quote:Op donderdag 1 april 2010 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
net als jouw 'argument' met de verwijderde postswant daar was ik niet degene die 'te ver' ging
IPquote:
De internetridder uithangen zal je ook niet aan een date helpen hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Socios het volgende:
Doe eens lief tegen PushyGurl. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Socios het volgende:
Doe eens lief tegen PushyGurl. [ afbeelding ]
Waarom moet je dat K-woord gebruiken?quote:
Nee, jij bent zo kanker-slimquote:Op donderdag 1 april 2010 10:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Waarom moet je dat K-woord gebruiken?
Maakt jou eigenlijk nog dommer dan diegene waar je op reageerde.
Oké, bedankt!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:39 schreef banapples het volgende:
[..]
Nee, alleen een note:
Note +1, Reden: Chagrijnig.
ONGESTELD OFZO?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:54 schreef PushyGurl het volgende:
wat een kleuter gedoe op fok met hun 1 april dit 1 april dat...sjonge jonge jonge
het zijn ook net een stellentje kleine kinderen....
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De internetridder uithangen zal je ook niet aan een date helpen hoor.
Goede 1 aprilgrapquote:Op donderdag 1 april 2010 10:14 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nah ik ga maar wat op het forum fietsen...blijkbaar zijn hier de modjes nog kinderachter dan mensen die 1 april topics openen...mijn god ga een leven zoeken zware mongole....in plaats de gans gehele gulkedag andere mensen in de gaten houden op een achter kinderachtig sumpelig form...DE MAZZEL saggerijnige maf kezen...sjooooooooow nu ga ik over de scheef...hier heb jij niet naar gesoliciteerd...?...doe maar ban danjij ook weer zo blij als een klein kind dat jij dat weer mag doen ...nou nou nou dan heb je wat bereikt in het leven....kan gewoon niet tegen die me aanvallen op iets wat nog niet zo gek klinkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |