Als ik het doe kots ik alles onder. Dus het is dom dat ik niet ontbijt? Of wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:
Ga je nou ook nog naar mij happen, foei, niet je lippie optrekken hè, braaf zijn !quote:Op donderdag 1 april 2010 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ik het doe kots ik alles onder. Dus het is dom dat ik niet ontbijt? Of wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Piranha's schijnen ook heel lief te lachen.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Onze eigen Jan de Hoopen ja ik vind Alsido lief lachen
Oh, kun je er niet tegen? Sorry hoor.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog naar mij happen, foei, niet je lippie optrekken hè, braaf zijn !
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ik begrijp het allemaal wel, nou kus eropquote:Op donderdag 1 april 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, kun je er niet tegen? Sorry hoor.
Johan zei wel dat hij vandaag weg moest, maar niet dat hij zo vroeg al zou vertrekken. Alsido is ook uiterst verbaasd.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:06 schreef Jian het volgende:
Waar is Johan eigenlijk ? heeft ie een snipperdag ?
Was een grapje van Peter voor een avondjequote:Op donderdag 1 april 2010 09:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lolwhut, wat hoor ik nu, Dottey mod op de chat van Peter?![]()
Lekker hypocriet, ze had toch zo'n grafhekel aan Peter?
En terechtquote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
Was een grapje van Peter voor een avondje![]()
No worries. Je mag nog steeds een hekel aan me hebben
Wat is hier toch in hemelsnaam gebeurd en vanwaar die drang om dat elke keer als het past in de COS ter sprake te brengen?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Never mind, de verleiding om 'r volledig de grond in te stampen is ontzettend groot, maar laat maar.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |