Hun heb je er niet mee hoor....quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, meer een principe-kwestie geworden na het zoveelste gezeik op ons kantoor.
Als ik gisteren aangeef dat ik het niet red vóor 5 uur met de standaard indeling van 12 uur beginnen en hun aangeven dat ze me vandaag bellen hoe laat ik kan beginnen en ze doen dat dan niet, dan niet, maar dan hoeven ze ook niet te zeuren dat de post te laat in de bus ligt her en der.
Hier mogen we klagenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:16 schreef Troeta het volgende:
Ach, wilde even duidelijk maken dat erover klagen niet helpt. Als je iets wilt weten kan je toch gewoon even bellen?
Er gaat veel fout bij TNT, maar het ligt echt niet altijd aan de teamcoaches.
Als je het zelf te laat vind worden kan je ook 1 wijkje lopen toch?
quote:Op woensdag 14 april 2010 07:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Verdorie, moest ik om half zeven de postbussen doen, half 8 klaar...is er geen werk meer![]()
Hoef nu pas om 10.00 uur terug te komen om twee wijken te lopen.
Hehe ik hoop niet dat ik in slaap valquote:Op woensdag 14 april 2010 08:53 schreef Viper86 het volgende:
[..]![]()
Dat is balen. Erg slecht ingepland dan.
In ieder geval: werkze straks!
Dat gevoel ken ik.quote:Op woensdag 14 april 2010 08:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hehe ik hoop niet dat ik in slaap valHeb een inzakmoment nu
Ik ga wel wat eerder wegquote:Op woensdag 14 april 2010 09:09 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik.
Als ik aan het werk ben heb ik er geen last van, maar als ik eenmaal thuis ben kak ik weer in.
Dat is een lastige. Waarschijnlijk moet het pakket helemaal terug voordat jij het kunt krijgen.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:18 schreef fespo het volgende:
woops ik heb een bestelling naar een verkeerd postbus laten sturen.
1 cijfer verkeerd.
het is gelukkig met handtekening dus ik neem aan dat mijn postbus buurman het pakket niet kan aannemen omdat je bij de balie moet legitimeren.
iemand een idee wat ik het beste kan doen?
Nee ik was onnodigquote:Op woensdag 14 april 2010 09:20 schreef Viper86 het volgende:
Wel vreemd van je TC idd, je had in de tussentijd best wel even kunnen assisteren in de voorbereiding ofzo...
Dan ga ik zo maar eens aan de studie.
Werkze!
denk je dat iemand anders het pakket kan ophalen?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is een lastige. Waarschijnlijk moet het pakket helemaal terug voordat jij het kunt krijgen.
Ik zou als ik jou was in ieder geval contact opnemen met de klantenservice. Misschien dat zij nog iets voor je kunnen regelen.
Mja, het zou kunnen ja....quote:Op woensdag 14 april 2010 09:36 schreef fespo het volgende:
[..]
denk je dat iemand anders het pakket kan ophalen?
ik weet niet of je ID tonen alleen nodig is om te weten wie het ophaalt of moet deze overeenkomen met wat er op het pakket staat?
Zoiets had ik al verwacht helaas. Bij een gewoon huisadres zou het makkelijker moeten zijn, omdat je dan het met je buren op een akkoordje kunt gooien. Een postbus is te anoniem daar voor.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:50 schreef fespo het volgende:
even gebeld, pakket kan niet opgehaald worden.
maar verder kunnen ze vrij weinig doen dus ik moet 3 weken wachten tot het pakket weer retour gaat.
Wordt je dan van tevoren nog gebeld, of krijg je dat pas bij aankomst op kantoor te horen?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja gisteren kregen ze door dat vandaag scenario druk zou zijn. Maar je raadt het al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |