Dom ben ik inderdaad niet, wel naïefquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dom niet, lomp nog niet van gemerkt of ik ben het ergeren famous zeker
Jij bent ook nog maar 18 hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
DW, nu kan je helemaal wel inpakken met je hoop de oudste te zijn
Nee, die kan ik niet, zo goed ben ik nog niet met een gitaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
hmm.. die is ook wel goed.
kun je deze?
Stoep heeft geen babyface.quote:
Jep, toen Trev terugkwam van ;t doesjen al. Maar jij bent ook nog maar een jong blaadjequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
DW, nu kan je helemaal wel inpakken met je hoop de oudste te zijn
01-10-1992quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, aan het begin toch?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, die kan ik niet, zo goed ben ik nog niet met een gitaar.
Wij gaan stiekem al eerder meeten hequote:
Welk?quote:
Dan is mijn broer al jarig.quote:
Haha, natuurlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij gaan stiekem al eerder meeten he
Je bent ook al kaal.quote:
Heus niet, ik ben de enige op de wereld.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welk?
[..]
Dan is mijn broer al jarig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik heb zonet vernomen dat Rinus met koninginnedag in Heerenveen optreedt.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus niet, ik ben de enige op de wereld.
Hoe kan je dan met ons fokken als jij de enige bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whut, dat kan niet. Vrijdag toch. Ik was vorig jaar op een donderdag jarig. Maar nu twijfel ik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi dat het dit jaar in het weekend valt
De enige die op 1 oktober jarig isquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe kan je dan met ons fokken als jij de enige bent?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus niet, ik ben de enige op de wereld.
Mijn broer was 3 jaar eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik zeg doen, ik verveel me altijd dood met koninginnedag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb zonet vernomen dat Rinus met koninginnedag in Heerenveen optreedt.Zullen we erheen?
Yup op een vrijdag(heb net even gespiektquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Whut, dat kan niet. Vrijdag toch. Ik was vorig jaar op een donderdag jarig. Maar nu twijfel ik.
Ik kan daar toch niet in?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Paul poste erover in FB en het werd meteen verwijderd:
http://forum.fok.nl/forum/186
Het is toch ook geheimquote:
Ik ben dan nog brak van koninginnenachtquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zeg doen, ik verveel me altijd dood met koninginnedag.
Ik ook niet..quote:
Oh zo, ik ben altijd boos op mensen die iets menen te doen op mijn verjaardag zoals afgelopen jaarquote:
Zie je welquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup op een vrijdag(heb net even gespiekt) dus dan kan het mooi
Ik loop dan wat door Heerenveen heen, over de rommelmarkt en ik blijf dan toch uren bij de Fedde Bigband hangenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben dan nog brak van koninginnenacht
Vrijdag avond behoort hier tot weekendquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zie je welIk ben namelijk voorlopig niet op een zaterdag jarig. Dus ik ben niet meer tegelijk met de 1e zwemcompetitieronde jarig.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrijdag avond behoort hier tot weekenddus en anders de dag er na als feestje
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef Trollface. het volgende:
Dat je er niet in kunt betekent niet meteen dat het KPD is... denk ik
het is ook KEL niet, daarvan kan je 1 topic zien, over hoe je toegang kan krijgen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef Trollface. het volgende:
Dat je er niet in kunt betekent niet meteen dat het KPD is... denk ik
Ik was afgelopen jaar in Leeuwarden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik loop dan wat door Heerenveen heen, over de rommelmarkt en ik blijf dan toch uren bij de Fedde Bigband hangen![]()
Daar staan altijd mensen die ik ken
Spannund.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het is ook KEL niet, daarvan kan je 1 topic zien, over hoe je toegang kan krijgen.
Auquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was afgelopen jaar in Leeuwarden.Met mijn superbrakke hoofd en ontstoken amandelen
Negenentwintigquote:
Stiekem wil ik ook KEL-access, maar geen zin om er een half jaar op te wachten.quote:
Nogal.quote:
en zeker ook eergisterenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Negenentwintig![]()
Net als gister
Je bent nog geen 30.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Negenentwintig![]()
Net als gister
Dat geloof ik nog steeds niet he. Ik blijf lekker bij die 25 jaar.quote:
Ja maar dan eet ik ze allemaal op en word ik dik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh ik heb ze gewoon naast de pc liggen, heb geen zin om telkens naar de kast te moeten lopen
Dan doe je dat tochquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat geloof ik nog steeds niet he. Ik blijf lekker bij die 25 jaar.
Van dat misselijk heb ik geen last vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dan eet ik ze allemaal op en word ik dik.![]()
En misselijk.
Ik echt heel laat pas, maar dan ben ik ook goed misselijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van dat misselijk heb ik geen last van
Wil ik me misselijk eten dan moet ik misselijk zijn, maar meestal als ik misselijk ben en wat eet gaat het weer overquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik echt heel laat pas, maar dan ben ik ook goed misselijk
Ligt ook aan waar jij je hebt gesnedenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik sneed me op mijn werk aan een kartonnen doos, klein sneetje, beetje bloed, maar een pijn. WTF![]()
Trustequote:
Mijn linker ringvinger.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt ook aan waar jij je hebt gesneden
Ga jij nou maar zorgen dat die servers het weer doenquote:
Busyquote:Op donderdag 1 april 2010 07:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij nou maar zorgen dat die servers het weer doen
In nietquote:
hehe I know *aai aai*quote:
Ik word met de minuut treuriger en chagrijnigerquote:
Begin de dag met een dansje...quote:Op donderdag 1 april 2010 09:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik word met de minuut treuriger en chagrijniger
Krijg toch allemaal de kolerequote:Op donderdag 1 april 2010 09:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje...
Begin de dag met een lach...
Nu jij
Ik geef het opquote:Op donderdag 1 april 2010 09:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krijg toch allemaal de kolere
Val voor mijn part allemaal dood
Momenteel moet je daar sterk voor in je schoenen staan inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 10:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik geef het opJouw humeur is niet meer te verbeteren.
die heb ikquote:Op donderdag 1 april 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Momenteel moet je daar sterk voor in je schoenen staan inderdaad
Of tieten hebben, maar dat is een ander verhaal
Het is al onderweg?quote:
jaquote:
Bij jou ook al?quote:
Opvrolijkseks?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Momenteel moet je daar sterk voor in je schoenen staan inderdaad
Of tieten hebben, maar dat is een ander verhaal
Helpt niet. Ik heb het al geprobeerdquote:
Jij mag hem niet doenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Helpt niet. Ik heb het al geprobeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |