Volgens mij C1000quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:24 schreef sbientje het volgende:
wat is er morgen voor HAH? Hoop dat bij ons de makro's dan ook al meegepakt zijn, dat scheelt weer
Ohja dan kan het in principe wel kloppen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:22 schreef tntster het volgende:
de tijden op zaterdag kunnen ruimer staan dan doordeweeks.
Bij ons hebben bepaalde postcodes elke zaterdag h.a.h. en deze is alleen op dinsdag standaard in de uivoering opgenomen.
Mja, dan nog mogen ze die tijden niet ruimer zetten. Daarvoor heb je juist reclametijd. 5 minuten per 100 afgiftepunten. Dat kan een teamcoach apart aanvinken in Harmony.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ohja dan kan het in principe wel kloppen.
Ok, nja het maakt niet uit, er staat een uur meer de tijd voor dan je nodig hebt, geen slechte zaak in mijn ogenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, dan nog mogen ze die tijden niet ruimer zetten. Daarvoor heb je juist reclametijd. 5 minuten per 100 afgiftepunten. Dat kan een teamcoach apart aanvinken in Harmony.
Ik heb het vroeger ook met de brommer gedaan, maar doe het tegenwoordig toch maar per snorfiets. Ben je gelijk van die vervelende helm af. Enig nadeel is dat 'ie amper de 30 haalt, maar veel harder rijden is met volle posttassen achterop sowieso niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:53 schreef Dionysiou het volgende:
Yep, maar tis wel kut.. bezorg dus zelf ook mijn post met helm. Wel herkenbaar met werkkleding gelukkig anders laat ik al die mensen onnodig een hart verzakking krijgen.
Bij ons staan de voorbereidingstijden op zaterdag (nog) krapper dan doordeweeks, de looptijden zijn hetzelfde als op wo-vr, omdat alleen op dinsdag de hah standaard in de dienstregeling zit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:17 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze een standaardtijd voor elke taak. En die geld ook gewoon op de zaterdag. Ook werken er veel gewone postbodes op de zaterdag, dus als die op de zaterdag opeens meer tijd krijgen voor een wijk die ze doordeweeks ook lopen, zou dat denk ik wel een beetje oneerlijk zijn.
Ik meende dat ze deze weken alle taken weer gaan meten, dus wie weet zit ik binnenkort de hele dag opgescheept met een teamcoach...Heb gehoord dat die dan de hele tijd achter je aan loopt en kijkt of je alles wel goed doet.
oh die hebben wij nietquote:
Tuurlijk wel, 60km/uur is prima te doen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger ook met de brommer gedaan, maar doe het tegenwoordig toch maar per snorfiets. Ben je gelijk van die vervelende helm af. Enig nadeel is dat 'ie amper de 30 haalt, maar veel harder rijden is met volle posttassen achterop sowieso niet zo'n goed idee.
Heeft dat ook een reden, dat die voorbereidingstijden op de zaterdag krapper staan dan doordeweeks?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons staan de voorbereidingstijden op zaterdag (nog) krapper dan doordeweeks, de looptijden zijn hetzelfde als op wo-vr, omdat alleen op dinsdag de hah standaard in de dienstregeling zit.
Zo nu en dan vliegt er eens een bundeltje uit als je over een hobbeltje rijd, maar dat moet kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:11 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, 60km/uur is prima te doen.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:23 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Zo nu en dan vliegt er eens een bundeltje uit als je over een hobbeltje rijd, maar dat moet kunnen natuurlijk.
Die is voor de terugweg zekerquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:23 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Zo nu en dan vliegt er eens een bundeltje uit als je over een hobbeltje rijd, maar dat moet kunnen natuurlijk.
Oke, en is die wel goed bevestigd dan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Natuurlijk nietAlles wat boven de tassen uitsteekt, gaat in de bak die midden achterop mn brommer zit
Ja hoor, helemaal met elastiekjes enzo vastgeknutseldquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:15 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Oke, en is die wel goed bevestigd dan.
Een bundel is me nog nooit gebeurt, wel een keer een hele tas.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:23 schreef Viper86 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:20 schreef TokenW het volgende:
[..]
Een bundel is me nog nooit gebeurt, wel een keer een hele tas.
Oke, dan is het goed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja hoor, helemaal met elastiekjes enzo vastgeknutseld
Ja dat heb ik ook eens gehad, bleek hij ergens helemaal onderin de tas te zitten...echt wtfquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
Er is trouwens niets ergers dan een hele bundel post missen zonder dat je weet waar die gebleven is. Heb ik eens gehad rond kerst. Krijg ik 20 minuten later telefoon: de bundel ligt nog op kantoor.
Heb niet die hele tijd lopen zoeken, omdat ik al door had dat de bundel er echt niet was.
Heb ik in een vreemd dorp ook eens gedaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Viper86 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nooit echt iets verloren ofzo. Er zijn weleens spontaan wat brieven uit mijn handen gevlogen bij een harde wind ofzo. En ik heb eens een keer een straat verkeerd bezorgd waar de nummering precies hetzelfde was als bij de straat waar de bundel officieel bij hoorde.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
Er is trouwens niets ergers dan een hele bundel post missen zonder dat je weet waar die gebleven is. Heb ik eens gehad rond kerst. Krijg ik 20 minuten later telefoon: de bundel ligt nog op kantoor.
Heb niet die hele tijd lopen zoeken, omdat ik al door had dat de bundel er echt niet was.
Dat is wel vervelend idd. Die riemetjes op mijn tassen zijn kapot, dus ze zitten er allebei los op en zo nu en dan wil de tas er weleens van afvallen bij een drempel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad, dat bij een ongeziene deuk in de weg ineens mn tas losraakte, gelukkig bleef hij aan de flap hangen
Ik heb nog wel aangebeld, maar de meesten waren niet thuis omdat het weekend is...quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb ik in een vreemd dorp ook eens gedaan
Dat is wel ernstig ja. Geen fiets bij de hand?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:34 schreef Viper86 het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik vorige week gehad. Heb eerst ook niet lopen zoeken en uiteindelijk kwam ik de bundel aan het einde van de wijk weer tegen. Gelukkig kon ik die op de terugweg nog doen. Maar in die bundel zat ook nog een foute rouwbrief die bij een straat hoorde aan de andere kant van de wijk, dan is het wel vervelend als je een loopwijk hebt.
Ik kan die riempjes niet vastmaken aan m'n brommer helaasquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:35 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend idd. Die riemetjes op mijn tassen zijn kapot, dus ze zitten er allebei los op en zo nu en dan wil de tas er weleens van afvallen bij een drempel.
Gelukkig niet als de tassen met post gevuld zijn.
Dan zou ik de brief op de fiets via een omweg moeten bezorgen op de terugweg naar huis. Ik denk dat het stuk omlopen dan minder tijd kost.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig ja. Geen fiets bij de hand?
Bij mijn wijk kan het wel uit, omdat van het ene eind naar het andere lopen toch zeker een kwartier isquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:47 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Dan zou ik de brief op de fiets via een omweg moeten bezorgen op de terugweg naar huis. Ik denk dat het stuk omlopen dan minder tijd kost.
Is dat zo'n uitgestrekte villa - nieuwbouwwijk ofzo?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij mijn wijk kan het wel uit, omdat van het ene eind naar het andere lopen toch zeker een kwartier is
Spannneeeeeeeendquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:17 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Mijn twee pakketjes zijn gesorteerd, klaar voor distributie. Waar de derde blijft weet ik niet, heb geen track 'n trace nummer
Normaal komen ze rond 14:00 hier, nu 11:45quote:
Omg geluksvogelquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:58 schreef VixenFromHell het volgende:
Zo nog even een wijkje van ongeveer 1.45 wegbrengen, maarrrr.. net wel 50 euro gevonden tijdens mijn eerste wijk, zag het briefje toevallig ergens liggen in een struikje. Beetje gehavend, hopen dat de bank hem om wil ruilen
Dit ja! Anders was ik echt supervroeg klaar geweest..quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:08 schreef gelebeer het volgende:
Lekker dagje vandaag, alleen jammer van de mediamarkt HAH.
Een dag voor niks gewerkt.quote:
Ja, het regent meestal niet binnenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:02 schreef CHEVHB het volgende:
Weinig, zeer weinig. Weinig regen hier, alleen wat buiten af en toe!
Dat soort dingen heb ik inderdaad ook enorm veel. En een aantal adressen hebben zaterdag echt altijd minimaal 4-5 pakkies. Enorm dikke bundels danquote:Op zondag 4 april 2010 11:54 schreef rub3n het volgende:
Tis altijd jammer, als iedereen het vet rusitg heeft. Die boeren hebben echt ALTIJD veel post. Die hebben alleen al 4 van die agrarische dagbladen per adres! Op zaterdag.
Nou ik denk dat het dinsdag ook daar een keer heel weinig post isquote:Op zondag 4 april 2010 11:54 schreef rub3n het volgende:
Tis altijd jammer, als iedereen het vet rusitg heeft. Die boeren hebben echt ALTIJD veel post. Die hebben alleen al 4 van die agrarische dagbladen per adres! Op zaterdag.
Bundels? Wij werken met manden post...quote:Op zondag 4 april 2010 12:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik inderdaad ook enorm veel. En een aantal adressen hebben zaterdag echt altijd minimaal 4-5 pakkies. Enorm dikke bundels dan
Manden post?quote:Op maandag 5 april 2010 13:23 schreef rub3n het volgende:
[..]
Bundels? Wij werken met manden post...
Morgen (dinsdag) wordt er als op een maandag gewerkt volgens mij.
Dat is toch juist relaxt, hoe meer post, hoe beter, niks verevelender dan met 50 stuks langs 100 adressen gaan.quote:Op zondag 4 april 2010 11:54 schreef rub3n het volgende:
Waarom is dat vervelend?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:32 schreef TokenW het volgende:
[..]
Dat is toch juist relaxt, hoe meer post, hoe beter, niks verevelender dan met 50 stuks langs 100 adressen gaan.
Niet beter dan dat ja. Met 80 over smalle, hobbelige en bochtige boerenwegen waarbij je weet dat de vering van de auto het doet. Heerlijk raampje open, radio aanquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:55 schreef rub3n het volgende:
[..]
Waarom is dat vervelend?
Je rijdt met 80 km/u over een boerenweggetje met 100 adressen en je stopt bij 25 adressen. Draait de oprit op, stopt langs de brievenbus, draait je raampje open en huppa post erin en wegwezen. Heerlijk is dat...
*ik bedoelde inderdaad kratten.
b eigenlijk.. gewoon nog een huis met hetzelfde huisnummer in principe, zoals je soms 6 en 6a (of 6b) hebt, heb je ook 6 en 6 bis..quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:42 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand hier wat bis betekend achter het huisnummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |