idd zeer slechte opquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:37 schreef Roolio het volgende:
Hmmm, ik wou een vraag stellen, maar het vorige topic was dicht, dus heb maar een nieuwe geopend. Ben niet thuis nu, dus heb het mobiel gedaan, volgens mij is dat ook maar half gelukt.
Zal het later nog even aanpassen als de c/p is foutgegaan.
Maar de vraag: Ik probeerde net voor het eerst een filmpje dat ik met de telefoon had gemaakt direct te uploaden naar Youtube. Maar de file was te groot, en dus zei 'ie 'Waiting for Wifi'. Heb het inmiddels met wifi gedaan, maar ik wil juist gelijk op straat uploaden. Met 3g ofzo dus.
Want stel ik zie een meteorietinslag en ik film dat, dan wil ik wel gelijk uploaden en niet eerst een wifi netwerk zoeken.
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat 'ie ook gewoon via 3g upload? Het bestand was 11mb trouwens.
Fixed.quote:
Mja, er zijn wel meer apps die dat kunnen. Bijvoorbeeld Ustream.tv. En vanuit Ustream kun je filmpjes doorzetten naar Youtube in ieder geval.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:41 schreef makkie88 het volgende:
nee, geen idee, maar met Bambuser kan je zelfs live uitzenden.. is dat wat voor je? daarna word je filmpje ook opgeslagen op de Bambuser server.
Nice.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fixed.
* wacht ongeduldig op 2.1 voor de Hero![]()
Idem.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fixed.
Meldtquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klinkt bekendquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fixed.
Ik ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, verhip, ze hebben de datum aangepast. Twee nachtjes minder slapenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef Dionysiou het volgende:
Als ik naar bruin switch krijg ik hem de 7e
Behalve de zilverenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, verhip, ze hebben de datum aangepast. Twee nachtjes minder slapen.
Oi oi oi oi oi oiquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij twijfel niet aarzelenquote:
Dat scheelt, er zijn ook zat applicaties bij Android die als alternatief kunnen functioneren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij twijfel niet aarzelen.
Je ziet nog wel 's dat mensen van iPhone naar Android gaan, of andersom. Da's meer kwestie van voorkeur enzo. Maar eigenlijk ben ik nog nooit tegengekomen dat mensen na hun Android toch weer terug wilden naar Windows.
ik ook ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd maken apps mij niet eens zo uit. Het fijne aan Android vind ik gewoon de geïntegreerde online ervaring. Da's voor het eerst dat ik dat heb met een telefoon.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:23 schreef Blinker het volgende:
Dat scheelt, er zijn ook zat applicaties bij Android die als alternatief kunnen functioneren.
Ik ging eerst voor de HD2, maar de Desire scheelt blijkbaar ook nog wel aardig in de prijs.
Op cyanogenmod.com, en tweakers.netquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hmm, heb je de tutorial nog? Ik wil namelijk toch wel weer root access.
Dank je!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fixed.
Net geinstalleerd en hij is wel leuk uitgewerktquote:Op donderdag 1 april 2010 05:24 schreef DennisMoore het volgende:
Wel een héél duidelijke 1 april grap.
ff denken welke dag het is...quote:Op donderdag 1 april 2010 05:59 schreef Libris het volgende:
[..]
Net geinstalleerd en hij is wel leuk uitgewerkt
Tof idd. Dat TEXTp is ook grappig bedacht trouwensquote:Op donderdag 1 april 2010 05:24 schreef DennisMoore het volgende:
Wel een héél duidelijke 1 april grap.
Ik zie geen sterquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
even een halve spam: als je callrecording (je telefoongesprekken opnemen) als optie wilt, klik dan even op de ster bij het volgende issue:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2117
Die staat linksboven naast het woord Issue ( is eerst een witte ster ) als je hebt ingelogdquote:
Ah vandaar, ik was niet ingelogdquote:Op donderdag 1 april 2010 20:32 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Die staat links boven 'wit' als je hebt ingelogd
Ik had iets gelezen dat ze bezig waren om in vervolg de updates aan te bieden in de marketplace, zodat je niet meer afhankelijk bent van HTC zelf.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:12 schreef gday het volgende:
Hm, ik zal ook eens kijken of ik mijn Hero kan gaan inruilen voor een Desire binnenkort. Het enige waar ik enigszins mee zit is dat ik HTC Sense wel mooier/aantrekkelijker vind dan de standaard Android-interface, maar ik ben dat wachten op de update van HTC voor de Hero best wel beu. Ik zie dit ook zo weer gebeuren met de Legend en de Desire over een tijdje, omdat HTC er blijkbaar op gebrand is om het liefst dagelijks een andere telefoon op de markt te brengen en ze hun support moeten leveren over een hele waaier aan telefoons.
Ik draai nu een 2.1-ROM op mijn Hero, maar totdat HTC zelf met een 2.1-versie komt zal geen enkele 2.1-ROM optimaal werken, met of zonder HTC Sense.
quote:Just for comparison's sake: the Desire offers sharper image than the Legend due to its higher pixel density (240 dpi versus 160 dpi), but both screens are equally hopeless when used in daylight -- basically, you'll most likely be seeing your own face while you try to watch the Trololo guy on YouTube. Let's hope that HTC will hook us up with some Super AMOLED love in the near future.
Maak die foons aub een cm dikkerquote:For our battery tests, we followed a similar routine as we did with the Legend -- occasional web browsing on 3G connection, took some photos and videos, almost continuous music playback (with the occasional FM radio), Twitter auto-updating, Gmail push notifications and no live wallpaper. This way we managed to squeeze six hours out of the battery, which is coincidentally what we got from the Legend and the Nexus One as well. We also did tests based on a more realistic usage -- same background apps, occasional web browsing on WiFi and no or little music playback -- and this got us two more hours. Needless to say, it's best to keep the charging cable handy throughout the day.
Accu duur is inderdaad een issue. Maar als ik iets belangrijk vind dan is het de dikte van de telefoon, meer dan 15mm is een te dikke bult in je broek imo. Probeer liever telefoon te maken die zich concentreren op accu duur. Denk aan kleinere schermen, zuinige processor die zichzelf makkelijk terug klokt etc.quote:
Idd. Mijn N82 is atm echt niet de slankste.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:45 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, dan ga je misschien alweer richting PDA inderdaad. Maar van m'n vorige dikkere foons de afgelopen jaren, vond ik dat nooit een probleem, paste prima in m'n broekzak. Hadden wel kleiner schermoppervlak natuurlijk.
Lijkt me logisch. Het is niet praktisch om zo'n mobiele accu mee te moeten slepen. En geforceerd elke nacht opladen is ook niet alles. Soms gaat dat ook moeilijk als je onverwachts ergens anders blijft slapen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef Merkie het volgende:
Waarom moeten die telefoons dikker? Je haalt zonder problemen het einde van de dag. Elke nacht opladen, probleem opgelost. Anders koop je voor een paar tientjes zo'n mobiele accu waarmee je je telefoon tussentijds op kunt laden.
Eenschquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:33 schreef Fortitude het volgende:
Lijkt me logisch. Het is niet praktisch om zo'n mobiele accu mee te moeten slepen. En geforceerd elke nacht opladen is ook niet alles. Soms gaat dat ook moeilijk als je onverwachts ergens anders blijft slapen.
3 dagen met een accu kunnen is geen overbodige luxe.
En daar gaat het toch echt naartoe. Wat overigens een geweldige ontwikkeling is voor een modern mens.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef DennisMoore het volgende:
M'goed, die dingen zijn gemaakt om te gebruiken. Te surfen, (Flash) spelletjes op te spelen, twitter updates op te ontvangen, location based gps apps te draaien, mee te fotograferen en te filmen, muziek op te luisteren (liefst streaming), etc etc.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
-edit- En om mee te bellen natuurlijk.
De moderne android telefoons beschikken allemaal over multi-touch. Ik denk dat dit een grote rol gaat spelen voor de spellen die uitkomen op de Android.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:01 schreef Kn0x het volgende:
Even een vraagje. Ik ben van plan om de X10 te kopen van Sony, echter heeft deze geen multi touch. Ik wil de telefoon kopen om onder andere ook spellen te spelen. Ik heb momenteel geen smartphone dus ik weet niet zeker hoe spellen werken op een telefoon, maar is het gemis van multi touch een probleem bij het spelen van games?
Ik dacht dat de X10 8 april met 2.1 zou uitkomenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef DennisMoore het volgende:
En de X10 zou pas heel laat dit jaar Android 2.1 krijgen toch? Da's nog later denk ik dan de Hero..
Heerlijk nuchter, grappig om te vergelijken met mensen op bijvoorbeeld tweakers; die hebben er slapeloze nachten vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:33 schreef skittelman het volgende:
Deze week de X10 binnen gekregen. Leuk toestelletje, camera is echt een aanrader. Te vergelijken met de Satio en de Aino. Wel wat minder duidelijk dan de SE Vivaz. Heb multi-touch nog niet gemist, maar heb hem ook niet intensief in gebruik. Google Maps werkt ook prima zonder MT. Ik heb nog geen een spel dat MT ondersteunt kunnen vinden dus ik mis het vooralsnog niet.
van het niet hebben van Multi Touch? hoe vaak gebruikte ik het op mn hero? alleen met google maps en incidenteel als ik aan het browsen was. de keuze is eigenlijk heel simpel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:27 schreef svefn het volgende:
[..]
Heerlijk nuchter, grappig om te vergelijken met mensen op bijvoorbeeld tweakers; die hebben er slapeloze nachten van
True, maar HTC heeft imo nog meer voordelen. Heb het idee dat het qua updaten en mogelijkheden toch wat prettiger werkt met HTC, die meer ervaring heeft met Android.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:08 schreef skittelman het volgende:
[..]
van het niet hebben van Multi Touch? hoe vaak gebruikte ik het op mn hero? alleen met google maps en incidenteel als ik aan het browsen was. de keuze is eigenlijk heel simpel.
geef je niks om de camera: legend/desire
geef je er wel iets om: x10
Heb nu een autoradio met usb-poort, ideaalquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu scheelt het bij de HTC al wat dat je gewoon een usb-kabel kunt gebruiken, en 'm dus makkelijk in iedere pc kunt prikken die je tegenkomt... en niet zo'n oplaadblok met stekker enzo hoeft mee te slepen.
natuurlijk wisten ze van niks. Nouja, ik had gelukkig nog wat anders te doen in de stadquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:44 schreef Renesite het volgende:
Misschien vanmiddag ff naar de vodafonewinkel om te vragen wanneer-ie komt.
Tuurlijk weten ze niks, stelletje dozenschuifers zijn hetquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
natuurlijk wisten ze van niks. Nouja, ik had gelukkig nog wat anders te doen in de stad
moet je hem wel iedere keer uit de case halen, verder wel een mooie hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:30 schreef Dionysiou het volgende:
Zojuist deze mooie case gekocht
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390166799506
5,30 EU
Your payment for £4.49 has been processed by PayPal. You will receive an email receipt shortly.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:30 schreef Dionysiou het volgende:
Zojuist deze mooie case gekocht
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390166799506
5,30 EU
Kan je niet gewoon ergens een oudere versie vandaan plukken?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:17 schreef Roolio het volgende:
Ik was wat apps aan het updaten, en ik ging Chomp-sms doen. Maar ik keek nog even bij de comments gelukkig, en de nieuwe versie schijnt goed verneukt te zijn met reclame. Jammer is dat. Ik heb het nu niet geüpdate, maar zal helaas toch een keer moeten als ik naar 2.1 overstap.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:24 schreef Blinker het volgende:
[..]
Your payment for £4.49 has been processed by PayPal. You will receive an email receipt shortly.
Ja, leuk ding. Vooral de prijs erg mooiquote:
Beetje onnodig, maar wel netjesquote:Hi,
To protect your privacy we would like you to know that Google Latitude is running on your Android-powered device and reporting your location.
If you didn't enable this or want to stop reporting your location please open the Maps app on your device. Go to 'Menu' > 'Latitude' > 'Privacy' and change your privacy settings.
Thanks,
Google Latitude Team
Zijn altijd zulke mierenneukers.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Beetje onnodig, maar wel netjes.
Als je dáár de keuze voor Android vanaf laat hangen...quote:Op zondag 4 april 2010 14:55 schreef BluesRebel het volgende:
Nog steeds geen update voor de Magic en helemaal geen info erover. Dit is echt wel mijn laatste Androidtelefoon.
Heb ik ook ooit voor elkaar gekregen, maar ik vond het zó'n priegelwerk dat ik het niet lang volhieldquote:Op zondag 4 april 2010 14:59 schreef Roolio het volgende:
Ik heb nu remote desktop aan de praat op mijn telefoon.
Gewoon zoals het normale remote desktop, ik zie m'n hele computerscherm en kan ook gewoon alles besturen enzo.
Waar moet ik het dan vanaf laten hangen als ik 'je klanten in de steek laten' niet serieus neem?quote:Op zondag 4 april 2010 15:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je dáár de keuze voor Android vanaf laat hangen....
Daar heb je de keuze ten minste.... je doet het of je doet het niet. Vind ik minder erg dan wat Google en de producenten nu aan het doen zijn. De Droid kwam al in november/december uit met 2.0 en nu is het april en hebben de oudere telefoons het nog steeds niet.quote:Op zondag 4 april 2010 17:04 schreef Erasmo het volgende:
Ja en bij Apple mag je betalen voor je updates
Het ligt toch aan de fabrikant van de telefoon zelf? Die moet dat toch regelen?quote:Op zondag 4 april 2010 17:03 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waar moet ik het dan vanaf laten hangen als ik 'je klanten in de steek laten' niet serieus neem?Bij de iPhone betaal je idioot veel voor een product dat niet zo veel waard is maar daar heb je zeker wel service. Bij Android is het weer allemaal zo commercieel; telefoons niet uit laten komen, updates niet uit laten komen, andere producten voortrekken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |