1 april...quote:Op donderdag 1 april 2010 00:02 schreef PiRANiA het volgende:
Ik las op de dev-blog dat je moet gaan betalen, omdat hosten te duur is
Die sloopte m'n reeksquote:
Dan komt er een bekertje waar bij jou die sterretjes staanquote:
Je had me nog ingehaaldquote:Op donderdag 1 april 2010 01:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, jammer. Net buiten het podium. *Gaat pitten met 4 als resultaat*
Daar wil ik ook bij!quote:Op donderdag 1 april 2010 02:14 schreef Roolio het volgende:
Waarom is er nog geen team Fok trouwens?
Gewonnen? Hoe dan? En lijkt me wel he.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:58 schreef jappy-b het volgende:
ik heb een gold account gewonnen!!
tijd voor een Fok! team?
1 aprilquote:Op donderdag 1 april 2010 11:36 schreef Roolio het volgende:
[..]
Gewonnen? Hoe dan? En lijkt me wel he.
Ligt eraan wie je bent..quote:Op donderdag 1 april 2010 13:00 schreef Ace09 het volgende:
welke fokkert zit bij mij in dezelfde quiz?
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:00 schreef Ace09 het volgende:
welke fokkert zit bij mij in dezelfde quiz?
Ik zit nu bij jouwquote:
domination :p 50 puntjesquote:Op donderdag 1 april 2010 13:03 schreef Deltron het volgende:
[..]
![]()
Kut populaire hiphop alleen maar bijna.. Ging vorige ronde goed though
Zitten toch een paar klote nummers tussen.. Helaas had wel een mooie combo van 8 achter elkaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:12 schreef Ace09 het volgende:
[..]
ik had alleen de artiest goedyAAHHHH
wahhaha ik wist ice ice baby niet![]()
wtf akon over C.R.E.A.M.??? en beide zijn niet goedquote:Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef Deltron het volgende:
[..]
Zitten toch een paar klote nummers tussen.. Helaas had wel een mooie combo van 8 achter elkaar.
En nu loopt die vast
haha dat dacht ik dus ook. Lupe Fiascoquote:Op donderdag 1 april 2010 13:22 schreef Ace09 het volgende:
[..]
wtf akon over C.R.E.A.M.??? en beide zijn niet goed
Metallica heeft het verpest.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:25 schreef Roolio het volgende:
Nog 4 en dan heb ik een ronde lang alles goed
Die heb ik gereport, dat leek nergens naar..quote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef drunk_on_shadows het volgende:
green day
geen flauw idee kreeg een mailtje van ze, stond die dag ook als 4e bij top players hits dus daar zal het wel mee te maken hebben, maar ik ga een Fok! team aanmakenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:36 schreef Roolio het volgende:
[..]
Gewonnen? Hoe dan? En lijkt me wel he.
is dat die live versie van wake me up when september ends? die is écht wel te herkennen hoor..quote:Op donderdag 1 april 2010 13:38 schreef Roolio het volgende:
[..]
Die heb ik gereport, dat leek nergens naar..
Je hoort de eerste 4 noten, dan alleen gejuich, en dan zegt 'ie het gewoon..quote:Op donderdag 1 april 2010 13:39 schreef jappy-b het volgende:
[..]
is dat die live versie van wake me up when september ends? die is écht wel te herkennen hoor..
FOK!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:39 schreef jappy-b het volgende:
[..]
geen flauw idee kreeg een mailtje van ze, stond die dag ook als 4e bij top players hits dus daar zal het wel mee te maken hebben, maar ik ga een Fok! team aanmaken
vreemd... ik kan geen Fok! team aanmaken omdat de tag fok al bestaat suggesties voor een nieuwe naam?
Ja, 1.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef Gitaarmat het volgende:
je krijgt ook punten voor alleen de artiest?
werkt niet, alleen letters, cijfers en streepjes,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je beter Fokker doen of Fokkers.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:47 schreef jappy-b het volgende:
[..]
werkt niet, alleen letters, cijfers en streepjes,
OFF ? Official Fok! Forum ?
fokker is een goeie!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:47 schreef Roolio het volgende:
[..]
Kan je beter Fokker doen of Fokkers.
Alizee hoor je toch te kennen hoor.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:50 schreef Gitaarmat het volgende:
die franse hits daar faal ik mee
quote:
Ik zat alleen op m'n werkquote:
In je profiel. Op je eigen naam klikken.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef MMUFC het volgende:
is het mogelijk je totaal score ter bekijken? of moet je dat af zien te leiden aan de badges die je verdient hebt?
ik zie dan alleen mijn badges en mijn beste game... maar niet mijn totaal..quote:Op donderdag 1 april 2010 22:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
In je profiel. Op je eigen naam klikken.
Ik ga ook weer even mee doen.
echt te moeilijk. texas...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:12 schreef MMUFC het volgende:
[..]
deze ronde gaat bij mij ook dramatisch.. terwijl ik net 44 punten haalde..
Ik ben dagoduck en rock ook mee in rockquote:Op donderdag 1 april 2010 22:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik deed ook sinds net weer mee, maar hij loopt steeds vast
Komt natuurlijk doordat fok, massaal op die site zit.
ik ben hoi (fok) en zit in rock
Heb ik dus ook...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:48 schreef aight1 het volgende:
Er moet iets mis zijn met mn internet, hoe snel ik ook ben, altijd zijn er wel 3 sneller
Meen je nietquote:Op donderdag 1 april 2010 23:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik kom er net dus pas achter dat je de titel en artiest in één keer kunt invoeren...
Whehequote:
Omdat mijn hamster zo heet, en dat is toch wel mijn muze.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Whehe
Waarom heet je daar eigenlijk Vladimir
Hits, maar doe deze ronde even niet mee zodat in in alle rust mijn tanden kan poetsen.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Waar zitten jullie?
Da's de remixmode.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Hij doet alles dubbel? draaide mika tijdens flo rida?
ja die typo's zijn irritant omdat ie het soms namelijk wel pikt als je een foutje maakt.quote:
Lol!quote:
Hmm, sounds fishy.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:15 schreef aight1 het volgende:
Die nu 1e staat heeft elke ronde al een beker, dat kan nooit
De mijnde ook alquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die klote Pussycat Dolls hebben m'n perfecte reeks verneukt. Stelletje k*th*&ren...
Trustequote:
Die ging bij mij ook fout.quote:
Noes!quote:
Whehe. Laatste deel vorige ronde ging stuk beter.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:51 schreef aight1 het volgende:
Ronde verneukt omdat ik te nodig moest pissen
account aangemaakt?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
Waneer krijg ik een button dat ik 5 rondes gedaan heb?
want ik ben toch zeker al een hele middag bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |