Dankje. Biertje?quote:
Waaraan had hij de naam Sir te danken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
http://www.thethreeturnip(...)dalmatier-130701.htm
Sir Chando was van ons
Ik wil begraven worden, onder een snelwegquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:50 schreef 3keernix het volgende:
Grafcholera..moeten we nu allemaal gecremeerd worden?
Bananen worden niet begraven, ze worden weggegooidquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:51 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Ik wil begraven worden, onder een snelweg
Aha,maar wat is daar dan het praktisch nut vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Dat je dit in je graf hebt
[ afbeelding ]
Ik wil een zeemansgrafquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:50 schreef 3keernix het volgende:
Grafcholera..moeten we nu allemaal gecremeerd worden?
* DevilsWhore geeft Grolsch aan remlof.quote:
BanaanTelefoons worden gerecycled. Een stukje van mij zit nu in een iPhone.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Bananen worden niet begraven, ze worden weggegooid
Dat je een puike TT kan maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Aha,maar wat is daar dan het praktisch nut van
De Vengaboysquote:
Ach zo. Iphones zijn zo December 2009quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
BanaanTelefoons worden gerecycled. Een stukje van mij zit nu in een iPhone.![]()
[..]
Dat je een puike TT kan maken.
En die bazen die playbacken natuurlijkquote:
Jij bent oktober 1995quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ach zo. Iphones zijn zo December 2009
Dat hoort zo in een stamboom. De jongetje heten Sir ..... en de meisjes Lady .....quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:50 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Waaraan had hij de naam Sir te danken?
quote:
Maar ik luister wel bzenmuziekquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat hoort zo in een stamboom. De jongetje heten Sir ..... en de meisjes Lady .....
Zo heette zijn moeder Lady Kristely en die hond stond op de Frolic pakken
Rikker is 14?quote:
Mijn honden zijn ook beroemdquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:58 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Prachtig. Een ware beroemdheid dus.
Zanger Rinus?quote:
Stoep is niet de jongstequote:
Neequote:
(We hebben het hier over geestelijke leeftijd toch, die komt immers tot uiting op FOK!?)quote:
Toch is stoep ouder. Want Stoep.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:01 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
(We hebben het hier over geestelijke leeftijd toch, die komt immers tot uiting op FOK!?)
Slaap lekkerquote:
Rikker heeft zich gisteren voorgesteld.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn al die newbs hier? Newbs, stel je even voor!
Profiel: BanaanTelefoonquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik doe nooit lief. Willen ze zich welkom voelen, moet ik me wel gedragen als altijd. En ze moeten zich ook even aan mij voorstellen. Wanneer ze het eerder gedaan hebben, zal me aan mn zak roesten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rikker heeft zich gisteren voorgesteld.
Wel lief doen he, ze meoten zich wel welkom voelen
Al gedaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:05 schreef timmmmm het volgende:
***penislengte?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:07 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Profiel: BanaanTelefoon
Leeftijd: Zondag 17
Geslacht: Man
Post #: 1860
Status: Moe want school
Zoiets?
*zuchtquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe nooit lief. Willen ze zich welkom voelen, moet ik me wel gedragen als altijd. En ze moeten zich ook even aan mij voorstellen. Wanneer ze het eerder gedaan hebben, zal me aan mn zak roesten.
Ooh 23 cm zoals de gemiddelde Fokkerquote:
Jij doet wel lief tegen mij toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe nooit lief. Willen ze zich welkom voelen, moet ik me wel gedragen als altijd. En ze moeten zich ook even aan mij voorstellen. Wanneer ze het eerder gedaan hebben, zal me aan mn zak roesten.
Maar wie ben jij dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Ik ben er mee getrouwd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Kan je Banaantelefoon irl wat? schoppen? Anaal bevredigen? Uitlachen omdat hij FOK!t?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Maar goed voor jou zal ik het nog een keer doen
Ik ben RIkKer, 16 jaartjes oud. Ik ben gek op sport en computers. MIjn lievelingseten is Lasagne. RHCP is mijn lievelingsband. Mijn lievelingslied is Crazy van Gnarl's Brakley.
Ook kan ik BanaanTelefoon irl
Timmmmm en ik niet.quote:
Africa (standaard)quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je Banaantelefoon irl wat? schoppen? Anaal bevredigen? Uitlachen omdat hij FOK!t?
Kudo's voor je muzieksmaak. Favoriete Toto nummer?
Ik vind Rikker nu al leuker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:07 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Profiel: BanaanTelefoon
Leeftijd: Zondag 17
Geslacht: Man
Post #: 1860
Status: Moe want school
Zoiets?
Ik hoopte stiekem dat ik eens een x de oudste was hier, maar nee, komt Timmmmm aan.quote:
Standaard inderdaad. Toch een minpuntjequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Africa (standaard)
Ik en banaantelefoon gaan regelmatig te pilsen met elkaar
En dan gaan jullie maar msn-gesprekken hebben in de SC.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Africa (standaard)
Ik en banaantelefoon gaan regelmatig te pilsen met elkaar
Ik ben er nooit, dat is het probleemquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat ik eens een x de oudste was hier, maar nee, komt Timmmmm aan.
Met de meets ben ik altijd de jongste
Dat is heul niet waar, msn gesprekken hebben nog minder inhoud.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan gaan jullie maar msn-gesprekken hebben in de SC.
Lievleings Red Hot Chili Peppers nummer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Standaard inderdaad. Toch een minpuntje
Wow wow, nee toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Dat is heul niet waar, msn gesprekken hebben nog minder inhoud.
Ik ben timmmmm, mijn msn staat in mijn profiel, wil je meer over me weten, zoek je mijn hyves maar op. Ik vind je niet belangrijk genoeg dat te typen.quote:
het is waarquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Uhuh. En Nathanael en Stoep ook nooitquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben er nooit, dat is het probleem
Oke, is goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben timmmmm, mijn msn staat in mijn profiel, wil je meer over me weten, zoek je mijn hyves maar op. Ik vind je niet belangrijk genoeg dat te typen.
onderonsjes heb je maar op msnquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Babyfaces van de SC.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uhuh. En Nathanael en Stoep ook nooit
En waarom verlul jij je dan meestal?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben timmmmm, mijn msn staat in mijn profiel, wil je meer over me weten, zoek je mijn hyves maar op. Ik vind je niet belangrijk genoeg dat te typen.
Understood.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
onderonsjes heb je maar op msnDaardoor is de SC de vorige x gesloten.
Stoep heeft geen babyface!quote:
merci beaucoup, monsieurquote:
Naatje wel. Zeker op die foto van 2 jaar geleden ofzo.quote:
Vanaf oktober mag het toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben er nooit, dat is het probleem
onderonsjes zoals?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
onderonsjes heb je maar op msnDaardoor is de SC de vorige x gesloten.
Californication.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:15 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Lievleings Red Hot Chili Peppers nummer?
mijne
Dom niet, lomp nog niet van gemerkt of ik ben het ergerquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben DW en ik ben dom, lomp en famous.
Inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Naatje wel. Zeker op die foto van 2 jaar geleden ofzo.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef BanaanTelefoon het volgende:
En nu hou ik het toch echt voor gezien![]()
Groetjes.
hmm.. die is ook wel goed.quote:
Dingen die alleen jullie 2en snappenquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef BanaanTelefoon het volgende:
En nu hou ik het toch echt voor gezien![]()
Groetjes.
Dom ben ik inderdaad niet, wel naïefquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dom niet, lomp nog niet van gemerkt of ik ben het ergeren famous zeker
Jij bent ook nog maar 18 hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
DW, nu kan je helemaal wel inpakken met je hoop de oudste te zijn
Nee, die kan ik niet, zo goed ben ik nog niet met een gitaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
hmm.. die is ook wel goed.
kun je deze?
Stoep heeft geen babyface.quote:
Jep, toen Trev terugkwam van ;t doesjen al. Maar jij bent ook nog maar een jong blaadjequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
DW, nu kan je helemaal wel inpakken met je hoop de oudste te zijn
01-10-1992quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, aan het begin toch?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, die kan ik niet, zo goed ben ik nog niet met een gitaar.
Wij gaan stiekem al eerder meeten hequote:
Welk?quote:
Dan is mijn broer al jarig.quote:
Haha, natuurlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij gaan stiekem al eerder meeten he
Je bent ook al kaal.quote:
Heus niet, ik ben de enige op de wereld.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welk?
[..]
Dan is mijn broer al jarig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik heb zonet vernomen dat Rinus met koninginnedag in Heerenveen optreedt.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus niet, ik ben de enige op de wereld.
Hoe kan je dan met ons fokken als jij de enige bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whut, dat kan niet. Vrijdag toch. Ik was vorig jaar op een donderdag jarig. Maar nu twijfel ik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi dat het dit jaar in het weekend valt
De enige die op 1 oktober jarig isquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe kan je dan met ons fokken als jij de enige bent?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus niet, ik ben de enige op de wereld.
Mijn broer was 3 jaar eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik zeg doen, ik verveel me altijd dood met koninginnedag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb zonet vernomen dat Rinus met koninginnedag in Heerenveen optreedt.Zullen we erheen?
Yup op een vrijdag(heb net even gespiektquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Whut, dat kan niet. Vrijdag toch. Ik was vorig jaar op een donderdag jarig. Maar nu twijfel ik.
Ik kan daar toch niet in?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Paul poste erover in FB en het werd meteen verwijderd:
http://forum.fok.nl/forum/186
Het is toch ook geheimquote:
Ik ben dan nog brak van koninginnenachtquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zeg doen, ik verveel me altijd dood met koninginnedag.
Ik ook niet..quote:
Oh zo, ik ben altijd boos op mensen die iets menen te doen op mijn verjaardag zoals afgelopen jaarquote:
Zie je welquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup op een vrijdag(heb net even gespiekt) dus dan kan het mooi
Ik loop dan wat door Heerenveen heen, over de rommelmarkt en ik blijf dan toch uren bij de Fedde Bigband hangenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben dan nog brak van koninginnenacht
Vrijdag avond behoort hier tot weekendquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zie je welIk ben namelijk voorlopig niet op een zaterdag jarig. Dus ik ben niet meer tegelijk met de 1e zwemcompetitieronde jarig.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrijdag avond behoort hier tot weekenddus en anders de dag er na als feestje
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef Trollface. het volgende:
Dat je er niet in kunt betekent niet meteen dat het KPD is... denk ik
het is ook KEL niet, daarvan kan je 1 topic zien, over hoe je toegang kan krijgen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef Trollface. het volgende:
Dat je er niet in kunt betekent niet meteen dat het KPD is... denk ik
Ik was afgelopen jaar in Leeuwarden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik loop dan wat door Heerenveen heen, over de rommelmarkt en ik blijf dan toch uren bij de Fedde Bigband hangen![]()
Daar staan altijd mensen die ik ken
Spannund.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het is ook KEL niet, daarvan kan je 1 topic zien, over hoe je toegang kan krijgen.
Auquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was afgelopen jaar in Leeuwarden.Met mijn superbrakke hoofd en ontstoken amandelen
Negenentwintigquote:
Stiekem wil ik ook KEL-access, maar geen zin om er een half jaar op te wachten.quote:
Nogal.quote:
en zeker ook eergisterenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Negenentwintig![]()
Net als gister
Je bent nog geen 30.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Negenentwintig![]()
Net als gister
Dat geloof ik nog steeds niet he. Ik blijf lekker bij die 25 jaar.quote:
Ja maar dan eet ik ze allemaal op en word ik dik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh ik heb ze gewoon naast de pc liggen, heb geen zin om telkens naar de kast te moeten lopen
Dan doe je dat tochquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat geloof ik nog steeds niet he. Ik blijf lekker bij die 25 jaar.
Van dat misselijk heb ik geen last vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dan eet ik ze allemaal op en word ik dik.![]()
En misselijk.
Ik echt heel laat pas, maar dan ben ik ook goed misselijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van dat misselijk heb ik geen last van
Wil ik me misselijk eten dan moet ik misselijk zijn, maar meestal als ik misselijk ben en wat eet gaat het weer overquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik echt heel laat pas, maar dan ben ik ook goed misselijk
Ligt ook aan waar jij je hebt gesnedenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik sneed me op mijn werk aan een kartonnen doos, klein sneetje, beetje bloed, maar een pijn. WTF![]()
Trustequote:
Mijn linker ringvinger.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt ook aan waar jij je hebt gesneden
Ga jij nou maar zorgen dat die servers het weer doenquote:
Busyquote:Op donderdag 1 april 2010 07:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij nou maar zorgen dat die servers het weer doen
In nietquote:
hehe I know *aai aai*quote:
Ik word met de minuut treuriger en chagrijnigerquote:
Begin de dag met een dansje...quote:Op donderdag 1 april 2010 09:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik word met de minuut treuriger en chagrijniger
Krijg toch allemaal de kolerequote:Op donderdag 1 april 2010 09:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje...
Begin de dag met een lach...
Nu jij
Ik geef het opquote:Op donderdag 1 april 2010 09:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krijg toch allemaal de kolere
Val voor mijn part allemaal dood
Momenteel moet je daar sterk voor in je schoenen staan inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 10:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik geef het opJouw humeur is niet meer te verbeteren.
die heb ikquote:Op donderdag 1 april 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Momenteel moet je daar sterk voor in je schoenen staan inderdaad
Of tieten hebben, maar dat is een ander verhaal
Het is al onderweg?quote:
jaquote:
Bij jou ook al?quote:
Opvrolijkseks?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Momenteel moet je daar sterk voor in je schoenen staan inderdaad
Of tieten hebben, maar dat is een ander verhaal
Helpt niet. Ik heb het al geprobeerdquote:
Jij mag hem niet doenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Helpt niet. Ik heb het al geprobeerd
Wie houdt me tegen?quote:
Ik. Ik mag er dan misschien uitzien als een klein, lief, onschuldig meisje, maar ik ben zo jaloers en bezitterig als de pest. En ik ben nog sadistisch ook.quote:
Oh dan laat maarquote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik. Ik mag er dan misschien uitzien als een klein, lief, onschuldig meisje, maar ik ben zo jaloers en bezitterig als de pest. En ik ben nog sadistisch ook.
Is mijn. Afblijven.quote:
misschien wil hij dat wel helemaal nietquote:
jaloers zeker?quote:
Komt door Tongquote:Op donderdag 1 april 2010 12:24 schreef DeLuna het volgende:
Wie heeft er aan mijn postaantal gezeten![]()
198 posts gemaakt gister, dat kan heul niet. Ik begon op 13900 en ik had 14100 toen ik stopte
je bagger is verwjiderdquote:Op donderdag 1 april 2010 12:24 schreef DeLuna het volgende:
Wie heeft er aan mijn postaantal gezeten![]()
198 posts gemaakt gister, dat kan heul niet. Ik begon op 13900 en ik had 14100 toen ik stopte
Weinig bagger dan.quote:
Zijn knopjes misbruikenquote:
tong is mod? WTFquote:Op donderdag 1 april 2010 12:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zijn knopjes misbruiken
Ik heb opeens een note minder
Hij heeft zijn eigen subforumquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
ze hadden geen m&m's meer in de kantine dus maar rolo gehaald(ook lekker) gelukkig heb ik vroeger niemand gepest vooral geen olifant, dus kan ik met een gerust hart mijn laatste rolo opeten zonder dat een olifant wraak komt nemen![]()
![]()
*ben enorm melig vandaag*
huh wat?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
ze hadden geen m&m's meer in de kantine dus maar rolo gehaald(ook lekker) gelukkig heb ik vroeger niemand gepest vooral geen olifant, dus kan ik met een gerust hart mijn laatste rolo opeten zonder dat een olifant wraak komt nemen![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik. Ik mag er dan misschien uitzien als een klein, lief, onschuldig meisje, maar ik ben zo jaloers en bezitterig als de pest. En ik ben nog sadistisch ook.
bedenk goed wat je met je laatste Rolo doetquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet![]()
Heb je deze reclame nooit gezien Naatje?quote:
16, wat denk je zelfquote:Op donderdag 1 april 2010 14:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb je deze reclame nooit gezien Naatje?
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef justmattie het volgende:
We hebben vanochtend op alle koffieautomaten van de afdeling een papier met daarop ''defect'' geplakt
Zelfde als met de 2 automaten in de kantine mooie grappen
Whehehe, datis nog leuker, maar dat ook echt iedereen er in trapt zeg, op 1 april helemaalquote:Op donderdag 1 april 2010 14:40 schreef justmattie het volgende:
bij 1 automaat hadden ze het door in de kantine daar werd het afgehaald, maar die andere niet. om 10 en 12 uur stond er een dikke rij voor die ene automaat
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:40 schreef justmattie het volgende:
bij 1 automaat hadden ze het door in de kantine daar werd het afgehaald, maar die andere niet. om 10 en 12 uur stond er een dikke rij voor die ene automaat
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef justmattie het volgende:
We hebben vanochtend op alle koffieautomaten van de afdeling een papier met daarop ''defect'' geplakt
Zelfde als met de 2 automaten in de kantine mooie grappen
Weet je wat nou zo onnozel is, die leraren van ons gingen een verdieping lager, ook defect. Dan ga je toch al denken dit klopt nietquote:
Damn, en dat op 1 april... zo'n 'doorzichtige' grap niet doorhebben...quote:Op donderdag 1 april 2010 14:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo onnozel is, die leraren van ons gingen een verdieping lager, ook defect. Dan ga je toch al denken dit klopt nietMaar nee ze gingen dus ook naar de kantine waar niks het deed en zijn toen naar een andere vleugel gegaan
quote:
Een collega is vandaag nog in het vetergrapje getraptquote:Op donderdag 1 april 2010 14:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Damn, en dat op 1 april... zo'n 'doorzichtige' grap niet doorhebben...![]()
Een klassieker...quote:Op donderdag 1 april 2010 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een collega is vandaag nog in het vetergrapje getrapt
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
je kunt ook met rolstoelers gaan wandelen en zet je ze allemaal op een heuvel naast elkaar om van het uitzicht te genieten. Als je ze allemaal naast elkaar hebt gezet laat je van alle rolstoelen de remmen tegelijkertijd los en dan kijk je wie het eerste beneden isquote:Op donderdag 1 april 2010 14:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]en jullie snel naar die andere toe
ik wil nog een goede garp uithalen in het revalidatiecentrum... Stokken tussen de rolstoelen zetten ofzo misschien een idee?
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
je kunt ook met rolstoelers gaan wandelen en zet je ze allemaal op een heuvel naast elkaar om van het uitzicht te genieten. Als je ze allemaal naast elkaar hebt gezet laat je van alle rolstoelen de remmen tegelijkertijd los en dan kijk je wie het eerste beneden is
Mijn schoonmoeder in de "spin in je haar"-grapquote:Op donderdag 1 april 2010 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
je kunt ook met rolstoelers gaan wandelen en zet je ze allemaal op een heuvel naast elkaar om van het uitzicht te genieten. Als je ze allemaal naast elkaar hebt gezet laat je van alle rolstoelen de remmen tegelijkertijd los en dan kijk je wie het eerste beneden is
quote:
Dat is jammer. Hebben jullie misschien een trappenhuis dan kun je ze naar beneden laten stuiterenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:57 schreef Pingwingei het volgende:
[..]maar ik moet de grap binnen uithalen
Met een leeuw naar binnen lopen, wedden dat ze rennen?
<!--quote:
Wat is er aan de hand dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:35 schreef Panda72 het volgende:
2 brandweerauto's met sirenes bij het bedrijf aan de overkant spannend
Ik las een potje pils nuttigenquote:
Vanavond pasquote:
Geen brand in ieder geval maar wat nou precies ik weet het nietquote:
Naatje, nog plannen voor je paasweekend?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, komop, start een conversatieik verveel me
neequote:Op donderdag 1 april 2010 16:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Naatje, nog plannen voor je paasweekend?
Moet mijn maag ook vol van wordenquote:
Dan leef ik momenteel op grote, dan wel niet enorme voetquote:Op donderdag 1 april 2010 16:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vanavond pas![]()
Geduld is een schoenenzaak
ga je naar de kroeg? of discotheek ofzo? Bier klinkt altijd goedquote:
Waarom ga je dan nog een tentamen maken? en waarom word je eraf gekickt?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:55 schreef 3keernix het volgende:
zometeen tentamen van me opleidingt waar ik toch van afgetrapt word
Ah zuur voor je. Wat studeer/studeerde je dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:56 schreef 3keernix het volgende:
is niet helemaal 100% zeker maar heb gister me computertoets verkloot geen P in 2e jaar betekent niet op stage 3e jaar...ach de mensen waren leuk maar de opleidiing was gewooon kut
Heyquote:
zie profielquote:Op donderdag 1 april 2010 16:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah zuur voor je. Wat studeer/studeerde je dan?
Al een idee wat je anders wilt gaan doen?quote:
vrij rustig deze middagquote:
rustigquote:
kusje eropquote:Op donderdag 1 april 2010 17:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb enorm koppijn, ik heb een dikke een voor mijn wiskunde gehaald, gister heb ik mijn economie verkloot, omdat ik te ziek was om me te concentreren, ik voel me kut, ik ben duizelig, ik heb al 2 dagen niet geslapen en sowieso een slaapgebrek van enkele honderden uren. Daar komt nog bij dat ik daardoor ontzettend chagrijnig ben, dus alles misgaat, en ik onwijs veel zin in Pasen had, maar net tot de conclusie kwam dat ik de hele pasen aan school moet werken. En mijn Wii is overleden.
Ik haat mijn leven.
ooch tochquote:Op donderdag 1 april 2010 17:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb enorm koppijn, ik heb een dikke een voor mijn wiskunde gehaald, gister heb ik mijn economie verkloot, omdat ik te ziek was om me te concentreren, ik voel me kut, ik ben duizelig, ik heb al 2 dagen niet geslapen en sowieso een slaapgebrek van enkele honderden uren. Daar komt nog bij dat ik daardoor ontzettend chagrijnig ben, dus alles misgaat, en ik onwijs veel zin in Pasen had, maar net tot de conclusie kwam dat ik de hele pasen aan school moet werken. En mijn Wii is overleden.
Ik haat mijn leven.
Dat van school is je eigen schuld en je moet eerder naar bed gaan dan. voor de rest wel balenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat mijn leven.
pff ik zie 't zegquote:Op donderdag 1 april 2010 17:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
rustigheb heel de dag in T80 gezeten
hehe ik ook een tijdje jaquote:Op donderdag 1 april 2010 17:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
rustigheb heel de dag in T80 gezeten
Wrijf het er maar in, ik begrijp dat ik hier nog wel even zitquote:Op donderdag 1 april 2010 17:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe ik ook een tijdje ja![]()
En nu ga ik weer naar huis, jeuj
Fijn, dat oordelen over iemand terwijl je geen flauw idee hebt waar je het over hebt! Ik heb 2 maanden school gemist, en dus geen enkele uitleg gehad, maar toetsen konden niet meer verzet worden, omdat volgende week alle punten binnen moeten zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:01 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat van school is je eigen schuld en je moet eerder naar bed gaan dan. voor de rest wel balen
hoe lang nog danquote:Op donderdag 1 april 2010 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in, ik begrijp dat ik hier nog wel even zit
Hoe komt het dan dat je 2 maanden school hebt gemist ?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn, dat oordelen over iemand terwijl je geen flauw idee hebt waar je het over hebt! Ik heb 2 maanden school gemist, en dus geen enkele uitleg gehad, maar toetsen konden niet meer verzet worden, omdat volgende week alle punten binnen moeten zijn.
Al ga ik om 7 uur naar bed, ik kom niet in slaap. Dan lig ik me gewoon 12 uur dood te vervelen, al starend naar het plafond.
Maar voel je vrij elke aanname over mij te doen die je maar wil hoor
Zal wel weer tot een uurtje of 8 zijn, snel naar huis, en daar weer verderquote:
ziektequote:Op donderdag 1 april 2010 17:07 schreef AskMe het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je 2 maanden school hebt gemist ?
Ik heb die aanname gemaakt zoals jij 't beschrijft, oppervlakkig zonder enige aanleiding of uitleg, vandaar
Je hebt best een drukke baan dan? wat doe je als ik vragen mag ?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zal wel weer tot een uurtje of 8 zijn, snel naar huis, en daar weer verder
kijken of het er nog eens tegen nachtbaggerzeitquote:
hmm ?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:13 schreef 3keernix het volgende:
[..]
kijken of het er nog eens tegen nachtbaggerzeit
T80, of dat het een 1 april grap is geweestquote:
ik vind 't wel prima zoquote:Op donderdag 1 april 2010 17:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
T80, of dat het een 1 april grap is geweest
Allen ONzinners zaten in T80 vanmiddagquote:
Leukquote:Op donderdag 1 april 2010 17:17 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Allen ONzinners zaten in T80 vanmiddag
hoe weet je dat?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:17 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Allen ONzinners zaten in T80 vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |