abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80119474
tjeuz! flinke plek zeg! beterschap
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:36:15 #177
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80121628
Die pijn herken ik nog wel, had een keer bij het wegkomen op de fiets dat m'n hiel bleef haken ergens tussen m'n trapper en ik kon amper meer lopen zo gevoelig was het.
Ik vrees trouwens dat ik óf een overplaatsing moet aanvragen of gewoon ander werk moet zoeken, vandaag eens een gesprek gehad met m'n leidinggevende en het ziet er niet naar uit dat ik meer dan m'n contracturen (9) zal gaan draaien de komende periode en ook een verlenging van het contract kon ie niets over zeggen.

Best klote, alle dagen altijd inzetbaar geweest, 1 keer ziek in 2 jaar en ken ruim 30 loopwijken uit m'n hoofd en dan hebben ze ineens amper meer iets voor je.
Het is dat het allemaal nog rampzaliger is bij concurenten, anders had ik daar geinformeerd.
pi_80123514
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:18 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik dacht wel even een kar achter me aan te kunnen trekken, geen rekening houdend met het feit dat dit zou kunnen gebeuren:
[ afbeelding ]

Gewoon dwars door mijn schoen heen.
Omg, ziet er pijnlijk uit!
Noot noot.
pi_80124331
Hehe ja het was vrij pijnlijk om te lopen. Het gebeurde echt terwijl niemand keek, dus ik FUUUUUUU'de binnensmonds en rende snel naar de wc om de schade te bekijken (dacht dat het een bloedbad zou zijn), maar het "viel mee". M'n moeder net zwaar shocked
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 april 2010 @ 14:57:04 #180
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_80124398
Het is idd pijnlijk.

Heb zelf in het verleden daar zo'n container op gehad, al viel toen de schade vergeleken met jou enorm mee.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:55:21 #181
238141 SevD
Boventitel
pi_80131377
Godver. Brief binnen gekregen net, contract wordt niet verlengd. 26 juni m'n laatste werkdag. Dacht al dat het niet verlengt zou worden - toch erg klote.

Leukste bijbaantje dat er is
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:08:19 #182
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_80131781
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:55 schreef SevD het volgende:
Godver. Brief binnen gekregen net, contract wordt niet verlengd. 26 juni m'n laatste werkdag. Dacht al dat het niet verlengt zou worden - toch erg klote.

Leukste bijbaantje dat er is
Hier krijgen alle zaterdagwerkers een vast contract.

Best kut voor je.
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 april 2010 @ 19:16:41 #183
Maffe Fries
pi_80134034
is idd klote.

Ondergetekende heeft inmiddels een vast contract op zak
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:34:56 #184
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_80134752
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
is idd klote.

Ondergetekende heeft inmiddels een vast contract op zak
Gefeliciteerd!

Of had je 'm al een tijdje?
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 april 2010 @ 19:38:37 #185
Maffe Fries
pi_80134916
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:34 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Of had je 'm al een tijdje?
Ik heb nog geen papier gezien, maar het is sinds een week
pi_80135320
Ik mag mijn handen ook wel dichtknijpen. Ik had er eigenlijk 3 maand uit gemoeten vanwege een x aantal verlengen ofzo. Dat zou mij zeer slecht uitkomen, want ik wil over 3 maand afstuderen en ik wil tot die tijd mijn bijbaantje wel houden. Het is idd het mooiste baantje wat ik ooit heb gehad.

Gelukkig heb ik gewoon weer een contract gekregen voor onbepaalde tijd. Zeer blij mee, aangezien ik weet dat niet iedereen dit krijgt.
Noot noot.
pi_80135470
Ik kan daar dus echt geen touw aan vast knopen
Op het ene kantoor krijgen de zmw een vast contract en op het ander worden ze met bosjes tegelijk eruit geschopt, hier op het kantoor dus ook, er worden al geen contracten meer verlengt al zit je pas in je tweede jaar. Ik hoop het zelf tot september uit te kunnen zingen en dan moet ik inmiddels zijn afgestudeerd en dan maar eens echt gaan werken

Morgen trouwens lekker autodienstje doen, 5.30 beginnen en hoop 8.00 de weg op te kunnen en 12.00 klaar . Ook eens een keer lekker vroeg klaar op zaterdag.
pi_80135513
Ik heb gewoon een vrije dag morgen
Noot noot.
pi_80136556
Er hangt op mijn school reclame op om zaterdagswerker te worden (foto van jas, eronder: je trainingspak ) terwijl tegen ons gezegd wordt dat onze contracten niet meer verlengd zullen worden.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_80138986
Tegenwoordig moet ik schijnbaar niet alleen rekening houden met politie/parkeerbeheer als ik ga parkeren, maar ook met zonaanbidders die langs de kant van de weg zitten. Vandaag moest ik dus post ophalen bij een klant en waar ik normaal altijd mijn auto parkeer zaten nu twee mensen op de grond van de zon te genieten. Natuurlijk ben ik dan zo asociaal om een donkere schaduw over hun heen te laten vallen voor maximaal twee minuten door de wagen pal voor hun neus te zetten, waar je dan uiteraard meteen op wordt aangesproken. Tsja, ik ga echt geen moeite doen om een andere parkeerplek op te zoeken, wat mij betreft ga je lekker zonnen in het park of in ieder geval een plek waar geen auto`s rijden.
Tok.
  vrijdag 9 april 2010 @ 22:43:29 #191
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_80143617
Andere ook een brief gehad over dat TNT Post los wilt van TNT en een sterkere positie wilt opbouwen en wilt gaan fuseren met andere bedrijven?
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 9 april 2010 @ 22:57:33 #192
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_80144188
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:43 schreef Dionysiou het volgende:
Andere ook een brief gehad over dat TNT Post los wilt van TNT en een sterkere positie wilt opbouwen en wilt gaan fuseren met andere bedrijven?
Ja, maar die brief die ik ook kreeg vandaag was iniddels ingehaald door de werkelijkheid. Waar Peter Bakker gisteren verklaarde dat een totale verkoop van de posttak een onwaarschijnlijk scenario was gaf hij later aan dat de post-tak toch in de uitverkoop gaat. Als er zich geen kopers aandienen, dan gaan we naar de beurs.

Als we gekocht zouden worden door een ander postbedrijf dan zal dat waarschijnlijk Deutsche Post zijn, want die zijn kapitaalkrachtig. Sandd is dat niet in die mate, en staat bovendien zelf ook te koop. De vraag is echter of de Opta het goed zou vinden als Deutsche Post TNT Post opkoopt, want dan wordt het wel een heel groot bedrijf.

De overheid zou de meest geschikte overnamekandidaat zijn, maar met het oog op de verregaande bezuinigingsplannen waar de partijen nu mee bezig zijn, denk ik dat een postbedrijf aanschaffen een beetje te duur wordt. Vooral omdat Peter Bakker toch wel een paar miljard wenst te ontvangen.

Blijven over de hedgefunds, en dat lijkt me geen mooi vooruitzicht. Die ontleden een bedrijf helemaal, zuigen het uit, en als de buit binnen is vertrekken ze met de noorderzon en zitten wij met de puinhopen. Ik hoop maar dat de overheid daar een stokje voor steekt, want dan is het met de universele dienstverlening ook snel afgelopen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 april 2010 @ 23:00:04 #193
Maffe Fries
pi_80144299
Korte samenvatting: de postdivisie wordt linksom of rechtsom toch wel genaaid
pi_80145034
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef MissSpooky het volgende:
Er hangt op mijn school reclame op om zaterdagswerker te worden (foto van jas, eronder: je trainingspak ) terwijl tegen ons gezegd wordt dat onze contracten niet meer verlengd zullen worden.
Zo vreemd is dat niet, na verloop van tijd worden zaterdagbestellers duur, dus werven ze alleen de echte jonkies, die daar hooguit 3 jaar zullen werken (geen onbepaalde tijdcontracten meer). Een zaterdagbesteller verdient misschien wel meer dan een postbezorger van dezelfde leeftijd, maar zal veel makkelijker te krijgen zijn aangezien ze voor hun lleftijd redelijk goed betaald krijgen en ze zijn nog steeds goedkoper dan een volwassen postbezorger.
  zaterdag 10 april 2010 @ 06:11:33 #195
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_80151736
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 23:16 schreef TokenW het volgende:

[..]

Zo vreemd is dat niet, na verloop van tijd worden zaterdagbestellers duur, dus werven ze alleen de echte jonkies, die daar hooguit 3 jaar zullen werken (geen onbepaalde tijdcontracten meer). Een zaterdagbesteller verdient misschien wel meer dan een postbezorger van dezelfde leeftijd, maar zal veel makkelijker te krijgen zijn aangezien ze voor hun lleftijd redelijk goed betaald krijgen en ze zijn nog steeds goedkoper dan een volwassen postbezorger.
Je zou dan denken dat de kwaliteit ook omlaag gaat. Als ik soms zie wat hier binnen komt lopen aan nieuwe pubers..
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_80157713
Wat was er verdomd veel post vandaag zeg! Ben anderhalf uur langer bezig geweest dan vorige week.
pi_80158457
Nog een verdwaald briefje te gaan, en dan ben ik weer 'ns klaar.
Indd een stukkie meer dan vorige week.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 april 2010 @ 16:20:56 #198
Maffe Fries
pi_80161994
Was niet veel meer dan vorige week. Ik snap niet dat ze er 7 tassen voor nodig hadden eerlijk gezegd. Het had ook wel in 5 gekund namelijk
pi_80163345
Wat waren die kaften van Kampioen vervelend, die scheurden zo.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_80163448
quote:
SP wil postbedrijf TNT in overheidshanden
Uitgegeven: 10 april 2010 17:12
Laatst gewijzigd: 10 april 2010 17:11
DEN HAAG -

De SP wil dat de overheid een meerderheidsbelang in postbedrijf TNT neemt.

''Amper drie jaar na de dramatische overname van ABN Amro dreigt Nederland met TNT opnieuw een economisch cruciaal bedrijf te verliezen'', aldus Tweede Kamerlid Sharon Gesthuizen van de SP.

Volgens haar wederom onder druk van ''hijgerige aandeelhouders die uitsluitend in kortetermijnwinst zijn geïnteresseerd''.

Eerder deze week maakte een ruime meerderheid van de aandeelhouders van TNT duidelijk dat het postconcern zijn structuur moet aanpassen, omdat de investeerders meer invloed willen.

Wettelijke bezwaren

Gesthuizen stelde zaterdag dat er geen wettelijke bezwaren zijn voor de overheid om een meerderheidsbelang in het postbedrijf te nemen om de dienstverlening zeker te stellen.

De Europese regels staan volgens haar toe dat de overheid een eigen postbedrijf heeft.

Met de aankoop van TNT-aandelen zou de overheid volgens de SP ook aanvullende eisen moeten stellen aan bedrijven die opereren op de postmarkt, bijvoorbeeld op het gebied van arbeidsvoorwaarden.

Liberalisering

Volgens Gesthuizen heeft de ingezettte liberalisering van de post tot een chaos geleid. ''Door sommige straten lopen inmiddels vier postbodes van verschillende bedrijven. Dat kan alleen maar winstgevend zijn als diezelfde postbezorgers zwaar onderbetaald worden. Helaas is dat precies wat er gebeurt.''
Out for my own, to live my own way...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')