Omdat die egocentrische bokkelul daar doodeenvoudig geen zin in heeftquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
O, is dat het. Ik dacht dat Alsido de taxichauffeur van SV was maar dat deze meneer nu zijn trein dreigt te missen omdat Alsido zoek is en Johan echt niet weg kan nu. (waarom eigenlijk niet?)

Hij zal wel moeten ...quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij gaat nu toch maar met de trein.

op de valreep, wie???// Alsido of johanquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat die egocentrische bokkelul daar doodeenvoudig geen zin in heeft

Johan !quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op de valreep, wie???// Alsido of johan

Het hielp ook niet dat die jongen geen idee leek te hebben wie Johan was. Hij heeft 'm meer dan eens gevraagd hoe hij ook alweer heette.quote:

Hoi Kaat!quote:Op donderdag 1 april 2010 05:31 schreef Kaat38 het volgende:
Johan heeft stiekem heel andere dingen op zijn lijst.
Ik mag niet zeggen van wie ik het heb maar in mei gaat hij in goede tijden slechte tijden spelen, zal straks wel in de telegraaf staan.

Ik heb geen flauw idee maar vind het wel een stunt, hoorde het gister van een insider maar ik mag haar naam niet noemen.quote:Op donderdag 1 april 2010 05:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Kaat!
Long time....
Wat gaat hij spelen?

Monorail!quote:Op donderdag 1 april 2010 05:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee maar vind het wel een stunt, hoorde het gister van een insider maar ik mag haar naam niet noemen.
Wel zij ze dat het niet een 1 dags klus word!

Vond ik ook, beter dan wat hij nu doet tochquote:Op donderdag 1 april 2010 05:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Monorail!
Het maakt niet uit van wie je het hebtt, maar leuk nieuws!

Van spelen zal wel niets komen denk ik misschien gaat er iemand van GTST naar Koninginnedag en mag hij als figurant door het beeld lopen.quote:Op donderdag 1 april 2010 05:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Kaat!
Long time....
Wat gaat hij spelen?

Ik heb dit gerucht ook gehoord via iemand die dicht bij GTST staat. Ik geloof er vooralsnog niets van.quote:Op donderdag 1 april 2010 06:10 schreef Kaat38 het volgende:
Mwa, van wat ik hoorde is hij er iets langer dan 1 uitzending hoor, ofwel een echte rol.
Ja eeeh, verder weet ik het ook niet, hoop snel meer te horen.

Als iemand op deze datum met een dergelijk vaag bericht komt geloof ik het op voorhand al nietquote:Op donderdag 1 april 2010 05:31 schreef Kaat38 het volgende:
Johan heeft stiekem heel andere dingen op zijn lijst.
Ik mag niet zeggen van wie ik het heb maar in mei gaat hij in goede tijden slechte tijden spelen, zal straks wel in de telegraaf staan.

Komt Arnie Terug, naar zoveel jaar vermist te zijn, jaren ouder, berooid en achter gelaten op een onbewoond eilandje???quote:Op donderdag 1 april 2010 06:10 schreef Kaat38 het volgende:
Mwa, van wat ik hoorde is hij er iets langer dan 1 uitzending hoor, ofwel een echte rol.

Als ik er aan denk kijk ik misschien wel evenquote:Op donderdag 1 april 2010 08:59 schreef Disana het volgende:
Zaterdag mogen we sanveertig in SV aanschouwen. Ze gaat dan met Daisy veilingspullen ophalen. Als het mag kruipt ze ook even achter de chat.

Een echte rol vraagt om acteerprestaties. Zelfs in GTST. Edelfiguratie, gok ik.quote:Op donderdag 1 april 2010 06:10 schreef Kaat38 het volgende:

Dat had beequeen ook, en die is ook tot een ander inzicht gekomen. Misschien omdat Peter niet (meer) zeikt en het gezellig weet te maken? Het is doodzonde dat Johan hem heeft laten gaan.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lolwhut, wat hoor ik nu, Dottey mod op de chat van Peter?![]()
Lekker hypocriet, ze had toch zo'n grafhekel aan Peter?

Niet te vergelijken, trust mequote:Op donderdag 1 april 2010 09:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had beequeen ook, en die is ook tot een ander inzicht gekomen.

Wat opstandig!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

We gaan het straks gewoon aan Johan zelf vragen.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb dit gerucht ook gehoord via iemand die dicht bij GTST staat. Ik geloof er vooralsnog niets van.

Gaan we nu uit de school klappen over wat in vriendschap is gedeeld? Zo ken ik je niet Mera.quote:

Ik denk dat Johan bij wijze van 1 april grap geen SV actueel gaat doen.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We gaan het straks gewoon aan Johan zelf vragen.

Never mind, de verleiding om 'r volledig de grond in te stampen is ontzettend groot, maar laat maar.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaan we nu uit de school klappen over wat in vriendschap is gedeeld? Zo ken ik je niet Mera.
Peter is gewoon enorm opgeknapt en blijkt het voor veel mensen gezellig te kunnen maken. Bovendien biedt hij een plek aan alle gebanden van de SV chat; over die bans hoor ik je niet?

Peter heeft er bij haar op moeten aandringen en rouleert in mods.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Never mind, de verleiding om 'r volledig de grond in te stampen is ontzettend groot, maar laat maar.
Blij dat mensen iig eindelijk inzien dat Peter een toffe gast is. Roep het pas een jaar ofzo![]()

Iemand die iemand """háát""" gaat diegene toch niet helpen of welquote:Op donderdag 1 april 2010 10:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter heeft er bij haar op moeten aandringen en rouleert in mods.

Gelukkig leeft Alsido zich in in de berichten.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:04 schreef tonja het volgende:
Alsido leest het nieuws hakkelend voor. Johan is kwijt.

Inderdaad. Johan is spoorloos verdwenen en Alsido, die aan zijn auto aan het werk was, moet nu op het laatste moment als nieuwslezer opdraven.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan bij wijze van 1 april grap geen SC actueel gaat doen.
Och, we hebben Alsido!![]()

Er waren zoals gewoonlijk dus weer duidelijke afspraken gemaakt.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Johan is spoorloos verdwenen en Alsido, die aan zijn auto aan het werk was, moet nu op het laatste moment als nieuwslezer opdraven.
[ afbeelding ]

Niet iedereen is zo geweldig met letters als jij.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig leeft Alsido zich in in de berichten.Het lezen van het nieuws is geheel op SV niveau.

Ik heb het geluid uit staan want ik trek zijn stem slecht.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig leeft Alsido zich in in de berichten.Het lezen van het nieuws is geheel op SV niveau.

Onze eigen Jan de Hoopquote:Op donderdag 1 april 2010 10:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Johan is spoorloos verdwenen en Alsido, die aan zijn auto aan het werk was, moet nu op het laatste moment als nieuwslezer opdraven.
[ afbeelding ]

Dat vraag ik me dus ook af? Een ontbijtshow,waarin nieuwsitems aan de orde komen, al dan niet interactief met een chat is bij SV verworden tot het hakkelend oplezen van berichten van elders in de media ? Dit raakt echt, echt, echt kant nog walquote:Op donderdag 1 april 2010 10:26 schreef Dementor het volgende:
Waarom lezen ze nieuws van websites op?

Mera moet nog ontbijten denk ik ...quote:Op donderdag 1 april 2010 10:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo geweldig met letters als jij.

Als ik het doe kots ik alles onder. Dus het is dom dat ik niet ontbijt? Of wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:

Ga je nou ook nog naar mij happen, foei, niet je lippie optrekken hè, braaf zijn !quote:Op donderdag 1 april 2010 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ik het doe kots ik alles onder. Dus het is dom dat ik niet ontbijt? Of wat wil je nou eigenlijk zeggen?

Piranha's schijnen ook heel lief te lachen.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Onze eigen Jan de Hoopen ja ik vind Alsido lief lachen

Oh, kun je er niet tegen? Sorry hoor.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog naar mij happen, foei, niet je lippie optrekken hè, braaf zijn !

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ik begrijp het allemaal wel, nou kus eropquote:Op donderdag 1 april 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, kun je er niet tegen? Sorry hoor.

Johan zei wel dat hij vandaag weg moest, maar niet dat hij zo vroeg al zou vertrekken. Alsido is ook uiterst verbaasd.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:06 schreef Jian het volgende:
Waar is Johan eigenlijk ? heeft ie een snipperdag ?

Was een grapje van Peter voor een avondjequote:Op donderdag 1 april 2010 09:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

En terechtquote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
Was een grapje van Peter voor een avondje![]()
No worries. Je mag nog steeds een hekel aan me hebben

Wat is hier toch in hemelsnaam gebeurd en vanwaar die drang om dat elke keer als het past in de COS ter sprake te brengen?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Never mind, de verleiding om 'r volledig de grond in te stampen is ontzettend groot, maar laat maar.

quote:

Nou hè?quote:

Punt is dat je het elke keer als de gelegenheid zich enigszins voordoet laat weten dat Dottey zoooo stom is. Dat is niet alleen onsympathiek, maar ook drammerig en imo nergens voor nodig. Vecht het lekker in je eigen dorp uit.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou hè?Oké, ik stop al.
Ik mag natuurlijk niet laten weten dat ik iemand stom vind, en jij wel. Stom van mij inderdaad.![]()

Zie het voor het eerst, geweldig welquote:Op donderdag 1 april 2010 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, het clip-uurtje wordt herhaald

Op de kermisquote:Op donderdag 1 april 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
. Vecht het lekker in je eigen dorp uit.

Wie vind ik stom dan? En als ik iemand stom vind, moet ik dat te pas en te onpas laten weten?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou hè?Oké, ik stop al.
Ik mag natuurlijk niet laten weten dat ik iemand stom vind, en jij wel. Stom van mij inderdaad.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |