van t postkantoor. Want er zijn toch geen postzegels van 0,77 of 0,95 cent??
Het was een nieuwsartikel en tegen de tijd dat ik de afwijzing binnen had (via mn docent) was het al te laat om naar andere tijdschriften te sturen. Sowieso had het een vrij specifieke doelgroep, waardoor het eigenlijk ongeschikt was voor andere tijdschriften/websites. Dus nu ga ik of een ander artikel schrijven, of probeer ik op een andere manier iets gepubliceerd te krijgenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:39 schreef Jojogirl het volgende:
Is er geen ander tijdschrift waar je het heen kan sturen Chemiu? Iets in hetzelfde veld, maar met een net wat lagere impact-factor wellicht?
En het aantal doelen dat uit veel delen bestaat zou ik ook wat inperken als ik het opnieuw zou doen inderdaad. Kost best veel tijd en maakt het er niet echt makkelijker op.
Oh leuk!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:20 schreef Sylvana het volgende:
Aankomende woensdag en volgende week woensdag ga ik een cursus digitale fotografie doen
Ik heb trouwens 12 doelen volledig behaald sinds 10 januari 2010
En met heel veel andere doelen ben ik wel bezig, maar heb ik veel tijd voor nodig, zoals boeken lezen, films kijken, kleurboek inkleuren enzo.
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:55 schreef vault_tec het volgende:
Vandaag begonnen met 2 maanden geen sex en fappen en 2 maanden alleen water drinken... De moeilijkste op mijn lijst
Haha inderdaadquote:Op maandag 10 mei 2010 19:15 schreef frame-saw het volgende:
Oké minder seks met een derde snap ik nog wel :p Maar niet fappen lijkt me toch wel heel erg voor een jongen
2 dagen en begin het nu al moeilijk te krijgenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ben benieuwd hoe lang je t dan volhoudt vault_tec...
oh ow...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:43 schreef vault_tec het volgende:
[..]
2 dagen en begin het nu al moeilijk te krijgen
10% is serieus, andere dingen leken me gewoon grappig. Is eigenlijk een beetje gewoon gelogen, zijn dingen die ik wilde doen en/of mij leuk leken en haalbaar zijn. Na deze lijst ga ik het moeilijker maken though.quote:
Is fucking moeilijk, nog 57 dagen nog te gaan.quote:
je day zero. :3quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
yup. en ja ik weet het, geen tijd, geen zin.naar welke blog kijk je nu eigenlijk? ik heb er een waar ik alleen foto's plaats, en eentje van m'n day zero.. voor m'n day zero doe ik dan eigenlijk ook bijna niets, slechttt.
Blog maken doe je heel simpel op bijvoorbeeld blogspot.com!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb mijn lijst af![]()
Ik heb het Day Zero Project een beetje anders geinterpreteerd, naar mijn eigen mogelijkheden.
Ik heb 88 doelen op een lijst staan, die geprint en in mijn huis gehangen.
Er staan ook gewone to do dingen op (oa plinten afmaken etc).
Dit vooral omdat ik vaak zit te niksen / piekeren en uitdagingen nodig heb, zo heb ik meer een stok achter de deur.
Ik ga wel de vorderingen bijhouden op mijn lijst.
Helaas heb ik (nog) geen blog, maar op mijn lijst staat als doel: een weblog leren maken, dus wie weet!!
Zometeen 5 kaarten halen, voor postcrossing. Ik heb al 5 adressen aangevraagd.
En ik heb een "wreck this journal" besteld, binnen 3 dagen is ie binnen.
Ik heb er inderdaad al een paar gezien daar die me aanspreken. Daar ga ik me (mijn doel #66) in verdiepen de komende tijd.. Vind t ook wel een beetje eng (dat zal niet iedereen begrijpen maar goed)...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:31 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Blog maken doe je heel simpel op bijvoorbeeld blogspot.com!
Je kan ook een eigen domein huren (5 euro per jaar + wat ruimte) en dan kan je er echt op zetten wat je wilt. Wordpress vind ik bijv. veel fijner als een site waarbij je je blog hebt. Mocht je meer informatie willen, je mag PM-enquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb mijn lijst af![]()
Ik heb het Day Zero Project een beetje anders geinterpreteerd, naar mijn eigen mogelijkheden.
Ik heb 88 doelen op een lijst staan, die geprint en in mijn huis gehangen.
Er staan ook gewone to do dingen op (oa plinten afmaken etc).
Dit vooral omdat ik vaak zit te niksen / piekeren en uitdagingen nodig heb, zo heb ik meer een stok achter de deur.
Ik ga wel de vorderingen bijhouden op mijn lijst.
Helaas heb ik (nog) geen blog, maar op mijn lijst staat als doel: een weblog leren maken, dus wie weet!!
Zometeen 5 kaarten halen, voor postcrossing. Ik heb al 5 adressen aangevraagd.
En ik heb een "wreck this journal" besteld, binnen 3 dagen is ie binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |