Can't be arsed om te lezen of deze al is genoemd, maar ik zag je post ergens gequote worden..quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nope.
Nu moet ik maar hopen dat ik bij toeval weer een keer dat nummer hoor en dan zal ik de lyrics opschrijven!
Inmiddels opgelost:quote:Op donderdag 8 april 2010 14:56 schreef Pantoffelsalade het volgende:
hoi allemaal.
ik zoek een liedje ...
de clip gaat zo: iemand in een boot (gekidnapt ofs) en dan zo'n soort dansend Charlie Chaplin achtig poppetje op die boot..
het liedje heeft een soort Franse Melodie en volgens mij word er ook frans in gezongen/gesproken.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:15 schreef AryaMehr het volgende:
Kom even niet op dit nummer:
Wie is dit ook alweer?
Deze?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef kanya het volgende:
Ik zoek een nummer dat wel eens gedraaid wordt tijdens het stappen. Het is zo een trance/dance-achtig nummer en het begint met een melodisch stukje met doedelzakken ofzo..
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef kanya het volgende:
Ik zoek een nummer dat wel eens gedraaid wordt tijdens het stappen. Het is zo een trance/dance-achtig nummer en het begint met een melodisch stukje met doedelzakken ofzo..
Prixie bedoelde deze:quote:Op donderdag 8 april 2010 21:53 schreef Casboy het volgende:
Ik zoek een dirty-house achtig nummertje met als melodietje trompetten die dit riddeltje blazen:
http://www23.zippyshare.com/v/68323823/file.html
Hoop dat ik het een beetje herkenbaar heb opgenomen..
Alvast bedankt!!
quote:
Helaas niet, maar bedankt voor het meedenken.quote:Op donderdag 8 april 2010 02:23 schreef Prixie het volgende:
[..]
Is die pam pam pam de beat of zingt ze dat ?
Gokje
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ook gemixt in het nummer drop it van 3SA.
Helaas zit die er niet tussen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:10 schreef 2na het volgende:
[..]
Can't be arsed om te lezen of deze al is genoemd, maar ik zag je post ergens gequote worden..
is het deze?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:17 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Helaas niet, maar bedankt voor het meedenken.Dat "pam pam pam" zijn woorden die ze zingt en waarschijnlijk klinkt het ook heel anders dan hoe ik het omschrijf. Het is in ieder geval een liedje dat eigenlijk alleen draait op die simpele woorden maar er zijn waarschijnlijk heel veel soortgelijke liedjes, dus een kansloze zoektocht is dit denk ik. Oh misschien nog een hint voor de mensen die wellicht toch nog mee willen zoeken, het zou me niks verbazen als het als slaapliedje bedoeld was zo chill is die plaat.
Jaa! Ik bedoelde natuurlijk ook violenquote:
Geen dankquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:18 schreef kanya het volgende:
[..]
Jaa! Ik bedoelde natuurlijk ook violen![]()
Thanks!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:13 schreef BWolf het volgende:
Ik zoek een tranceachtig nummer dat ik een paar keer gehoord heb. Het enige dat ik nog weet is dat er een soort raceauto-achtige geluiden achter elkaar waren gezet en hiervan een melodie is geweven. Hoop dat iemand enig idee heeft wat ik bedoel!
Nee , deze had ik zelf ook gevonden. Het zijn zeg maar allemaal vlakke tonen die achter elkaar gezet zijn, wat mij de indruk van een raceauto geeft, en het doet tranceachtig aan. Ik denk dat iemand het liedje moet kennen en dezelfde associatie met dat liedje moet kunnen maken als ik om te weten welk nummer ik bedoelquote:
Als ik google kom ik uit bij Losing my Mind uit de musical Follies. Deze misschien?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:26 schreef elkravo het volgende:
Op de nieuwe verzamelaar van Paul de Leeuw "Honderd uit één" staat op CD 2 een nummer " 't is alsof de wereld vergaat" (track 2)... dit is een cover (nederlandse tekst), ik herken de melodie alleen. Iemand die weet wat het origineel is?
ah... thanks... ik kende meer deze versie...quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik google kom ik uit bij Losing my Mind uit de musical Follies. Deze misschien?
Deze ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:13 schreef BWolf het volgende:
Ik zoek een tranceachtig nummer dat ik een paar keer gehoord heb. Het enige dat ik nog weet is dat er een soort raceauto-achtige geluiden achter elkaar waren gezet en hiervan een melodie is geweven. Hoop dat iemand enig idee heeft wat ik bedoel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |