Psies, jij doet tenminste je best iets leuks neer te zetten.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:09 schreef erik666 het volgende:
Nou mijn dag kan niet meer stuk, ga nu even koffie drinken![]()
![]()
![]()
![]()
Kickje BNW>quote:Op donderdag 29 april 2010 09:40 schreef erik666 het volgende:
[ afbeelding ][/img]
Het is vandaag 29 april.
Wat mij opviel is dat behalve Michael jarig was /is op 29 augustus, broer Randy op 29 oktober,zus Rebbie 29 mei, en zus LaToya ook op 29 mei. Toevallig allemaal op 29.
Je bent de laatste [/quote] vergeten.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:11 schreef erik666 het volgende:
[quote]Op donderdag 29 april 2010 13:16 schreef Dynd het volgende:
[..]
Kickje BNW>
Grapje, erg toevallig ja. Ik denk dat Joe gewoon op bepaalde vaste data zijn zaad kwijt moest.
[/quote Ahahahaha. Wat bedoel je met Kickje BNW als ik vragen mag.
TRU had ook gekund, alhoewel het nu een stuk minder leuk is als je het moet uitleggen.quote:Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Ikzelf vond het boek "The Michael Jackson Tapes" van Rabbi Shmuley Boteach erg interessant. Ten eerste omdat het zijn eigen woorden zijn(want op tape in gesprekken tegen de auteur, een toenmalige vriend van hem), ten tweede omdat het vele vlakken van Michael's leven beslaat: zijn jeugd, religie, interview met Katherine, Michael over de vrouwen in zijn leven, zijn kinderen, etc. etc.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:39 schreef Dynd het volgende:
[..]
Je bent de laatste [/quote] vergeten.
BNW is een subforum waar conspiracies et.c worden besproken
[..]
TRU had ook gekund, alhoewel het nu een stuk minder leuk is als je het moet uitleggen.
Maar weer even on-topic, weet iemand hier nog een goed Michael related boek voor in de vakantie? Meeste oudere boeken heb ik al gelezen, behalve dat boek van Katherine Jackson, is dat misschien wat?
Edit: klopt, om precies te zijn: Ray Ban Aviator.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:45 schreef Robijn48 het volgende:
Volgens mij waren het Raybans, die Michael in de eighties droeg.
Ehm.... nee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Edit: klopt, om precies te zijn: Ray Ban Aviator.
http://www.men-access.com(...)us-bad-era-wayfarer/
Of is dit geen antwoord op je vraag?
Dankje voor je antwoord, maar om het lichtelijk te zeggen: Ja dat wist ik al.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Edit: klopt, om precies te zijn: Ray Ban Aviator.
http://www.men-access.com(...)us-bad-era-wayfarer/
Of is dit geen antwoord op je vraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw break-trough, het merkje lijkt er super veel op! Het is absoluut niet hetzelfde model maar het Wings voor het model is enigzins nog wel te herkennen. Ik ga verder zoeken, ik zet je in mijn sig als dit tot het einde van mijn zoektocht leidt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ehm.... nee.
Die Wayfarer kent natuurlijk iedereen, en die droeg hij voornamelijk tijdens z'n Bad era.
Die andere bril die hierboven staat aangegeven droeg hij onder andere op de Grammy's van 1983 (dacht ik zo uit m'n hoofd).
Ben zelf ook al een tijd op zoek naar deze versie.
Dacht zelf aan Wings (Bausch & Lombs)
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Dynd op 08-05-2010 23:59:39 ]
Nouja ik zou het geen snor noemen.quote:Op zondag 9 mei 2010 08:50 schreef Robijn48 het volgende:
Nou, hoop voor jullie dat jullie em vinden.
Deze foto nog nooit gezien, met snor![]()
Hij heeft fans in de zin van medekerkgangers, clienten van hemquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef Dynd het volgende:
Een beetje laat, maar hoe is het mogelijk inderdaad.Dus Murray heeft 'fans'?
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen succes met de bril trouwens. Alhoewel de bril die R4m0n_46 liet zien er veel op lijkt en ook erg vet is, alleen lastig te verkrijgen.
Had deze tapes al een keer gehoord. Weet niet of het allemaal waar was of dat hij flink in de war was door de medicijnen. Het is maar treurig deze voicemails te horen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:36 schreef MJ44ever het volgende:
Heeft één van jullie de tapes al gehoord op Telegraaf?
Klinkt echt als Michael en de teksten zijn bizar gewoon.
Ik ben dan toch wel zo benieuwd over wie Michael het heeft? Ik hoop echt dat er een keer naar boven komt of dit echt allemaal waar is. Ook die La Toya en die Jermaine die constant conspiracy roepen maar zonder namen.
De puppet van Joe had het laatst over Frank Dileo. Zou Michael die bedoelen in de audio?
Piepie, als je dit leest, reageer maar gewoon hoor, wel zo gezellig
MJ44ever, ik zal dan alleen even hier plakken wat ik op het forum (waarvan ik de naam hier maar niet zal noemen) erover heb gelezen:quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:36 schreef MJ44ever het volgende:
Heeft één van jullie de tapes al gehoord op Telegraaf?
Klinkt echt als Michael en de teksten zijn bizar gewoon.
Ik ben dan toch wel zo benieuwd over wie Michael het heeft? Ik hoop echt dat er een keer naar boven komt of dit echt allemaal waar is. Ook die La Toya en die Jermaine die constant conspiracy roepen maar zonder namen.
De puppet van Joe had het laatst over Frank Dileo. Zou Michael die bedoelen in de audio?
Piepie, als je dit leest, reageer maar gewoon hoor, wel zo gezellig
Hoi Dynd!quote:Op donderdag 13 mei 2010 03:16 schreef Dynd het volgende:
Ha die Piepie, is dit een eenmalig bezoek?
Ik ken Dileo alleen als manager en schurk in Moonwalker.
Je bent niet weg want je leest deze post.quote:Op donderdag 13 mei 2010 03:22 schreef piepie het volgende:
[..]
Hoi Dynd!
Nee tweemalig ..., want ik heb nog een interessante aanvulling over de Malnik hier voor MJJ:
http://blogs.miaminewtime(...)_shut_up_about_m.php
Ben weer weg hoor ...
Had nog een persoonlijke noot toe te voegen in mijn bericht ...quote:Op donderdag 13 mei 2010 03:24 schreef Dynd het volgende:
[..]
Je bent niet weg want je leest deze post.
Tijdens This Is It was Frank Dileo wel weer in the picture, hij is zelfs even te zien in de film.quote:Op donderdag 13 mei 2010 03:16 schreef Dynd het volgende:
Ha die Piepie, is dit een eenmalig bezoek?
Ik ken Dileo alleen als manager en schurk in Moonwalker. Ik geloof dat die relatie abrubt werd beindigt, ik vraag me af waarom. Misschien dat het daarover ging.
Mooi! Fijn om te lezen dat hij toch nog zoveel om hem geeft. Lijkt mij een fantastische vrouw. Jammer dat het niet werkte tussen hen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:15 schreef tisikke het volgende:
dit dus
Greetings MJ Fans
Greetings MJ Fans....
While visiting him a few days ago at Forest Lawn , Riley and I couldn't help but notice that , while there are a few bouquets , candles and gifts there is a very large empty space around him and in front of him that could use a whole lot more.
While , I am sure that the staff at The Holy Terrace do their very best to place what is sent and what is placed at the door at his tomb , I thought you might like to know that he would want and deserves more than what is there and I had an idea.......
Some may or may not know this but his favorite flower was the Sunflower.
They made him happy because they looked happy to him , Thus, he called them "The Happy Flower".
When we were married , I would try and fill up rooms with them wherever he was.
I wanted to bring something to place near him that he liked and that wouldn't die so I brought a large vase of silk sunflowers and placed them near him.
This barely made any kind of dent in the atmosphere so I thought of maybe letting those who care know what the situation is and how we can solve it.
I know how much he loved and appreciated being showered with Gifts and flowers by his fans , I thought if whoever wants to bought just one silk sunflower each and sent it , the whole area around him and in front of him (As well as the two large empty vases that sit on either side of him) could be filled up in no time , which would be much more appropriate than what the current status is right now.
We can all cause a "Sun shower" if you will...........
He deserves to be flooded and surrounded , LETS SURROUND HIM!
Lots of Love,
~LMP
There are two Forest Lawns in LA which is confusing,
Below is the correct address to send them to:
The Holy Terrace At Forest Lawn
1712 South Glendale Avenue
Glendale Calif, 91205
Wat een gek. Zou hij dan toch de biologische zoon van MJ zijn.quote:
Ahhhh, komt dichtbij dit, aangezien hij deze gedragen heeft tijdens zijn laatste performancesquote:Op maandag 17 mei 2010 15:03 schreef Dynd het volgende:
Thriller! Michael Jackson's orange pants up for sale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |