Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:23 schreef psv-gomes het volgende:
Yes
krijg net een mailtje dat ik een meet & greet heb gewonnen met Toivonen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:23 schreef psv-gomes het volgende:
Yes
Inderdaad, de RvC moet de club verenigen, binden en samenhouden. Schuitema heeft gewoon opzichtig steken laten vallen in zijn tijd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:20 schreef Lemming22 het volgende:
Wat is Schuitema toch een nare man. Eén dag na de kritiek van Van Raaij in het ED, meteen de pers opzoeken om te reageren. En oh oh heel toevallig zou er binnen PSV geen behoefte zijn aan Van Raaij. Wat een nonsens. Er is binnen PSV juist geen behoefte aan een zeurende machtswellustige bemoeial die zich veel te vaak in de pers laat zien. Hij is duidelijk bang om zijn plek te verliezen in de rvc.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:23 schreef psv-gomes het volgende:
Yes
Netjes, me vriendin zou dat ook wel willenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:23 schreef psv-gomes het volgende:
Yes
Congrats!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:23 schreef psv-gomes het volgende:
Yes
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:23 schreef psv-gomes het volgende:
ja ik had het ook niet verwacht.
voor de gein op de mail gereageerd met wie je een meet & greet wilde en wat je wilde doen
Dus gewoon niet bij na gedacht en ingevuld 'een cursus zweeds met ola toivonen'hahaha
Tuurlijk, het nieuwe-trainer-effectquote:
Ik denk vooral dat Ajax het gaat verkloten. Het zou in ieder geval wel typisch Ajax zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:09 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Denk je dat ADO gaat stunten ja?
probleem is dat versterkingen dan ook moeilijk worden. Dus dan wordt het volgend jaar een heel moeilijk jaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:56 schreef BruggiKeane het volgende:
Sportief gezien is geen CL geen ramp. We kunnen het gewoon niet aan met dit team.
Het al dan niet halen van CL heeft weinig te maken met het feit of je een kampioenwaardig elftal kan samenstellen, sure, het wordt wel makkelijker, maar met een degelijke scouting en een ijzersterk technisch team kom je al eind.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
probleem is dat versterkingen dan ook moeilijk worden. Dus dan wordt het volgend jaar een heel moeilijk jaar.
Nou enof het uitmaakt, het is nogal een verschil qua salarishuis wat je kan bieden en of er überhaupt een beetje ruimte is daarin. Daarbij komt er ook wat ruimte voor transfersommen. Geen CL betekent denk ik dat er nauwelijks geld komt. We hebben die 5 miljoen van Lazovic die besteedt mag worden maar veel zal daar niet bij komen zonder CL. En tenslotte is het natuurlijk ook een stukje uitstraling.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:41 schreef KELDER het volgende:
[..]
Het al dan niet halen van CL heeft weinig te maken met het feit of je een kampioenwaardig elftal kan samenstellen, sure, het wordt wel makkelijker, maar met een degelijke scouting en een ijzersterk technisch team kom je al eind.
Tuurlijk Andy. Leuke stage, maar waarschijnlijk ben je deze zomer gewoon weer contractant af.quote:Van der Meyde: 'Ik ben nog jong van binnen'
01/04/2010 11:47
Andy van der Meyde werkt toe naar zijn debuut voor de hoofdmacht van PSV. De aanvaller vecht ook tegen vooroordelen. 'Het verleden is geweest.'
'Ik moet fit worden', zei Van der Meyde in Voetbal International. 'Maar te zwaar? Dat lijkt misschien zo op close ups. Dan ziet iedereen er boller uit. Geintje. Ik moet afvallen, train elke dag en ben op dieet. En drink heel veel water. In mijn leven heb ik nog nooit zoveel water gedronken. Ik heb dit regime nodig.'
Van der Meyde (30) is bezig zijn vastgelopen carrière weer vaart te geven. PSV heeft een eenzijdige optie om het contract van de oud-international te verlengen. 'Een laatste kans, maar ook een goede. Het zal niet gemakkelijk worden, maar het vertrouwen is er. Het verleden is geweest. Twintig gespeelde wedstrijden in vier seizoenen kun je ook positief benaderen. Ik heb weinig kilometers op de teller staan, ben nog jong van binnen.'
Van der Meyde werkt op de Herdgang hard om wedstrijdfit te worden. Negentig minuten is dit seizoen waarschijnlijk te veel van het goede. 'Ik ben hier om iets toe te voegen in het slot van een duel. Misschien kan ik me na de zomer gaan richten op negentig minuten. Als je zo lang niets hebt gedaan, is een hele wedstrijd nu geen realistisch gedachte. Maar ik voel me steeds fitter en het is aan de trainer.'
JA ik snap dat gezoek ook niet zo. Of Zoet moet al verhuurd kunnen worden anders lijkt me dat de geschikte derde doelman.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)naar_een_goalie.html
Zou mooi zijn, maar ik geloof er eigenlijk niet inquote:
Wel prima. Ik geloof nog steeds in Marcellis. Ik geloof althans nog steeds dat hij er bovenop komt en zich een plek in de basis knokt.quote:Marcellis ontkent eerdere uitlatingen: 'Het liefste speel ik voor PSV'
Dirk Marcellis is niet van plan om PSV op korte termijn te verlaten. Onlangs verschenen er berichten in de media dat de verdediger elders op zoek wil gaan naar meer speeltijd, maar op de website van zijn club nuanceert hij die uitlatingen. “In VI stond een stuk, maar ik heb helemaal niet met ze gesproken.”
Marcellis beaamt wel dat hij bezig is aan een uiterst moeizaam seizoen. “Voor mij persoonlijk is het een wat moeilijker jaar. In de zin dat ik niet veel speel”, geeft hij toe. “Maar goed, we hebben een groep en een technische staf die daar goed mee kunnen omgaan.”
De geruchten dat hij PSV, ondanks een nog doorlopend contract tot medio 2012, zou willen verlaten zijn volgens de tweevoudig Oranje-international klinkklare onzin. “In de VI stond een stuk, maar ik heb helemaal niet met ze gesproken. Dat kan dus ook niet van mij afkomen. Dit jaar heb ik weinig gespeeld. Maar ik speel het liefste voor PSV."
Interesse van de Rangers, gespeeld bij Schotland onder de 21.....prima, dat zijn goede voortekenen. Maar kunnen we nu écht niet zelf wat degelijke verdedigers opleiden?!quote:Zaakwaarnemer verdediger Reynolds bevestigt interesse PSV
Het gerucht deed al een tijdje de rondte, maar lijkt nu officieel: PSV is geïnteresseerd in de Schotse verdediger Mark Reynolds. Tegenover Sky Sports liet zaakwaarnemer Kenny Moyes weten dat de Eindhovenaren de 22-jarige speler na dit seizoen willen overnemen van Motherwell.
“Het is waar dat PSV bij de bewonderaars van Mark hoort”, zei Moyes. “Ze zijn al langer geïnteresseerd en hebben hem al diverse malen aan het werk gezien.” PSV heeft echter concurrentie. “Een paar clubs uit het Engelse Championship bekijken hem ook. Hij wordt nauwlettend in de gaten gehouden.”
De jongeling behoort al vier seizoenen lange tot de vaste elf van Motherwell, dat momenteel vijfde staat in de Schotse Premier League. Dit seizoen speelde hij tot nog toe 31 wedstrijden, waarin hij drie keer trefzeker was. Twee jaar geleden toonde ook topclub Glasgow Rangers interesse, maar destijds besloot Reynolds om The Wells trouw te blijven.
dat geloof ik ook wel, een jaartje als dit in de luwte maakt hem misschien ook sterker.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:50 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Wel prima. Ik geloof nog steeds in Marcellis. Ik geloof althans nog steeds dat hij er bovenop komt en zich een plek in de basis knokt.
omg clubs uit de Engelse Championchip zijn tegenwoordig onze concurrenten voor spelers ;'(quote:Interesse van de Rangers, gespeeld bij Schotland onder de 21.....prima, dat zijn goede voortekenen. Maar kunnen we nu écht niet zelf wat degelijke verdedigers opleiden?!
Hopelijk blijft Marcellis gewoon. Ken die Reynolds verder niet, maar met Vukovic zou ik niet verder gaan, dus dan is dit misschien een alternatief...quote:Op donderdag 1 april 2010 15:50 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Wel prima. Ik geloof nog steeds in Marcellis. Ik geloof althans nog steeds dat hij er bovenop komt en zich een plek in de basis knokt.
[..]
Interesse van de Rangers, gespeeld bij Schotland onder de 21.....prima, dat zijn goede voortekenen. Maar kunnen we nu écht niet zelf wat degelijke verdedigers opleiden?!
Wat moeten we nu hier allemaal weer van vinden zeg? Kijk, ik vind het allemaal leuk en aardig dat Sanders dit doet, maar eerlijk gezegd denk ik dat zijn oogmerk met name het kweken van goodwill bij de achterban is. Ik geloof namelijk niet dat hij in staat zal zijn om in z'n eentje een cultuur ' omschakeling' teweeg te brengen.quote:Sanders gaat bij PSV zijn eigen gang
door Frans van den Nieuwenhof. vrijdag 02 april 2010 | 02:44 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 02 april 2010 | 10:30
EINDHOVEN - Het was officieel zijn eerste werkdag, donderdag, maar in de aanloop daar naartoe heeft algemeen directeur Tiny Sanders al het nodige meegekregen over de verhoudingen binnen PSV. De uitkomst van zijn gesprek met oud-voorzitter Harry van Raaij leidde tot een bitse reactie van president-commissaris Frits Schuitema.
Die verkondigde eerder deze week dat 'de club' niet zit te wachten op de mening of adviezen van Van Raaij.
Sanders liet donderdag bij monde van persvoorlichter Pedro SalazarHewitt weten dat hij zich in zijn eerste drie maanden bij de club breed wil oriënteren. Dat doet hij door overal zijn oor te luisteren te leggen, aldus Salazar. "Het zijn privégesprekken, waarover Sanders niet in de media wil treden", zegt de persman. "Hij laat zich informeren door iedereen die PSV een warm hart toedraagt en goed is voor de club. Zo heeft Sanders onder meer ook met Guus Hiddink en oud-voorzitter Rob Westerhof gesproken."
Het gesprek met Van Raaij verliep volgens Sanders 'heel prettig', zo laat hij via Salazar weten. "Van Raaij heeft tegen Sanders gezegd: als ik je ergens mee kan helpen, dan bel me maar", aldus Salazar. "Oké, dank je wel, heeft Sanders toen geantwoord. Groter moeten we het niet maken. Sanders neemt zijn eigen beslissingen."
Dat Schuitema in het Algemeen Dagblad elke inmenging van Van Raaij veroordeelt, noemt Salazar 'zijn ding'.
Van Raaij ligt niet wakker van de reactie van Schuitema. "Die gaat het ene oor in en het andere oor uit. Ik heb met Sanders een afspraak gemaakt en hij is volgens mij de baas bij PSV."
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:28 schreef Zapper het volgende:
Overigens was er hier een tijdje terug iemand die verkondigde 2500 euro op PSV te hebben gezet als kampioen. Waar is diegene?
Kloptquote:
Iddquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:49 schreef Sj0rSz het volgende:
Rutten ontevreden over ontwikkeling Van der Meyde
En ik maar steeds denken dat Andy PSV hoogstpersoonlijk naar de titel zou leidenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:49 schreef Sj0rSz het volgende:
Rutten ontevreden over ontwikkeling Van der Meyde
Amrabat gepasseerdquote:Stijn Wuytens vervangt zondagmiddag de geschorste Orlando Engelaar in de basisopstelling van PSV voor de competitiewedstrijd tegen Willem II. De Belg krijgt de voorkeur boven Nordin Amrabat, die net als verdediger André Ooijer op de bank begint.
De laatste tijd is hij dan ook nog slechter dan slecht met de wedstrijd tegen VVV als dieptepunt. Heel zonde...quote:
Dat kan je wel stellen ja!quote:Op zondag 4 april 2010 14:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
De laatste tijd is hij dan ook nog slechter dan slecht met de wedstrijd tegen VVV als dieptepunt. Heel zonde...
PSV gaat echt niet alles winnen de rest van het seizoen hoorquote:Op zondag 4 april 2010 14:31 schreef Buitendam het volgende:
Kan zomaar een miljoenengoal zijn van Alderweireld. Ik neem aan dat ze anders na vanmiddag weer 3e stonden.
Daarom staat er ook kan.quote:Op zondag 4 april 2010 14:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
PSV gaat echt niet alles winnen de rest van het seizoen hoor
Desalniettemin had ik Ajax vandaag graag punten zien verspelenquote:Op zondag 4 april 2010 14:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
PSV gaat echt niet alles winnen de rest van het seizoen hoor
quote:VVV-Venlo (thuis)
Willem II (uit)
Heracles Almelo (thuis)
NEC (uit).
Ik had me er al bij neergelegd dat derde het hoogst haalbare zou worden.quote:Op zondag 4 april 2010 14:42 schreef FL_Freak het volgende:
De 2e plek is als je nu nog kijkt het programma van ajax, niet meer te halen denk ik:
[..]
Nou, ik ben een beetje huiverig of het volgend seizoen beter gaat worden. Dan zal er toch veel moeten veranderen binnen PSV en zal er het nodige geinvesteerd moeten gaan worden komende zomer. Ik betwijfel ten zeerste of dat echt gaat gebeuren. Eerlijk gezegd vermoed ik dat we het weer met wat koopjes moeten doen die niet het niveau hebben van wat PSV eigenlijk zou moeten nastreven. Zou me zelfs niet verbazen als er gezegd wordt dat er verder bezuinigd moet worden omdat we CL misgelopen hebben.quote:
Dat is toch echt een probleem geworden. Als je die Amrabat ook vorige week tegen VVV zag. Je zou niet zeggen dat het een spits is...quote:
Daar zeg je wat iddquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pff net ado tegen ajax zitten kijken bah bah
nee voor willem II - psvquote:
En waarom denk jij dat ajax nog punten gaat verspelen ? Hebben ze tot nu toe niet meer gedaan. En aan het programma te zien gaan ze dat ook niet meer doenquote:Op zondag 4 april 2010 19:36 schreef Morrigun99 het volgende:
Ajax gaat punten verspelen. Dat weet ik nu zeker. Maar PSV was ook een en al blamage zeg....
psv en twente hebben ook net zovaak zulke wedstrijden gespeeld. die gooien nu ook niet links en rechts punten weg.quote:Op zondag 4 april 2010 19:36 schreef Morrigun99 het volgende:
Ajax gaat punten verspelen. Dat weet ik nu zeker. Maar PSV was ook een en al blamage zeg....
Dat had dan vandaag moeten zijn, maar ajax zal nu ook wel weten dat het niet meer zo slap kan voetballenquote:Op zondag 4 april 2010 19:36 schreef Morrigun99 het volgende:
Die rechterkant doet hem goed.quote:Op maandag 5 april 2010 20:27 schreef Zapper het volgende:
Bakkal lijkt weer een beetje goed te gaan voetballen
Geniale fotoquote:Op maandag 5 april 2010 13:19 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoe was Wuytens gisteren eigenlijk? Vond hem voetballend op alle fronten tekort schieten in het verleden, maar heeft van alle PSV'ers wellicht de beste corner op de slof. Zó ontzettend op maat altijd.
edit: los hiervan is de foto bij de VI nababbel er eentje om in te lijsten![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem wisselvallig. De ene wedstrijd lijkt ie het spelletje goed te lezen en heeft ie een aantal ontzettend goeie passes en pikt een goal mee, maar soms lijkt ie echt met oogkleppen van 2 m2 te spelen.quote:Op maandag 5 april 2010 20:27 schreef Zapper het volgende:
Bakkal lijkt weer een beetje goed te gaan voetballen
Inderdaad. Het blijft helaas erg wisselvallig bij hem in de tweede seizoenshelft.quote:Op maandag 5 april 2010 21:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind hem wisselvallig. De ene wedstrijd lijkt ie het spelletje goed te lezen en heeft ie een aantal ontzettend goeie passes en pikt een goal mee, maar soms lijkt ie echt met oogkleppen van 2 m2 te spelen.
Als ie gister dat balletje breed op Koevermans had gelegd, was het billenknijpen echt niet nodig geweest.
Ik hoop heel erg dat het waar is, maar het is imo niet echt realistisch.quote:Op maandag 5 april 2010 20:59 schreef LuNaTiC het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)gelijk_naar_psv.html
zou mooi zijn...
Je vergeet nog een shitload aan buitenlandse keepers. Een lijstje met eredivisieclub met een nederlandse 1e keeper zou wellicht korter zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat het waar is, maar het is imo niet echt realistisch.
Sowieso snap ik niet wat al die buitenlandse keepers allemaal doen in de eredivisie, zo goed zijn ze nou ook weer niet dat we ze uit Israel (RKC), Belgie (heerenveen), Brazilie (groningen), Polen (roda), Duitsland (heracles), Finland (willemII) en Slovenie (sparta) moeten halen.
Isaksson is een twijfelgeval, Babos is een prima keeper evenals Didulica en Romero die echt iets toevoegen.
Ja, Heerenveen met Timmer bijvoorbeeld. Nadat Steppe (Bel) Lejsal (Tsj) en Vandenbussche (Bel) gefaald hebben. En Timmer is nog de minst slechte van het rijtjequote:Op dinsdag 6 april 2010 01:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je vergeet nog een shitload aan buitenlandse keepers. Een lijstje met eredivisieclub met een nederlandse 1e keeper zou wellicht korter zijn
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Maar de geruchten rond Krul en een Nederlandse club zijn er al zo vaak geweest.
Niet halen inderdaad. Speelt niet voor niks al jarenlang nergens meer in de basis.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:17 schreef Morrigun99 het volgende:
PSV schijnt de ontwikkelingen rondom Boudewijn Zenden in de gaten te houden. Ik heb hem hier al eens eerder aangestipt: ik zit niet op 'm te wachten. Hij lijkt me een prima speler voor in de breedte, maar niet van toegevoegde waarde.
Ach, die naam wordt elk half jaar genoemd in de media, dat is niet per se serieus te nemen.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:17 schreef Morrigun99 het volgende:
PSV schijnt de ontwikkelingen rondom Boudewijn Zenden in de gaten te houden. Ik heb hem hier al eens eerder aangestipt: ik zit niet op 'm te wachten. Hij lijkt me een prima speler voor in de breedte, maar niet van toegevoegde waarde.
Een soort van Van der Meyde, maar dan smaller?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:02 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Niet halen inderdaad. Speelt niet voor niks al jarenlang nergens meer in de basis.
Precies. Zenden scoorde wel een mooie goal afgelopen weekend.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:06 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Een soort van Van der Meyde, maar dan smaller?
Brugginkquote:Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)voor_alles_open.html
Moet je dus wel Twente voor zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)voor_alles_open.html
Van mij mag hij blijven. Zo ruim zitten we niet in de verdedigersquote:Op woensdag 7 april 2010 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
En Salcido weet ook niet wat ie wil :
http://www.voetbalprimeur(...)tdienen_bij_PSV.html
Tsja een speler die bij Hannover geen basisplek meer kan vasthouden. Is dat echt een speler waar wij ons tegenwoordig op moeten richten? Ik hoop van ganser harte van niet.quote:
Ik vroeg dat laatst hiero ook al, wie er op Bruggink zou zitten wachten. Hij lijkt me een goede, ervaren toevoeging. Scoren is echter nooit zo'n sterkste kant geweest en dat is ook in Duitsland niet komen te veranderen...quote:Op donderdag 8 april 2010 08:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja een speler die bij Hannover geen basisplek meer kan vasthouden. Is dat echt een speler waar wij ons tegenwoordig op moeten richten? Ik hoop van ganser harte van niet.
Laat gaan, laat gaan die kerel.quote:PSV onderhandelt over nieuw contract Vukovic
8 april 2010 RvN
In het Brabants Dagblad laat Fred Rutten weten dat PSV de gehuurde Jagos Vukovic een contract wil aanbieden. PSV liet de afgesproken optie daartoe echter lopen omdat PSV hem alleen wil behouden onder ander voorwaarden. Volgens De Telegraaf onderhandelt PSV zowel met de speler als met zijn club RAD Belgrado. Vukovic liet weten graag te willen blijven: "Ik heb het uitstekend naar mijn zin en wil graag bij PSV blijven."
Bruggink wilde toch ook liever naar Twente, omdat hij in Enschede zijn huis heeft?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:25 schreef Rucebo het volgende:
Bruggink, Zenden, Vukovic. Ik word er niet vrolijk van.
Vukovic zou ik sowieso niet aantrekken. En die andere twee zijn hooguit leuk voor de breedte. Bruggink bakte er niks van bij Heerenveen en bij Hannover zal hij ook wel niet zomaar op de bank zitten.
Inderdaad, begin om die reden ook steeds meer vertrouwen te krijgen in het WK, mannen als van Bommel staan er als ze nodig zijn, daarbij is Robben op zijn zachtst gezegd erg goed bezig.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:44 schreef Morrigun99 het volgende:
Van Bommel is trouwens echt een held. Zoals hij gisteravond speelde en daarna sprak over Arjen, Franck en Edwin. HELD!
quote:Manchester United haalt vermeend PSV-doelwit naar Engeland
Karim Benzema lijkt niet langer in beeld te zijn bij Manchester United. Sir Alex Ferguson wilde graag een nieuwe spits aan zijn selectie toevoegen en heeft die gevonden bij Chivas Guadalajara, dat Javier Hernandez in de zomer aan de Engelse grootmacht kwijtraakt. De 21-jarige Mexicaan werd in februari ook nog met een overgang naar PSV in verband gebracht.
Hernandez, die met de voetbalnaam ‘Chicharito’ door het leven gaat, moet nog wel een werkvergunning zien te bemachtigen. Wanneer het papierwerk wordt opgelost, zal de aanvaller in de zomer de overstap naar Old Trafford maken. Chicharito scoort met name dit seizoen aan de lopende band: in 28 competitieduels maakte hij 21 doelpunten.
“Ik ben erg tevreden met het feit dat we een akkoord hebben bereikt met Chivas Guadalajara over de transfer van zo’n veelbelovend talent”, zei Ferguson op de website van zijn club. “Hij is momenteel in vorm, voor zowel zijn club als voor zijn land. Hij maakt onze selectie sterker en we kijken vooruit naar de komst van de eerste Mexicaan bij Manchester United.”
Als onderdeel van de deal zal United in juli de openingswedstrijd spelen van het nieuwe stadion van Chivas. Chicharito is afkomstig uit de jeugdopleiding van Tapatío, maar maakte in het seizoen 2006/07 de overstap naar Guadalajara. Hij heeft inmiddels vier interlands achter zijn naam staan en wist daarin ook viermaal te scoren. De aanvaller is reeds door de medische keuring gekomen.
Mogen we hier alleen hosanna roepen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:10 schreef mediaconsument het volgende:
Vind die doemdenkerij ook niet thuishoren in dit topic eigenlijk.
De kans dat we derde worden begint nou eenmaal steeds reëler te wordenquote:Er zijn nog genoeg kansen om 2de te worden,
Rutten vraagt ook al tijden om meer budget en er wordt steeds aangegeven dat verwachtingen bij minder budget bijgesteld moeten worden.quote:mocht dat niet lukken, tja jammer. Hoop dan in ieder geval dat Rutten voor langere tijd coach blijft om een degelijk team op te bouwen, denk dat hij dat wel in zich heeft. Nu is hij in namelijk een team aan het trainen dat in enkele jaren meerdere coaches heeft gehad, en daar hebben teams vaak tijd voor nodig om van te herstellen.
Bron? Waarop baseer je dat?quote:Met de scouting zit het overigens wel goed heb ik begrepen
Als Afellay volgend jaar naar een nieuwe club gaat zoeken vertrekt hij voor niks......quote:, we krijgen zodoende vast nog wel wat kwaliteit gevonden. Daarbij zie ik Nijland en Manco ook nog wel groeien tot degelijke spelers en mag Afellay van mij volgens jaar naar een andere club gaan zoeken zodat hij verder kan groeien.
Dat niet uiteraard, echter valt het me op dat we de laatste tijd weinig positiefs meer kunnen zeggen over ons PSV. We mogen dan ook niet vergeten wat voor klappen het team heeft gehad, en dat we eigenlijk met zijn allen boos mogen zijn op Lazovic. Zijn vertrek heeft ons namelijk het landskampioenschap gekost, en niets anders. Het team kan zodoende alle vertrouwen gebruiken dat er is, en dat kan alleen als we gaan kijken naar de mogelijkheden, in plaats van te treuren om de klappen die we vangen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mogen we hier alleen hosanna roepen?ajb niet dan zou er weinig meer aan zijn. Laten we gewoon nog wat discussie hebben zeg.
Ik zie Verbeek nog wel een kunststukje uithalen, oftewel heeft PSV juist nu alle steun van de supporters nodig zodat we de komende wedstrijden gaan winnen!quote:De kans dat we derde worden begint nou eenmaal steeds reëler te worden
Elk team moet zo roeien met de riemen die het heeft, en zoals eerder gezegd, het Nederlandse voetbal in het algemeen heeft het erg moeilijk. Oftewel zullen we ons wederom op de jeugd moeten gaan richten, want dat is namelijk waar wij goed in zijn.quote:Rutten vraagt ook al tijden om meer budget en er wordt steeds aangegeven dat verwachtingen bij minder budget bijgesteld moeten worden.
Het Grote PSV topic! #414: Dit weekend Brabantse derbyquote:Bron? Waarop baseer je dat?
Owja, even vergeten. Al zou het dan nieteens een echte aderlating zijn, ik bedoel, het is een goede speler, maar hij lijkt een beetje het plezier in het spel te hebben verloren omdat hij bij PSV niet veel verder meer kan groeien volgens mij. Dat kan een team tegenwerken in de ontwikkeling.quote:Als Afellay volgend jaar naar een nieuwe club gaat zoeken vertrekt hij voor niks......
Manco ben ik niet bang voor, als die op gang komt is het de beste speler die de eredivisie in tijden gezien heeft. Alles wat ik van dat mannetje heb gezien is erg goed, en ik vind het dan ook haast treurig wat voor blessures hij heeft gehad. Daarom hoop ik dat hij zijn draai die hij heeft gevonden bij zijn huidige club door kan zetten in Nederland. Nijland scoort verder vrij makkelijk en is ook nogeens vrij jong, die zal vast nog wel groeien.quote:Verder moeten Nijland en zeker Manco eerst maar eens wat laten zien op top Eredivisie niveau. We zien dat Amrabat die stap nog steeds niet heeft kunnen maken en Pieters wankelt ook sterk als het moeilijk wordt.
Uiteraard, daarom gaf ik mijn mening ook. Kritiek voldoende de laatste tijd, echter mogen we niet vergeten wat voor klappen deze ploeg de laatste jaren heeft gehad. Ben dan ook trots dat we zo ver zijn gekomen ondanks alles, mijn steun zullen ze daarom niet verliezen.quote:Ik vind best dat je positief mag denken maar daar mogen we dan toch ook best kritisch op in gaan?
Ondertussen hebben wij ook niet de makkelijkste tegenstanders voor de boeg hequote:Op vrijdag 9 april 2010 00:36 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat niet uiteraard, echter valt het me op dat we de laatste tijd weinig positiefs meer kunnen zeggen over ons PSV. We mogen dan ook niet vergeten wat voor klappen het team heeft gehad, en dat we eigenlijk met zijn allen boos mogen zijn op Lazovic. Zijn vertrek heeft ons namelijk het landskampioenschap gekost, en niets anders. Het team kan zodoende alle vertrouwen gebruiken dat er is, en dat kan alleen als we gaan kijken naar de mogelijkheden, in plaats van te treuren om de klappen die we vangen.
[..]
Ik zie Verbeek nog wel een kunststukje uithalen
Dat lijkt me logisch. Maar wie staat er hier dan niet meer achter de club?quote:, oftewel heeft PSV juist nu alle steun van de supporters nodig zodat we de komende wedstrijden gaan winnen!
[..]
[..]quote:Elk team moet zo roeien met de riemen die het heeft, en zoals eerder gezegd, het Nederlandse voetbal in het algemeen heeft het erg moeilijk. Oftewel zullen we ons wederom op de jeugd moeten gaan richten, want dat is namelijk waar wij goed in zijn.
Een speler scouten die de grote clubs al zo duidelijk op de korrel hebben is natuurlijk niet zo bijzonder. Zo zijn er al zoveel geweest. Dat zie ik niet als bijzonder, temeer we bij die club nog weleens over de vloer zijn gekomenquote:
Die hoop hebben we al jaren jaquote:Dszudszak en Manolev daarbij opgeteld, en je ziet dat we nog genoeg kansen hebben. Wie weet vinden we binnenkort nog wel een nieuwe Romario.![]()
[..]
Nou ik ben bang dat we hem nogal zullen missen. In een wedstrijd als afgelopen weekend zie je wat het middenveld aan snelheid en creativiteit inboedtquote:Owja, even vergeten. Al zou het dan nieteens een echte aderlating zijn, ik bedoel, het is een goede speler, maar hij lijkt een beetje het plezier in het spel te hebben verloren omdat hij bij PSV niet veel verder meer kan groeien volgens mij. Dat kan een team tegenwerken in de ontwikkeling.
[..]
Ja sorry ik heb dat dus nooit in hem gezien. Wat heeft hij nou echt laten zien, paar leuke passeer bewegingen waarvan minimaal de helft mislukte en veel onrendabele acties. Dat zagen we ook van Amrabat jaren terug.quote:Manco ben ik niet bang voor, als die op gang komt is het de beste speler die de eredivisie in tijden gezien heeft. Alles wat ik van dat mannetje heb gezien is erg goed, en ik vind het dan ook haast treurig wat voor blessures hij heeft gehad. Daarom hoop ik dat hij zijn draai die hij heeft gevonden bij zijn huidige club door kan zetten in Nederland.
In Nijland zie ik het ook wel zitten hoor. Wordt geen topper maar een goede eredivisiespeler zit er wel in.quote:Nijland scoort verder vrij makkelijk en is ook nogeens vrij jong, die zal vast nog wel groeien.
Ik vind zijn rendement nog steeds bedroevend. Hij is nog steeds de blinde draver die hij was toen hij binnen kwam.quote:Over Amrabat moet ik je gelijk geven, die heeft inderdaad moeite om het niveau aan te kunnen. Al denk ik dat dat ook iets zal zijn van mentaliteit of zelfvertrouwen. Hij heeft namelijk al een aantal erg mooie dingen laten zien.
Manolev ontwikkeld zich lekker maar heeft ook nog een flinke stap te maken hoor.quote:Pieters idem, al vind ik dat hij steeds beter naar voren komt de laatste tijd. We mogen dan ook niet vergeten dat we ook nog een Manolev hebben uiteraard, dat is volgens mij de beste aankoop van dit seizoen geweest.![]()
[..]
Nou die klappen zijn ook vaak zat van binnen uit toegebracht. Het beleid is nou niet bepaald altijd even goed geweest.quote:Uiteraard, daarom gaf ik mijn mening ook. Kritiek voldoende de laatste tijd, echter mogen we niet vergeten wat voor klappen deze ploeg de laatste jaren heeft gehad. Ben dan ook trots dat we zo ver zijn gekomen ondanks alles, mijn steun zullen ze daarom niet verliezen.
Klopt, al denk ik dat AZ de enige is die ons eventueel schade zou kunnen toebrengen, echter moeten wij die in goede doen wel aankunnen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ondertussen hebben wij ook niet de makkelijkste tegenstanders voor de boeg he
Daar heb ik niets over gezegd eigenlijk. Ben echter wel van mening dat sommigen hier de laatste tijd weinig goeds meer te zeggen hebben over PSV, dat is dan ook niet echt mijn stijl.quote:Dat lijkt me logisch. Maar wie staat er hier dan niet meer achter de club?
Vraag me dan af wie die spits als eerste gevonden had, PSV heeft hier namelijk al een geruime tijd een oogje op, er is zelfs een kans geweest dat hij dit jaar al zou komen. Denk daarom dat het eerder andersom is gegaan eigenlijk.quote:Een speler scouten die de grote clubs al zo duidelijk op de korrel hebben is natuurlijk niet zo bijzonder. Zo zijn er al zoveel geweest. Dat zie ik niet als bijzonder, temeer we bij die club nog weleens over de vloer zijn gekomen
Dat zal zeker gebeuren, al kunnen we dat uiteraard opvangen door het middenveld een wat controlerendere rol te geven totdat er weer een creatieve en snelle speler opstaat. Ben daarom benieuwd hoe Labyad zich gaat ontwikkelen.quote:Nou ik ben bang dat we hem nogal zullen missen. In een wedstrijd als afgelopen weekend zie je wat het middenveld aan snelheid en creativiteit inboedt
Is Amrabat ooit de beste speler geweest op een WK onder de 20?quote:Ja sorry ik heb dat dus nooit in hem gezien. Wat heeft hij nou echt laten zien, paar leuke passeer bewegingen waarvan minimaal de helft mislukte en veel onrendabele acties. Dat zagen we ook van Amrabat jaren terug.
Daarom zeg ik ook beste aankoop van dit jaar. Zie hem die flinke stap de komende jaren nog wel maken.quote:Manolev ontwikkeld zich lekker maar heeft ook nog een flinke stap te maken hoor.
En daarom is het fijn om te weten dat we een nieuwe voorzitter hebben, oftewel nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Nou die klappen zijn ook vaak zat van binnen uit toegebracht. Het beleid is nou niet bepaald altijd even goed geweest.
Het verbaast me dat op PSV netwerk veel mensen positief reageren op dit bericht. Ik vraag me dan echt af wat deze speler dan heeft laten zien afgelopen jaarquote:
Ik heb altijd een goed gevoel over hem gehad, hij heeft dan ook nog niet gek veel kansen gehad. Heb verder vertrouwen in het oog van Rutten eigenlijk, die beslist volgens mij grootendeels wat er gebeurt toch?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:26 schreef Sj0rSz het volgende:
Hij heeft mij ook niet echt kunnen overtuigen. Wel opvallend inderdaad dat op PSV-netwerk de meesten wél positief zijn.
Alles kan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef Sj0rSz het volgende:
Mja, okee... Maar het kán gebeuren dat het er toch niet uit komt. Rutten heeft veel geluk gehad met bv. een Reis en een Lazovic, maar het kan dus ook een keer niet gaan zoals hij wil.
Nog even, en dan begint het nieuwe seizoen alweer, oftewel een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Rutten krijgt die neuzen nog wel de goede kant op, al ben ik erg benieuwd wat er gaat gebeuren qua transfers.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:22 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat is zeker waar! En het vertrek van Lazovic is gewoon zwaar door blijven dreunen binnen de selectie. Het is echter wel zo dat je ook zonder hem door moet.
En dat lijkt niet elke keer te lukken. Daar zullen ze toch echt aan moeten werken.
Lee, Lee, Lee, Lee, Leequote:Op vrijdag 9 april 2010 20:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Over Vukovic:
Als linksback heeft hij absoluut niet voldaan. Zie meer een centrale verdediger in hem (net als Pieters overigens). Wordt tijd dat we een echte back halen en er niet spelers neer zetten die beter in het centrum tot hun recht komen (Pieters, Vukovic, Salcido).
Wake up Balazs, zo goed ben je ook weer nietquote:Dzsudzsák wil ooit bij een betere club dan PSV voetballen
10/04/2010 12:12
Vanwege de titelstrijd wil hij er niet veel over kwijt, maar Balázs Dzsudzsák sluit niet uit dat hij komende zomer zijn contract met PSV verlengt. Ook al wil de linksbuiten ooit wel hogerop.
'Het zorgt voor afleiding en dat kunnen we nu even niet hebben', aldus de Hongaar in het AD. 'Ik ben een ambitieuze voetballer, die ooit bij een betere club dan PSV wil voetballen.'
'Maar ik heb het hier goed, deze club voelt als familie. PSV wil pas na het seizoen praten over een mogelijke verbetering van mijn contract. Dat is prima, want ze zijn tevreden over me.'
Dzsudzsák heeft de landstitel nog niet uit zijn hoofd gezet, ook al staat PSV met nog vier wedstrijden te gaan op de derde plaats met vijf punten achterstand op koploper FC Twente.
'Alles is nog mogelijk, maar dan moet FC Twente wel een keer verliezen. We wachten en hopen er al zo lang op, maar het gebeurt niet. Wij blijven vechten, proberen onze laatste vier wedstrijden te winnen. Als we dan nog derde staan, is er niets aan te doen.'
Goede speler, die sinds de winterstop helaas leidt aan behoorlijke zelfoverschatting. En sindsdien ook nauwelijks nog een goede wedstrijd heeft gespeelt...quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:23 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wake up Balazs, zo goed ben je ook weer niet
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=102581quote:Balazs Dzsudzsak wil alles uit het seizoen 2009/10 halen wat erin zit. De vleugelaanvaller van PSV wil graag de kampioensschaal vast houden en tonen aan de supporters in Eindhoven, maar weet dat het niet makkelijk zal worden. FC Twente en Ajax staan momenteel nog boven de Brabanders. “Als we nog kampioen willen worden, moet Twente snel een wedstrijd gaan verliezen.”
Tegenover AD/Sportwereld vertelt Dzsudzsak dat PSV al weken hoopt op een misstap vanuit Enschede. De ploeg van trainer Steve McClaren houdt echt knap stand, ondanks de hoge druk. “Het gebeurt maar niet. Wij blijven in ieder geval vechten en hopen de laatste vier wedstrijden te winnen. Als we dan nog op de derde plaats in de Eredivisie staan, dan is er helaas niets aan te doen.”
Voor Dzsudzsak zou het kunnen betekenen dat hij na dit seizoen elders speelt als PSV geen Champions League speelt. “Ik blijf een ambitieuze voetballer, maar wil nu niets zeggen over mijn contract. Na het seizoen ga ik praten met de club. Dan zien we wel wat daaruit komt.”
Zeg ook niet dat hij slecht is.....vind het een goede speler voor psv... maar hogerop hoef hij nog niet aan te denken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Goede speler, die sinds de winterstop helaas leidt aan behoorlijke zelfoverschatting. En sindsdien ook nauwelijks nog een goede wedstrijd heeft gespeelt...
Dat ben ik helemaal met je eens hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat hij slecht is.....vind het een goede speler voor psv... maar hogerop hoef hij nog niet aan te denken.
Daar ben ik ook heel benieuwd naarquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Klopt, al denk ik dat AZ de enige is die ons eventueel schade zou kunnen toebrengen, echter moeten wij die in goede doen wel aankunnen.
[..]
Daar heb ik niets over gezegd eigenlijk. Ben echter wel van mening dat sommigen hier de laatste tijd weinig goeds meer te zeggen hebben over PSV, dat is dan ook niet echt mijn stijl.
[..]
Vraag me dan af wie die spits als eerste gevonden had, PSV heeft hier namelijk al een geruime tijd een oogje op, er is zelfs een kans geweest dat hij dit jaar al zou komen. Denk daarom dat het eerder andersom is gegaan eigenlijk.
[..]
Dat zal zeker gebeuren, al kunnen we dat uiteraard opvangen door het middenveld een wat controlerendere rol te geven totdat er weer een creatieve en snelle speler opstaat. Ben daarom benieuwd hoe Labyad zich gaat ontwikkelen.
[..]
Volgens mij bedoel je Quincyquote:Is Amrabat ooit de beste speler geweest op een WK onder de 20?
[..]
Ik heb ook wel vertrouwen in Sandersquote:Daarom zeg ik ook beste aankoop van dit jaar. Zie hem die flinke stap de komende jaren nog wel maken.
[..]
En daarom is het fijn om te weten dat we een nieuwe voorzitter hebben, oftewel nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Tijd zal het leren. We hebben dan ook nog een Simons rondlopen, en volgens mij hebben we dit jaar een aantal aardige wedstrijden gespeeld zonder Afellay, oftewel is Rutten aan zet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel benieuwd naar
Doelde meer op het feit dat Manco deze titel heeft gekregen en Amrabat niet.quote:Volgens mij bedoel je Quincy
Komt goed.quote:Ik heb ook wel vertrouwen in Sanders
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Goede speler, die sinds de winterstop helaas leidt aan behoorlijke zelfoverschatting. En sindsdien ook nauwelijks nog een goede wedstrijd heeft gespeelt...
Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Ben wel benieuwd hoeveel supporters van de uitspelende club er nu weer in mijn vak zitten. Het worden er met de wedstrijd meer.quote:Op zondag 11 april 2010 08:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zal wel weer een kutwedstrijd worden waarin we verliezen.
Die zal zich willen revangeren/manifesteren. Ik bedoel: hij is lange tijd geschorst geweest en heeft in die periode de hele Nederlandse pers over zich heen gekregen. Ibi lijkt me zo'n mannetje die zich daardoor gebrand voelt het tegendeel te bewijzen (kan natuurlijk ook een keerzijde van veel frustratie met zich meebrengen).quote:
Toen ik een paar seizoenen geleden een seizoenskaart voor de jongerenrang had had ik altijd het idee dat dat vak als 'neutraal' vak werd beschouwd. Man wat zaten daar veel uitsupporters af en toequote:Op zondag 11 april 2010 10:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Ben wel benieuwd hoeveel supporters van de uitspelende club er nu weer in mijn vak zitten. Het worden er met de wedstrijd meer.
Waar zit je?quote:Op zondag 11 april 2010 10:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Ben wel benieuwd hoeveel supporters van de uitspelende club er nu weer in mijn vak zitten. Het worden er met de wedstrijd meer.
Laten we het hopen! Dit kan wel eens zo'n wedstrijd zijn dat Ibi het heel erg goed gaat doen, ik hoop het voor psv maar ik hoop het ook voor hem!quote:Op zondag 11 april 2010 10:37 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Die zal zich willen revangeren/manifesteren. Ik bedoel: hij is lange tijd geschorst geweest en heeft in die periode de hele Nederlandse pers over zich heen gekregen. Ibi lijkt me zo'n mannetje die zich daardoor gebrand voelt het tegendeel te bewijzen (kan natuurlijk ook een keerzijde van veel frustratie met zich meebrengen).
Jinx!quote:Op zondag 11 april 2010 08:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zal wel weer een kutwedstrijd worden waarin we verliezen.
Zo krijgt 'ie toch eindelijk de waardering die hij verdiende.quote:
Uhuh denk je nu echt dat Lazovic met zijn vertrek verantwoordelijk is voor de teloorgang van dit PSV? Dit speelde al veel langer en vaak had PSV het geluk aan zijn zijde. Elke keer met 1-0 winnen en dan vooral die voorsprong consolideren i.p.v. uitbouwen.. Lazovic bracht wat pit en lef, maar mij maak je niet wijs dat als 1 speler vertrekt, het team als een kaartenhuis in elkaar zakt. Dit PSV mist kwaliteit en een trainer met lef!quote:Op zondag 11 april 2010 14:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV is nu zeker van het mislopen van de CL.
Dankje Lazo, egoistische zak.
ow en rakez, trollen zoals jij horen hier niet thuis dus ophoepelen kneus.
één van de alternatieven is ook nog vertrokken vergeet dat niet.quote:Op zondag 11 april 2010 14:43 schreef ganzenherder het volgende:
Toch grappig om te zien dat het gebrek aan scorend vermogen PSV uiteindelijk fataal is geworden. Dit na de discussie toen Reis werd ontslagen, er waren voorin genoeg alternatieven volgens sommigen en een opvolger was niet nodig. En dan had je nog die beleidsbepalers bij PSV die zogenaamd geen geld hadden voor een spits. NU is pas geen geld meer![]()
Het vertrek van Lazovic is PSV uiteindelijk fataal geworden zo lijkt het...
Nou, wat een wedstrijd zeg!quote:
Denk je niet dat het bestuur hier ook enigszins in heeft gefaald? Zij hadden ook 'nee' kunnen verkopen. Maar een gek die 5 miljoen betaald voor Lazovic zul je niet snel nog een keer vinden. Dat Lazovic bij het niet mogen vertrekken niet meer gemotiveerd zou zijn geloof ik niet zo. Lazovic zal ook begrijpen dat dit voor zijn toekomst niet verstandig is en buiten dat is gewoon een prof die genoeg betaald krijgt om zijn werk te doen.quote:
Berg?quote:Op zondag 11 april 2010 14:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één van de alternatieven is ook nog vertrokken vergeet dat niet.
Maargoed volgend jaar EL, laatste ronde stromen we in volgens mij.
Iemand enig idee welke veel scorende spits haalbaar is?
Kan er ook nog wel bij.quote:'Seizoen voorbij voor Koevermans'
Langs de Lijn meldt zojuist dat Danny Koevermans tegen Feyenoord een spierscheuring heeft opgelopen. Dat zou betekenen dat het seizoen voor de centrumspits van PSV inmiddels ten einde is.
Ik hoop dat de RVC eens gaat inzien dat investeren in een paar goede spitsen de moeite waard is. Ajax-VVV: 7-0quote:
Pantelic drie keer, maar een hele goede spits is dat ook weer niet.quote:Op zondag 11 april 2010 16:48 schreef Blueberrypancake het volgende:
[..]
Ik hoop dat de RVC eens gaat inzien dat investeren in een paar goede spitsen de moeite waard is. Ajax-VVV: 7-0
Pantelic mag zelfs weg bij ajax..... wie kopt hem in....quote:Op zondag 11 april 2010 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pantelic drie keer, maar een hele goede spits is dat ook weer niet.
Berg is nog niet eens zo'n gek idee. Wat zou HSV voor hem vragen?
Niks aan toe te voegen. Al opteer ik voor de optie 'Voor het hele seizoen:' toch een enkelequote:Op zondag 11 april 2010 14:33 schreef knep het volgende:
Hier past maar een smiley:.
En inmiddels voor het hele seizoen:![]()
![]()
Iddquote:Op zondag 11 april 2010 14:30 schreef Tallie1982 het volgende:
En dan die feijenoord supporters die zingen ' helemaal niets in Eindhoven'. Zelf de afgelopen jaren geen prijs meer gepakt op de beker na.
Ach dan worden we maar 3e en pakken we volgend seizoen de prijzen...alhoewel dit zonder versterking niet echt mogelijk is. Vandaag zag je gewoon hoe zwak dit elftal eigenlijk is.quote:Op zondag 11 april 2010 17:25 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Idden finale ohohhhhhhh
![]()
Ach, die beker is voor hun de hoofdprijs en ik gun het ze van harte.
Einde van het seizoen nu, maar dat was toch al wel bekend eigenlijk. Twente is veel te stabiel en Ajax wint alle resterende wedstrijden. We hebben tegen NAC, Ajax en Twente cruciale wedstrijden niet gewonnen en tegen Sparta en Vitesse 4 dure punten laten liggen.
http://www.omroepbrabant.(...)erten+vreselijk.aspxquote:De aanhang van PSV is zondagmiddag na het gelijkspel tegen Feyenoord getrakteerd op een uitbrander door Danny Koevermans. De spits noemde de fluitconcerten van de eigen achterban tijdens de wedstrijd ‘vreselijk’.
"De supporters staan er ook goed achter hier", zei hij tegen Omroep Brabant over een deel van de PSV-fans, die al vanaf de twintigste minuut fluitconcerten lieten horen.
"Ik vind het zielig dat er hier een striemend fluitconcert over ons heen daalt. Fluit dan achteraf, en niet als er een breedteballetje mis gaat. Het is niet zo dat ze een steun in de rug zijn", aldus Koevermans.
"Ik kan me er in de beleving van de fans wel iets bij voorstellen, maar het was helaas niet de ambiance die we thuis tegen Twente of AZ hadden", aldus coach Fred Rutten. "Toen duwden ze ons wel richting de overwinning."
En dan zeggen ze iets over Amsterdammersquote:Op zondag 11 april 2010 17:56 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
...en pakken we volgend seizoen de prijzen...
Dude ga in een ander topic zieken...wanneer pakte ajax voor het laatst de landstitel ? Oh sorry, das al zolang geleden dat niemand dat meer weet. Psv werd 8x kampioen in 10 jaar ofzo. Dan mogen ze gerust eens een keertje niet kampioen worden. Ach ja .... beetje frustratie dat jullie elke wedstrijd bijna met 5-0 winnen en nog met lege handen staan aan het eind van het seizoen?quote:Op zondag 11 april 2010 18:09 schreef rakez het volgende:
[..]
En dan zeggen ze iets over Amsterdammers. Pot, ketel, iemand?
Ach pleur toch op man, ajax is al jaren niet in staat om de titel te pakken dus gtfo met je gezeik.quote:Op zondag 11 april 2010 18:09 schreef rakez het volgende:
[..]
En dan zeggen ze iets over Amsterdammers. Pot, ketel, iemand?
inderdaad, we zijn gewoon weer een stuk sterker dan vorig jaar. Alleen laten we het nu nog op de cruciale wedstrijden liggen, zoals Sparta thuis en HSV thuis. Je moet je bedenken dat PSV vorig seizoen een jaar stilstond in zijn ontwikkeling. Rutten is wel met iets bezig en ziet ondertussen wel twee belangrijke aanvallers wegvallen. En als je dan kijkt waar het is blijven liggen.... in wedstrijden waar je de kansen wel hebt gehad.quote:Op zondag 11 april 2010 17:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen. Al opteer ik voor de optie 'Voor het hele seizoen:' toch een enkelegebruiken.
Vorig seizoen was de druk van het titelkandidaat zijn er inderdaad heel wat sneller af.quote:Op zondag 11 april 2010 19:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
En we hebben aan het eind van dit seizoen nu een stuk zwaarder dan vorig seizoen.
Maar tenminste nog wel voorronde CL stumpertsquote:Op zondag 11 april 2010 18:58 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dude ga in een ander topic zieken...wanneer pakte ajax voor het laatst de landstitel ? Oh sorry, das al zolang geleden dat niemand dat meer weet. Psv werd 8x kampioen in 10 jaar ofzo. Dan mogen ze gerust eens een keertje niet kampioen worden. Ach ja .... beetje frustratie dat jullie elke wedstrijd bijna met 5-0 winnen en nog met lege handen staan aan het eind van het seizoen?
Hoevaak hebben jullie de laatste jaren al wel niet in de voorronde van de CL gestaan?quote:Op zondag 11 april 2010 19:35 schreef rakez het volgende:
[..]
Maar tenminste nog wel voorronde CL stumperts.
En met grote waarschijnlijkheid de KNVB beker.
Ajax in de CL groepsfase is inderdaad niet vaak meer voorgekomen de laatste jaren.quote:Op zondag 11 april 2010 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoevaak hebben jullie de laatste jaren al wel niet in de voorronde van de CL gestaan?![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 16:48 schreef Blueberrypancake het volgende:
[..]
Ik hoop dat de RVC eens gaat inzien dat investeren in een paar goede spitsen de moeite waard is. Ajax-VVV: 7-0
Mja competitie is nog niet voorbij. Ajax heeft nog wel een redelijke kans.quote:Op zondag 11 april 2010 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoevaak hebben jullie de laatste jaren al wel niet in de voorronde van de CL gestaan?![]()
Jullie zijn net zo min als wij kampioen geworden en dat is gewoon de belangrijkste prijs.
Koester die KNVB beker maar als je hem al weet te winnen en kijk maar eens hoe die behaald is
Ik heb ook nog wel een scenario in mijn hoofd zitten idd.... STEL Twente laat punten liggen dinsdag dan moeten ze tegen Feyenoord echt volop, en dan ook nog eens in Breda winnen. Ajax winnen de komende drie wedstrijden wel denk ik, maar de vraag is hoe FC Twente met de druk om gaat. Hoewel ik ze wel heel constant vind overigens, maar ook een beetje offtopic overigens allemaalquote:Op zondag 11 april 2010 21:23 schreef Tukker87 het volgende:
Mja competitie is nog niet voorbij. Ajax heeft nog wel een redelijke kans.
Heracles kan nog een taaie kluif worden voor Ajax, verder heb ik nog ergens een erg klein sprankje hoop dat we uiteindelijk toch nog op de 2de plek terechtkomen.quote:Op zondag 11 april 2010 21:59 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een scenario in mijn hoofd zitten idd.... STEL Twente laat punten liggen dinsdag dan moeten ze tegen Feyenoord echt volop, en dan ook nog eens in Breda winnen. Ajax winnen de komende drie wedstrijden wel denk ik, maar de vraag is hoe FC Twente met de druk om gaat. Hoewel ik ze wel heel constant vind overigens, maar ook een beetje offtopic overigens allemaal
beetje zelfde verhaal als zoveel wedstrijden de laatste maanden.quote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef Karzai het volgende:
Ik vond PSV niet eens zo slecht spelen, met een beetje geluk hadden ze er zo 2 of 3 in kunnen schieten.
Dat is ook het probleem na de winterstopquote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef Karzai het volgende:
Ik vond PSV niet eens zo slecht spelen, met een beetje geluk hadden ze er zo 2 of 3 in kunnen schieten.
Serieus? Het was echt van bedroevend niveau.quote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef Karzai het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_zegt_vriendsc.htmlquote:Dat is snel. Het lijkt Koevermans wel.
Als Suarez een goede dag heeft, maakt hij heel het team beter lijkt me. Als hij een slechte dag heeft, zie je ook dat het met ajax niet goed gaat.quote:Op zondag 11 april 2010 20:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]Alsof dat daar die zo enorm goede spitsen komt daar
Pantelic is niet zo'n hoogvlieger. Alleen Suarez is van echt grote klasse.
Nee, maar wel op de site van de NOS zelf.quote:Op maandag 12 april 2010 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet eigenlijk niet of het op uitzending gemist komt
Word meestal ook wel op nieuwsgroepen geplaats in de loop van de week. Toch jammer had liever PSV op plek 2 gezien en dat word wel erg moeilijk nu.quote:Op maandag 12 april 2010 00:05 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Shit, helemaal vergeten te kijken![]()
Is nog wel ergens op internet terug te zien toch?
En dat horen we graag.quote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Beetje gefrustreerde reacties hier jongens. Volgend seizoen weer een nieuwe kans, speculeren over het ver-/aankopen van spelers kan weer gaan beginnen
.
http://www.fcupdate.nl/vo(...)aat-als-kaarsje-uit/quote:Rutten: "Seizoen gaat als kaarsje uit"
In vijf weken van belangrijkste kampioenskandidaat tot ontevreden nummer drie. Dat overkwam PSV sinds de nederlaag op 6 maart bij NAC Breda (2-1). De Eindhovense ploeg pakte uit de laatste zes competitieduels slechts acht punten.
"Het seizoen gaat als een kaarsje uit", mompelde trainer Fred Rutten zondag na het nieuwe puntenverlies in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord (0-0). "Dat geeft een heel erg vervelend gevoel."
Rutten wilde zijn eerste seizoen als hoofdcoach bij PSV niet ronduit als "mislukt" afdoen. "Als je kijkt naar ons puntentotaal dan hadden we in voorgaande seizoenen nog volop meegedaan om de titel. Maar in deze competitie scoren FC Twente en Ajax nog hoger. Als je alleen naar de strijd om de titel kijkt, zou je ons seizoen als mislukt kunnen beschouwen. Maar ik neem ook andere zaken mee in mijn eindoordeel."
Tijd
Rutten: "Ik vind dat we als team vorderingen hebben gemaakt. En ook in onze andere manier van voetballen, hebben we een positieve ontwikkeling laten zien. Maar dergelijke processen vergen tijd. En in de top krijg je die tijd niet altijd, dat weet ik zelf ook wel."
Rutten was "enorm teleurgesteld" over het doelpuntloze gelijkspel tegen Feyenoord. "In de eerste helft konden we bijna niet in ons spel komen. Na de rust hadden we meer greep op de wedstrijd. In offensief opzicht zijn we echter opnieuw tekort geschoten. Het blijft daarom jammer dat we tussentijds afscheid hebben moeten nemen van een paar spelers", doelde hij op de spitsen Danko Lazovic (naar Rusland) en Jonathan Reis (ontslagen wegens drugsgebruik).
Zijn onvrede met de huidige selectie probeert hij goed te verbergen, maar hij liet niet voor niets doorschemeren door te willen selecteren voor volgend seizoen. En terecht. Zijn keuze voor Vukovic begrijp ik alleen nog steeds niet.quote:Op maandag 12 april 2010 15:27 schreef ganzenherder het volgende:
Je kan ook niet verwachten dat Rutten met zo'n matige selectie 'eventjes' meteen kampioen wordt....
quote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Beetje gefrustreerde reacties hier jongens. Volgend seizoen weer een nieuwe kans, speculeren over het ver-/aankopen van spelers kan weer gaan beginnen
.
Bij gebrek aan betaalbare alternatieven misschien?quote:Op maandag 12 april 2010 15:49 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Zijn onvrede met de huidige selectie probeert hij goed te verbergen, maar hij liet niet voor niets doorschemeren door te willen selecteren voor volgend seizoen. En terecht. Zijn keuze voor Vukovic begrijp ik alleen nog steeds niet.
quote:Mignolet toeschouwer bij PSV-Feyenoord
12 april 2010 RvN
Simon Mignolet volgde gisteren PSV-Feyenoord vanuit de loges in het Philipsstadion van PSV, zo meldt De Standaard vandaag. De 21-jarige doelman van STVV staat in de concrete belangstelling van PSV. 'Het initiatief om naar die match te gaan kwam van mezelf. Ik heb die mensen van PSV dan om tickets gevraagd. Ik ben niet aan de trainer of spelers voorgesteld. Ik wilde alleen eens kijken hoe de sfeer daar was. Het was geen mooie match, maar het stadion is indrukwekkend.'
PSV Netwerk
Volgens Mignolet wil dit bezoek nog niet zeggen dat hij zeker voor PSV kiest. 'Dat hangt niet van mij af. Of PSV een ernstige piste wordt, hangt vooral ook af van STVV.'
quote:Koevermans heeft spijt van uitlating over publiek
12 april 2010 RvN
Op PSV.nl laat Danny Koevermans weten er spijt van te hebben de uitlating over het publiek gedaan te hebben. "Het is klote. We zijn gefrustreerd dat we niet meer in de race om het kampioenschap zijn. Deze blessure komt er voor mij dan nog bovenop. Ik speel ook al een tijdje met een injectie in mijn teen. En door alle emotie heb ik gisteren dingen gezegd waar ik niet achtersta. Het was geen sneer naar de supporters toe, ik weet ook wel dat zij er helemaal achterstaan. Ik vind het stom dat ik het gezegd heb."
PSV Netwerk
Meer: PSV.nl
Zijn dus in ieder geval wel achter nieuwe spits aan.. positiefquote:'PSV zou ook belangstelling hebben voor Schechter'
12 april 2010 RvN
Volgens de Belgische krant Het Nieuwsblad is PSV een van de clubs die belangstelling heeft voor de Israëlische spits Itay Schechter. De spits van Hapoel Tel Aviv scoorde dit seizoen al 22 doelpunten. Anderlecht zou de spits afgelopen weekend met een delegatie bekeken hebben, die ook bij Hamburger SV en Bayer Leverkusen in de picture is. Schechter zou 2,5 miljoen euro moeten kosten.
wtf? Zondag savonds na half 1 komen toch ook nog de samenvattingen?quote:Op maandag 12 april 2010 08:52 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Nee, maar wel op de site van de NOS zelf.
http://nos.nl/dossier/130029-studio-voetbal/
Het duurt alleen wat langer voordat de actuele uitzending er op staat, aangezien ze er de voetbalbeelden uit moeten knippen. Die rechten lopen immers maar tot zondagavond 0:00 u.
Dat mogen ze nog herhalen maar ze mogen geen beelden op internet zetten.quote:Op maandag 12 april 2010 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf? Zondag savonds na half 1 komen toch ook nog de samenvattingen?
Dat wist ik dus nietquote:Op maandag 12 april 2010 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat mogen ze nog herhalen maar ze mogen geen beelden op internet zetten.
Daarom hoeven we onszelf niet te schamen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind het wel erg jammer dat we weer geen kampioen gaan wordenals er iets raar is, is het wel dat je geen kampioen wordt met slechts 2 verlieswedstrijden en een paar gelijke spelen
Klopt. En laat het aub Twente worden als PSV het niet wordt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:02 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom hoeven we onszelf niet te schamen.
Schamen niet, maar het had er opzich wel dik ingezeten als je ziet waar we het laten liggen. Ik denk je je vanaf Sparta thuis in de poep hebt zitten werken. Laat je daar niet onnodig 2 punten in de laatste minuut liggen sta je er veel beter voor aan het begin van een moeilijke reeks. En verder hebben we punten laten liggen in wedstrijden die we hadden kunnen/moeten winnen. We zijn dit seizoen eigenlijk nauwelijks van de mat gespeeld.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:02 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom hoeven we onszelf niet te schamen.
quote:'PSV scouts bekijken Emilio Izaguirre'
13 april 2010 RvN El Heraldo
Volgens media in Honduras bekeken vertegenwoordigers van PSV, Wigan en Blackburn Rovers maandag een besloten training van Motagua in Honduras. na de training waar pers niet bij aanwezig mocht zijn, zou gesproken zijn met met name de 23-jarige Emilio Izaguirre (linkerverdediger/middenvelder) en aanvaller Georgie Welcome.
quote:Willem II wil Jong PSV spits Lars Hutten
13 april 2010 RvN
De Telegraaf meldt dat Willem II zijn zinnen heeft gezet op Lars Hutten. De Tilburgers zouden de spits van Jong PSV voor volgend seizoen willen vastleggen.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef mediaconsument het volgende:
En nu verliest Twente dan eindelijk, als ze nu ook nog eens braaf verliezen tegen Feyenoord en de andere wedstrijd gelijkspelen en Ajax tegen Heracles verliest en daarna onder de mentale druk bezwijkt met een treurig gelijkspel, en wij dan uiteraard alles winnen.
Dan zijn we nog kampioen, toch?
Ajax gaat als het even meezit tegen Heracles onderuit, aan NEC zullen ze ook een zware kluif hebben.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:24 schreef rakez het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ajax gaat alles winnen, dus die worden dan sowieso eerder kampioen.
Alleen Sparta heeft dit seizoen punten weg weten te kapen in Amsterdam. Alle andere clubs werden afgeslacht. Denk je nu echt dat Heracles dan wel gaat winnen?! Diep in je hart weet je dat dit gewoon bullshit is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ajax gaat als het even meezit tegen Heracles onderuit, aan NEC zullen ze ook een zware kluif hebben.
Als er 1 team is dat het zou kunnen, dan is het Heracles. Die zijn erg goed bezig namelijk en hebben zodoende al voor meer verrassingen gezorgd. Vandaag bijvoorbeeld nog, 4-1 tegen RKC. Nette score hoor!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:28 schreef rakez het volgende:
[..]
Alleen Sparta heeft dit seizoen punten weg weten te kapen in Amsterdam. Alle andere clubs werden afgeslacht. Denk je nu echt dat Heracles dan wel gaat winnen?! Diep in je hart weet je dat dit gewoon bullshit is.
PSV gaat de resterende wedstrijden verliezen, dus jullie worden toch geen kampioen meerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als er 1 team is dat het zou kunnen, dan is het Heracles. Die zijn erg goed bezig namelijk en hebben zodoende al voor meer verrassingen gezorgd.
Alleen daarna had ADO nog de kans er voor, alleen jammer dat het niet gelukt isquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:28 schreef rakez het volgende:
[..]
Alleen Sparta heeft dit seizoen punten weg weten te kapen in Amsterdam. Alle andere clubs werden afgeslacht. Denk je nu echt dat Heracles dan wel gaat winnen?! Diep in je hart weet je dat dit gewoon bullshit is.
Dat is dermate praktisch onmogelijk dat het bijna theoretisch onmogelijk isquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef mediaconsument het volgende:
En nu verliest Twente dan eindelijk, als ze nu ook nog eens braaf verliezen tegen Feyenoord en de andere wedstrijd gelijkspelen en Ajax tegen Heracles verliest en daarna onder de mentale druk bezwijkt met een treurig gelijkspel, en wij dan uiteraard alles winnen.
Bijna is dan ook niet helemaal!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat is dermate praktisch onmogelijk dat het bijna theoretisch onmogelijk is
En dan noemen ze mij een optimistquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef mediaconsument het volgende:
Vorig jaar kwamen ze met 0-2 voor en werd het nog een gelijkspelletje, ze zijn dit jaar beter als vorig jaar.........quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:24 schreef rakez het volgende:
Tuurlijk! Ajax gaat alles winnen, dus die worden dan sowieso eerder kampioen. Wtf denk je dan? Dat Heracles bij Ajax gaat winnen
![]()
![]()
!
Denk dat de 1-1 bij Sparta ons de das om heeft gedaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:48 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen ze met 0-2 voor en werd het nog een gelijkspelletje, ze zijn dit jaar beter als vorig jaar.........![]()
Nee, we hebben het echt zelf verneukt vorige maand.
helemaal mee eens, zoals ik eerder ook postte. Dat heeft ons in een dermate ongemakkelijke positie gebrachtquote:Op woensdag 14 april 2010 00:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat de 1-1 bij Sparta ons de das om heeft gedaan.
Mja, het PSV voor de winterstop kon de drie punten al bijtellenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV in deze doen weet je het nooit, maar ja...het zou wel moeten ja.
Dit vind ik erg gewaagd van Rutten. Hij lijkt, net zoals Hiddink, de relatie met de RvC langzaam op scherp te gaan zetten. Ik hoop eerlijk gezegd niet dat de spanning weer groot wordt tussen de RvC en trainer. De RvC trekt toch altijd aan het langste end (terwijl ik veel vertrouwen in Rutten voor de lange termijn heb).quote:Rutten: beslissingen RvC van invloed op sportieve resultaten
14 april 2010 RvN
In Telegraaf.nl laat Fred Rutten weten dat enkele beleidsbeslissingen hebben bijgedragen aan het weggeven van een riant uitzicht op een terugkeer in de Champions League. Het vrijwillig ontmantelen van de directie door de raad van commissarissen en de weigering van dat orgaan om in de winterstop te investeren, noemt hij ’hobbels’ die van invloed zijn geweest. Het rumoer dat ontstond, heeft volgens de coach voor niet-bruikbare tegenwind gezorgd.
Ik ben het er mee eens. Natuurlijk is het een verlies voor het voetbal en haar fans, maar de kosten en risico's lopen de spuigaten uit. Met de komende bekerfinale als triest dieptepunt. Het kost de maatschappij mijns inziens tegenwoordig veel te veel geld. Om nog maar te zwijgen over de menselijke risico's (agenten die moeten vrezen voor hun leven). Er moet in ieder geval drastisch ingegrepen worden. In Engeland heeft een harde aanpak ook zijn vruchten afgeworpen. Toen ik op de dag van de FA cup finale bij Wembley was heb ik daar temidden van beide fangroepen bier staan drinken. Heel onwerkelijk, maar dus wel mogelijk.quote:Kesler: uitfans mogelijk weren bij alle risicoduels
13 april 2010
Henk Kesler liet bij NOVA weten dat de KNVB speelt met de gedachte om uitfans bij alle risicoduels in het betaald voetbal te weren. Hij wil deze maatregel voorleggen bij de clubs."We moeten de clubs maar eens voorhouden of het niet verstandig zou zijn dat we in de toekomst bij risicowedstrijden ook in competitieverband gewoon geen supporters van de bezoekende club meer meenemen. Daar moeten de clubs maar eens ernstig over gaan nadenken.”
Er zitten ook voor een groot deel dezelfde mensen als destijds dus Rutten zal de rituelen nog wel herkenenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:55 schreef Morrigun99 het volgende:
Ben benieuwd vanavond. Ironisch als Sibon en Beerens gaan scoren ofzo![]()
[..]
Dit vind ik erg gewaagd van Rutten. Hij lijkt, net zoals Hiddink, de relatie met de RvC langzaam op scherp te gaan zetten. Ik hoop eerlijk gezegd niet dat de spanning weer groot wordt tussen de RvC en trainer. De RvC trekt toch altijd aan het langste end (terwijl ik veel vertrouwen in Rutten voor de lange termijn heb).
dat is wel heel kort door de bocht, voetbal brengt ook enorm veel belastinggeld in het laadje. Bovendien is veiligheid een recht. Voor festivals moet ook politie op de been gebracht worden, voor koop avonden. Kijk een wat de beveiliging van de politiek kost, dan zeggen we toch ook niet kom maar niet meer buiten. Bovendien wordt er enorm makkelijk het predicaat risico duel op een wedstrijd geplakt.quote:Om de discussie hier ook aan te zwengelen:
[..]
Ik ben het er mee eens. Natuurlijk is het een verlies voor het voetbal en haar fans, maar de kosten en risico's lopen de spuigaten uit. Met de komende bekerfinale als triest dieptepunt. Het kost de maatschappij mijns inziens tegenwoordig veel te veel geld. Om nog maar te zwijgen over de menselijke risico's (agenten die moeten vrezen voor hun leven). Er moet in ieder geval drastisch ingegrepen worden. In Engeland heeft een harde aanpak ook zijn vruchten afgeworpen. Toen ik op de dag van de FA cup finale bij Wembley was heb ik daar temidden van beide fangroepen bier staan drinken. Heel onwerkelijk, maar dus wel mogelijk.
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Buitendam het volgende:
Eend, maak eens werk van die kuttroll die het topic verkloot.
Voor een festival/koopavond enz. is er geen 500 man ME op de been. Dat vind ik tamelijk buiten-proportioneel voor één wedstrijd van twee keer 45 minuten.....quote:Op woensdag 14 april 2010 13:32 schreef rubbereend het volgende:dat is wel heel kort door de bocht, voetbal brengt ook enorm veel belastinggeld in het laadje. Bovendien is veiligheid een recht. Voor festivals moet ook politie op de been gebracht worden, voor koop avonden. Kijk een wat de beveiliging van de politiek kost, dan zeggen we toch ook niet kom maar niet meer buiten. Bovendien wordt er enorm makkelijk het predicaat risico duel op een wedstrijd geplakt.
Voor de meeste wedstrijden zijn ook geen 500 man ME nodig.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:33 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Voor een festival/koopavond enz. is er geen 500 man ME op de been. Dat vind ik tamelijk buiten-proportioneel voor één wedstrijd van twee keer 45 minuten.....
quote:PSV: Isaksson, Manolev, Ooijer, Salcido, Pieters, Simons, Engelaar, Afellay, Amrabat, Toivonen en Dzsudzsák,
Bank: Cássio Ramos, Maza, Vukovic, Wuytens, Marcellis, Bakkal en Labyad.
Het kan me eigenlijk al niet meer zo veel schelen. Gaat toch nergens meer overquote:Op woensdag 14 april 2010 20:03 schreef Sj0rSz het volgende:
Zolang ze maar winnen in Friesland! Hoe ze dat doen, maakt me niet zoveel uit.
Dan nogquote:Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het kan me eigenlijk al niet meer zo veel schelen. Gaat toch nergens meer over
Nee dat niet, maar het valt wel weer opquote:Op woensdag 14 april 2010 21:22 schreef Sj0rSz het volgende:
Kom je daar nu pas achter?
Je kan ook gewoon stellen dat ze kwaliteit tekort komen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef Buitendam het volgende:
Ze zijn gewoon op. De vechtlust is er wel, maar het lukt gewoon niet meer. Zulke seizoenen zitten er ook wel eens tussen.
Dat stel jij, is iets heel andersquote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef rakez het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon stellen dat ze kwaliteit tekort komen.
Ga nou maar gewoon lekker weg.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef rakez het volgende:
[..]
Heb je gewoon gelijk in.. Echte toppers ontbreken en daar zijn we dit seizoen tekort in geschoten. We hebben geen Suarez/Ruizquote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef rakez het volgende:
[..]
Ander topic kerelquote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef rakez het volgende:
[..]
Ik had zelfs liever verloren als signaal naar de RVC. Voor mijn part verliezen we die laatste 2 potten ook, om de armoede (qua spelers voorin) nog eens even te benadrukken.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:02 schreef ganzenherder het volgende:
Een gebrek aan kwaliteit icm een gebrek aan motivatie. De 3e plaats was toch al een zekerheidje helaas. Ik kan er niet wakker van liggen iig
Niet zo gepikeerd. Als het bij de concurrenten wat minder gaat, dan willen jullie ook altijd zo nodig "mee discussiëren".quote:
Dat soort trollacties in algemene topics van andere clubs? Flikker op, zeverzak.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef rakez het volgende:
[..]
Niet zo gepikeerd. Als het bij de concurrenten wat minder gaat, dan willen jullie ook altijd zo nodig "mee discussiëren".
Ik ben van mening dat de armoede niet alleen voorin, maar ook zeker achterin ligt. We hebben meer tegendoelpunten dan onze directe concurrenten en dat is lang geleden dat dat gebeurd is volgens mij. Onze verdediging was altijd erg solide, maar er worden nu heel wat persoonlijke fouten gemaakt.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik had zelfs liever verloren als signaal naar de RVC. Voor mijn part verliezen we die laatste 2 potten ook, om de armoede (qua spelers voorin) nog eens even te benadrukken.
Als we nou gewoon met zijn allen eens niet meer reageren op hem?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat soort trollacties in algemene topics van andere clubs? Flikker op, zeverzak.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:09 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Als we nou gewoon met zijn allen eens niet meer reageren op hem?
Discussiëren prima maar ga niet bewust trollen.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef rakez het volgende:
[..]
Niet zo gepikeerd. Als het bij de concurrenten wat minder gaat, dan willen jullie ook altijd zo nodig "mee discussiëren".
Me 2quote:Op woensdag 14 april 2010 22:23 schreef Bos81 het volgende:
Damn ik hoopte gewoon dat Heerenveen de 3-2 maakte op het eind van de wedstrijd
Maargoed, aan de andere kant neem je wel een groot risico als je gigantisch gaat investeren in de selectie deze zomer. Als er dan weer geen CL gehaald wordt kun je wel eens in een Feyenoord situatie terechtkomen wat de financieen betreft.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ook niet, ik zag het eigenlijk wel al gebeuren. Ik weet ook zeker dat we de laatste wedstrijd verliezen.
Wellicht kunnen we zelfs tegen Groningen niet eens winnen.
Dramatisch.
Investeren schuitema? Nee joh, lekker geld besparen zodat we wat minder uitgaven hebben. Dat we dan geen CL halen, en dus ook ont-zet-tend veel inkomsten mislopen boeit hem waarschijnlijk geen reet.
Bezuinigen bezuinigen bezuinigen. Om te kotsen die lul dat het is.
Dat dusquote:
Hij moet er volgens de regel helemaal over heen zijn en dat was volgens mij niet het geval. Hij was er wel voor een deel in.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmm. Oke. Ik was ervan overtuigd dat 'ie erin zat.
Ja, ik ken de regel. Maar ik vond het echt zo lijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij moet er volgens de regel helemaal over heen zijn en dat was volgens mij niet het geval. Hij was er wel voor een deel in.
Maar in zulk soort gevallen is het toch altijd lastig.. want via het ene camera shot was hij er over, terwijl je bij de andere juist het idee had dat hij er niet over was..quote:Op donderdag 15 april 2010 14:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ken de regel. Maar ik vond het echt zo lijken
Het was ook niet super duidelijk.... maarja dat heb je bij de NOSquote:Op donderdag 15 april 2010 14:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ken de regel. Maar ik vond het echt zo lijken
Die zal nooit goed worden met pokeren...quote:Op donderdag 15 april 2010 18:41 schreef Sj0rSz het volgende:
Pieters: "PSV is er nog niet klaar mee"
Hmm... Ja
Ach geef de jongen eens ongelijk. De KNVB kan zomaar inene besluiten dat de competitie met 8 wedstrijden wordtverlengd...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:56 schreef rakez het volgende:
[..]
Die zal nooit goed worden met pokeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |