Normaal hebben ze een redelijk stevige kaft, maar vandaag heb ik er toch een aantal met gescheurde kaft en al door de brievenbus moeten doenquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:20 schreef Bloemhof het volgende:
Wat waren die kaften van Kampioen vervelend, die scheurden zo.
Hierbij heb ik mijn moederdag cadeau gevonden. Thanx.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:27 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Heb zojuist dit leuke apparaatje besteld, met TNT-korting.
Kun je lekker uitslapen.quote:Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Hoef pas om 14:00 uur te beginnen, mooie tijd
Ik was om 8:15 "al" wakkerquote:Op maandag 12 april 2010 09:48 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Kun je lekker uitslapen.![]()
Hier beginnen de diensten al om 13.15.
Ik hoef/kan deze week niet werken ivm tentamens... Heb er vanavond een om 18.30. :/
Voordeel is dat je dan een lange ochtend hebt.quote:Op maandag 12 april 2010 09:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik was om 8:15 "al" wakker![]()
Hier beginnen de diensten om 12:00 uur, alleen ik nietPostbezorgerskantjes vandaag
Drie kutwijken dus. Maarja, gelukkig weinig post
18:30 uur is geen tijd voor een tentamen
Klopt, maar af en toe gebeurt het in Groningen welquote:Op maandag 12 april 2010 09:50 schreef xxiessiexx het volgende:
18:30 uur is geen tijd voor een tentamen
En dan maar hopen dat je die dag erna wel vrij wasquote:Op maandag 12 april 2010 12:43 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Voordeel is dat je dan een lange ochtend hebt.
18:30 is idd geen tijd.... Gelukkig mag ik de auto mee. Mocht ik om 21:30 klaar zijn, dan ben ik tenminste nog een beetje "op tijd" thuis. 2 weken geleden had ik een keer een practicum tot 22:00 en de auto was niet beschikbaar. Was ik 00:45 pas weer thuis.
In Rotterdam is dat ook.quote:Op maandag 12 april 2010 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, maar af en toe gebeurt het in Groningen wel
Vanaf mijn woonplaats ben je er op z'n vroegst om 9:52 uurquote:Op maandag 12 april 2010 12:47 schreef Peterselieman het volgende:
Vroegste tentamens in Groningen beginnen trouwens om 8:30. Als je van ver moet komen is dat echt maar net te redden
Helaas wel... Gelukkig heb ik niet zo vaak zo laat nog tentamens...quote:Op maandag 12 april 2010 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, maar af en toe gebeurt het in Groningen wel
Ik had die dag erna inderdaad gelukkig vrij.quote:Op maandag 12 april 2010 12:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je die dag erna wel vrij wasDa's wel extreem laat ja. Zelf had ik altijd tentamens om 9 of om 13 uur, en ze duurden dan wel 3 uur altijd. Narigheid
Tentamens van 08:30 kan ik net niet redden... Dan kom ik om 8:35-40 aan op zernike en dan zou ik eventueel nog net mogen meedoen omdat je het eerste half uur meestal nog wel mag binnenlopen. Maar omdat ik graag op tijd begin probeer ik op zulke dagen de auto mee te krijgen.quote:Op maandag 12 april 2010 12:47 schreef Peterselieman het volgende:
Vroegste tentamens in Groningen beginnen trouwens om 8:30. Als je van ver moet komen is dat echt maar net te redden
Daar gaat het niet om, meer een principe-kwestie geworden na het zoveelste gezeik op ons kantoor.quote:
Hun heb je er niet mee hoor....quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, meer een principe-kwestie geworden na het zoveelste gezeik op ons kantoor.
Als ik gisteren aangeef dat ik het niet red vóor 5 uur met de standaard indeling van 12 uur beginnen en hun aangeven dat ze me vandaag bellen hoe laat ik kan beginnen en ze doen dat dan niet, dan niet, maar dan hoeven ze ook niet te zeuren dat de post te laat in de bus ligt her en der.
Hier mogen we klagenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:16 schreef Troeta het volgende:
Ach, wilde even duidelijk maken dat erover klagen niet helpt. Als je iets wilt weten kan je toch gewoon even bellen?
Er gaat veel fout bij TNT, maar het ligt echt niet altijd aan de teamcoaches.
Als je het zelf te laat vind worden kan je ook 1 wijkje lopen toch?
quote:Op woensdag 14 april 2010 07:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Verdorie, moest ik om half zeven de postbussen doen, half 8 klaar...is er geen werk meer![]()
Hoef nu pas om 10.00 uur terug te komen om twee wijken te lopen.
Hehe ik hoop niet dat ik in slaap valquote:Op woensdag 14 april 2010 08:53 schreef Viper86 het volgende:
[..]![]()
Dat is balen. Erg slecht ingepland dan.
In ieder geval: werkze straks!
Dat gevoel ken ik.quote:Op woensdag 14 april 2010 08:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hehe ik hoop niet dat ik in slaap valHeb een inzakmoment nu
Ik ga wel wat eerder wegquote:Op woensdag 14 april 2010 09:09 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik.
Als ik aan het werk ben heb ik er geen last van, maar als ik eenmaal thuis ben kak ik weer in.
Dat is een lastige. Waarschijnlijk moet het pakket helemaal terug voordat jij het kunt krijgen.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:18 schreef fespo het volgende:
woops ik heb een bestelling naar een verkeerd postbus laten sturen.
1 cijfer verkeerd.
het is gelukkig met handtekening dus ik neem aan dat mijn postbus buurman het pakket niet kan aannemen omdat je bij de balie moet legitimeren.
iemand een idee wat ik het beste kan doen?
Nee ik was onnodigquote:Op woensdag 14 april 2010 09:20 schreef Viper86 het volgende:
Wel vreemd van je TC idd, je had in de tussentijd best wel even kunnen assisteren in de voorbereiding ofzo...
Dan ga ik zo maar eens aan de studie.
Werkze!
denk je dat iemand anders het pakket kan ophalen?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is een lastige. Waarschijnlijk moet het pakket helemaal terug voordat jij het kunt krijgen.
Ik zou als ik jou was in ieder geval contact opnemen met de klantenservice. Misschien dat zij nog iets voor je kunnen regelen.
Mja, het zou kunnen ja....quote:Op woensdag 14 april 2010 09:36 schreef fespo het volgende:
[..]
denk je dat iemand anders het pakket kan ophalen?
ik weet niet of je ID tonen alleen nodig is om te weten wie het ophaalt of moet deze overeenkomen met wat er op het pakket staat?
Zoiets had ik al verwacht helaas. Bij een gewoon huisadres zou het makkelijker moeten zijn, omdat je dan het met je buren op een akkoordje kunt gooien. Een postbus is te anoniem daar voor.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:50 schreef fespo het volgende:
even gebeld, pakket kan niet opgehaald worden.
maar verder kunnen ze vrij weinig doen dus ik moet 3 weken wachten tot het pakket weer retour gaat.
Wordt je dan van tevoren nog gebeld, of krijg je dat pas bij aankomst op kantoor te horen?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja gisteren kregen ze door dat vandaag scenario druk zou zijn. Maar je raadt het al...
Ik werk ook gemiddeld 6-8 uur maar heb in al die jaren nooit een contractvergroting gekregen. Heb zelf ook maar een contract van 3 uren. Alle andere zaterdagwerkers op onze vestiging hebben ook maar contracten van 3-4 uur.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb zeg maar een 3 uren contract. Maar ik werk significant gewoon 6.5 - 8 uur per zaterdag.
Kan ik niet gewoon een 6 uren contract krijgen?
Ik kreeg het te horen nadat ik de postbussen had ingegooidquote:Op woensdag 14 april 2010 20:19 schreef TokenW het volgende:
[..]
Wordt je dan van tevoren nog gebeld, of krijg je dat pas bij aankomst op kantoor te horen?
Jep. Jullie worden beide gewoon betaald.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:55 schreef Keano het volgende:
Zoo kleine 3 weken geleden gesolliciteerd en mag nu vrijdag, zaterdag en dinsdag met iemand meelopen die me in zal werken. Ik dacht er eigenlijk later pas aan, maar is dat eigenlijk betaald?
pakket toch mogen ontvangen.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoiets had ik al verwacht helaas. Bij een gewoon huisadres zou het makkelijker moeten zijn, omdat je dan het met je buren op een akkoordje kunt gooien. Een postbus is te anoniem daar voor.
Hopelijk zit er niets in het pakket dat je direct nodig hebt ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Volgens de wet heb je recht op een contractverhoging als je gedurende minstens 3 maanden extra hebt gewerkt. Het moet dan worden verhoogd naar het gemiddelde aantal uren wat je hebt gewerkt in die 3 maanden. Dit geldt niet als vantevoren expliciet gezegd is dat het extra werk van tijdelijke aard is, waarbij ook duidelijk is aangegeven hoe lang dat tijdelijke dan is. Bijv. als je extra werk op je neemt van een zwangere collega, of als je extra hebt gewerkt tijdens de zomervakantie. Maar wat ze nu uithalen met zaterdagbestellers is gewoon een truc waardoor je in feite een soort veredelde oproepkracht bent met een nul-uren contract (nou ja, een 3 uren contract dan). Ze hebben je nooit aangenomen met de intentie om je een dienst van 3 uur per week te geven. Maar als je nu met vakantie gaat of ziek bent is het lekker goedkoop voor ze, want dan hoeven ze maar 3 uur te betalen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb zeg maar een 3 uren contract. Maar ik werk significant gewoon 6.5 - 8 uur per zaterdag.
Kan ik niet gewoon een 6 uren contract krijgen?
Als postbezorger? Ik weet niet hoe het bij jullie geregeld is, maar de eerste dag "opleiding" heet bij ons een meeloopdag. De postbezorger loopt dan, het woord zegt het al, met je mee en mag vragen stellen (en jij legt dingen uit), maar hij mag nog niet werken, zelfs niet 1 folder bezorgen. Die meeloopdag wordt niet uitbetaald, dag 2 en 3 wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:55 schreef Keano het volgende:
Zoo kleine 3 weken geleden gesolliciteerd en mag nu vrijdag, zaterdag en dinsdag met iemand meelopen die me in zal werken. Ik dacht er eigenlijk later pas aan, maar is dat eigenlijk betaald?
Die jumbo gleed ook steeds uit mijn handen enzo, echt een irritant formaat. Voor de rest was mijn laatste loop een beetje matig gesorteerd, maar voor de rest een prima dagje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:01 schreef Deezertje het volgende:
Ik had hier 2 HAH (C1000 en Jumbo) Jammer, anders had ik in totaal maar 1,5 tas voor 2 wijken. Nu 4.
Maar toch snel klaar en zon!
ben dan op vakantie!quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 17:13 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zie nu pas dat 1 mei op een zaterdag valt. Godver..![]()
Ik wil 30 april naar de klote in Amsterdam
Neequote:Op zondag 18 april 2010 18:40 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat brengt me meteen op de vraag of er op Koninginnedag post wordt bezorgd?
dit jaar dus ook met 5 mei?quote:Op maandag 19 april 2010 16:26 schreef Troeta het volgende:
Alle normale feestdagen zijn we gewoon vrij.
Inderdaad, ik fietste enthousiast in mijn t-shirt naar college, maar op de terugweg waren er wolken voor de zon en had ik toch liever nog een jas of trui gehad.quote:Op maandag 19 april 2010 15:24 schreef xxiessiexx het volgende:
Toch best frisjes vandaag wanneer de zon even weg was.
Wat dacht je van 's ochtends vroeg, overdag is het lekker met 12 a 20 graden, maar 's nachts ligt de temperatuur tussen de -2 en 5 graden. Afgelopen zaterdag ook, handschoenen en een muts aangehad toen ik om zes uur naar de vestiging ging, maar 's middags gewoon in een polo gelopen.quote:Op maandag 19 april 2010 17:08 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Inderdaad, ik fietste enthousiast in mijn t-shirt naar college, maar op de terugweg waren er wolken voor de zon en had ik toch liever nog een jas of trui gehad.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:09 schreef Deezertje het volgende:
Was het bijna vergeten maar over 2 dagen; payday!
nog 1 dag !quote:Op maandag 19 april 2010 20:09 schreef Deezertje het volgende:
Was het bijna vergeten maar over 2 dagen; payday!
Volgens mij stond er vorige maand ook "VAkantietoeslag" op mijn loonstrookje of zie ik nu dingen die er niet zijn?quote:
Nog niet, ING hier...maar het is ook nog niet de 22e. Met de Rabo app voor de iPhone kan je trouwens gewoon je saldo checken zonder Random Readerquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef Viper86 het volgende:
De batterijen van mijn Random Reader zijn op, dus ik kan nog niet checken of m'n loon al op m'n rekening is gezet of niet.
Dat kan zijn als je een tijdelijk contract hebt die voor mei afloopt en die nog niet verlengd is/was. Ik had dat ook toen ik nog een tijdelijk contract had die op 31 maart afliep. Kreeg ik bij het loon van maart al m'n vakantiegeld, contract verlengd, in april werd het uitgekeerde vakantiegeld weer ingehouden op m'n loon en in mei kreeg ik het er weer bijquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef rub3n het volgende:
[..]
Volgens mij stond er vorige maand ook "VAkantietoeslag" op mijn loonstrookje of zie ik nu dingen die er niet zijn?
Een reader nodig hebben om je Saldo te kunnen checkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef Viper86 het volgende:
De batterijen van mijn Random Reader zijn op, dus ik kan nog niet checken of m'n loon al op m'n rekening is gezet of niet.
Mijn contract liep 13 maart af inderdaad. Vervolgens 2 weken lang niet op de planning gestaan omdat ze mijn contract "te laat" verlengd hadden. Dus ik moet mijn loonstrookje even goed nakijken morgen/overmorgen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:49 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Dat kan zijn als je een tijdelijk contract hebt die voor mei afloopt en die nog niet verlengd is/was. Ik had dat ook toen ik nog een tijdelijk contract had die op 31 maart afliep. Kreeg ik bij het loon van maart al m'n vakantiegeld, contract verlengd, in april werd het uitgekeerde vakantiegeld weer ingehouden op m'n loon en in mei kreeg ik het er weer bij
Geen bankrekening hebben bij de Rabobankquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een reader nodig hebben om je Saldo te kunnen checken
Hadden ze in het verleden maar niet zo klantonvriendelijk moeten zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Geen bankrekening hebben bij de Rabobank
Random Reader FTW!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een reader nodig hebben om je Saldo te kunnen checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |