Aangezien God of War een jaar eerder op de markt kwam, zou ik geneigd zijn om te zeggen dat het probleem bij jou ligt.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef Marble het volgende:
Er moet echt een andere afkorting komen voor God of War 3 want als ik GOW lees denk ik steeds dat het over Gears gaat en dan ben ik confuus want die is helemaal niet op de PS3. Wie heeft er een goede oplossing voor dit schrijnende probleem? GOWIII is ook niet je van het.
Het is geen kwestie van wie het eerst komt het eerst maalt.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Aangezien God of War een jaar eerder op de markt kwam, zou ik geneigd zijn om te zeggen dat het probleem bij jou ligt.
Nee idd, het is een kwestie welke beter is? GoW = God of War dus.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van wie het eerst komt het eerst maalt.
Dat is het welquote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van wie het eerst komt het eerst maalt.
Vind je? Ik vind het te veel lijken op Alone in the Dark en dat was op z'n zachtst gezegd ook niet zo'n succes.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:35 schreef Beach het volgende:
Maar om even serieus te zijn; echt jammer dat Alan Wake niet op de PS3 komt.
Dat zou echt een van de weinige redenen zijn voor mij om een 360 te halen.
You are the problem.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef Marble het volgende:
Er moet echt een andere afkorting komen voor God of War 3 want als ik GOW lees denk ik steeds dat het over Gears gaat en dan ben ik confuus want die is helemaal niet op de PS3. Wie heeft er een goede oplossing voor dit schrijnende probleem? GOWIII is ook niet je van het.
Ik zie de gelijkenissen ook wel, maar heb wel vertrouwen in Remedy.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het te veel lijken op Alone in the Dark en dat was op z'n zachtst gezegd ook niet zo'n succes.
Wat is dat voor een vet filmpje?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
You are the problem.
GoW = Gears of War?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het te veel lijken op Alone in the Dark en dat was op z'n zachtst gezegd ook niet zo'n succes.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |