In je profiel. Op je eigen naam klikken.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef MMUFC het volgende:
is het mogelijk je totaal score ter bekijken? of moet je dat af zien te leiden aan de badges die je verdient hebt?
ik zie dan alleen mijn badges en mijn beste game... maar niet mijn totaal..quote:Op donderdag 1 april 2010 22:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
In je profiel. Op je eigen naam klikken.
Ik ga ook weer even mee doen.
echt te moeilijk. texas...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:12 schreef MMUFC het volgende:
[..]
deze ronde gaat bij mij ook dramatisch.. terwijl ik net 44 punten haalde..
Ik ben dagoduck en rock ook mee in rockquote:Op donderdag 1 april 2010 22:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik deed ook sinds net weer mee, maar hij loopt steeds vast
Komt natuurlijk doordat fok, massaal op die site zit.
ik ben hoi (fok) en zit in rock
Heb ik dus ook...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:48 schreef aight1 het volgende:
Er moet iets mis zijn met mn internet, hoe snel ik ook ben, altijd zijn er wel 3 sneller
Meen je nietquote:Op donderdag 1 april 2010 23:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik kom er net dus pas achter dat je de titel en artiest in één keer kunt invoeren...
Whehequote:
Omdat mijn hamster zo heet, en dat is toch wel mijn muze.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Whehe
Waarom heet je daar eigenlijk Vladimir
Hits, maar doe deze ronde even niet mee zodat in in alle rust mijn tanden kan poetsen.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Waar zitten jullie?
Da's de remixmode.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Hij doet alles dubbel? draaide mika tijdens flo rida?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |