Ik ben nog niet onverdeeld enthousiast over die 'zingende zaag' maar verder wel een lekkere plaat..quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 00:18 schreef Equites het volgende:
Tsja wat moet ik hier van denken. De een houdt ervan, de ander is zoals mij en vind het kut. Beter gaan ze deze style niet met hardstyle mixen, maar als ik de nieuwe DR track hoor is dat blijkbaar wel het geval
Omdat het meeste volk alleen de hitjes kent (kijk maar eens als Frontliner Live the Moment draait).quote:Op maandag 5 april 2010 00:36 schreef Equites het volgende:
Wat hebben jullie met dat publiek gedaan op Rebirth? Zit niet echt beweging in? Hoe kan dat vraag ik me altijd af met zulke dj's achter de tafels. Verwende Nederlanders! (ben er zelf ook 1) Maar ik zou echt wel compleet uit me dak gaan.
Ik ben ook rond die tijd gegaan. Heb best een tijdje op dat vip deck gestaan, daar had je wel iets meer ruimte. Het was ook iets te warm binnen. Vond vooral b-front en the pitcher wel lekkerquote:Op maandag 5 april 2010 04:39 schreef mstx het volgende:
De Matrixx zat stampensvol.... om 3:30 was ik wel klaar met die drukte dus Showtek was een mooi moment om naar huis te gaan.
Kijk even een paar topics terug.quote:Op maandag 5 april 2010 10:12 schreef ThomasKuiper het volgende:
Nieuwe Frontliner nu te beluisteren, Save.Exit.Planet
klinkt vooralsnog erg lekker;)
Naar wat ik heb begrepen was het ook voornamelijk jong volk wat daar rond liep. Wat ik me dan voorstel is dat het meer een lokaal feesje is waar grote namen staan.quote:Op maandag 5 april 2010 00:36 schreef Equites het volgende:
Wat hebben jullie met dat publiek gedaan op Rebirth? Zit niet echt beweging in? Hoe kan dat vraag ik me altijd af met zulke dj's achter de tafels. Verwende Nederlanders! (ben er zelf ook 1) Maar ik zou echt wel compleet uit me dak gaan.
Regio Haaren (NB) is volgens mij best verwend qua Hardstyle. Waar ze elders in het land een Rowwen Hèze/Mooi Wark/Jannes in zo'n tent zetten, krijgen zij hardstyle-dj's ... & dan heb ik het niets eens over carnaval. jaloers ja!quote:Verwende NederlBrabanders!
Kicks van Showtek zijn gewoon te slap en de melodietjes te blij, heb ook vaak het idee dat ik dan naar hardhouse of hardtrance zit te luisteren.quote:Op maandag 5 april 2010 11:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Pff wat een drukte in de XX, maar Showtek wat een aanfluiting was dat.Alleen maar eigen hitjes en ik had echt het gevoel dat ik op Trance Energy stond.
[woensdag mode]
Maar Showtek draaide gewoon wat nummers van hun album en ik had echt het gevoel dat ik naar Trance zat te luisteren. Was echt zo soft...... Zeker na die setjes die ervoor waren weggegeven. Alleen op het einde draaide ze Angel. Dat was nog wel 'apart', was het niet zo dat dat nummer daarvoor nog gebruikt was voor een laser/licht/vuurwerk show van de matrixx, dus eigenlijk was het niet zo origineel. [/woensdag mode]
Hands-up bedoel je?quote:Op maandag 5 april 2010 13:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Kicks van Showtek zijn gewoon te slap en de melodietjes te blij, heb ook vaak het idee dat ik dan naar hardhouse of hardtrance zit te luisteren.
is geen tent, we staan 29 mei lekker in het zonnetje te stampenquote:Op maandag 5 april 2010 14:44 schreef InGebruik het volgende:
Dat wordt weer een uurtje de hardstyle tent op Emporium vermijden als Showtek komt. Nu zal ik er toch al niet de hele dag staan, maar daar heb ik geen zin in.
Je hebt helemaal gelijk. Weet niet hoe ik er opeens bij kom, ben zelf nog niet bij Emporium geweest maar wel foto's en filmpjes gezien.quote:Op maandag 5 april 2010 14:59 schreef kollie het volgende:
[..]
is geen tent, we staan 29 mei lekker in het zonnetje te stampen
Ik heb ook gewoon 3 oranje blokken zonder bevestigingsmail hoor. Niks aan de hand. Emporium tickets zien er precies hetzelfde uit.quote:Op maandag 5 april 2010 15:13 schreef Grrommit het volgende:
Ik heb net mijn kaartje van Defqon met die van m´n broer vergeleken en ze zien er heel anders uitHij heeft een achtergrond die op de flyer van defqon lijkt terwijl ik 3 oranje blokken in de lengte verdeeld heb... Ook heeft hij een bevestigingsmail gekregen van paylogic en ik niet. De barcodes en tekst erbij lijken wel gewoon te kloppen, maar toch maar even een mailtje sturen voor de zekerheid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |