Psies, jij doet tenminste je best iets leuks neer te zetten.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:09 schreef erik666 het volgende:
Nou mijn dag kan niet meer stuk, ga nu even koffie drinken![]()
![]()
![]()
![]()
Kickje BNW>quote:Op donderdag 29 april 2010 09:40 schreef erik666 het volgende:
[ afbeelding ][/img]
Het is vandaag 29 april.
Wat mij opviel is dat behalve Michael jarig was /is op 29 augustus, broer Randy op 29 oktober,zus Rebbie 29 mei, en zus LaToya ook op 29 mei. Toevallig allemaal op 29.
Je bent de laatste [/quote] vergeten.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:11 schreef erik666 het volgende:
[quote]Op donderdag 29 april 2010 13:16 schreef Dynd het volgende:
[..]
Kickje BNW>
Grapje, erg toevallig ja. Ik denk dat Joe gewoon op bepaalde vaste data zijn zaad kwijt moest.
[/quote Ahahahaha. Wat bedoel je met Kickje BNW als ik vragen mag.
TRU had ook gekund, alhoewel het nu een stuk minder leuk is als je het moet uitleggen.quote:Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Ikzelf vond het boek "The Michael Jackson Tapes" van Rabbi Shmuley Boteach erg interessant. Ten eerste omdat het zijn eigen woorden zijn(want op tape in gesprekken tegen de auteur, een toenmalige vriend van hem), ten tweede omdat het vele vlakken van Michael's leven beslaat: zijn jeugd, religie, interview met Katherine, Michael over de vrouwen in zijn leven, zijn kinderen, etc. etc.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:39 schreef Dynd het volgende:
[..]
Je bent de laatste [/quote] vergeten.
BNW is een subforum waar conspiracies et.c worden besproken
[..]
TRU had ook gekund, alhoewel het nu een stuk minder leuk is als je het moet uitleggen.
Maar weer even on-topic, weet iemand hier nog een goed Michael related boek voor in de vakantie? Meeste oudere boeken heb ik al gelezen, behalve dat boek van Katherine Jackson, is dat misschien wat?
Edit: klopt, om precies te zijn: Ray Ban Aviator.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:45 schreef Robijn48 het volgende:
Volgens mij waren het Raybans, die Michael in de eighties droeg.
Ehm.... nee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Edit: klopt, om precies te zijn: Ray Ban Aviator.
http://www.men-access.com(...)us-bad-era-wayfarer/
Of is dit geen antwoord op je vraag?
Dankje voor je antwoord, maar om het lichtelijk te zeggen: Ja dat wist ik al.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Edit: klopt, om precies te zijn: Ray Ban Aviator.
http://www.men-access.com(...)us-bad-era-wayfarer/
Of is dit geen antwoord op je vraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw break-trough, het merkje lijkt er super veel op! Het is absoluut niet hetzelfde model maar het Wings voor het model is enigzins nog wel te herkennen. Ik ga verder zoeken, ik zet je in mijn sig als dit tot het einde van mijn zoektocht leidt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ehm.... nee.
Die Wayfarer kent natuurlijk iedereen, en die droeg hij voornamelijk tijdens z'n Bad era.
Die andere bril die hierboven staat aangegeven droeg hij onder andere op de Grammy's van 1983 (dacht ik zo uit m'n hoofd).
Ben zelf ook al een tijd op zoek naar deze versie.
Dacht zelf aan Wings (Bausch & Lombs)
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Dynd op 08-05-2010 23:59:39 ]
Nouja ik zou het geen snor noemen.quote:Op zondag 9 mei 2010 08:50 schreef Robijn48 het volgende:
Nou, hoop voor jullie dat jullie em vinden.
Deze foto nog nooit gezien, met snor![]()
Hij heeft fans in de zin van medekerkgangers, clienten van hemquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef Dynd het volgende:
Een beetje laat, maar hoe is het mogelijk inderdaad.Dus Murray heeft 'fans'?
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen succes met de bril trouwens. Alhoewel de bril die R4m0n_46 liet zien er veel op lijkt en ook erg vet is, alleen lastig te verkrijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |