Hmmmmquote:
Ohhh dan ben ik aardig mistaken, ik dacht veeel minder lang geleden. Dat ie misschien toch een tijdje zijn haar curly heeft gehad, ergens in de laatste paar jaar.quote:
Wow! Heel leuk! Wat is het precies voor een gebouw? Gewoon een beauty salon?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:09 schreef gifkwal het volgende:
Groetjes vanuit Maleisië waar het eten en het weer heerlijk is, waar de mensen ontzettend aardig zijn en waar men een goede kijk heeft op de definitie van schoonheid (kwam dit vandaag tegen in Little India in Georgetown, Penang):
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dynd op 28-04-2010 19:55:30 ]
Volgens mij was het gewoon een kapper of zoiets, misschien kon je er ook je nagels laten doen of zo, heb eerlijk gezegd niet zo heel goed gekeken. Vond het erg grappig dat MJ erop staat. En bedankt, dat van dat plezier gaat zeker goedkomen, het is hier fantastischquote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Dynd het volgende:
[..]
Wow! Heel leuk! Wat is het precies voor een gebouw? Gewoon een beauty salon?Niet een heel ontoepasselijke foto dan.
Ik denk dat het een oud bord is uit de 80's gezien de dikte.
Maar goed, veel plezier verder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |