Hangt er vanaf... ik doe het liever in mijn eentje =)quote:Op maandag 5 april 2010 22:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een groep opdrachten.
Dit is een groepsopdracht met een groep opdrachtenquote:Op maandag 5 april 2010 22:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
En ik moet werken vandaagquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:16 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ugh inderdaad, vandaag moet het ervan komen anders gaat het niet lukken.
Good luckquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En ik moet werken vandaagvan nu tot 4 heb ik even vrij om te studeren maar ik was al wakker om 5uur sochtends en moet door tot 10uur savonds dus ik denk dat er na mn werk niet veel meer van komt. Lekker ingepland van mezelf.
Ik doe opdrachten ook liever alleen..quote:Op maandag 5 april 2010 22:28 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf... ik doe het liever in mijn eentje =)
Die samenvatting van IER die jij had geregeld is in ieder geval top!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:17 schreef Florette het volgende:
[..]
Ik doe opdrachten ook liever alleen..
Lullz herkenbaarquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Foook, ik zit echt ff keihard in de stress (en dan ga ik fokken, ja kweet het). OMG ik moet nog zoveel doen. Moet alle jurisprudentie nog lezen, alle opdrachten die we hebben gedaan doorkijken, alle aantekeningen van hoorcolleges doornemen...
en ik heb de samenvatting ook nog niet eens geleerd![]()
help help help
was ik nou maar eerder begonnen
Nog altijd beter dan een groep opdrachten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Vandaag de slechtste dag uit m'n studieloopbaan gehad. Groepsopdrachten.![]()
Ik begin morgen écht.
Vandaag een 8,8 teruggehad voor een groepsopdracht. Nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Vandaag de slechtste dag uit m'n studieloopbaan gehad. Groepsopdrachten.![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:25 schreef aardappel het volgende:
[..]
En zo origineel ookquote:Op woensdag 7 april 2010 10:02 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Inderdaad, hele trieste grap van aardappel.
Nog altijd beter dan een groepsopdracht.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:39 schreef Rucebo het volgende:
Ik 'moet' van mijzelf mijn bacheloressay afmaken deze week, maar ik heb totaal geen zin...
Hij was erg slecht jaquote:Op woensdag 7 april 2010 10:02 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Inderdaad, hele trieste grap van aardappel.
Eehhe, das vaak zo met bestuursrecht aan de RuG. Je gaat jezelf voor je kop slaan (of de docent) om de fouten die je hebt gemaakt (of de dingen die zij fout rekenen).quote:Op donderdag 8 april 2010 18:15 schreef aaipod het volgende:
Vandaag bestuursrecht terug gekregen.. Ik had een 6.. Het is gewoon een voldoende natuurlijk, maar eigenlijk baal ik wel heel erg. Ik had echt het gevoel dat ik alles wel wist dus ik snap het gewoon niet
Nja inzage de 22ste dus dan maar even goed kijken wat ik allemaal niet goed had dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |