quote:Op donderdag 1 april 2010 09:54 schreef PushyGurl het volgende:
wat een kleuter gedoe op fok met hun 1 april dit 1 april dat...sjonge jonge jonge
het zijn ook net een stellentje kleine kinderen....
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:56 schreef L.no het volgende:
Dan blijf je weg en dan kom je morgen weer terug.
ja dat is het als het waren ook ...om te huilen hahahahahahaquote:Op donderdag 1 april 2010 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
zoals mijn moeder vroeger altijd zei:
"ga huilen, krijg je een duikboot!"
bij deze!
ja, dat zei mijn mams ook altijdquote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef yvonne het volgende:
Ben je boos?
Pluk een roos
Zet hem op je hoed
Dan ben je morgen weer goed
Ben je het er niet mee eens?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef yvonne het volgende:
Ben je boos?
Pluk een roos
Zet hem op je hoed
Dan ben je morgen weer goed
he, pas op!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
ja, jouw gejank is idd om te huilen!
Aan je spelling te zien ben je zelf nog een klein kind.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:54 schreef PushyGurl het volgende:
wat een kleuter gedoe op fok met hun 1 april dit 1 april dat...sjonge jonge jonge
het zijn ook net een stellentje kleine kinderen....
ben ik mod? nee toch, dat MOET een 1 april grap zijn!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:01 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
je bent toch mod? mogen dat soort uitspraken dan wel?
Jij gebruikt te veel de letter N.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ja dat is het als het waren ook ...om te huilen hahahahahaha
nee maar wel al jaren van schoolquote:Op donderdag 1 april 2010 10:02 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Aan je spelling te zien ben je zelf nog een klein kind.
Helaas wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:01 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
je bent toch mod? mogen dat soort uitspraken dan wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |