quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:11 schreef 16meter het volgende:
rawstyle.. darkstyle.. nustyle.. oldstyle..![]()
HARDSTYLE!
En Scooter maakt germanstyle jwzquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:11 schreef 16meter het volgende:
rawstyle.. darkstyle.. nustyle.. oldstyle..![]()
HARDSTYLE!
Vast allemaal neefjes en buurjongetjes van Dov.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:39 schreef Sethje het volgende:
Ik snap alleen niet hoe ze aan die namen in de purple komen...via pf kan ik er veel niet eens vinden :S
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Vast allemaal neefjes en buurjongetjes van Dov.
Dov en Q-Dance zijn gewoon 2 handen op 1 buik. Die kan dus altijd "zijn" artietsen plannen op de punten waar hij wil.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:55 schreef luckass het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Scantraxx zoveel invloed heeft bij de Q feesten?
Voor m'n gevoel is dat bij andere organisaties veel minder.
Blijft jammer. Maar goed de dagjesmensen blijven er voor betalen, zou 't ook niet anders doen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:58 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dov en Q-Dance zijn gewoon 2 handen op 1 buik. Die kan dus altijd "zijn" artietsen plannen op de punten waar hij wil.
Dat was ook het eerste wat ik ervan dacht. Voorderest jammer dat van geen alphaverb en zatox, wel erg vet van Frequencerz en promo met een files setquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:39 schreef Sethje het volgende:
Ik snap alleen niet hoe ze aan die namen in de purple komen...via pf kan ik er veel niet eens vinden :S
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik zeg Zatox 3 hallen laten hosten op Thrillogy...
Ja maar de r3bels hebben vroeger gewonnen met knikkeren van Dov, dus die zul je voorlopig neit op de grote feesten zien
Was heel misschien van plan daar heen te gaan! Maar ik kreeg een ingelast rooster, vandaar. Bij 2 uur Armin van Buurten had ik dat ook! Zo fijn is dat! Lekker met je oogjes dicht en beetje genieten inderdaad! Supervet!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:50 schreef T-Force het volgende:
Gisteren naar een Trance feestje geweest in UtrechtLuminosity
Ik vond het geweldig!! Wat een sfeer, iedereen tijdens de breaks ogen dicht. Lekker chillen, het was geweldig
Misschien vaker doen zoiets!
die had ik helemaal gemist op de website bij de purplequote:Op vrijdag 2 april 2010 20:51 schreef ElDani het volgende:
Frequencerz
dat was ook het eerste wat ik dacht! hij gaat dinsdag ff bellen met Platinum, dus wordt vervolgd... maar hij had er zelf wel vrede mee, hij wilde er niet te moeilijk over gaan doen (anders krijg je hem op de main, terwijl iedereen weet dat er een hoop gezeik is geweest om hem alsnog daar te krijgen), hij wil gewoon duidelijkheidquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:59 schreef Grrommit het volgende:
Maar das dan contractbreuk van Q-dance toch? Dan kan hij het toch gewoon aanvechten dat ze hem terugzetten?
Als je stennis gaat lopen schoppen met PA of Q dan loop je wel het risico dat je voortaan alleen nog maar op schuurfeesten en trouwerijen mag draaienquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was ook het eerste wat ik dacht! hij gaat dinsdag ff bellen met Platinum, dus wordt vervolgd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |