Ben toch wel benieuwd om wie dat dan gaat... Desnoods via PMquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:01 schreef ReMcOrE het volgende:
+ dat hem dus niks is verteld over die verplaatsing, hij moest het echt letterlijk zelf van de website van Defqon halen gisteren
Gezien dat je naar Dangerouzmind geweest bent kan ik al zien welke dat isquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteravond hoorde ik nog een verhaal van een artiest die op de Main van Defqon.1 zou staan, contract al getekend en alles... maar toen hij gisteren de website bekeek stond hij ineens in de Blue![]()
![]()
![]()
edit: en hij zou ook nog als een na laatste artiest op de main staan...
Ik gok Zany of Tatankaquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd om wie dat dan gaat... Desnoods via PM
Voor een b-frontliner setje moet je op Emporium zijn. Ze zijn zelfs zo vermeld in de line-up, niet eens meer b-front & frontliner of zoiets.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:43 schreef Grrommit het volgende:
Ah ok, die mag van mij ook wel op de main ja. Hoopte eigenlijk ook op een b-front + frontliner (live)setje. Als het net zo lekker zou worden als de platen die ze samen gemaakt hebben zou t veel goeds beloven
die vallen dus in de categorie waar Dee-Block & S-te-Pack ook in zittenquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:32 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Voor een b-frontliner setje moet je op Emporium zijn. Ze zijn zelfs zo vermeld in de line-up, niet eens meer b-front & frontliner of zoiets.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:30 schreef supersonic1234 het volgende:
The Imperial Greenhouse Institute In Qontrol of the Mediamarkt: (H)
hulde voor Charly & Theoquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:37 schreef InGebruik het volgende:![]()
Als het dit jaar op de main maar een beetje in deze richting komt ben ik al dik tevreden. Zal op de main wel heel lastig zijn voor Lownoise & Theo om het zo hard los te krijgen als vorig jaar.
Wat heb ik daar toch een zin in!
Vet!! Ziet er echt zo verschrikkelijk goed uit!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:37 schreef InGebruik het volgende:![]()
Als het dit jaar op de main maar een beetje in deze richting komt ben ik al dik tevreden. Zal op de main wel heel lastig zijn voor Lownoise & Theo om het zo hard los te krijgen als vorig jaar.
Reken maar dat het nog 5x beter was.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vet!! Ziet er echt zo verschrikkelijk goed uit!
was zeker mooi feestje, Dualdrivend draaiden ook geniaal, je hebt daar echt wat gemistquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:17 schreef poiuytr het volgende:
Heb je gisteren niet gezien Remco.
Wat een lekker feestje weer of niet?
Kwam binnen bij Wildstylez maar merkte al gelijk dat dit ook niet meer mijn stijl is, veel te laf allemaal.
Na Wildstylez was het de beurt aan B-front en wat kan deze man denderen niet normaal een uur lang alleen maar knetter hard spul![]()
Crypsis kwam na B-front en ik dacht dat Bob al hard draaide maar Crypsis deed hier nog een schepje boven op gods wat ging het hard zeg![]()
En over Zatox hoef ik natuurlijk niks meer te vertellen want woorden schieten te kort![]()
![]()
Je gaat volgens mij vaker tijdens DM eerder na huis of niet? Je mist dan echt wat hoor, Zatox draaide echt knetter knetter hard op laatst had niemand bijna nog kracht op los te gaan, Wouter bleef het publiek maar opzwepenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was zeker mooi feestje, Dualdrivend draaiden ook geniaal, je hebt daar echt wat gemistWildstylez inderdaad veels te standaard, weinig bijzonders... B-Front was knallen en Crypsis daar vrolijk mee door
Zatox niet gezien, na Torture ben ik richting huis gegaan
ja, veel aan de mic was hij niet echtquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je gaat volgens mij vaker tijdens DM eerder na huis of niet? Je mist dan echt wat hoor, Zatox draaide echt knetter knetter hard op laatst had niemand bijna nog kracht op los te gaan, Wouter bleef het publiek maar opzwepen![]()
Vond dat hij trouwens wel aardig afwezig was gisteren of lag dat aan mij?
Aan mij zal het niet liggen denk ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:37 schreef InGebruik het volgende:![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, veel aan de mic was hij niet echten blijf nooit tot 5 uur, afsluiter is meestal hardcore en dan vind ik niet super tof; ben dan meestal ook goed kapot van het stampen vanaf 11 uur
gisteren ook dondersmoe tijdens Crypsis en moest nog half uur in de auto terug, dus Zatox maar overgeslagen
Best lekker, maar niet in een Hardstyle setje.quote:Op zondag 4 april 2010 00:18 schreef Equites het volgende:
Tsja wat moet ik hier van denken. De een houdt ervan, de ander is zoals mij en vind het kut. Beter gaan ze deze style niet met hardstyle mixen, maar als ik de nieuwe DR track hoor is dat blijkbaar wel het geval
Ja alles klinkt wel lekker behalve die beat tijdens de 'climax' en outro, daar kan je echt niks mee.quote:Op zondag 4 april 2010 00:18 schreef Equites het volgende:
Tsja wat moet ik hier van denken. De een houdt ervan, de ander is zoals mij en vind het kut. Beter gaan ze deze style niet met hardstyle mixen, maar als ik de nieuwe DR track hoor is dat blijkbaar wel het geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |