Ja, want de boel lubbert standaard uit na een zwangerschap en elke vrouw die ooit zwanger is geweest verwordt tot een nijlpaardquote:Op maandag 12 april 2010 10:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen waarom mensen hier op vallen. Tenzij ze echt nog overal strak en lekker is maar dat lijkt me sterk na een zwangerschap.
9 van de 10 is idd nijlpaard en totaal niet lekker ja! Maar lees PeterLudolf zn post eensquote:Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, want de boel lubbert standaard uit na een zwangerschap en elke vrouw die ooit zwanger is geweest verwordt tot een nijlpaard
Eens hoor. Maar die ene uitzondering is geen nijlpaard, nuanceren mensenquote:Op maandag 12 april 2010 11:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
9 van de 10 is idd nijlpaard en totaal niet lekker ja! Maar lees PeterLudolf zn post eens
Die ene uitzondering is dan ook een milfquote:Op maandag 12 april 2010 11:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar die ene uitzondering is geen nijlpaard, nuanceren mensen
u bent nog iets te jongquote:
uit 77? dus ongeveer 36, datind ik te jong om een FILF t zijnquote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef Jullie het volgende:
[..]
Pardon? Waarvoor voel ik me dan wel oud
Uit 77 en 36 jr?quote:Op maandag 19 april 2010 23:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
uit 77? dus ongeveer 36, datind ik te jong om een FILF t zijn, wacht nog even z'n 5 jaar
Hoop het niet dat er straks een meid of gozer aanbelt met deze mededelingquote:Op maandag 19 april 2010 23:34 schreef mspoez het volgende:
Iemand van 36 kan best de vader zijn van iemand van 20.
maar dat is toch niet sexyquote:Op maandag 19 april 2010 23:34 schreef mspoez het volgende:
Iemand van 36 kan best de vader zijn van iemand van 20.
Sexen met je vader? Nee, niet bepaald. Hoewel, ik kan ook de moeder zijn van mijn 'speeltje'.quote:
ja dat is inderdaad ook niet sexy, maar ik bedoelde eigenlijk een man die al op zijn 16e papa is gewordenquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:02 schreef mspoez het volgende:
[..]
Sexen met je vader? Nee, niet bepaald. Hoewel, ik kan ook de moeder zijn van mijn 'speeltje'.
Dat is de juiste mentaliteit!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:54 schreef Muts100 het volgende:
Haha, ouwe fiets.... zo ben ik nog nooit genoemd.
Oh ja, ik ben een jonge dertiger en voel meer sexy dan ooit tevoren hoor, dus ik snap het volledig, die aantrekkingskracht!!
Show us the pictures... Dan beoordelen we je graag hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:54 schreef Muts100 het volgende:
Haha, ouwe fiets.... zo ben ik nog nooit genoemd.
Oh ja, ik ben een jonge dertiger en voel meer sexy dan ooit tevoren hoor, dus ik snap het volledig, die aantrekkingskracht!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |