Deze dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goed zo mijn broeder. Eindelijk wordt je wat wijzer.
ZOMG!!!!!!!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze dan?
God of War: The Movie: The Game
Ohw, my gawd..quote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze dan?
Devil May Cry of Inferno?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat het niet alleen een GoW-killer wordt, maar ook een Dante-killer!
Inferno natuurlijk! Die andere is een huilie. Het staat zelfs in de titel!quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inferno natuurlijk! Die andere is een huilie. Het staat zelfs in de titel!
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze dan?
uhhuh, in Santa Monica roept nu een heel dev-team massaal "SWEET BABY JESUS, WHY DIDN'T WE DO THIS?!?!?!?!?!?!"quote:
Ja, ze hadden in GoW iets met Medusa's en een grote krab moeten doenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
uhhuh, in Santa Monica roept nu een heel dev-team massaal "SWEET BABY JESUS, WHY DIDN'T WE DO THIS?!?!?!?!?!?!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Jonguh, die game is z'n volle 50 euro waard!!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef Beach het volgende:
Is GoW3 al ergens voor onder de 30 euro gespot?
Geld jonguh, geld.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, die game is z'n volle 50 euro waard!!
En volgens sommige winkels wel meer!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, die game is z'n volle 50 euro waard!!
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef Beach het volgende:
Is GoW3 al ergens voor onder de 30 euro gespot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |