Jaaaaaaaaaaaa, respect!quote:
The Steve Miller Band - Abracadabraquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:22 schreef drumminggod het volgende:
ik heb geen filmpje ofzo.. maar ik hoorde gister op de duitse radio een liedje met het woord: "abracadabra" en dat vaak herhaalt.. dan zingt hij weer en weer. "abracadabra"... vond het wel grappig
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:16 schreef DJMichiel het volgende:
Geachte iedereen,
Ik zoek een nummer dat in de show van Uri Geller van 9 April in de uitzending was het gaat hierbij om de show van Niels Harder daar was bij de opkomst van zijn assistentes een nummer dat ik al vaak eerder heb gehoord maar nooit erachter kon komen welk nummer het is.
Ik heb hierbij nog een link met de uitzending het nummer kwam op 44 minuten en 40 seconden
Link : http://www.sbs6.nl/web/show/id=820517/langid=43
Ik hoop op een antwoord en alvast bedankt voor de moeite
Mvg Michiel
Heb hem, Ben Folds was het.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:39 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zoek een nummer van een jaar of 4 geleden, heeft in de top 40 gestaan en in de youtube clip zie je de zanger als piraat verkleedt. Het nummer bestaat voornamelijk uit piano.
Iemand die dit bekend voor komt?
Het is in ieder geval New York, New York.. Wie deze uitvoerende artiest is, weet ik niet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:50 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik zoek de naam van het liedje in de volgende video:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:21 schreef Aguia het volgende:
Ik zoek de naam van het liedje dat na elke Champions League nabeschouwing wordt gedraaid bij de NOS op Nederland 3. Na de nabeschouwing krijg je een kleine compilatie van de gespeelde wedstrijd(en) met telkens hetzelfde liedje; namelijk iets van da-da-dee-dee .... come on ...
Weet iemand toevallig de naam van het liedje?
strike one. Duizend maal dankquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Steve Miller Band - Abracadabra
of
Geen dankquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:35 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
zo een nummer ik heb het een paar keer op tmf ()voorbij zien komen
de clip ziet er wel vrolijk uit echt zo een typisch zwitsers berglandschap met mooie groene weiden
dan is er een typische heidi die zingt ook denk ik en nog een soort gunther en die zingt ook en het is best wel een hard nummer maar ook vrolijk rock ofzo en dan gaat ie ook nog grunten zo klonk het een beetje (gunther - grunten)
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:35 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
zo een nummer ik heb het een paar keer op tmf ()voorbij zien komen
de clip ziet er wel vrolijk uit echt zo een typisch zwitsers berglandschap met mooie groene weiden
dan is er een typische heidi die zingt ook denk ik en nog een soort gunther en die zingt ook en het is best wel een hard nummer maar ook vrolijk rock ofzo en dan gaat ie ook nog grunten zo klonk het een beetje (gunther - grunten)
Is dit niet gewoon:quote:Op zondag 4 april 2010 17:16 schreef Sketchhead het volgende:
Ik ben op zoek naar een electro-achtig nummer waarbij er een stuk is met een high-pitched zwaar gevocoderde stem en een tekst die zoiets gaat als 'tonight we're gonna make it right' of iets dergelijks, waarbij vooral de laatste 'right' ietsje langer aangehouden wordt en twee tonen omlaag gaat. De stem is in harmonie met een beetje verstoorde synths.
Iemand die me kan helpen?
quote:
Geen dank.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:40 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
![]()
wat een nummerBOMBA
ik dacht wel dat het niet al te lastig zou zijn maar je bent wel erg snel, bedankt!
quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:25 schreef Berend. het volgende:
Twee woorden die ik nog weet. Het is wel een bekend top 40nummer
Myyyy hearr, going downnn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |