rustigquote:
kusje eropquote:Op donderdag 1 april 2010 17:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb enorm koppijn, ik heb een dikke een voor mijn wiskunde gehaald, gister heb ik mijn economie verkloot, omdat ik te ziek was om me te concentreren, ik voel me kut, ik ben duizelig, ik heb al 2 dagen niet geslapen en sowieso een slaapgebrek van enkele honderden uren. Daar komt nog bij dat ik daardoor ontzettend chagrijnig ben, dus alles misgaat, en ik onwijs veel zin in Pasen had, maar net tot de conclusie kwam dat ik de hele pasen aan school moet werken. En mijn Wii is overleden.
Ik haat mijn leven.
ooch tochquote:Op donderdag 1 april 2010 17:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb enorm koppijn, ik heb een dikke een voor mijn wiskunde gehaald, gister heb ik mijn economie verkloot, omdat ik te ziek was om me te concentreren, ik voel me kut, ik ben duizelig, ik heb al 2 dagen niet geslapen en sowieso een slaapgebrek van enkele honderden uren. Daar komt nog bij dat ik daardoor ontzettend chagrijnig ben, dus alles misgaat, en ik onwijs veel zin in Pasen had, maar net tot de conclusie kwam dat ik de hele pasen aan school moet werken. En mijn Wii is overleden.
Ik haat mijn leven.
Dat van school is je eigen schuld en je moet eerder naar bed gaan dan. voor de rest wel balenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat mijn leven.
pff ik zie 't zegquote:Op donderdag 1 april 2010 17:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
rustigheb heel de dag in T80 gezeten
hehe ik ook een tijdje jaquote:Op donderdag 1 april 2010 17:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
rustigheb heel de dag in T80 gezeten
Wrijf het er maar in, ik begrijp dat ik hier nog wel even zitquote:Op donderdag 1 april 2010 17:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe ik ook een tijdje ja![]()
En nu ga ik weer naar huis, jeuj
Fijn, dat oordelen over iemand terwijl je geen flauw idee hebt waar je het over hebt! Ik heb 2 maanden school gemist, en dus geen enkele uitleg gehad, maar toetsen konden niet meer verzet worden, omdat volgende week alle punten binnen moeten zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:01 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat van school is je eigen schuld en je moet eerder naar bed gaan dan. voor de rest wel balen
hoe lang nog danquote:Op donderdag 1 april 2010 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in, ik begrijp dat ik hier nog wel even zit
Hoe komt het dan dat je 2 maanden school hebt gemist ?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn, dat oordelen over iemand terwijl je geen flauw idee hebt waar je het over hebt! Ik heb 2 maanden school gemist, en dus geen enkele uitleg gehad, maar toetsen konden niet meer verzet worden, omdat volgende week alle punten binnen moeten zijn.
Al ga ik om 7 uur naar bed, ik kom niet in slaap. Dan lig ik me gewoon 12 uur dood te vervelen, al starend naar het plafond.
Maar voel je vrij elke aanname over mij te doen die je maar wil hoor
Zal wel weer tot een uurtje of 8 zijn, snel naar huis, en daar weer verderquote:
ziektequote:Op donderdag 1 april 2010 17:07 schreef AskMe het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je 2 maanden school hebt gemist ?
Ik heb die aanname gemaakt zoals jij 't beschrijft, oppervlakkig zonder enige aanleiding of uitleg, vandaar
Je hebt best een drukke baan dan? wat doe je als ik vragen mag ?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zal wel weer tot een uurtje of 8 zijn, snel naar huis, en daar weer verder
kijken of het er nog eens tegen nachtbaggerzeitquote:
hmm ?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:13 schreef 3keernix het volgende:
[..]
kijken of het er nog eens tegen nachtbaggerzeit
T80, of dat het een 1 april grap is geweestquote:
ik vind 't wel prima zoquote:Op donderdag 1 april 2010 17:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
T80, of dat het een 1 april grap is geweest
Allen ONzinners zaten in T80 vanmiddagquote:
Leukquote:Op donderdag 1 april 2010 17:17 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Allen ONzinners zaten in T80 vanmiddag
hoe weet je dat?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:17 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Allen ONzinners zaten in T80 vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |