Rrrrrrrrrrrr zelfs dat windtquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:54 schreef Muts100 het volgende:
Haha, ouwe fiets.... zo ben ik nog nooit genoemd.
Oh ja, ik ben een jonge dertiger en voel meer sexy dan ooit tevoren hoor, dus ik snap het volledig, die aantrekkingskracht!!
Wanneer gaan wij dan es neuken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:54 schreef Muts100 het volgende:
Oh ja, ik ben een jonge dertiger en voel meer sexy dan ooit tevoren hoor, dus ik snap het volledig, die aantrekkingskracht!!
SulLen we Msnenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:54 schreef Muts100 het volgende:
Amstel is gewoon van Heineken..quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Net als........Amstel....ons bier!
oke, amstel vind ik niet lekker.
But you get the point
Ik was eens een avondje met een milf, maar dat was niet bijzonderder omdat ze een kind had hoor.. Kind de deur uit naar vaders toe, en we lagen echt niet tussen het speelgoed.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:07 schreef Muts100 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar leg eens uit.
Wat is dat met (meestal) jonge mannen/jongens die zogenaamd geilen op alleenstaande moeders?
Ben echt benieuwd, wat trekt je daar in aan?
Is het een hype, denk je dat het stoer is of vind je het echt serieus een geil idee.
Waarom? En wat vind je dan geil?
En denk je wel eens aan de praktische zaken, je komt lekker bij haar thuis, eenmaal binnen struikel je over speelgoed, spenen en legotorens. Als je op bed gaat liggen moet je blij zijn dat daar geen koter onder de lakens verstopt ligt!
Echt heel opwindend allemaal....?!
Vertel!!
+1, die vrouw van in de dertig moet dan weer wel kinderen hebben anders lijkt het alsof er iets mis is met haar waardoor ze geen vent aan de haak heeft kunnen slaan, plus als ze geen kids heeft loop je de kans dat haar biologische klok aan 't tikken is en ze gekke ideeën over kids met jou krijgt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:25 schreef PeterLudolf het volgende:
Een vrouw van 35 zonder kinderen is dan weer niet geil, want dat geeft aan dat er iets mis is met desbetreffende vrouw.
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:28 schreef Waaghals het volgende:
Ze zeiken gewoon minder dan jongere vrouwen met hun prinsessengedrag
De oudere dames zijn makkelijker. Wie wil er nu niet met een 10 jaar jongere adonis naar bed?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:59 schreef Catch22- het volgende:
die jongen meiden zeiken minder dan die ouwe wijven die overal een mening over moeten hebben!
Wat een kolder. Zeiken en leeftijd hebben niets met elkaar te maken.
zucht...quote:Op donderdag 22 april 2010 08:36 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik was eens een avondje met een milf, maar dat was niet bijzonderder omdat ze een kind had hoor.. Kind de deur uit naar vaders toe, en we lagen echt niet tussen het speelgoed.
Ehmmmmm Nee.quote:
mooie ogen heeft zij zegquote:Op zondag 25 april 2010 16:13 schreef hoerezooi het volgende:
er is maar 1 uber milf en dat is kate
[ afbeelding ]
Beauty is in the eye of the beholderquote:Op maandag 12 april 2010 11:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar die ene uitzondering is geen nijlpaard, nuanceren mensen
En een mooi mondje... Eigenlijk alles is mooi.quote:
Als het maar een kind heeft.. anders is het geen MILFquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:16 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Maakt niet uit welke leeftijd het is , als het maar knap , geil , sexy en 16 + is (ben momenteel 20 dus 16 kan er nog door vind ik) !
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:28 schreef Waaghals het volgende:
Ze zeiken gewoon minder dan jongere vrouwen met hun prinsessengedrag
Klopt helemaal.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:29 schreef marie-jo het volgende:
jongere meiden zeuren, zijn met oppervlakkige bullshit bezig, denken dat de wereld om hun gat draait, zien er niet vrouwelijk uit (geen rondingen), weten in bed nog niet zo van wanten, oudere zijn zelfverzekerder, hebben hun zaakjes al voor elkaar en verwachten niet dat hun vriendje hun avond uit betaalt, krijgen het schijt van giecheltrutjes,..
Klopt precies! Je vergeet alleen dat oudere dames soms een stuk aantrekkelijker zijn dan de jonge damesquote:Op maandag 17 mei 2010 14:29 schreef marie-jo het volgende:
[..]
![]()
van mijn jonge kerels te horen (ja ik ben een cougar.. de mijne scheelt nu 6 jaartjes) .. jongere meiden zeuren, zijn met oppervlakkige bullshit bezig, denken dat de wereld om hun gat draait, zien er niet vrouwelijk uit (geen rondingen), weten in bed nog niet zo van wanten, oudere zijn zelfverzekerder, hebben hun zaakjes al voor elkaar en verwachten niet dat hun vriendje hun avond uit betaalt, krijgen het schijt van giecheltrutjes,..
Of ze al geworpen hebben maakt geen zak uit, de boel is verdomme nog net zo lekker strak als wanneer ze 18 warenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:19 schreef MrJiong het volgende:
Gaat me puur om hun uiterlijk (rondingen) en dat ze ervaren zijn. Dat ze geworpen hebben zal me wat, wil ik niet eens weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |