Nou hè?quote:

Punt is dat je het elke keer als de gelegenheid zich enigszins voordoet laat weten dat Dottey zoooo stom is. Dat is niet alleen onsympathiek, maar ook drammerig en imo nergens voor nodig. Vecht het lekker in je eigen dorp uit.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou hè?Oké, ik stop al.
Ik mag natuurlijk niet laten weten dat ik iemand stom vind, en jij wel. Stom van mij inderdaad.![]()

Zie het voor het eerst, geweldig welquote:Op donderdag 1 april 2010 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, het clip-uurtje wordt herhaald

Op de kermisquote:Op donderdag 1 april 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
. Vecht het lekker in je eigen dorp uit.

Wie vind ik stom dan? En als ik iemand stom vind, moet ik dat te pas en te onpas laten weten?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou hè?Oké, ik stop al.
Ik mag natuurlijk niet laten weten dat ik iemand stom vind, en jij wel. Stom van mij inderdaad.![]()

eerst heel verhaal getyptquote:Op donderdag 1 april 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Punt is dat je het elke keer als de gelegenheid zich enigszins voordoet laat weten dat Dottey zoooo stom is. Dat is niet alleen onsympathiek, maar ook drammerig en imo nergens voor nodig. Vecht het lekker in je eigen dorp uit.

Ik eis het hele verhaal, nou weet ik nog niksquote:Op donderdag 1 april 2010 13:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
eerst heel verhaal getypt
Whatever.

En dan vraag je of Johan met de mobiele set komt om alles live op stream te brengen!!quote:

Eerst gaat Jaap nog even koken en etenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:52 schreef Pearlbitch het volgende:
En nu komt de herhaling van Tabula Rasa.

Zou ze naar de huisarts zijn gegaan? Ik betwijfel het.quote:

Haar vriend, had de helft gezien of zo.....quote:Op donderdag 1 april 2010 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ze naar de huisarts zijn gegaan? Ik betwijfel het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |