Ik heb nog wel aangebeld, maar de meesten waren niet thuis omdat het weekend is...quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb ik in een vreemd dorp ook eens gedaan
Dat is wel ernstig ja. Geen fiets bij de hand?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:34 schreef Viper86 het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik vorige week gehad. Heb eerst ook niet lopen zoeken en uiteindelijk kwam ik de bundel aan het einde van de wijk weer tegen. Gelukkig kon ik die op de terugweg nog doen. Maar in die bundel zat ook nog een foute rouwbrief die bij een straat hoorde aan de andere kant van de wijk, dan is het wel vervelend als je een loopwijk hebt.
Ik kan die riempjes niet vastmaken aan m'n brommer helaasquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:35 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend idd. Die riemetjes op mijn tassen zijn kapot, dus ze zitten er allebei los op en zo nu en dan wil de tas er weleens van afvallen bij een drempel.
Gelukkig niet als de tassen met post gevuld zijn.
Dan zou ik de brief op de fiets via een omweg moeten bezorgen op de terugweg naar huis. Ik denk dat het stuk omlopen dan minder tijd kost.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig ja. Geen fiets bij de hand?
Bij mijn wijk kan het wel uit, omdat van het ene eind naar het andere lopen toch zeker een kwartier isquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:47 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Dan zou ik de brief op de fiets via een omweg moeten bezorgen op de terugweg naar huis. Ik denk dat het stuk omlopen dan minder tijd kost.
Is dat zo'n uitgestrekte villa - nieuwbouwwijk ofzo?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij mijn wijk kan het wel uit, omdat van het ene eind naar het andere lopen toch zeker een kwartier is
Spannneeeeeeeendquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:17 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Mijn twee pakketjes zijn gesorteerd, klaar voor distributie. Waar de derde blijft weet ik niet, heb geen track 'n trace nummer
Normaal komen ze rond 14:00 hier, nu 11:45quote:
Omg geluksvogelquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:58 schreef VixenFromHell het volgende:
Zo nog even een wijkje van ongeveer 1.45 wegbrengen, maarrrr.. net wel 50 euro gevonden tijdens mijn eerste wijk, zag het briefje toevallig ergens liggen in een struikje. Beetje gehavend, hopen dat de bank hem om wil ruilen
Dit ja! Anders was ik echt supervroeg klaar geweest..quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:08 schreef gelebeer het volgende:
Lekker dagje vandaag, alleen jammer van de mediamarkt HAH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |