abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79798178
Is het mogelijk om op een datingsite een leuke vrouw tegen te komen? Ik sta bij diverse ingeschreven maar als het op een afspraak aankomt valt het altijd erg tegen. Iemand dezelfde ervaringen?
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:36:49 #2
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_79798216

[ Bericht 100% gewijzigd door onderjas op 31-03-2010 18:39:05 ]
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:38:12 #3
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_79798266
wanhopig?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_79798307
probeer het fotoboek eens.
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:39:33 #5
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_79798319
messages.fok.nl
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:48:58 #6
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_79798673
Het is maar net wat iemand als 'leuk' ervaart.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_79798751
Ik heb weleens mensen via internet ontmoet.. Soms valt het mee soms valt het tegen..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:51:37 #8
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_79798776
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb weleens mensen via internet ontmoet.. Soms valt het mee soms valt het tegen..
ik wil jou ook wel eens ontmoeten
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_79798924
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Okee, maar verklaar je nader: in welk opzicht viel het mee en wanneer viel het tegn?
pi_79798975
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:35 schreef fokkurt het volgende:
Is het mogelijk om op een datingsite een leuke vrouw tegen te komen? Ik sta bij diverse ingeschreven
maar als het op een afspraak aankomt valt het altijd erg tegen. Iemand dezelfde ervaringen?
en wat betaal je nu zoal op jaarbasis aan al die datngsites als ik vragen mag?
75 topics = FIN
pi_79798994
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:56 schreef FP128 het volgende:

[..]

en wat betaal je nu zoal op jaarbasis aan al die datngsites als ik vragen mag?
200 euro, wilde schatiing hoor, kan iets meer zijn of iets minder.
pi_79799126
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:57 schreef fokkurt het volgende:

[..]

pi_79799240
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:55 schreef fokkurt het volgende:

[..]

Okee, maar verklaar je nader: in welk opzicht viel het mee en wanneer viel het tegn?
Naja moet zeggen dat het niet allemaal via een datingsite was hoor.. 2 wel.. Eentje was wel leuk maar viel me wel tegen, op internet kwam hij leuker over. De andere heb ik achteraf een relatie mee gehad maar dat was niet de insteek..
Kijk iemand die je op internet spreekt kan heel anders overkomen dan dat je die persoon in het echt ziet. Sommige durven dan opeens niets meer te zeggen.. Maar goed ik ben wel van het wie niet waagt wie niet wint.. En ik heb nu een hele lieve vriend die ik langs die weg heb leren kennen (andere site, geen datingsite)
pi_79799262
quote:

[..]

En betalen voor een datingsite zou ik dus echt nooit doen.. Dat vind ik echt belachelijk.. Naja op mijn leeftijd tenminste, genoeg andere wegen om iemand te leren kennen.
pi_79801613
quote:

[..]

I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_79813174
ik heb 1x gedate met iemand die ik via het internet heb leren kennen en ik ben daar zoooooo blij mee. het is mijn schatje gelukkig nog steeds!!
  donderdag 1 april 2010 @ 00:10:29 #17
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79814232
Wat waren mis met al die vrouwen die je hebt ontmoet?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_79814351
Ja, gooi d'r eens een uitgebreide analyse tegenaan.
pi_79816182
Ik ben er anders ook nog nooit een leuke man tegen gekomen. Maar heel actief ben ik niet op dating sites.
pi_80028299
Ik heb mijn vriend via een datingsite (Relatieplanet) leren kennen en inmiddels hebben we 3 jaar een relatie en gaan we eind deze maand/begin volgende maand samenwonen
pi_80028365
quote:

[..]

Daarvan kun je minimaal 4 maal naar de kroeg en zeker weten dat je dan al betere dates hebt dan via zon dating site.
  Moderator woensdag 7 april 2010 @ 00:38:32 #22
236264 crew  capricia
pi_80028416
Ik (vrouw) heb mijn vorige partner (ook vrouw) via een datingsite leren kennen...jaren geleden.
Denk dat je ook gewoon mazzel moet hebben, en misschien is vr/vr anders dan m/vr...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_80029435
Daarnaast ligt het ook aan de situatie waarin je iemand tegenkomt, zo kan iemand heel tof overkomen in een groepssituatie (terras, kroeg etc) maar later op een date behoorlijk saai zijn (ervaring..)
pi_80029887
quote:

[..]

en???hoevaak seks?? hoevaak date?? hoevaak gezoent?? en hoevaak een relatie??

200 is echt veel, dus verwacht dat je veel hebt gedaan
Veni,Vidi, Vici
pi_80029907
quote:
Op woensdag 7 april 2010 02:30 schreef Angelonfire23 het volgende:

[..]

200 is echt veel, dus verwacht dat je veel hebt gedaan
Vandaar dat ie ook een dergelijk topic opent
pi_80029967
Voor 200 euro kun je beter een paar keer naar de hoeren gaan. Geen gezeik en je hebt tenminste wat. Vooral die Spaanse, boh die zijn goed nat.
  woensdag 7 april 2010 @ 02:50:16 #27
268298 klotefokker
kuttige kinderen
pi_80030001
1 keer geneukt via paiq. Ze was gek als een deur, maar wel lekker strak. Was vooral erg bizar.
  woensdag 7 april 2010 @ 11:58:05 #28
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_80037917
quote:
Is het mogelijk om op een datingsite een leuke vrouw tegen te komen? Ik sta bij diverse ingeschreven maar als het op een afspraak aankomt valt het altijd erg tegen. Iemand dezelfde ervaringen?
het is mogelijk.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_80039227
Ik heb 1 keer iemand via een gewone site leren kennen (in de tijd van de chatsites, begin deze eeuw haha). Die jongen was echt leuk, ook irl, heb nog jaren contact met hem gehouden.

Via datingsite heb ik 2 dates gehad. De eerste was verschrikkelijk lelijk maar de tweede was erg leuk. Daar heb ik zelfs een kind mee gekregen zo leuk
pi_80046148
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:39 schreef Wazeggie het volgende:
Ik heb 1 keer iemand via een gewone site leren kennen (in de tijd van de chatsites, begin deze eeuw haha). Die jongen was echt leuk, ook irl, heb nog jaren contact met hem gehouden.

Via datingsite heb ik 2 dates gehad. De eerste was verschrikkelijk lelijk maar de tweede was erg leuk. Daar heb ik zelfs een kind mee gekregen zo leuk
En woon je nog samen met hem?
pi_80047237
Nee dat niet, maar is dat van belang? Net of je met partners die je irl leert kennen wel gegarandeerd voor altijd samenblijft?
pi_80047660
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:20 schreef Wazeggie het volgende:
Nee dat niet, maar is dat van belang? Net of je met partners die je irl leert kennen wel gegarandeerd voor altijd samenblijft?
Nee dat is niet van belang, maar het tekent jouw onnozelheid wel dat je het als "zo leuk" omschrijft, terwijl jouw kind grotendeels zonder vader opgroeit. Echt een succesverhaal.
pi_80047968
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:29 schreef Piccalilly het volgende:

[..]

Nee dat is niet van belang, maar het tekent jouw onnozelheid wel dat je het als "zo leuk" omschrijft, terwijl jouw kind grotendeels zonder vader opgroeit. Echt een succesverhaal.
? Waar zeg ik dat mijn kind grotendeels zonder vader opgroeit dan? Hij ziet zijn vader iedere dag hoor.
pi_80048292
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:38 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

? Waar zeg ik dat mijn kind grotendeels zonder vader opgroeit dan? Hij ziet zijn vader iedere dag hoor.
Dan nog wordt het er elke dag mee geconfronteerd dat zijn ouders los van elkaar leven.

Maar jullie zijn vast die ene uitzondering. Kunnen uitstekend met elkaar overweg, wonen erg dicht bij elkaar en hebben jullie bezigheden zo op elkaar afgestemd dat het kind precies weet waar het aan toe is.
pi_80048456
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:45 schreef Piccalilly het volgende:

[..]

Dan nog wordt het er elke dag mee geconfronteerd dat zijn ouders los van elkaar leven.

Maar jullie zijn vast die ene uitzondering. Kunnen uitstekend met elkaar overweg, wonen erg dicht bij elkaar en hebben jullie bezigheden zo op elkaar afgestemd dat het kind precies weet waar het aan toe is.
Ik kan idd nog uitstekend met hem opschieten hoor, moet je je daar tegenwoordig ook al voor verdedigen? TS vraagt naar ervaringen op datingsites, nu ik heb de ervaring dat er leuke en minder leuke mensen zijn daar. Lijkt wel het echte leven. Dat mijn relatie fout liep, heeft niet veel te maken met dat we elkaar op een datingsite leerden kennen.
pi_80048737
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:49 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Ik kan idd nog uitstekend met hem opschieten hoor, moet je je daar tegenwoordig ook al voor verdedigen? TS vraagt naar ervaringen op datingsites, nu ik heb de ervaring dat er leuke en minder leuke mensen zijn daar. Lijkt wel het echte leven. Dat mijn relatie fout liep, heeft niet veel te maken met dat we elkaar op een datingsite leerden kennen.
Ja en vervolgens kwalificeer je zo'n falend verhaal als "zo leuk". Het gaat ook niet om de manier waarop je hem hebt leren kennen. Als iemand zegt "ik leerde Hans 4 jaar geleden kennen bij de viskraam op de markt en kregen heel fijn samen een kind, maar wonen niet meer samen", vind ik dat ook een behoorlijk sneu verhaal. Niet op de laatste plaats vanuit het kind geredeneerd.
pi_80049399
er zijn best leuke mensen te vinden op een datingsite, een paar keer een date gehad, waarbij het de ene keer heel leuk was en de andere keer was het helemaal niks, het verschilt, maar dat is ook zo als je iemand in de kroeg leert kennen,
en het is natuurlijk ook maar net welke definitie jij aan leuk verbind.
S. 2014
J. 2016
pi_80050737
quote:
Op woensdag 7 april 2010 02:50 schreef klotefokker het volgende:
1 keer geneukt via paiq. Ze was gek als een deur, maar wel lekker strak. Was vooral erg bizar.
Heette ze toevallig Baukje?
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
pi_80064342
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:55 schreef Piccalilly het volgende:

[..]

Ja en vervolgens kwalificeer je zo'n falend verhaal als "zo leuk". Het gaat ook niet om de manier waarop je hem hebt leren kennen. Als iemand zegt "ik leerde Hans 4 jaar geleden kennen bij de viskraam op de markt en kregen heel fijn samen een kind, maar wonen niet meer samen", vind ik dat ook een behoorlijk sneu verhaal. Niet op de laatste plaats vanuit het kind geredeneerd.
Ik leef mijn leven zoals het komt en ik kijk zelden terug met wrok. Is zinloos, ieder persoon die in mijn leven is of is geweest heeft tot levenslessen en/of inzichten geleid die ik daarvoor niet had. Dus als ik het over mocht doen, deze betreffende relatie, dan zou ik dat gewoon weer doen.
  woensdag 7 april 2010 @ 23:12:13 #40
298741 Postelastiek
Back in the summer of '69
pi_80066590
Ik ken mensen waarbij datingsites wel degelijk succes hadden, dus het is wel mogelijk.
pi_80066945
Een datingsite werkt alleen:
1. als je heel lang ja kan zeggen tegen vrouwen en het ook echt meent.
2. Stap 1 altijd blijft volgen en niet aan stap 2 denkt.
3. Heel veel berichten stuurt en kan volhouden dat je het niet doet.
4. Heel veel gedult heb en bereid om veel te betalen.
en het belangrijkste wat alles in 1 doet:

vertrouwen hebben dat je op de juiste types valt(geld ook voor vrouwen trouwens)
UITGESCHREVEN
  donderdag 8 april 2010 @ 02:51:37 #42
298671 zoeeeeeee
I feel so ....................
pi_80070574
sjah fokkert, als je meteen al fake fake begint te schreeuwen op fobo,s zul je gewoon nog een paar keer vaker in de buidel moeten tasten joh

nu zal ik maar effe serieus doen he..
verder 1 keer gedate via een site (zoosk) was een leuke vent, supergezellig en niet echt de lelijkste van de klas.
was meteen de dolste date die ik ooit voor de eerste keer gehad heb, binnen 2,5 uur spetterende seks en de date duurde meteen 2 dagen en 2 nachten dus dat zegt best wel wat.
verder kwam er niet echt veel van, maar dat vond ik op 1 of andere manier niet eens zo erg eigenlijk.
Ik spreek hem nog wel eens via internet, thats all.

Je zou zoosk eens uit moeten proberen.
Het is gratis te doen als je een beetje creatief bent met het leggen van contacten en het doorspelen van e mail adresjes.

sow en nou nie meer zo kattig wezen tegen mij he??

edit: t was zoosk niet, dat zuigt een beetje, daar kan niet veel, het was badoo, die is helemaal gratis en je kunt meteen nog chatten en alles ook, die is wel grappig.
kijk eens zou ik zeggen want een internet date is best spannend.....

[ Bericht 1% gewijzigd door zoeeeeeee op 08-04-2010 10:54:25 ]
I think that the men in the white coats are very nice. They gave me this REALLY COOL jacket that makes me hug myself and they said that I was special!!! SOOOO SWEEETTTTTT :-)
pi_80086323
Datingsites zijn kut..heb 4 jr op een relatieplanet gestaan zonder een date te krijgen! Ben zon 18 maanden betaalt lid geweest.

Heb met een stuk of 20 dames contact gehad, die stalk ik nu maar dagelijks, want ze willen niet vertellen waarom ze ineens afhaken. Komt omdat ik enigskind ben en dat willen ze je niet vertellen.

Toch weet ik dat het niet aan mij ligt heb een perfect bmi van 21 en ben een gezonde man. Alle 20 contacten heb ik zelf geregeld, een msn voor aangemaakt en nu is die lijst helemaal leeg. Ze hebben me allemaal geblokt.

De laatste was 2mnd geleden, die heb ik een jaar niet gesproken. Dan zeg je wat na een jaar en dan wordt je geblokt.

Een maand geleden dacht ik eindelijk een vriendin te hebben maar de seksuele prestaties zijn onder de maat dus die dumpte mij om die rede. Vrouwen zijn voor mij onbereikbaar, mijn kruid is daar niet tegen opgewassen!

[ Bericht 15% gewijzigd door sheriffwest op 08-04-2010 15:54:19 ]
  donderdag 8 april 2010 @ 15:51:47 #44
167595 mirved
Infobesitas
pi_80086629
Ligt aan de leeftijd. Ik heb het idee dat leuke jonge vrouwen totaal geen reden hebben om op een datingsite te zitten. Die hebben genoeg andere manieren om iemand te leren kennen. Alleen echt wanhopige figuren zitten erop (jonger). Ik denk dat als je op 30+ zit dat anders is omdat de manieren om een ander te vinden dan wat kleiner zijn geworden. Dus dan is er natuurlijk meer kans dat er iets fatsoenlijks tussen zit.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  donderdag 8 april 2010 @ 15:52:34 #45
167595 mirved
Infobesitas
pi_80086661
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:44 schreef sheriffwest het volgende:
Datingsites zijn kut..heb 4 jr op een relatieplanet gestaan zonder een date te krijgen! Ben zon 18 maanden betaalt lid geweest.

Heb met een stuk of 20 dames contact gehad, die stalk ik nu maar dagelijks, want ze willen niet vertellen waarom ze ineens afhaken. Komt omdat ik enigskind ben en dat willen ze je niet vertellen.

Toch weet ik dat het niet aan mij ligt heb een perfect bmi van 21 en ben een gezonde man. Alle 20 contacten heb ik zelf geregeld, een msn voor aangemaakt en nu is die lijst helemaal leeg. Ze hebben me allemaal geblokt.

De laatste was 2mnd geleden, die heb ik een jaar niet gesproken. Dan zeg je wat na een jaar en dan wordt je geblokt.

Je troll is overduidelijk.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_80101153
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:44 schreef sheriffwest het volgende:

Een maand geleden dacht ik eindelijk een vriendin te hebben maar de seksuele prestaties zijn onder de maat dus die dumpte mij om die rede. Vrouwen zijn voor mij onbereikbaar, mijn kruid is daar niet tegen opgewassen!
pi_80110243
Via internet heb ik:

- 1 iemand leren kennen via een chatsite. Was nog in het stenen tijdperk Dit is uiteindelijk uitgelopen op een knipperlicht relatie. Alhoewel ze al anderhalf jaar een andere vriend heeft geeft ze nog regelmatig te kennen dat ze nog... gevoelens... heeft voor me

- 1 iemand leren kennen via een profielensite. Was nog via een verre voorloper van hyves en een slap aftreksel van cu2. Heb er ongeveer 2 weken verkering mee gehad was de eerste persoon die ik ooit irl van het internet ontmoette. Eigelijk waren we ook nog te jong voor zo'n internetonderneming. Ze woonde niet om de hoek en ik kon de reisjes van mn zakgeld betalen. Zij bracht tijdens de paar keer dat we elkaar zagen telkens haar hele vriendenclub mee, dus we hadden ook nooit een momentje voor onszelf

- 1 iemand leren kennen via een echte dating site. Dit noem ik trots mijn '1-shotter'. Ik had me gratis bij wijze van proef ingeschreven op relatieplanet. Had uiteindelijk naar slechts 1 iemand een bericht gestuurd en had gelijk beet. Toch een leuke relatie aan overgehouden van ongeveer 3 maanden

- 2 mensen leren kennen via online games. De eerste is een lang verhaal waarmee ik jullie niet zal vervelen De 2e leerde ik kennen tijdens mijn korte world of warcraft verslaving ongeveer een maand verkering met haar gehad. Was een eerste klas slet en ex-junkie.

Zijn datingsites het waard? Zeker niet.
Ze zijn veel te duur en je moet er teveel moeite voor doen. Meeste vrouwen die erop zitten zijn rot verwend door de overvloed aan keuze aan mannetjes. Als er ook maar 1 puntje is wat ze niet bevalt aan je (bijvoorbeeld je haarkleur, je sterrenbeeld of omdat de verf op je muur niet wit maar cremewit is), word je al afgewezen.
Je kan geluk hebben zoals ik had maar in 9999 van de 10000 gevallen vis je achter het net
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:14:27 #48
298671 zoeeeeeee
I feel so ....................
pi_80131952
ook ooit eens een figuur via youtube ontmoet
I think that the men in the white coats are very nice. They gave me this REALLY COOL jacket that makes me hug myself and they said that I was special!!! SOOOO SWEEETTTTTT :-)
pi_80155606
Ts wat ik me eigenlijk afvraag is of datingsites ook aan belangenverstrengeling kunnen doen en hoe dit te controleren valt? De meeste kleinere sites doen het overduidelijk.

Ik plaatste in het verleden welleens foto's en die werden gewoon zomaar verwijderd door rp, dan krijg je een lijst te zien waarop die foto afgekeurd wordt, en zie dat hij eigelijk aan alle voorwaarden voldoet. Ga je vragen waarom die verwijdert wordt sturen ze je dezelfde lijst weer. Vraag ik me af op welke gronden mag een datingsite je foto zomaar weigeren als die aan alle voorwaarden voldoet?

Als dat kan kunnen ze toch ook andere belangen verstrengelen?
UITGESCHREVEN
  woensdag 14 april 2010 @ 01:06:15 #50
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_80291124
Internetdaten is precies zoals in een cafe: het merendeel lijkt leuk, maar is of te dom om te poepen of eigenlijk totaal niet dat wat je eerst verwachtte. Oplossing: neem meer de tijd om iemand te leren kennen. Types die je eerst afkeurde om kleinigheden kunnen na een poosje eigenlijk geweldige meisjes blijken te zijn. Die eerste indruk zegt wel redelijk veel, maar zeker niet alles. Dit is goed voor het snelle daten.
Oplossing 2: help het geluk een handje. Wordt met meer meisjes vrienden.. daardoor ben je vaker bij een meisje ZONDER dat het een date is.. je bent veel meer ontspannen enzo, leert elkaar misschien veel beter kennen.. en wie weet. Dit is goed voor de lange adem.
Oplossing 3: gewoon 1 en 2 tegelijk doen Gewoon op meerdere doelen tegelijk mikken zegmaar

Mijn ervaring is dat ik liever mensen via het internet leer kennen.. ik val op erg zeldzame types die niet direct te herkennen zijn. Een filter op gebied van lengte/opleidingsniveau/interesses helpt dan erg bij het "toevallig tegenkomen"/zoeken.
pi_80291373
Ga gvd eens naar buiten allemaal.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_80294021
quote:
Op woensdag 14 april 2010 01:06 schreef zyx1981 het volgende:
Internetdaten is precies zoals in een cafe: het merendeel lijkt leuk, maar is of te dom om te poepen of eigenlijk totaal niet dat wat je eerst verwachtte. Oplossing: neem meer de tijd om iemand te leren kennen. Types die je eerst afkeurde om kleinigheden kunnen na een poosje eigenlijk geweldige meisjes blijken te zijn. Die eerste indruk zegt wel redelijk veel, maar zeker niet alles. Dit is goed voor het snelle daten.
Oplossing 2: help het geluk een handje. Wordt met meer meisjes vrienden.. daardoor ben je vaker bij een meisje ZONDER dat het een date is.. je bent veel meer ontspannen enzo, leert elkaar misschien veel beter kennen.. en wie weet. Dit is goed voor de lange adem.
Oplossing 3: gewoon 1 en 2 tegelijk doen Gewoon op meerdere doelen tegelijk mikken zegmaar

Mijn ervaring is dat ik liever mensen via het internet leer kennen.. ik val op erg zeldzame types die niet direct te herkennen zijn. Een filter op gebied van lengte/opleidingsniveau/interesses helpt dan erg bij het "toevallig tegenkomen"/zoeken.
Waarom is opleidingsniveau voor sommige zo'n big issue?
  woensdag 14 april 2010 @ 10:48:14 #53
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80296493
Heb zelf een profiel op RP gehad maar nooit betaald, dus niks mee kunnen doen. Vooral om te kijken wat voor'n reacties ik zou krijgen. Ik ken wel een paar meiden die er ook op gestaan hebben en de hoeveelheid berichtjes die een enigzins aantrekkelijke meid krijgt liggen zo rond de 50 per dag. Een van die meiden is gewoon een enorm lekker ding en die kreeg er gewoon een stuk of 100 per dag, van de meest ranzige mannetjes.

Dus nee, ik geloof niet dat dat soort sites zin hebben als je ook IRL gewoon meiden tegen komt. Alleen als je in het echt 'kansloos' bent kan het nut hebben, maar dan zit je tegen duizenden andere kansloze kerels op te knokken.
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:11 schreef picardmike het volgende:
Als dat kan kunnen ze toch ook andere belangen verstrengelen?
Wat voor'n foto's heb je in hemelsnaam gepost dan? Enige wat niet mag zijn foto's waarop je niet herkenbaar bent.
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Omdat de meeste laagopgeleide vrouwen ook gewoon dom zijn. Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk, maar het overgrote deel van de kapsters e.d. zullen ongetwijfeld hele lieve schatten zijn maar ik zou me er in no time aan gaan zitten ergeren.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 14 april 2010 @ 21:07:24 #54
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_80320478
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:16 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Sorry mop, maar er is nu eenmaal heel erg vaak een levensgroot verschil tussen een vmbo'er en een vwo-er. Dit bedoel ik niet denigrerend, maar mensen zijn nu eenmaal verschillend. Niks mis met vmbo hoor, maar ik wil ook iets van overeenkomende interesses/algemene ontwikkeling zien. En dat heb ik eigenlijk nooit met mensen van onder het hbo (met hbo'ers al weinig). Het mooiste is wanneer je gelijkwaardig bent, vind ik dan

Edit: O even de trollen voor zijn:
-nee ik ben niet walgelijk arrogant of omhooggevallen;
-ja ik weet hoe het op een mavo/mbo/hbo/uni is, omdat ik ze allemaal heb gedaan;
-enkele vrienden van me hebben mbo-niveau, dus daar heb ik zeker niks op tegen.
pi_80322153
Het hoogst behaalde diploma zegt op zich helemaal niets. Er zijn voldoende plausibele redenen waarom iemand een andere keuze gemaakt zou hebben. Je moet daarom altijd de tijd nemen om een persoon op zijn minst een beetje te leren kennen voor je een oordeel kan vellen daarover.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:07:25 #56
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_80323308
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:43 schreef Il_falco het volgende:
Het hoogst behaalde diploma zegt op zich helemaal niets. Er zijn voldoende plausibele redenen waarom iemand een andere keuze gemaakt zou hebben. Je moet daarom altijd de tijd nemen om een persoon op zijn minst een beetje te leren kennen voor je een oordeel kan vellen daarover.
O daar ben ik het ook wel mee eens. Ik bedoelde vooral dat je op een datingsite zo ontzettend veel mensen hebt.. je moet ergens beginnen met het maken van een selectie. Waarom at random mensen mailen als je het geluk ook een handje kan helpen door wat criteria te stellen? Iemand die heel gelovig is heeft bv geen trek in een atheïst. Die vinkt ze dan ook uit. Tadaa: je komt alleen mensen tegen die in elk geval ook gelovig zijn.
  woensdag 14 april 2010 @ 23:11:08 #57
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80326650
quote:
Het hoogst behaalde diploma zegt op zich helemaal niets.
Dat zijn uitzonderingen. Mensen met alleen VMBO zijn over het algemeen niet bijzonder snugger.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_80327527
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:07 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

O daar ben ik het ook wel mee eens. Ik bedoelde vooral dat je op een datingsite zo ontzettend veel mensen hebt.. je moet ergens beginnen met het maken van een selectie. Waarom at random mensen mailen als je het geluk ook een handje kan helpen door wat criteria te stellen? Iemand die heel gelovig is heeft bv geen trek in een atheïst. Die vinkt ze dan ook uit. Tadaa: je komt alleen mensen tegen die in elk geval ook gelovig zijn.
Je moet idd ergens beginnen met het maken van een selectie.Al maak ik dan liever die selectie door op trefwoorden te zoeken. En wat de rest betreft ben ik voorstander van een ruime zoekrange te nemen en enkel zaken uit te sluiten qua uiterlijk bv die je echt niet ziet zitten, idem roken/alcohol, religie,...

Het diploma vind ik echter geen geschikte en eerlijke manier om te selecteren, omdat dat geen correcte selectie voor je zal maken (voor 95% wel, akkoord, maar je mist zeker mensen).
pi_80327983
quote:
Vaak zijn het de lager opgeleiden die dit soort opmerkingen maken.
pi_80329307
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:39 schreef _Mystery_ het volgende:

[..]

Dat mag ik dus als een persoonlijke insinuatie opvatten...

Nergens voor nodig om die te maken lijkt me. Of wat wil je er mee bereiken/zeggen eigenlijk?
pi_80329785
quote:
Wat voor'n foto's heb je in hemelsnaam gepost dan? Enige wat niet mag zijn foto's waarop je niet herkenbaar bent.
Gewoon normale foto's die aan alle gestelde eisen voldoen.
quote:
Meestal zijn het doorgeleerde mbo-ers die dit soort opmerkingen maken. Er zijn namelijk genoeg mbo-ers die later een baan op hbo-niveau hebben. Alleen mensen met universiteit kunnen het misschien nog zeggen.

Meestal zijn mbo-ers zelfs nog verder dan studenten die tot hun 24a25e meestal geen klap uitvoeren, terwijl een mbo al 100 keer werkervaring hebben omgedaan en ook meer algemene kennis hebben.

Ik ken genoeg hoger opgeleiden die moesten afhaken qua cijfers tegen mbo'ers.
UITGESCHREVEN
pi_80329860
quote:
Op donderdag 15 april 2010 00:29 schreef picardmike het volgende:
terwijl een mbo al 100 keer werkervaring hebben omgedaan en ook meer algemene kennis hebben.
Grapjas.
pi_80330123
quote:
Grapjas.
Tja het is echt zo hbo is niet meer dan wat je in het normale bedrijfsleven ook leert. Geen enkele werkgever neemt personeel aan om op mbo-niveau te blijven. Tenzij het ongeschoold werk is.

Ik heb het over concrete kennis dus bruikbare kennis, niet over theoretische kennis.

Kortom ik vind het eigelijk onzin je heb als man of vrouw veel meer aan een mbo-er met veel concrete kennis over boekhouden,techniek en auto's dan een hbo-er met alleen theoretische kennis. Meestal bezit een hbo-er geen diepe kennis over deze zaken omdat veel projecten praktisch niet haalbaar zijn in vergelijking met het bedrijfsleven.

Het is trouwens ook niet voor de gein dat een student meestal nog jaren werkervaring op moet doen voor hij recht krijgt op een bepaalde baan, die ondertussen al door een mbo-er ingenomen kan zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door picardmike op 15-04-2010 01:07:53 ]
UITGESCHREVEN
pi_80330801
quote:
Op woensdag 14 april 2010 01:21 schreef boekenplank het volgende:
Ga gvd eens naar buiten allemaal.
Eens.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80330811
quote:
Op donderdag 15 april 2010 00:43 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tja het is echt zo hbo is niet meer dan wat je in het normale bedrijfsleven ook leert. Geen enkele werkgever neemt personeel aan om op mbo-niveau te blijven. Tenzij het ongeschoold werk is.

Ik heb het over concrete kennis dus bruikbare kennis, niet over theoretische kennis.

Kortom ik vind het eigelijk onzin je heb als man of vrouw veel meer aan een mbo-er met veel concrete kennis over boekhouden,techniek en auto's dan een hbo-er met alleen theoretische kennis. Meestal bezit een hbo-er geen diepe kennis over deze zaken omdat veel projecten praktisch niet haalbaar zijn in vergelijking met het bedrijfsleven.

Het is trouwens ook niet voor de gein dat een student meestal nog jaren werkervaring op moet doen voor hij recht krijgt op een bepaalde baan, die ondertussen al door een mbo-er ingenomen kan zijn.
Ook hier mee eens.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  donderdag 15 april 2010 @ 10:24:00 #66
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80334656
quote:
Op donderdag 15 april 2010 00:43 schreef picardmike het volgende:
*gelul*
Gaap. Gemiddeld genomen zijn WO studenten slimmer dan MBO'ers. Als je dat ontkent ben je gewoon jezelf voor de gek aan het houden. Ontopic please?
pi_80337227
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat zijn uitzonderingen. Mensen met alleen VMBO zijn over het algemeen niet bijzonder snugger.
Ik denk dat het meer een kwestie van andere interesses is. Lager opgeleiden hebben meestal toch andere interesses, vooral omdat ze zich ook in een ander milieu begeven. Opleiding zegt verder niet zoveel.
  donderdag 15 april 2010 @ 11:42:07 #68
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80337382
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:38 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik denk dat het meer een kwestie van andere interesses is. Lager opgeleiden hebben meestal toch andere interesses, vooral omdat ze zich ook in een ander milieu begeven. Opleiding zegt verder niet zoveel.
Intelligentie > Opleiding. Mensen draaien hier oorzaak en gevolg om. De meeste mensen die VMBO gaan doen KUNNEN gewoon geen WO doen. Dat is geen kwestie van interesses maar gewoon intelligentie. Er zijn altijd uitzonderingen, maar erg veel enorm domme WOers heb je gewoon niet.
pi_80338208
Je hoeft geen hoge opleiding genoten te hebben om een gesprek te kunnen houden.
  donderdag 15 april 2010 @ 12:07:49 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80338495
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je hoeft geen hoge opleiding genoten te hebben om een gesprek te kunnen houden.
Je snapt het nog steeds niet. 'Domme' mensen doen lagere opleidingen dan 'slimme' mensen. Dus gemiddeld genomen zijn VMBOers dommer dan WOers. Dus gemiddeld genomen zal een WOer liever met mensen van ongeveer zijn intelligentie praten. VMBOers die wel op dat niveau mee kunnen komen zijn een uitzondering.
pi_80338639
Ik snap het wel, maar mijns inziens heeft het opleidingsniveau er niet zoveel mee te maken. Het voeren van een goed gesprek gaat toch meer richting het delen van gelijkwaardige interesses. Zo zal een hoger opgeleide meer verstand hebben van politiek, terwijl een lager opgeleide graag praat over auto's of stappen. En dat is in een relatie niet anders.
  donderdag 15 april 2010 @ 12:12:44 #72
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80338701
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik snap het wel, maar mijns inziens heeft het opleidingsniveau er niet zoveel mee te maken. Het voeren van een goed gesprek gaat toch meer richting het delen van gelijkwaardige interesses. Zo zal een hoger opgeleide meer verstand hebben van politiek, terwijl een lager opgeleide graag praat over auto's of stappen. En dat is in een relatie niet anders.
Het gaat niet alleen om interesses, maar ook om het kunnen nadenken over onderwerpen. Met een dom iemand kun je over koetjes en kalfjes praten maar geen discussie voeren over iets (of het nu politiek is of over voetbal) omdat ze of geen mening hebben of het op ruzie uitloopt.
  donderdag 15 april 2010 @ 12:28:02 #73
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_80339248
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:39 schreef Juicyhil het volgende:
messages.fok.nl
Worked for me.
Thinking about thinking of you.
pi_80342967
quote:
Het gaat niet alleen om interesses, maar ook om het kunnen nadenken over onderwerpen. Met een dom iemand kun je over koetjes en kalfjes praten maar geen discussie voeren over iets (of het nu politiek is of over voetbal) omdat ze of geen mening hebben of het op ruzie uitloopt.
Dat is niet waar. Het enige wat je kan zeggen is dat hoger opgeleiden zichzelf sneller dingen aanleren. Maar het is allang bewezen in onderzoeken(nature nurture debat) dat het voor een groot deel komt omdat je in het hogere onderwijs gedwongen bent een leerstructuur aan te nemen.

Over de algemene bruikbare kennis die iemand bezit zegt een opleidingsniveau weinig. Zo heb ik een neef die heeft een science master op de uni en haalt overal 10en op maar hij kreeg vroeger met iedereen ruzie, moest hem altijd helpen. Heb hem vroeger ook geleerd hoe je zelfs spelletje in elkaar kan zetten dat kon die zelf niet. Kortom had iemand nooit gezegd dat die allemaal 10en haalt had ik hem niet zo bijster slim gevonden.
UITGESCHREVEN
pi_80344396
De meeste kennis haal je sowieso uit (levens)ervaring en niet uit school en/of studies.
  donderdag 15 april 2010 @ 14:47:17 #76
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_80344942
Poeh, ik heb lexa geprobeerd. Ten eerste zijn de tarieven echt belachelijk hoog. De ratio vrouw man is verstoord. Plus als ik dan kijk naar de vrouwen die er op staan... Niet echt mijn type.
Op Paiq zitten soms wel leuke meiden, al lijkt het erop dat alle leuke meiden daar in Friesland of Limburg wonen. Omgeving Amsterdam heb ik nog niet echt gevonden, echt leuke dan.

Grappig is ook dat sommige mensen zo kritisch zijn op dat soort sites dat als je begint met Hoi ipv Hallo mensen je al wegdrukken. Als je dan een meid wil zonder kinderen, die niet rookt en in de buurt woont. Good luck.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  donderdag 15 april 2010 @ 23:20:23 #77
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_80367102
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
De meeste kennis haal je sowieso uit (levens)ervaring en niet uit school en/of studies.
Daar moet ik echt hartelijk om lachen. Er zijn maar heel weinig self-made mensen. Veelal hebben ze geleerd bepaalde trucjes te doen. Na verloop van tijd krijgen zo over precies die trucjes overzicht en kunnen ze daarin anderen aansturen. Iets totaal anders oppakken, zelf regelen, onderzoeken, etc; ofwel het ontwikkelen van nieuwe inzichten langs nieuwe invalshoeken, dat kunnen toch heel wat minder mensen. Een buschauffeur met 30 jaar ervaring is niet direct zo handig als een manager van een busmaatschappij. Dat is ook niet erg, beide zijn nodig.
pi_80374216
Dat bedoel ik ook helemaal niet.
pi_80375435
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:47 schreef DragonFire het volgende:
Poeh, ik heb lexa geprobeerd. Ten eerste zijn de tarieven echt belachelijk hoog. De ratio vrouw man is verstoord. Plus als ik dan kijk naar de vrouwen die er op staan... Niet echt mijn type.
Op Paiq zitten soms wel leuke meiden, al lijkt het erop dat alle leuke meiden daar in Friesland of Limburg wonen. Omgeving Amsterdam heb ik nog niet echt gevonden, echt leuke dan.

Grappig is ook dat sommige mensen zo kritisch zijn op dat soort sites dat als je begint met Hoi ipv Hallo mensen je al wegdrukken. Als je dan een meid wil zonder kinderen, die niet rookt en in de buurt woont. Good luck.
Volgens mij is het op alle datingsites hetzelfde: té veel mannen en een hoop verwende vrouwen. Verwend in die zin dat ze je op de kleinste dingetjes inderdaad al afwijzen. Als je toch 50 berichten per dag krijgt dan zal vast 'mr. perfect' er wel een keer tussenzitten.

Als man heb je dan ook niet veel ruimte om je kritisch op te stellen. De enigste eisen die ik altijd maakte waren 1. Geen kinderen en 2. Geen religie
pi_80376809
[quote]Op vrijdag 9 april 2010 01:28 schreef GlenSpey het volgende:
Via internet heb ik:

- 1 iemand leren kennen via een echte dating site. Dit noem ik trots mijn '1-shotter'. Ik had me gratis bij wijze van proef ingeschreven op relatieplanet. Had uiteindelijk naar slechts 1 iemand een bericht gestuurd en had gelijk beet. Toch een leuke relatie aan overgehouden van ongeveer 3 maanden

Je moet toch betalen op RP om berichtjes te versturen?
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:23:57 #81
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80379575
Ik heb een tijd geleden gewoon eens gezocht op de dingen die ik in mijn vriendin het belangrijkst vind. Dat was volgens mij ( nog gratis) op Lexa. Ik had dus gewoon nul matches.

Een korte greep:

- Geen blond of rood haar
- minimaal HBO
- minimaal 1.55, maximaal 1.74
- Geen godsdienst
- Geen kinderen
- Geen negroide vrouwen en geen aziaten
- Slank of normaal ( de grootste reden van geen matches)

Ik heb inmiddels mijn eisen iets bijgesteld en nu een aantal matches waarbij ik voor de 4 categorieen niet hoger scoor dan 60 %. Als dit een afspiegeling is van de wereld der singles, laat mij dan maar lekker bij mijn lief. Wat een diepdonkere treurnis.

Dan Paiq. Nooit een fatsoenlijke match, meestal vrouwen met issues. Voor een neukertje misschien best aardig, maar denk niet dat er leuke vrouwen uitkomen. Het enige wat me daar nog enigzins blij maakte ( is ook een tijd geleden) was het cijfer dat ik had. De vrouwen waren om te janken.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_80380320
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:34 schreef GlenSpey het volgende:
Als man heb je dan ook niet veel ruimte om je kritisch op te stellen.
Dat hangt er helemaal vanaf hoe je er zelf uitziet.
pi_80380889
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:34 schreef GlenSpey het volgende:

[..]
De enigste eisen die ik altijd maakte waren 1. Geen kinderen en 2. Geen religie
Ik had je op dit moment ook weggeklikt.
pi_80386259
Ik had me vorige maand ook eens ingeschreven voor de gein op RP. Als man ben je echt kansloos volgens mij. En alle vrouwen zoeken hetzelfde:

Vragen:
Foto model.
Hoog opgeleid.
Veel geld .

Zijn:
Arrogant.
Houden van reizen en avontuur.
En ze zoeken niet de prins op het witte paard

En dan achteraf miepen dat als ze een date hebben gehad dat ze zijn gebruikt. En staan er vervolgens nog 3 jaar op om het dan op te geven.
pi_80392694
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik had je op dit moment ook weggeklikt.
Kom zeg geef me nog een kans al is het maar om te bewijzen dat vrouwen op internet niet arrogant zijn...
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:11 schreef Hardrebel het volgende:
[quote]Op vrijdag 9 april 2010 01:28 schreef GlenSpey het volgende:
Via internet heb ik:

Je moet toch betalen op RP om berichtjes te versturen?
maar je kon toen 3 dagen gratis ofzo van alle dingen gebruik maken
pi_80393819
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:55 schreef GlenSpey het volgende:

Kom zeg geef me nog een kans al is het maar om te bewijzen dat vrouwen op internet niet arrogant zijn...

Heeft niets met arrogantie te maken... Ik verwacht dat iemand op de hoogte is van de Nederlandse basis-spelling. Dat je een fout maakt met d/dt (word/wordt), kan ik mij nog voorstellen. Moeilijke woorden verkeerd schrijven, kan ik me ook voorstellen... Maar het woord "enigste" vind ik toch wel een extreme fout.
pi_80394568
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:33 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Heeft niets met arrogantie te maken... Ik verwacht dat iemand op de hoogte is van de Nederlandse basis-spelling. Dat je een fout maakt met d/dt (word/wordt), kan ik mij nog voorstellen. Moeilijke woorden verkeerd schrijven, kan ik me ook voorstellen... Maar het woord "enigste" vind ik toch wel een extreme fout.
pi_80394616
quote:

[..]

80 procent van de mensen zegt dat verkeerd.
pi_80395038
quote:

[..]

'ik verwacht dat'
En jij vind jezelf niet arrogant?
In een topic wat niets met de Nederlandse basisspelling te maken heeft ga jij lopen katten over een spelfoutje.
Zeikwijf
pi_80398135
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:09 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

'ik verwacht dat'
En jij vind jezelf niet arrogant?
In een topic wat niets met de Nederlandse basisspelling te maken heeft ga jij lopen katten over een spelfoutje.
Zeikwijf
Ik kat niet Ik zeg alleen dat ik, als ik op een datingsite een reactie zou krijgen met 'enigste', geen bericht terug zou sturen En ja, misschien is dat wel "my loss", want door zoiets kleins kun je wel de man van je dromen laten lopen natuurlijk. Maar goed, ik heb dan ook nul ervaring met datingsites.

Maar hetzelfde geldt voor jou. "Geen kinderen, geen religie". Jij zou ook de dame van je leven kunnen laten lopen door zoiets. Maar das je goed recht, toch? Of moet ik je nu ook maar "zeikvent" noemen om jouw persoonlijke mening?
pi_80398362
ghigigigi dus als je vriend zegt "je bent de enigste voor mij" dan maak jij het uit?
UITGESCHREVEN
pi_80398579
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:37 schreef picardmike het volgende:
ghigigigi dus als je vriend zegt "je bent de enigste voor mij" dan maak jij het uit?
Dat zou mijn man nooit zeggen, taalpurist dat 'ie is.

Het is overigens ook niet zo dat ik nooit fouten maak
Zo heb ik jaren "losgeld" gegeven aan de cassière, in plaats van kleingeld.
Maar nu ga ik wel heel offtopic
pi_80398713
Zegt ie ook nooit ik hou van jouw?
UITGESCHREVEN
pi_80398758
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:44 schreef picardmike het volgende:
Zegt ie ook nooit ik hou van jouw?
Dat kun je niet zeggen, dat kun je hooguit schrijven
Maar nee. Altijd netjes: Ik houd van jou.
pi_80399262
quote:
Dat vind ik ook niet arrogant hoor. Het lijkt mij vrij normaal dat je van een mogelijke partner verwacht dat hij/zij de Nederlandse taal enigszins fatsoenlijk beheerst.

Alleen wordt enige - zoals al opgemerkt - inderdaad door de meerderheid foutief geschreven.
pi_80399739
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:37 schreef picardmike het volgende:
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:45:11 #97
96981 DragonFire
pi_80404120
Ik heb trouwens ook heel lang "losgeld" gebruikt. Tot iemand mij er op wees dat het best vreemd is om te zeggen.
pi_80407894
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:32 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik kat niet Ik zeg alleen dat ik, als ik op een datingsite een reactie zou krijgen met 'enigste', geen bericht terug zou sturen En ja, misschien is dat wel "my loss", want door zoiets kleins kun je wel de man van je dromen laten lopen natuurlijk. Maar goed, ik heb dan ook nul ervaring met datingsites.

Maar hetzelfde geldt voor jou. "Geen kinderen, geen religie". Jij zou ook de dame van je leven kunnen laten lopen door zoiets. Maar das je goed recht, toch? Of moet ik je nu ook maar "zeikvent" noemen om jouw persoonlijke mening?
Dus als jij een bericht krijgt van de voor jou perfecte man met het perfecte uiterlijk en het perfecte profiel waarin 1 klein spelvoutje staat wijs jij m al af?
Waar worden eisen arrogant?
pi_80408482
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:06 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dus als jij een bericht krijgt van de voor jou perfecte man met het perfecte uiterlijk en het perfecte profiel waarin 1 klein spelvoutje staat wijs jij m al af?
Waar worden eisen arrogant?
Bepaalde spelfouten wel ja... En waarom? Ik denk dat ik dat -onterecht, hoor- associeer met domheid. En dat is niet echt een eigenschap die ik aan mijn kindertjes wil doorgeven

Arrogantie is een hoge dunk van jezelf hebben. Dat heb ik niet echt. Ik ben ik, er zijn zat mensen die "beter" (knapper, intelligenter, etc) zijn dan ik. Dat accepteer ik en respecteer hen. Dan zijn er ook mensen die "minder" (minder knap, minder intelligent, etc) zijn dan ik. Ik accepteer en respecteer hen. Maar ik heb wel de keus om geen liefdesrelatie met hen aan te gaan. Vind je dat nou echt arrogantie?
pi_80408630
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:28 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Bepaalde spelfouten wel ja... En waarom? Ik denk dat ik dat -onterecht, hoor- associeer met domheid. En dat is niet echt een eigenschap die ik aan mijn kindertjes wil doorgeven

Arrogantie is een hoge dunk van jezelf hebben. Dat heb ik niet echt. Ik ben ik, er zijn zat mensen die "beter" (knapper, intelligenter, etc) zijn dan ik. Dat accepteer ik en respecteer hen. Dan zijn er ook mensen die "minder" (minder knap, minder intelligent, etc) zijn dan ik. Ik accepteer en respecteer hen. Maar ik heb wel de keus om geen liefdesrelatie met hen aan te gaan. Vind je dat nou echt arrogantie?
Nu zijn het "bepaalde spelfouten"? Als je bij een spelfout als "enigste" al meteen afhaakt, vind ik je arrogant, ja.
  zaterdag 17 april 2010 @ 00:53:24 #101
96981 DragonFire
pi_80409038
Ach joh, maak je niet druk. Het is toch mooi dat ze afhaakt, dan zit jij niet met een taal purist opgescheept
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:06:44 #102
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_80409318
Tering 200 knakkers per jaar betalen voor een site ?

Doe eens gek en ga 3 avondjes lekker stappen, weet zeker dat je dan meer kans maakt dan gefrustreerd achter de pc te zitten wachten of iemand je een berichtje stuurt.

En je hebt nog een leuke avond, wat je niet kunt zeggen van een internet profiel
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_80409749
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nu zijn het "bepaalde spelfouten"? Als je bij een spelfout als "enigste" al meteen afhaakt, vind ik je arrogant, ja.
Dan heb je blijkbaar geen idee wat arrogantie inhoudt.
Maar inderdaad, wees blij! Zie je, je hebt geen datingsite nodig om erachter te komen dat je niet bij mij past

En ik blijf erbij, ik vind "enigste" erg fout
pi_80411956
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:39 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Dan heb je blijkbaar geen idee wat arrogantie inhoudt.
Je wilt er niet aan geloven, dat is het. Hoe veeleisender richting anderen, hoe arroganter.
quote:
Maar inderdaad, wees blij! Zie je, je hebt geen datingsite nodig om erachter te komen dat je niet bij mij past
Ach, your loss, dude.
quote:
En ik blijf erbij, ik vind "enigste" erg fout
En nog eigenwijs ook.
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:15:35 #105
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80412811
Sinds ik een hele tijd geleden voor de gein met vrienden ben gaan speeddaten ( en ja dat mocht van mijn vriendin) ben ik erachter wat het nu is in dat soort dategebeuren (ook internetdate gebeuren) wat me tegenstaat en altijd heeft tegengestaan. Samengevoegd met eigen ervaringen en ervaringen van anderen ben ik tot het volgende gekomen.

1 Dames zijn heel erg middle-of-the-road. Er zitten best leuke dames tussen, maar het zijn niet de topdames. Als het er echt goed uitziet is erv rijwel altijd iets vreemds mee ( moeilijk verleden, heel onzeker, grote jaloezie, hele DSM-spectrum, overdreven verlegen) . Het zijn geen mensen die echt lekker in hun vel zitten, al lijkt dat soms op het eerste gezicht wel zo. Er schuilt vrijwel altijd een grote onzekerheid achter en meer dan eens vertonen deze dames zeer overdreven gedrag. Soms wordt dit achter een mate van arrogantie verstopt.

2 Veeleisend en kritisch en erg vast in bedreigingen. Vaak zijn het dames die op zijn gegroeid met gedachtes dat mannen altijd op ze uit zijn en de prins op het witte paard een volledig andere ( zo niet Hollywood-)stijl van aanpak gaan hebben. Mannen worden gezien als bedreigend en de neiging tot (voor)oordelen vanuit een ivoren toren is hier erg groot. Dat is namelijk veilig, dan hoeven ze zichzelf ook niet te laten zien. ( zie verder punt 5) Deze vrouwen beoordelen ook van een 10 naar beneden en zoeken naar dingen waardoor jij het in elk geval niet bent. Ze hebben een negatieve levenshouding.

3 Gebrek aan zelfkennis. Veel van deze best aardig uitziende dames hebben niet door dat ze niet de creme de la creme zijn, maar vooral in beeld komen bij mannen die angstig zijn knappe dames aan te spreken. Dit geeft ze een wat raar beeld van zichzelf. Hun omgeving vertelt hen dat het 'niet te begrijpen is dat zij nu uitgerekend single zijn'. Dit sterkt deze vrouwen in hun kieskeurigheid en hun vreemde wereldbeeld. Deze vrouwen hanteren vaak het principe dat mannen voor hen moeten rennen en 'truukjes' doen. Wie het beste zijn best doet, krijgt het meisje. Hieraan ontlenen ze ook hun zelfvertrouwen. Immers, al die mannen vinden ze ZO leuk en die doen alles voor ze.

4 Angstig. Alles wat zich drie meter buiten hun comfortzone zit, wordt genadeloos afgekapt omdat de ideale partner per definitie ook zo afgebakend is als zij zelf zijn. Ze zijn dan in hun ideale partner ook voornamelijk op zoek naar een kloon van zichzelf, hierbij worden details uitgelicht. Als een man van iets houdt dat buiten hun comfortzone zit, dan is hij per definitie niet hun ideale partner, want die zou dat nooit doen of daar nooit van houden.

5 Controle is alles.Ze zien de singlewereld ( ook door ervaringen met mannen die als een selffulfilling prophecy werken)als een gevaarlijke wereld waarin zij volledig in control moeten zijn. Dit zorgt voor een soort van disbalans tussen de slet uithangen met neukertjes waarover zij in control zijn en de onderkoeling en onzekerheid als het gaat over echt iets beginnen. Situaties waarin zij dreigen de controle te verliezen worden ook het liefst ontweken.

Mijn beeld:

Deze types houden zichzelf single door de manier waarop ze met hun omgeving omgaan en in het leven staan. Daarnaast zitten ze niet lekker in hun vel en stralen dat ook uit, ondanks dikke plamuurlagen van arrogantie en boosten over 'neukertjes' .

Overigens beweer ik geenszins dat ALLE vrouwen zo zijn of dat mannen niet zo zijn.

Dit zijn de dingen die mij zijn opgevallen.

[ Bericht 3% gewijzigd door DenWauwelaar op 17-04-2010 10:20:46 ]
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:28:04 #106
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_80413041
200 euro betalen

Maar on topic ; als je gewoon in de stad woont en je doet een beetje normaal is een leuke date toch relatief snel geregeld? Of het daarna klikt is natuurlijk altijd de vraag ; zo hoort het ook. Spannend is het wel. En leuke vrouwen zat, trouwens.
Overal verstand van.
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:46:30 #107
57047 macondo
pi_80413399
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 10:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Sinds ik een hele tijd geleden voor de gein met vrienden ben gaan speeddaten ( en ja dat mocht van mijn vriendin) ben ik erachter wat het nu is in dat soort dategebeuren (ook internetdate gebeuren) wat me tegenstaat en altijd heeft tegengestaan. Samengevoegd met eigen ervaringen en ervaringen van anderen ben ik tot het volgende gekomen.
Ik begrijp het even niet. Je bent gaan speeddaten terwijl je een vriendin hebt? En je bent gaan speeddaten met je vrienden? Dat komt op mij weinig heldhaftig over. Bij een date laat je je vrienden thuis normaal gesproken. Hoe zit dat?

Verder heb ik heel andere ervaringen met vrouwen bij internetdate's. Qua uiterlijk gewoon een afspiegeling van het normale leven. Ik heb vier dates gehad waarvan er twee écht heel erg mooi waren en twee wat minder. Bij geen van hen was er ook maar iets van de problematiek te vinden die jij noemt. Geen moeilijk verleden of iets dergelijks, en ook geen raar zelfbeeld of angstig gedrag. Misschien komt het doordat ze allemaal hoger opgeleid waren vergeleken met jouw steekproef, en ze wat minder onzin hebben laten aanpraten door vriendinnen.
Overal verstand van.
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:55:59 #108
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80413579
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 10:46 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik begrijp het even niet. Je bent gaan speeddaten terwijl je een vriendin hebt? En je bent gaan speeddaten met je vrienden? Dat komt op mij weinig heldhaftig over. Bij een date laat je je vrienden thuis normaal gesproken. Hoe zit dat?
Het speeddaten was een kado aan een vriend van mij vanwege ' foute dingen die je nog voor je 30ste moet doen' . Ik moest natuurlijk wel mee om hem in de gaten gehouden. :-)
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:00:17 #109
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80413666
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 10:46 schreef macondo het volgende:
. Misschien komt het doordat ze allemaal hoger opgeleid waren vergeleken met jouw steekproef, en ze wat minder onzin hebben laten aanpraten door vriendinnen.
Ik vind dit nou weer zo'n sneer dat ik denk wat moet ik ermee. Dit is de gedeelde ervaring van mij en anderen. Ik heb zelf leuke dates gehad en minder leuke, maar ik moet zeggen dat ik wel dingen herken uit bovenstaand verhaal. Het zijn toch zelden echt knappe dames die goed in hun vel zitten. De marges daarvan dan maar buiten beschouwing gelaten voor je helemaal in de verdediging schiet.

Ik heb enkel hoger opgeleide dames gedate. In hoeverre ze dingen hebben laten aanpraten door vriendinnen kun jij net zo min inschatten, denk ik. Ik ben over het algemeen leukere mensen tegengekomen via via dan via het internetdategebeuren, ook omdat je iemand via een andere weg leert kennen. Misschien past dat mij beter en jou minder, ik geef enkel ervaringen weer. Wat je ermee doet, mag je helemaal zelf weten.
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:42:15 #110
57047 macondo
pi_80414600
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:00 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik vind dit nou weer zo'n sneer dat ik denk wat moet ik ermee. Dit is de gedeelde ervaring van mij en anderen. Ik heb zelf leuke dates gehad en minder leuke, maar ik moet zeggen dat ik wel dingen herken uit bovenstaand verhaal. Het zijn toch zelden echt knappe dames die goed in hun vel zitten. De marges daarvan dan maar buiten beschouwing gelaten voor je helemaal in de verdediging schiet.

Ik heb enkel hoger opgeleide dames gedate. In hoeverre ze dingen hebben laten aanpraten door vriendinnen kun jij net zo min inschatten, denk ik. Ik ben over het algemeen leukere mensen tegengekomen via via dan via het internetdategebeuren, ook omdat je iemand via een andere weg leert kennen. Misschien past dat mij beter en jou minder, ik geef enkel ervaringen weer. Wat je ermee doet, mag je helemaal zelf weten.
Het was zeker niet als sneer bedoeld, meer als mogelijke verklaring dat jouw betoog van vijf punten misschien wel voor andere types opgaat. Want helemaal onaannemelijk klinkt het niet, alleen heb ik zelf tegenovergestelde ervaringen.

Ik begrijp dat je wel oprechte een-op-een dates hebt gehad voordat je wat kreeg met je huidige vriendin?
Overal verstand van.
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:48:52 #111
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80414758
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:42 schreef macondo het volgende:

Ik begrijp dat je wel oprechte een-op-een dates hebt gehad voordat je wat kreeg met je huidige vriendin?
Dat klopt. Een stuk of 10 via internet in totaal denk ik, waarvan een stuk of 4 sexgerelateerd.
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:49:53 #112
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_80428956
quote:

1 Dames zijn heel erg middle-of-the-road. Er zitten best leuke dames tussen, maar het zijn niet de topdames. Als het er echt goed uitziet is erv rijwel altijd iets vreemds mee ( moeilijk verleden, heel onzeker, grote jaloezie, hele DSM-spectrum, overdreven verlegen) . Het zijn geen mensen die echt lekker in hun vel zitten, al lijkt dat soms op het eerste gezicht wel zo. Er schuilt vrijwel altijd een grote onzekerheid achter en meer dan eens vertonen deze dames zeer overdreven gedrag. Soms wordt dit achter een mate van arrogantie verstopt.

2 Veeleisend en kritisch en erg vast in bedreigingen. Vaak zijn het dames die op zijn gegroeid met gedachtes dat mannen altijd op ze uit zijn en de prins op het witte paard een volledig andere ( zo niet Hollywood-)stijl van aanpak gaan hebben. Mannen worden gezien als bedreigend en de neiging tot (voor)oordelen vanuit een ivoren toren is hier erg groot. Dat is namelijk veilig, dan hoeven ze zichzelf ook niet te laten zien. ( zie verder punt 5) Deze vrouwen beoordelen ook van een 10 naar beneden en zoeken naar dingen waardoor jij het in elk geval niet bent. Ze hebben een negatieve levenshouding.

3 Gebrek aan zelfkennis. Veel van deze best aardig uitziende dames hebben niet door dat ze niet de creme de la creme zijn, maar vooral in beeld komen bij mannen die angstig zijn knappe dames aan te spreken. Dit geeft ze een wat raar beeld van zichzelf. Hun omgeving vertelt hen dat het 'niet te begrijpen is dat zij nu uitgerekend single zijn'. Dit sterkt deze vrouwen in hun kieskeurigheid en hun vreemde wereldbeeld. Deze vrouwen hanteren vaak het principe dat mannen voor hen moeten rennen en 'truukjes' doen. Wie het beste zijn best doet, krijgt het meisje. Hieraan ontlenen ze ook hun zelfvertrouwen. Immers, al die mannen vinden ze ZO leuk en die doen alles voor ze.

4 Angstig. Alles wat zich drie meter buiten hun comfortzone zit, wordt genadeloos afgekapt omdat de ideale partner per definitie ook zo afgebakend is als zij zelf zijn. Ze zijn dan in hun ideale partner ook voornamelijk op zoek naar een kloon van zichzelf, hierbij worden details uitgelicht. Als een man van iets houdt dat buiten hun comfortzone zit, dan is hij per definitie niet hun ideale partner, want die zou dat nooit doen of daar nooit van houden.

5 Controle is alles.Ze zien de singlewereld ( ook door ervaringen met mannen die als een selffulfilling prophecy werken)als een gevaarlijke wereld waarin zij volledig in control moeten zijn. Dit zorgt voor een soort van disbalans tussen de slet uithangen met neukertjes waarover zij in control zijn en de onderkoeling en onzekerheid als het gaat over echt iets beginnen. Situaties waarin zij dreigen de controle te verliezen worden ook het liefst ontweken.

Mijn beeld:

Deze types houden zichzelf single door de manier waarop ze met hun omgeving omgaan en in het leven staan. Daarnaast zitten ze niet lekker in hun vel en stralen dat ook uit, ondanks dikke plamuurlagen van arrogantie en boosten over 'neukertjes' .

Overigens beweer ik geenszins dat ALLE vrouwen zo zijn of dat mannen niet zo zijn.

Wat je hierboven beschrijft slaat op alle vrouwen, ook die buiten het internet. Onzekerheid, verledens, dominantie uit angst, dat is zeker niet internetgebonden. Ik heb in cafe's/bij optredens zelden iemand getroffen die niet leek op een aap en toch hoogopgeleid was. Nu kun je stellen: je komt op de verkeerde plaatsen. Fair enough. Punt blijft dat mensen over het algemeen niet al te mooie, onzekere dieren zijn, zeker boven de 25. We zijn met z`n allen niet zo fantastisch als we denken. Die prins op het witte paard isin het echt eerder de stalknecht. Schoonheid moet je daarom ook niet alleen zoeken in een zo groot mogelijke cupmaat (wat OT zeer lelijk is) maar ook in andere zaken.
pi_80465800
tvp
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  zondag 18 april 2010 @ 23:43:33 #114
297443 Knavia
Enjoying the ride
pi_80466662
Ik heb een tijdje gemaild met 2 mannen (ga ik van uit...) via een datingsite. De ene was een typische foute man die waarschijnlijk maar op 1 ding uit was maar wel ontzettend leuke (cynische) berichtjes stuurde. Wilde net afspreken voor een stoute date maar net daarvoor haakte ie af. Nou ja, jammer maar helaas en misschien maar beter zo. Andere was de ideale schoonzoon leek het maar dat vond ik weer saai worden na 10x over en weer mailen. Bovendien heb ik niet iedere dag de behoefte om hele verhalen over wat ik gedaan heb op schrift te zetten.
Weet je, ik mis bij het internetgedoe gewoon het contact. Als ik uit ga, dan 'bestudeer' ik eerst rustig m'n target. Kan ik kijken hoe ie beweegt, hoe groot ie is en wat ie aan heeft. En een keertje onopvallend (of juist héél opvallend) voorbij lopen om z'n geur een keertje op te pikken. Vind ik namelijk errug belangrijk. Dan ga je gesprekje aan en kijk je of het klikt. Dat kan allemaal niet van achter de laptop.
Maar hoor in m'n omgeving vaak over relaties die op het net zijn ontstaan. En volgens mij gaan die net zo vaak goed of fout als relaties die irl zijn ontstaan.
Ieder z'n ding dus, maar voor mezelf hou ik het op vanaf het begin face-to-face.
What the superior man seeks is in himself; what the small man seeks is in others - Confucius
pi_80467899
quote:
Tja, knappe vrouwen die buiten het internet om geen date kunnen regelen moet wel iets mis mee zijn.
pi_80471755
Heb een tijd op een datingsite gezeten uit nieuwsgierigheid. Heb me er grondig vermaakt. Mijn hemel, je hebt er twee soorten losers.

Loserkwalificatie 1: Oversekste sukkels die wijven willen daten om ze massaal hun bed in te sleuren, ze zien een datingsite als een pool om een grote orgie te organiseren.

Loserkwalificatie 2: Lame ass idioten die te bang zijn irl een vrouw aan te spreken en zwetend en trillend achter hun computertje duiken in de hoop dat er een vrouw is die zich in zijn spierwitte dunne armen te werpen.

Ik heb er heerlijk de draak gestoken met deze figuren. Ter leering ende vermaek. En opeens kwam er een gozer voorbij met mijn humor, met een killerlichaam en dezelfde liefhebberijen als ik. En voor ik het wist belande ik met hem op een boot waar je cup-a-soup geserveerd kreeg als voorgerecht en waar je kon dansen op Lilly Allen als hoofdgerecht. Ik keek hem aan en wist het: wij zijn er voor elkaar. En nu zijn we samen in plaats van alleen prettig gestoord.
pi_80487713
Het zijn wel leuke vrouwen op rp alleen is het zo'n saaie boel daar, wat dat betreft is paiq veel leuker en kan je tenminste wat tijdverdrijf nuttig invullen. De maanden dat ik lid ben geweest van rp liet ik soms voor de gein de computer de hele dag aanstaan om te kijken wie er reageerd. Kom je thuis en dan ben je 1 keer bekeken, terwijl je onderweg naar huis al 5 keer bekeken ben. Dan denk je toch van hier klopt iets niet, zonde van mijn tijd eigelijk?

Op een gegeven moment denk je een bekent gezicht te zien, he is dat niet die meid die ik vorige week toevallig aansprak. Dan denk je nou daar kan ik gewoon een simpele vraag aan stellen, was jij dat? Vraag je dan in 1 volledig zin. Je stelt een normale vraag, een leuk weetje maar je ontvangt geen antwoord. Is de vraag die ik stel dan zo raar? Denk je. Gewoon borrelpraat voor tijdverdrijf is onmogelijk op rp. De meeste mensen wachten op volledige contact advertensies met een goed cv. Maar je kan nooit weten of de vrouw waar je dat naar toe stuurt al bezet is door andere mannen dus helemaal geen tijd heeft om op je te reageren of uberhaupt echt is.

Maar het zijn 1000den vrouwen die er op staan en 1 vrouw bekijkt toch wel een aantal bladzijden met profielen die ze aanklikt, hoe kan het dan dat als je hele dag de comp aan laat staan er maar 1 keer gekeken wordt? Antwoord: de vrouwen zijn gewoon niet serieus en zoeken niet, maar kijken gewoon wat er binnen komt.

Op een gegeven moment krijg je een bericht van een meid die zo lelijk als de nacht is, nou ja denk je misschien nog effe gezellig. Dan ga je lezen,totaal geen gezellig iets waar je op in kan haken alleen vragen die nog simpeler zijn dan die je op straat tegenkomt. Dan denk je ik kap ermee, opzouten met die saaie boel hier.

Ondertussen ben je een jaar verder ga je kijken wie er op site staan en jaahoor nog steeds dezelfde, het punt is voor vrouwen is het totaal niet saai rp, voor mannen is het geesttedodend.

Het rare is denk je na rp half Nederland geestelijk sociaal ingeschat te hebben dan ga je naar solomio. Totaal de omgekeerde wereld,alles wat je afgeleerd heb op rp moet je daar juist weer wel doen: seksistische opmerkingen maken, bijdehand doen, niet bescheiden zijn. Je hoeft inweze alleen te zeggen dat je iemand knap vind en dezelfde avond nog een afspraakje heb, hoewel het aflebberings niveau daar wel erg hoog ligt.

Mensen denken altijd dat een internet site een afspiegeling is van de maatschappij, maar dat is niet zo. Het schept juist zijn eigen cultuur.

[ Bericht 1% gewijzigd door picardmike op 19-04-2010 18:05:00 ]
UITGESCHREVEN
  maandag 19 april 2010 @ 18:50:08 #118
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_80491000
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:18 schreef picardmike het volgende:

***skip***

Mensen denken altijd dat een internet site een afspiegeling is van de maatschappij, maar dat is niet zo. Het schept juist zijn eigen cultuur.
Eigenlijk maak je in je laatste zinnen wel een hele scherpe conclusie. Het klopt idd wel wat je zegt, maar ik was me er nog niet zo bewust van.
  maandag 19 april 2010 @ 18:52:07 #119
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_80491097
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:00 schreef Journalissima het volgende:
Heb een tijd op een datingsite gezeten uit nieuwsgierigheid. Heb me er grondig vermaakt. Mijn hemel, je hebt er twee soorten losers.

Loserkwalificatie 1: Oversekste sukkels die wijven willen daten om ze massaal hun bed in te sleuren, ze zien een datingsite als een pool om een grote orgie te organiseren.

Loserkwalificatie 2: Lame ass idioten die te bang zijn irl een vrouw aan te spreken en zwetend en trillend achter hun computertje duiken in de hoop dat er een vrouw is die zich in zijn spierwitte dunne armen te werpen.

Ik heb er heerlijk de draak gestoken met deze figuren. Ter leering ende vermaek. En opeens kwam er een gozer voorbij met mijn humor, met een killerlichaam en dezelfde liefhebberijen als ik. En voor ik het wist belande ik met hem op een boot waar je cup-a-soup geserveerd kreeg als voorgerecht en waar je kon dansen op Lilly Allen als hoofdgerecht. Ik keek hem aan en wist het: wij zijn er voor elkaar. En nu zijn we samen in plaats van alleen prettig gestoord.
Tot welke van de twee losergroepen kwalificeer jij jezelf en je nieuwe partner? Of durf je achteraf toe te geven dat er nog een derde groep zou kunnen zitten?
  maandag 19 april 2010 @ 18:52:25 #120
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_80491115
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
Tja, knappe vrouwen die buiten het internet om geen date kunnen regelen moet wel iets mis mee zijn.
Het zijn juist vaak de knappe vrouwen die niet benaderd worden irl omdat mannen vrij snel denken dat ze toch 'out of her league' zijn.
pi_80493175
Je kan mij niet vertellen dat de meeste mannen te schijterig zijn om even een praatje aan te knopen met een lekker wijf.
pi_80496158
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:18 schreef picardmike het volgende:
Ondertussen ben je een jaar verder ga je kijken wie er op site staan en jaahoor nog steeds dezelfde, het punt is voor vrouwen is het totaal niet saai rp, voor mannen is het geesttedodend.
Dat is heel herkenbaar. Na een relatie van twee jaar ook maar weer 'ns een kijkje genomen op een datingsite en ik zag drie vrouwen die ik daar twee jaar geleden ook al gezien had! Met eentje had ik zelfs contact gehad en die had het contact destijds afgekapt, omdat ze serieus met iemand aan het daten was of iets dergelijks. Nu zou het natuurlijk ook kunnen dat hun relatiepatronen ongeveer gelijk lopen met de mijne, maar als ik dat dan zie, heb ik er eigenlijk al gelijk geen zin meer in.

Afgezien van twee leuke vriendinnen (waar ik géén seks mee heb gehad of hoeven hebben!) heb ik nooit iets aan datingsites overgehouden, ik vind het gewoon te kunstmatig en kan me gewoon moeilijk voorstellen dat ik daar de veronderstelde vrouw van mijn dromen zou treffen. Natuurlijk kán het, maar als je er met zo'n instelling instapt, dan kan het haast niet anders dan dat je teleurgesteld zult raken. Nu stuur ik dus gewoon wat reacties van 1 zinnetje en als er een reactie komt is het goed...en zo niet, dan is het ook goed.
pi_80496317
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je kan mij niet vertellen dat de meeste mannen te schijterig zijn om even een praatje aan te knopen met een lekker wijf.
Veel (onzekere) mannen durven gewoon niets te zeggen tegen een vrouw die ze leuk lijkt. Dat kan verschillende factoren hebben. Is het inderdaad dat ze onzeker zijn of dat ze gewoon te verlegen zijn.
Teven komt daar ook nog de houding van de vrouw bij.

Ach ik heb ook een keer een hele avond oogcontact gehad met een meisje en toe ze wegging en toch nog zwaaide naar me ben ik erachteraan gerend en hebben we wat afgesproken. Op dat moment was het ook echt van nu of nooit. Daar heb ik een tijdje wat mee gehad. En het zit natuurlijk ook in je karakter. Ben je een stil iemand dan doe je ook niet zoveel.

Gelukkig heb ik totaal geen problemen om vrouwen aan te spreken. Als je begint met een leuke grappige opmerking dan ben je al halverwege. En heb ik het niet over zo'n stomme openingszin (zowiezo) vind ik dit echt triest. Het is meer een drempel waar je over moet om iemand aan te kunnen spreken. En ik ben iemand die gewoon zegt wat ik denk.
♥ K, N, R en F ♥
pi_80496674
Je hoeft niet eens iets gevats te zeggen. Zolang je maar iets (zinnigs) te zeggen hebt. Je merkt dan snel genoeg of ze geinteresseerd is.
  maandag 19 april 2010 @ 21:16:12 #125
297443 Knavia
Enjoying the ride
pi_80497688
Het gaat meer om je lichaamstaal, voor mij althans.
Niet wegkijken als ik je aankijk (dat moet ik juist doen, als je naar míj kijkt).
Een goed gesprek kunnen onderhouden. Onderwerp is niet eens belangrijk, gewoon iets nemen wat je boeit en waar je gepassioneerd over kan praten zolang het maar geen boekhouden ofzo is.
En een drankje aanbieden, wordt gegarandeerd gewaardeerd want mannen die ík na 15 minuten moet vragen of ze misschien wat willen drinken die komen niet ver.
Beetje de ouderwetse waardes hoog houden. Dat mis ik nog wel eens bij de mannen van tegenwoordig.
What the superior man seeks is in himself; what the small man seeks is in others - Confucius
pi_80498169
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef Knavia het volgende:
Het gaat meer om je lichaamstaal, voor mij althans.
Niet wegkijken als ik je aankijk (dat moet ik juist doen, als je naar míj kijkt).
Een goed gesprek kunnen onderhouden. Onderwerp is niet eens belangrijk, gewoon iets nemen wat je boeit en waar je gepassioneerd over kan praten zolang het maar geen boekhouden ofzo is.
En een drankje aanbieden, wordt gegarandeerd gewaardeerd want mannen die ík na 15 minuten moet vragen of ze misschien wat willen drinken die komen niet ver.
Beetje de ouderwetse waardes hoog houden. Dat mis ik nog wel eens bij de mannen van tegenwoordig.
Meiden die alleen volgens de standaard regels werken. Als jij een vent lekker vind versier je hem toch wel en laat jij je niet versieren.
  maandag 19 april 2010 @ 22:05:12 #127
96981 DragonFire
pi_80500249
ja ach de grote discussie over waar je iemand ontmoet. Irl of internet.
Ondertussen zitten zoveel mensen zo vaak op internet dat het niet gek is dat er zoveel relaties ontstaan via internet, of het nou een dating site is of een site zoals fok!.
Wat ik wel jammer vind is dat mensen zo kortaf zijn op "dating" sites. Als je hier iemand een berichtje stuurt krijg je bijna altijd wel een reactie terug. Vaak stuur je dan ook een berichtje zonder dat je direct een relatie met iemand wil. Bij sites als RP vooral die site is erg, krijg je vaak niet eens een reactie terug. Je gaat dan aan jezelf twijfelen, van wat moet je nog doen om er tussenuit te springen. Ik ben zoals ik ben en echt niet op mijn mondje gevallen, maar als ik na 10 keer een normaal bericht te hebben gestuurd geen reacties terug krijg, dan houd het ook op. Want om nou alle leden van de site aan te spreken om de zien wie wel wat terug stuurt is nou niet echt mijn ding.

Ik heb een relatie van 3 jaar overgehouden aan iemand die ik via ICQ had ontmoet, ik heb een relatie van 6 maanden gehad met iemand die ik via Hyves sprak. Nog een aantal korte dating ervaringen van allemaal rond de 3 maanden via hyves of Paiq. Maar 0 via rp, 0 via lexa.

Ik hou er ook helemaal niet van om zo actief op die sites te moeten speuren naar een potentiële partner, het kost teveel tijd en bijna niemand spreekt mij aan. En dan waarom ik in real life zo weinig meiden ontmoet is best simpel. Bijna al mijn vrienden zijn verhuist, bijna iedereen in mijn vriendenkring heeft een relatie. Dus stappen zit er maar heeeeeeeeeel af en toe in. En om nou in mijn uppie te gaan stappen....
Ondertussen ben ik 28, een jaar geen date gehad.
pi_80501299
Ik heb via rp een enkele date gehad, een paar keer bijna maar na alle moeite die je doet om de saaiheid te overwinnen, moet je alleen maar meer moeite doen om bij een date te komen. De eerste week kreeg ik al meteen iemand, die heb ik een paar keer aan de telefoon gehad maar die moest net invallen als leidster van een kinderopvang en had het heel druk en voorlopig geen tijd voor een date. Ik was beledigd en zei "laat dan maar zitten".

Ook een keer een meid, vroeg haar uit naar zo'n rp singlefeest maar ze was ziek en zou het misschien niet halen. 2mnd lopen chatten, maar ze bleef maar inloggen op rp en op een gegeven moment zag ik haar niet meer online op msn, terwijl ze wel elke keer inlogde op rp. Onder het chatten maakte ik elke keer stiekum de opmerking: " als je me vriend nou leuker vind als ik" of iets dergelijks, zei ze elke keer dat ik me niet moest aanstellen. Ik dacht zit wel goed. Maar ze was ondertussen al 2mnd ziek en niet meegegaan naar het feest, dus ik voelde me aan het lijntje gehouden. Ik zei er wat van en toen zei ze dat ik haar claimde en verbrak zij het contact.

En nog veel meer van dit soort barrieres die je normaal gesproken gewoon kan uitpraten. Vindt het ook zonde dat dit soort dingen zo moeten verlopen. Maar je kan gewoon niet anders met nog een beetje gezond verstand.

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 19-04-2010 22:42:00 ]
UITGESCHREVEN
pi_80505542
Zie je. 80% procent van de online dates op zulke sites hebben issues.
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:26:14 #130
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80513525
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef picardmike het volgende:
Ook een keer een meid, vroeg haar uit naar zo'n rp singlefeest maar ze was ziek en zou het misschien niet halen. 2mnd lopen chatten, maar ze bleef maar inloggen op rp en op een gegeven moment zag ik haar niet meer online op msn, terwijl ze wel elke keer inlogde op rp. Onder het chatten maakte ik elke keer stiekum de opmerking: " als je me vriend nou leuker vind als ik" of iets dergelijks, zei ze elke keer dat ik me niet moest aanstellen. Ik dacht zit wel goed. Maar ze was ondertussen al 2mnd ziek en niet meegegaan naar het feest, dus ik voelde me aan het lijntje gehouden. Ik zei er wat van en toen zei ze dat ik haar claimde en verbrak zij het contact.
Als je dat soort kansloze opmerkingen maakt ga je sowieso niks regelen. Dat komt echt enorm onzeker over. En wie neemt iemand nou als eerste date mee naar een RP singlesfeest?
pi_80513683
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef Catbert het volgende:
Als je dat soort kansloze opmerkingen maakt ga je sowieso niks regelen. Dat komt echt enorm onzeker over. En wie neemt iemand nou als eerste date mee naar een RP singlesfeest?
Dat dus.
pi_80515516
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

En wie neemt iemand nou als eerste date mee naar een RP singlesfeest?
gaat toch wat leuks doen met zijn tweeën ... ?
♥ K, N, R en F ♥
pi_80517722
Eigenlijk is het ook wel logisch dat die vrouw naar iemand anders op zoek ging. Welke oen zegt dan ook tegen zijn date 'als je me vriend nou leuker vindt'? En dan nog verontwaardigd zijn wanneer ze niks meer van zich laat horen.
pi_80519280
quote:
Eigenlijk is het ook wel logisch dat die vrouw naar iemand anders op zoek ging. Welke oen zegt dan ook tegen zijn date 'als je me vriend nou leuker vindt'? En dan nog verontwaardigd zijn wanneer ze niks meer van zich laat horen.
Het werkt juist goed bij vrouwen als je je onzekerder voordoet dan je bent en ze neemt nog een vriendin mee dus 2x kans. Zaten trouwens weken tussen hoor.
UITGESCHREVEN
pi_80519422
Niet in jouw geval, want deze had je trucje door.
pi_80519493
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef picardmike het volgende:

[..]

Het werkt juist goed bij vrouwen als je je onzekerder voordoet dan je bent
Oh, nieuwe tactiek. Vertel!
pi_80519649
quote:
Niet in jouw geval, want deze had je trucje door.

Nee dan had ze gezegd: "als je vriend lekkerder is dan switch ik gewoon". Dan gaat bij mij het evolutonaire belletje rinkelen van er zijn kapers op kust.

Maar er zaten weken tussen nogmaals het ene heeft niks met het andere te maken. De weken daarna was ze nog allemaal geile bijnaampjes aan het verzinnen voor mij.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:26:17 #138
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80520358
quote:
Het werkt juist goed bij vrouwen als je je onzekerder voordoet dan je bent
Ik ben enorm benieuwd naar wat voor'n types jij op 'jacht' gaat die positief reageren op een onzeker ventje

Maargoed, je beweert al langer de koning van het regelen te zijn, maar het lukt je nog nieteens op een site als RP. Sorry hoor
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:08 schreef picardmike het volgende:
Maar er zaten weken tussen nogmaals het ene heeft niks met het andere te maken. De weken daarna was ze nog allemaal geile bijnaampjes aan het verzinnen voor mij.
Oh laatmaar. MBOers die mekaar via MSN opgeilen voordat ze elkaar uberhaupt gezien hebben
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:46:34 #139
85962 ioko
I Appear Missing
pi_80521066
Een aantal dates gehad via RP en mijn huidige vriendin ontmoet via Parship. Voor mij was het een uitkomst, ik heb een hekel aan in de kroeg hangen, en zoek ook niet iemand die dat vaak doet. Dan is het dus ook onlogisch om in een kroeg naar een meid te zoeken.

Ik heb ook een aantal dates gehad die wat minder waren, maar over het algemeen vrij 'normale' meiden getroffen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_80521233
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef Catbert het volgende:
Maargoed, je beweert al langer de koning van het regelen te zijn...
Een echte koning regelt niet, die krijgt het in de schoot geworpen.
pi_80521784
quote:
Oh laatmaar. MBOers die mekaar via MSN opgeilen voordat ze elkaar uberhaupt gezien hebben
Geen wonder dat je ruzie krijgt met mbo-ers met zon domme instelling krijg je met iedereen ruzie. Dit was trouwens een kinderleidster op hbo niveau, ik heb hbo informatica, dank u!
UITGESCHREVEN
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:11:43 #142
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80522046
quote:

[..]

Het werkt juist goed bij vrouwen als je je onzekerder voordoet dan je bent en ze neemt nog een vriendin mee dus 2x kans. Zaten trouwens weken tussen hoor.
Jij bent niet bepaald het alfa-mannetje he
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:12:49 #143
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80522091
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ben enorm benieuwd naar wat voor'n types jij op 'jacht' gaat die positief reageren op een onzeker ventje

Maargoed, je beweert al langer de koning van het regelen te zijn, maar het lukt je nog nieteens op een site als RP. Sorry hoor
[..]

Dat dus.
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:13:32 #144
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80522118
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:04 schreef picardmike het volgende:

[..]

Geen wonder dat je ruzie krijgt met mbo-ers met zon domme instelling krijg je met iedereen ruzie. Dit was trouwens een kinderleidster op hbo niveau, ik heb hbo informatica, dank u!
Je weet het goed te verbergen

[ Bericht 7% gewijzigd door ikbeneenkiwi op 20-04-2010 15:37:57 ]
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:36:35 #145
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80522955
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:04 schreef picardmike het volgende:
Geen wonder dat je ruzie krijgt met mbo-ers met zon domme instelling krijg je met iedereen ruzie. Dit was trouwens een kinderleidster op hbo niveau
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:54:12 #146
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80533509
Ow, aanvulling op eerdere verhaal.

Datingsites... ook veel PABO-trutjes, psychologiestudentjes, communicatiemutsen en zorgfiguren, vrouwen die niet veel leuke heren tegengekomen. Ze zijn niet zozeer desperate, maar de echt leuke worden vaak wel bereikt. Een beetje middelmaat heerst op sites als RP en Lexa, ik vond het niet zo boeiend

Een keer een neukertje gehad die in de zorg zat ( ook via internet), dat werkte echt niet. We hadden zo'n beetje een tijdsraming van 2 uur dat we elkaar konden treffen voor ze weer moest slapen of nightshift in moest. Enige dat we deden is neuken. Op zich wel briljant, maar dat gaat ook vervelen.

Goede ervaring, lekker wijf, maar je bouwt nix op.

[ Bericht 27% gewijzigd door DenWauwelaar op 20-04-2010 20:00:17 ]
pi_80535091
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]
Ach ik heb ook een keer een hele avond oogcontact gehad met een meisje en toe ze wegging en toch nog zwaaide naar me ben ik erachteraan gerend en hebben we wat afgesproken. Op dat moment was het ook echt van nu of nooit. Daar heb ik een tijdje wat mee gehad. En het zit natuurlijk ook in je karakter. Ben je een stil iemand dan doe je ook niet zoveel.
Dit soort mensen hebben natuurlijk ook geen internetdating nodig . Heb het zelf ook een keer meegemaakt maar ben er toen te laat achter gegaan. Foetsie. Leuk te horen dat het sommige andere dus wel lukt
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_80535157
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ow, aanvulling op eerdere verhaal.

Datingsites... ook veel PABO-trutjes, psychologiestudentjes, communicatiemutsen en zorgfiguren, vrouwen die niet veel leuke heren tegengekomen. Ze zijn niet zozeer desperate, maar de echt leuke worden vaak wel bereikt. Een beetje middelmaat heerst op sites als RP en Lexa, ik vond het niet zo boeiend

Een keer een neukertje gehad die in de zorg zat ( ook via internet), dat werkte echt niet. We hadden zo'n beetje een tijdsraming van 2 uur dat we elkaar konden treffen voor ze weer moest slapen of nightshift in moest. Enige dat we deden is neuken. Op zich wel briljant, maar dat gaat ook vervelen.

Goede ervaring, lekker wijf, maar je bouwt nix op.
Met die vorige post van je vraag ik me af wat je nog op die dating sites doet
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:38:20 #149
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80535387
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Met die vorige post van je vraag ik me af wat je nog op die dating sites doet
Niets. Ik heb al 2,5 jaar een vriendin. Ik deel slechts mijn ervaringen.
pi_80545257
quote:
Ja het is wel geinig met die vrouwen die in de zorgwereld zitten en totaal geen man tegenkomen. Ik heb is een paar weken gewerkt voor de gemeente rotterdam, kwam ik regelmatig bij zorginstellingen waar alleen maar vrouwen rondliepen en de ene nog mooier dan de ander. Ze waren allemaal zo toeschietelijk als de pest als je wat tegen ze zei, je kon ze bijna spontaan op hun mond pakken. De meeste hebben het contact met de mannenwereld ook helemaal verloren ze snappen helemaal niks meer van mannen.

Op datingsites zijn ze echter wat moeilijker.
UITGESCHREVEN
  zondag 25 april 2010 @ 16:24:18 #152
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_80697146
Lekkere wijven hebben geen dating site nodig De iets minder lekkere wijven ook niet
  zondag 25 april 2010 @ 16:29:59 #153
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_80697324
'Volslank' en de kop van een wel
pi_80699757
quote:

Mijn beeld:

Ik heb wel eens zitten denken om me daarop in te schrijven, maar daar heb ik t lef niet voor.

Wel herken ik heel veel van mezelf in het verhaaltje (ook een aantal dingen niet hoor!)
pi_80700922
Ik zou trouwens nooit een foto op zo'n site zetten, ofja durven zetten. Veel te bang dat er over gepraat word (onzeker) Ik woon in een dorp, en daar word natuurlijk makkelijker gekletst dan in de grote stad.
pi_80701357
Waarom zou je daar schrik voor hebben? Alsof dat zo opzienbarend is om op een datingsite te staan. Trouwens degene die je daarop zou zien staan zal dat echt niet zomaar doorvertellen, want daarmee verraadt die zichzelf ook. Maar ik kan me verder niet voorstellen dat dit ook maar voor enige ophef zou kunnen zorgen eigenlijk, alsof men daar vandaag de dag nog van op kijkt.
pi_80701595
misschien is het wel iets wat in mijn hoofd zit.
pi_80719744
Ik ben nu 3 maande betalend lid geweest op RP en ga mn account verwijderen. Het is het hem niet voor mij. Heb wel contact maar zolang je niet de hele dag op msn zit reageren ze na een tijdje niet meer.
  maandag 26 april 2010 @ 10:11:15 #159
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80719901
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:04 schreef Hardrebel het volgende:
Ik ben nu 3 maande betalend lid geweest op RP en ga mn account verwijderen. Het is het hem niet voor mij. Heb wel contact maar zolang je niet de hele dag op msn zit reageren ze na een tijdje niet meer.
Je moet ook uberhaupt niet gaan MSNen. Paar keer mailen en dan wat gaan drinken. Je kunt via MSN niet zien of iemand bij je past.
pi_80721308
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:11 schreef Catbert het volgende:
Je moet ook uberhaupt niet gaan MSNen. Paar keer mailen en dan wat gaan drinken. Je kunt via MSN niet zien of iemand bij je past.
Mailen of MSNen is niet wezenlijk verschillend. En dat laatste hangt natuurlijk helemaal van jezelf af, je kan het zo oppervlakkig of diepgaand houden als je zelf wilt.
  maandag 26 april 2010 @ 11:40:34 #161
85962 ioko
I Appear Missing
pi_80722450
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zie hier, de beste tip. Gebruik internet om de ontmoeting te regelen, maar beperk het contact op internet zelf.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 26 april 2010 @ 12:05:20 #162
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80723254
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:40 schreef ioko het volgende:

[..]

Zie hier, de beste tip. Gebruik internet om de ontmoeting te regelen, maar beperk het contact op internet zelf.
Goede tip, maar er zijn zat vrouwen die toch eerst even willen MSN'en/cammen/etc
pi_80723693
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Goede tip, maar er zijn zat vrouwen die toch eerst even willen MSN'en/cammen/etc
Niet alleen vrouwen hoor, al was het alleen maar om dit soort teleurstellingen te voorkomen.
  maandag 26 april 2010 @ 14:30:54 #164
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_80727682
Gedreven door mijn interesse in sociale interactie had ik pas een fake profiel aangemaakt op RP om eens te zien hoe die mannen dat nou allemaal aanpakken. Misschien twee enigszins 'aardige' berichtjes van de +100 in mijn inbox, maar de rest was vrij sneu allemaal.

Denken mannen nou echt dat reacties als:
quote:
Je bent veel te mooi voor een datingsite als deze, haha.
quote:
Leuke foto's, hier is mijn msn.
quote:
Wow, je bent echt heel mooi!

gaan werken?
  maandag 26 april 2010 @ 14:32:13 #165
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  maandag 26 april 2010 @ 14:39:41 #166
85962 ioko
I Appear Missing
pi_80727957
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:05 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Even is ook geen probleem .
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 26 april 2010 @ 15:04:57 #167
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80728753
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:22 schreef Techno het volgende:

[..]

Niet alleen vrouwen hoor, al was het alleen maar om dit soort teleurstellingen te voorkomen.
Bedankt. Nu kan ik niet meer slapen vannacht.
  maandag 26 april 2010 @ 15:05:58 #168
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80728786
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:30 schreef IceBeach het volgende:
Hey geile kop heb jij!

Neuken?
* V_o wacht op antwoord
pi_80731511
Heeft niemand positieve ervaringen?
Bijvoorbeeld wel een vast vriendinnetje aan overgehouden of enkele meiden in je bed weten te krijgen via die site?
Ik lees hier alleen maar klaagverhalen. Heb een paar vrienden die wel succesvol zijn geweest, dus er is ook een andere kant van de medaille.
Dat meisjes veel meer in een luxe positie zitten, dat geloof ik wel, maar dat IEDEREEN van de jongens geen succes hebben, dan zou de site geen bestaansrecht hebben en niet meer bestaan.
pi_80733207
quote:
Bijvoorbeeld wel een vast vriendinnetje aan overgehouden of enkele meiden in je bed weten te krijgen via die site?
Ik lees hier alleen maar klaagverhalen. Heb een paar vrienden die wel succesvol zijn geweest, dus er is ook een andere kant van de medaille.
Dat meisjes veel meer in een luxe positie zitten, dat geloof ik wel, maar dat IEDEREEN van de jongens geen succes hebben, dan zou de site geen bestaansrecht hebben en niet meer bestaan.

Kan je het bestaansrecht van een horoscoop bepalen, alien abductions of telepathen. Net zo min kan je het bestaansrecht van datingsites bepalen.

Echter met een paar goed opgezette testen met hacking kan je zien dan het voor een deel doorgestoken kaart is.
UITGESCHREVEN
pi_80733304
Ik kreeg onlangs een 'contactaanvraag' via een datingsite. Dat was voor het eerst, dat ik als man door een vrouw benaderd werd Meestal moet ik hen benaderen. Nog een leuke meid ook; we'll see what happens.
pi_80733776
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef Gestiech het volgende:
Ik kreeg onlangs een 'contactaanvraag' via een datingsite. Dat was voor het eerst, dat ik als man door een vrouw benaderd werd Meestal moet ik hen benaderen. Nog een leuke meid ook; we'll see what happens.
Welke datingsite?
pi_80733860
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef Gestiech het volgende:
Inderdaad. Maar wel willen emanciperen, jaja.
pi_80738006
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Welke datingsite?
eDarling Volgens mij bestaat die nog niet zo lang... Het is allemaal gratis, en dat is natuurlijk wel mooi. Enige datingsite -behalve Paiq - die ik ken waar je gratis berichten kunt versturen naar anderen. Dat laatste is denk ik sowieso een gat in de markt.
pi_80738305
Wie heeft er ervaring met Relatieplanet?

Iemand gaf deze site als datingtip in een ander (gesloten) topic.

Hoe snel had je succes en hoe gaat het ongeveer in z´n werk?

Tips over andere goede datingsite´s zijn ook welkom.
  maandag 26 april 2010 @ 19:37:04 #176
300450 Smaland
Klein beetje gek
pi_80738326
ik heb mijn liefde leren kennen via knuz.nl gratis site, werkte erg goed voor mij!
  maandag 26 april 2010 @ 20:37:18 #177
57047 macondo
pi_80740820
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef Homey het volgende:
Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Date regelen is een fluitje van een cent als je een beetje normaal kunt doen.

Op de date zelf zal je vervolgens wel charmant genoeg moeten zijn om wat meer dan gezelligheid te laten ontstaan. Als dat niet lukt ligt het natuurlijk niet aan internet of de dames, maar aan jezelf.
Overal verstand van.
  woensdag 28 april 2010 @ 16:53:25 #178
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80809964
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:05 schreef Techno het volgende:
Mailen of MSNen is niet wezenlijk verschillend.
Ten eerste is er gewoon wel een verschil, en ten tweede gaat het zoals ik vrij specifiek zeg er om dat je uberhaupt het contact zo kort mogelijk virtueel moet houden.
  woensdag 28 april 2010 @ 17:29:40 #179
85962 ioko
I Appear Missing
pi_80811266
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef Homey het volgende:
Volgens mij moet je dan eens in andere topics zoeken. Er zijn genoeg mensen met goede ervaringen. Ik heb mijn vriendin leren kennen via een datingsite en circa 8 meiden gedate via internet: eigenlijk alleen maar positieve ervaringen gehad.

Het kan frustrerend zijn, vooral bij de gratis sites. Hoe meer je betaald hoe beter de filter is. Maar dat is mijn mening.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 29 april 2010 @ 10:30:05 #180
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80834157
Volgens mij is de graadmeter wat je zoekt op zo'n site.

Dat zul je dan ook wel/niet vinden, afhankelijk van je eisenpakket.

Een kwestie van vraag en aanbod dus.

[ Bericht 8% gewijzigd door DenWauwelaar op 29-04-2010 12:51:36 ]
pi_80839266
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:53 schreef Catbert het volgende:
Ten eerste is er gewoon wel een verschil, en ten tweede gaat het zoals ik vrij specifiek zeg er om dat je uberhaupt het contact zo kort mogelijk virtueel moet houden.
Dat eerste maakt dus echt geen moer uit. Dat ligt puur aan je eigen sociale vaardigheden. En of je daar nu msn, mail of sms voor gebruikt is om het even. Dat tweede verschilt natuurlijk per persoon, dus dat kun je al helemaal niet zo kortzichtig stellen.
  donderdag 29 april 2010 @ 16:37:50 #182
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_80847172
Mensen die zich over 't algemeen inschrijven op relatiesite's, zijn op zoek naar mensen die zich over 't algemeen niet inschrijven op relatiesites.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 29 april 2010 @ 18:05:02 #183
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80850145
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:50 schreef Techno het volgende:
Dat eerste maakt dus echt geen moer uit. Dat ligt puur aan je eigen sociale vaardigheden.
Ja, tuurlijk, het ligt aan m'n sociale vaardigheden

Mailen tot MSNen staat ongeveer als een brief tot een telefoongesprek. Dat jij het verschil niet ziet ligt aan jezelf.
pi_81613968
Hi There Folks,

Lees vele verschillende reacties.... in ieder geval ik heb mijn huidige liefde ook via een dating site leren kennen, niets mis mee... Was via Parship, denk ruim 2,5 jaar geleden dat wel...

Vele mensen in mijn omgeving hebben hun partner online leren kennen: msn, hyves of 1 van de 1000 dating sites...

Gr,

Fleur...

[ Bericht 0% gewijzigd door Fleura op 19-05-2010 10:35:18 ]
pi_81616007
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef AgLarrr het volgende:
Mensen die zich over 't algemeen inschrijven op relatiesite's, zijn op zoek naar mensen die zich over 't algemeen niet inschrijven op relatiesites.
pi_81616266
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:05 schreef Catbert het volgende:
Ja, tuurlijk, het ligt aan m'n sociale vaardigheden

Mailen tot MSNen staat ongeveer als een brief tot een telefoongesprek. Dat jij het verschil niet ziet ligt aan jezelf.
Ik doelde in het algemeen, dat jij het op jezelf betrekt kan ik ook niet helpen.

Daarin verschillen wij dan van mening, MSN of mail is niet wezenlijk anders. Dat is puur wat je er zelf van maakt.
pi_81629176
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:29 schreef ioko het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dan eens in andere topics zoeken. Er zijn genoeg mensen met goede ervaringen. Ik heb mijn vriendin leren kennen via een datingsite en circa 8 meiden gedate via internet: eigenlijk alleen maar positieve ervaringen gehad.

Het kan frustrerend zijn, vooral bij de gratis sites. Hoe meer je betaald hoe beter de filter is. Maar dat is mijn mening.
Het idee is dat je op een site juist andere mensen kan leren kennen buiten je dagelijkse leventje, die je anders nooit zou ontmoeten. Dat is juist het aantrekkelijke van zo’n datingsite
Als je het alleen maar moet hebben van het uitgaansleven is in zekere zin ook beperkt. Je zit toch in een bepaalde vijver te vissen.
Bovendein, een mooie meid moet toch een keer aan een vriend, en die vriend ergens ontmoeten.
Uiteindelijk draait het om zelfvertrouwen en wat je te bieden hebt.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:05:13 #188
303849 Prince_Alexander
Son of Graham and Valanice
pi_81754818
quote:
Laten we de vraag reduceren tot "Is het mogelijk om een leuke vrouw tegen te komen?". Die vraag is al lastig genoeg.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 17:42:35 #189
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_81765416
Het feit dat je moet betalen voor zulke sites is toch wel een afknapper. Er zit iets fouts aan.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_81766098
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:05 schreef Prince_Alexander het volgende:
"Is het mogelijk om een leuke vrouw tegen te komen?". Die vraag is al lastig genoeg.
Tegenkomen is geen probleem. Alleen zijn de meeste nogal bang voor sociale interactie. In het openbaar duiken ze weg in een boek of MP3-spelert. Ze gunnen je geen blik. Ohwee als je een gesprek begint. _!
pi_81766444
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 17:42 schreef VeX- het volgende:
Het feit dat je moet betalen voor zulke sites is toch wel een afknapper. Er zit iets fouts aan.
Sommige zijn gratis, zoals eDarling. En hoe moeten ze anders hun business runnen
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 18:26:40 #192
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_81766573
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef Socios het volgende:

[..]

Tegenkomen is geen probleem. Alleen zijn de meeste nogal bang voor sociale interactie. In het openbaar duiken ze weg in een boek of MP3-spelert. Ze gunnen je geen blik. Ohwee als je een gesprek begint. _!
Zo extreem als jij het stelt is het ook weer niet, maar verbaast me weleens hoe bang iedereen voor elkaar is in het 'echte leven' .

Zo geloofde ik eigenlijk ook laatst niet dat het programma Loverboys niet in scene was gezet. Een jongen ging een café in en schoof gewoon aan bij een groep wildvreemde dames en ging staan ouwehoeren. In mijn ogen iets wat niet echt gewaardeerd wordt in deze contreien, maar de vrouwen bleven wonderwel nog zitten ook.

Het dubbele is dat mensen dan op 'internet' opeens geneigd zijn in no time hun hele levensverhaal op te lepelen, overdreven amicaal zijn, open staan voor allerlei contacten. Raar gedrag.
pi_81766576
Ik doe het niet snel meer
pi_81776209
Ik spreek wel eens af met iemand via een datingsite. Ik gebruik het internet gewoon om af te spreken en dan zien we wel. Teveel gelul via msn/mail is nefast. Hou het kort en direct, maar toch ongedwongen.

Een keer was het best een mooi meisje, maar ze was zeer negatief over vanalles ingesteld en had niet echt een eigen mening. Een andere keer was het een gewoon doordeweeks wat verlegen meisje, die me echt wel op zoek leek, soms leek het haast een sollicitatiegesprek. En de laatste keer was het best een mooi en tof meisje, maar de klik om nog eens af te spreken was er niet echt.

Binnen een paar weken heb ik weer afgesproken. Het is niet makkelijk de juiste types weten te vinden, teneerste omdat ik er niet wil voor betalen. Soms is het ook niet makkelijk om af te spreken. Sommige meisjes worden onzeker als je wil afspreken (dan wordt het echt) en ook de vele negatieve opdringerige reacties schrikt hen af.

Ik zie niet in op welke manier ik in mijn dagelijkse leven nieuwe meisjes zou tegenkomen. Zomaar een praatje beginnen slaan op straat of op café vinden velen 'vreemd' in mijn omgeving.
  zondag 23 mei 2010 @ 02:44:16 #195
108913 Godshand
guide4you
pi_81781179
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef sjippen het volgende:
Ik spreek wel eens af met iemand via een datingsite. Ik gebruik het internet gewoon om af te spreken en dan zien we wel. Teveel gelul via msn/mail is nefast. Hou het kort en direct, maar toch ongedwongen.

Een keer was het best een mooi meisje, maar ze was zeer negatief over vanalles ingesteld en had niet echt een eigen mening. Een andere keer was het een gewoon doordeweeks wat verlegen meisje, die me echt wel op zoek leek, soms leek het haast een sollicitatiegesprek. En de laatste keer was het best een mooi en tof meisje, maar de klik om nog eens af te spreken was er niet echt.

Binnen een paar weken heb ik weer afgesproken. Het is niet makkelijk de juiste types weten te vinden, teneerste omdat ik er niet wil voor betalen. Soms is het ook niet makkelijk om af te spreken. Sommige meisjes worden onzeker als je wil afspreken (dan wordt het echt) en ook de vele negatieve opdringerige reacties schrikt hen af.

Ik zie niet in op welke manier ik in mijn dagelijkse leven nieuwe meisjes zou tegenkomen. Zomaar een praatje beginnen slaan op straat of op café vinden velen 'vreemd' in mijn omgeving.
Een praatje op je werk ofzo?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 23 mei 2010 @ 12:35:24 #196
96981 DragonFire
pi_81786547
werk werk??? Hoeveel vrouwen zie jij in de it werken
pi_81787109
vooroordeelmode: ik denk dat ik in de disco/kroeg veel socialere mensen tegenkom. Heb zo'n gevoel dat er vrij veel mensen op die sites zitten bij wie het IRL niet lukt. Dit is natuurlijk niet voor iedereen zo(als je alleen maar met kerels werkt en bijv. nooit gaat stappen kan ik 't snappen), maar 't lijkt me toch dat zulke sites vooral voor mensen zijn bij wie het "in het echt" niet echt wil vlotten.
pi_81792380
quote:
Natuurlijk kom je op een datingsite geen vrouw tegen die bij je past, alleen voor de sex.
Allemaal labiele vrouwen wiens biologische klok tikt.

Daarbij, hoe geforceerd is een datingsite? Het is alleen maar gericht op het zo snel mogelijk vinden van iemand, wat normaal gesproken spontaan zou moeten gaan. Grote kans dus dat je de fout ingaat.
  zondag 23 mei 2010 @ 15:52:15 #199
96981 DragonFire
pi_81792466
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:49 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Natuurlijk kom je op een datingsite geen vrouw tegen die bij je past, alleen voor de sex.
Allemaal labiele vrouwen wiens biologische klok tikt.

Daarbij, hoe geforceerd is een datingsite? Het is alleen maar gericht op het zo snel mogelijk vinden van iemand, wat normaal gesproken spontaan zou moeten gaan. Grote kans dus dat je de fout ingaat.
Door zo'n krampachtig idee er aan over te houden zal het ook nooit werken.
Ik ben het er mee eens dat "dating" sites zich teveel richten op het vinden van een partner.
Het effect zou veel groter zijn als ze social meeting points maken, dit neemt het geforceerde idee achter die dating sites weg.
pi_81792522
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:52 schreef DragonFire het volgende:

[..]

Door zo'n krampachtig idee er aan over te houden zal het ook nooit werken.
Ik ben het er mee eens dat "dating" sites zich teveel richten op het vinden van een partner.
Het effect zou veel groter zijn als ze social meeting points maken, dit neemt het geforceerde idee achter die dating sites weg.
Niks krampachtig, pure waarheid. Ik zie het zoveel om me heen, vriendinnen die ineens totaal wanhopig worden, mijn god.

Wat betreft je 2e punt, goed idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')