SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nu precies een uurquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:55 schreef Rasher het volgende:
Terechte klacht. Ik ben al uren aan het uitstellen.
Er komt in ieder geval wel iets klaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:58 schreef DrDarwin het volgende:
Wat is er nou mis met afwassen.
[ afbeelding ]
Het enige probleem dat ik zie is dat het zo nooit klaarkomt.
Dat is op z'n minst opmerkelijk te noemen als het nooit klaarkomt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:58 schreef DrDarwin het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, wat een leuke woordspelingquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:58 schreef DrDarwin het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik een keer gedaan met m'n toenmalige vriendin in een hotel. We hadden 2 slaapkamers en alle roomservice vreten wat we niet opkregen in 1 slaapkamer gedumpt. Ik was ook nog eens vergeten het raam daar dicht te doen en het was midden in de zomer. Leek na 2 dagen wel op een dierentuin daarbinnen. Schaamde me toch welquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:58 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had een keer anderhalve week laten staan. Was na verloop van tijd fuckin vies gaan stinken en shit begon te leven
mensen die denken dat een vaatwasser snel is, en duur bovendien, damn hier een twee persoonshuishouden, afwasjes stellen nooit iets voor, zou echt niet weten wat met ik met zo'n energieslurper zou moetenquote:
WORD!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
mensen die denken dat een vaatwasser snel is, en duur bovendien, damn hier een twee persoonshuishouden, afwasjes stellen nooit iets voor, zou echt niet weten wat met ik met zo'n energieslurper zou moeten
Ja! Het beste kan je 's avonds laat afwassen, maar daar heb ik dan echt geen zin meer in na een wedstrijd en een paar biertjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:33 schreef xxiessiexx het volgende:
Het frustrerende is dat de gootsteen zich na de gedane afwas weer heel snel vult.
Oja en dan is het morgen aangekoekt en nog moeilijkerquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef rijsttafel het volgende:
Terechte klacht.
Ooit had ik nog een vriendin hier wonen die het voor me deed. Maar ik ben natuurlijk zo'n faalhaas die zo'n spange chick niet vast kan houden. Dus nu moet ik het elke dag zelf doen![]()
Vooral al die pleuris pannen waar je veel te lang mee bezig bent zijn hatelijk..
Maar vandaag sla ik het over
Kloptquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oja en dan is het morgen aangekoekt en nog moeilijker
Pannen zijn het ergste jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef rijsttafel het volgende:
Terechte klacht.
Ooit had ik nog een vriendin hier wonen die het voor me deed. Maar ik ben natuurlijk zo'n faalhaas die zo'n spange chick niet vast kan houden. Dus nu moet ik het elke dag zelf doen![]()
Vooral al die pleuris pannen waar je veel te lang mee bezig bent zijn hatelijk..
Maar meer dan 2x zoveel energiekosten als je grootste verbruiker in huis. Vaatwasser is het duurste apparaat wat je qua verbruik kan hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef Mickeys het volgende:
vaatwasser is geweldig... ook in een 2 persoones + 3 mormels (poezels) huishouding. verbruikt minder water dan het met de hand te moeten doen
Spoel je het nooit af ofzo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:58 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had een keer anderhalve week laten staan. Was na verloop van tijd fuckin vies gaan stinken en shit begon te leven
Anders ook om af te wassen als er onderin iets blijft zitten. Van sinaasappelsap of melk ofzo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
Alleen de lange glazen om af te drogen idd.
Sorry, maar allereerst heb ik een AAA klasse, dus dat valt waanzinnig mee en ten tweede zitten die zonnepanelen niet voor niets op het dak bij mequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef Torrio het volgende:
[..]
Maar meer dan 2x zoveel energiekosten als je grootste verbruiker in huis. Vaatwasser is het duurste apparaat wat je qua verbruik kan hebben.
Ah ok, dat kon ik ook niet ruiken, groen hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry, maar allereerst heb ik een AAA klasse, dus dat valt waanzinnig mee en ten tweede zitten die zonnepanelen niet voor niets op het dak bij me
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:04 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ah ok, dat kon ik ook niet ruiken, groen hoor
Geiser, ik was trouwens in een teiltje af, niet met lopend water. En ik heb niet zoveel afwas dat ik een vaatwasser zou kunnen vullen. Wat dat betreft ben ik nu goedkoper uit dan ik met vaatwasser zou zijn.quote:
Dat laatste dus ook net zoals strijken, stofzuigen en andere huishoudelijke klussen, maar het gaat hier over afwassenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef rijsttafel het volgende:
Discussie over wel/niet zuinig zijn van een afwasmachine doet niet ter zake lijkt me.
Afwassen met de hand is gewoon kut
Pauper genoeg om in een huurappartement - met verder een prima keuken maar geen vaatwasser - zelf een vaatwasser te gaan plaatsen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n pauper was
2en? Ow, wacht jij komt mij voortaan helpen begrijp ik?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef afcajos het volgende:
Net of afwassen zo'n drama isOm de 2/3 dagen met zn 2en ff 20 minuutjes en het is weer klaar.
*Applaus*quote:Op donderdag 1 april 2010 22:58 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb het vandaag weer gedaan!
En het fornuis schoongemaakt, jajaja.
Huldig mij alstublieft.
[..]
2en? Ow, wacht jij komt mij voortaan helpen begrijp ik?
Of niet charmant, mag ook...quote:Op donderdag 1 april 2010 23:05 schreef Torrio het volgende:
[..]
*Applaus*
Ik moet nog, heb het ultiem lang uitgesteld vandaag![]()
Als er nou een charmante dame kwam helpen..
Dank u, het is al gebeurd, was een stuk minder dan ik dacht!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Of niet charmant, mag ook...
zolang ze d'r handen maar uit d'r mouwen steekt.
En bedankt, Ik zal ook voor u klappen zodra uw taak gereed is.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dank u, het is al gebeurd, was een stuk minder dan ik dacht!
Wat dat betreft mis ik wel een vrouw in huis, nooit gedacht dat het ook positieve punten met zich/haar meebracht
Heb ik ook weleens gedaan. Ik heb ook zo'n droogrekding, daar schiet het ook mee op. Het eerste is al zo goed als droog als je met het laatste bezig bent.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:30 schreef rijsttafel het volgende:
Ik doe trouwens niet aan afdrogen, maar aan opdrogen.
Gewoon de vaat een nachtje laten staan. De volgende ochtend kan je het grootste deel zo in de kast zetten en de rest hoef je maar even snel af te vegen
tja afwassen en op de wc zitten is moeilijk Xdquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef rijsttafel het volgende:
Terechte klacht.
tja afwassen en op de wc zitten is moeilijk Xdquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef rijsttafel het volgende:
Terechte klacht.
Valt mee,quote:Op donderdag 1 april 2010 23:32 schreef netolk het volgende:
[..]
tja afwassen en op de wc zitten is moeilijk Xd
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:31 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gedaan. Ik heb ook zo'n droogrekding, daar schiet het ook mee op. Het eerste is al zo goed als droog als je met het laatste bezig bent.
Kijk, dit verdient gewoon dat je baas van dit topic bent.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Valt mee,
Je zet gewoon je wc voor de aanrecht.
Hier 2 ingebouwde vaatwassers.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:23 schreef Heatseeker het volgende:
Sinds ik hier woon en ingebouwde vaatwasser heb wil ik nooit meer anders.
Okee, bedankt!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:34 schreef J.D. het volgende:
[..]
Kijk, dit verdient gewoon dat je baas van dit topic bent.
||Officieel Baas||
Voor dit soort mensen hoop ik echt op een energiecrisis, zodat ze moeten leven zonder afwasmachine, massagestoel, elektrische kantenmaaier en drie dubbel ingebouwde stoomovensquote:Op donderdag 1 april 2010 23:37 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
Hier 2 ingebouwde vaatwassers.
Hoef je ook niet meer vaatwasser leeg te halen.
1 voor de schone vaat, 1 voor de vieze.
Als je wat nodig hebt pak je het uit de vaatwasser met schone vaat, je gebruikt het en stopt het in de vieze. Is die vol dan doe je hem aan.
ideaal!
Zijn dezelfde mensen die iets tegen vaatwassers hebbenquote:
Dat ook, en al het water wat je dan bespaart als je het in al die kleine beetjes zou doen moet je ook niet uitvlakkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 07:50 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zijn dezelfde mensen die iets tegen vaatwassers hebben. Altijd van die kut smoesjes dat 't onzuinig zou zijn, het is zo met de hand gedaan bla die bla.
Niet genoeg vaat voor een vaatwasser? -> meer borden en zo kopen, opsparen, en het ding pas aanzetten als ie goed vol zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |