abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 april 2010 @ 21:10:10 #201
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_80819696
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:09 schreef erik666 het volgende:
Nou mijn dag kan niet meer stuk, ga nu even koffie drinken
Psies, jij doet tenminste je best iets leuks neer te zetten.
Leef en Laten Leven
pi_80820168
Je hebt ze al in een post gedaan, of bedoel je één post?

Er is trouwens ook een edit knop, rechtsboven elke post. Hiermee kun je je eerdere posts aanpassen.
En daarnaast de quote knop om andere mensen te citeren.

Maar leuke foto's verder! '78/79 denk?
pi_80821608
[/img]

Bedankt voor je support Dynd
pi_80832833
[/img]
Het is vandaag 29 april.
Wat mij opviel is dat behalve Michael jarig was /is op 29 augustus, broer Randy op 29 oktober,zus Rebbie 29 mei, en zus LaToya ook op 29 mei. Toevallig allemaal op 29.
pi_80839984
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:40 schreef erik666 het volgende:
[ afbeelding ][/img]
Het is vandaag 29 april.
Wat mij opviel is dat behalve Michael jarig was /is op 29 augustus, broer Randy op 29 oktober,zus Rebbie 29 mei, en zus LaToya ook op 29 mei. Toevallig allemaal op 29.
Kickje BNW>
Grapje, erg toevallig ja. Ik denk dat Joe gewoon op bepaalde vaste data zijn zaad kwijt moest.
pi_80851811
[quote]Op donderdag 29 april 2010 13:16 schreef Dynd het volgende:

[..]

Kickje BNW>
Grapje, erg toevallig ja. Ik denk dat Joe gewoon op bepaalde vaste data zijn zaad kwijt moest.
[/quote Ahahahaha. Wat bedoel je met Kickje BNW als ik vragen mag.
pi_80852856
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:11 schreef erik666 het volgende:
[quote]Op donderdag 29 april 2010 13:16 schreef Dynd het volgende:

[..]

Kickje BNW>
[/quote Ahahahaha. Wat bedoel je met Kickje BNW als ik vragen mag.
Je bent de laatste [/quote] vergeten.
BNW is een subforum waar conspiracies et.c worden besproken
quote:
Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
TRU had ook gekund, alhoewel het nu een stuk minder leuk is als je het moet uitleggen.

Maar weer even on-topic, weet iemand hier nog een goed Michael related boek voor in de vakantie? Meeste oudere boeken heb ik al gelezen, behalve dat boek van Katherine Jackson, is dat misschien wat?
  vrijdag 30 april 2010 @ 09:26:36 #208
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_80865822
Ik was laatst aan het sporten en die kerel van 538 had het over een nieuw MJ boek maar ik kwam er niet achter van wie en wanneer het uit kwam.

Ik ben nu bezig met het boek van Aphoride Jones en het boek van huppelepup Ian heb ik net uit. Ze hebben me allebei niet omver geblazen maar goed, ik zet nog even door

Heb je het boek van de ex van Jermaine al gelezen, Maldonado ofzo? En Randy Taborelli heeft zijn boek tot na Michaels dood ge-update, het is nu zeg maar helemaal klaar. Heb je die ook al uit?
Ik zit er aan te denken om die laatste versie te kopen maar ik twijfel want dan ga ik weer zo mega over Michael zitten nadenken: is dit waar, of niet. Etc en daar heb ik f geen zin in nu
You will allways be my hero...
  vrijdag 30 april 2010 @ 09:32:51 #209
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_80865883
  vrijdag 30 april 2010 @ 09:43:29 #210
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_80866015
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:39 schreef Dynd het volgende:

[..]

Je bent de laatste [/quote] vergeten.
BNW is een subforum waar conspiracies et.c worden besproken
[..]

TRU had ook gekund, alhoewel het nu een stuk minder leuk is als je het moet uitleggen.

Maar weer even on-topic, weet iemand hier nog een goed Michael related boek voor in de vakantie? Meeste oudere boeken heb ik al gelezen, behalve dat boek van Katherine Jackson, is dat misschien wat?
Ikzelf vond het boek "The Michael Jackson Tapes" van Rabbi Shmuley Boteach erg interessant. Ten eerste omdat het zijn eigen woorden zijn(want op tape in gesprekken tegen de auteur, een toenmalige vriend van hem), ten tweede omdat het vele vlakken van Michael's leven beslaat: zijn jeugd, religie, interview met Katherine, Michael over de vrouwen in zijn leven, zijn kinderen, etc. etc.
Je moet er wel zin in hebben, want het is vaak triest.
Leef en Laten Leven
pi_80874334
Of misschien dat boek Redemption van Geraldine Hughes? Over de '93 rechtzaak (auteur was secretaresse van advocaat van de Chandlers dacht ik maar is erg pro-Michael)
pi_80877347
Bedankt voor de reacties.
Ik zal ze allemaal even opzoeken! Vooral die van Randy Taborelli.

Vandaag nog rondgekeken op de vrijmarkt voor nog wat ontbrekende vinyls, maar niks van Michael gevonden.
pi_81096154
uitgelekt filmpje van blanket

I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_81160807
Deze plaatjes uit Moonwalker zijn van Michael's bril, waarvan ik het model al heel lang zoek. Nu viel me tijdens mijn laatste kijksessie het volgende op:

Een merkje!? Zou er dan eindelijk een eind komen aan mijn queeste om Michael's exacte early 80's bril te vinden? Helaas nog niet want het is te onduidelijk om te lezen. Ik vroeg me af, heeft iemand misschien toevallig Moonwalker op zijn PC staan met misschien iets betere kwaliteit? En zou hij/zij dit dan voor mij willen opzoeken (Film 6:46)? Net leesbaar is meer dan genoeg.

Mijn eeuwige dank

zaterdag 8 mei 2010 @ 14:55:48 #215
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_81177593
Als ik jou was zou ik die foto op een zonnebrillen forum plaatsen. Die freaks weten dat merk vast te herkennen zoals wij precies weten uit welk jaar een foto van MJ komt
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:45:33 #216
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81180861
Volgens mij waren het Raybans, die Michael in de eighties droeg.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:17:29 #217
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81182016
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:45 schreef Robijn48 het volgende:
Volgens mij waren het Raybans, die Michael in de eighties droeg.
Edit: klopt, om precies te zijn: Ray Ban Aviator.

http://www.men-access.com(...)us-bad-era-wayfarer/

Of is dit geen antwoord op je vraag?
Leef en Laten Leven
pi_81189122
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:17 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ehm.... nee.
Die Wayfarer kent natuurlijk iedereen, en die droeg hij voornamelijk tijdens z'n Bad era.

Die andere bril die hierboven staat aangegeven droeg hij onder andere op de Grammy's van 1983 (dacht ik zo uit m'n hoofd).

Ben zelf ook al een tijd op zoek naar deze versie.

Dacht zelf aan Wings (Bausch & Lombs)
pi_81197402
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:17 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dankje voor je antwoord, maar om het lichtelijk te zeggen: Ja dat wist ik al.
De brillen die hij droeg die wel bekend tot me zijn (En me interesseren, geen leesbrillen dus. ) is de RB3025 (En variaties daarop) vanaf de late 80's (Check) en de WayFarer (Check) vanaf ongeveer '85 - '89. Die eerste is inderdaad een Aviator maar dat is maar een soort, en geen model. Ik vind die bril die ik dus zoek (Die hij bijvoorbeeld bij Reagan droeg) gewoon 100% style uitstralen.

Ik heb zelfs Michael Bush gemailed met de vraag of hij het wist maar dat niet, zo'n beetje elk forum en brillen-merk afgegaan maar niks gevonden. Ook trouwens de kleding-designer van die Jacksons serie gemailed want hijzij had de bril ook goed, maar helaas ook geen reactie.

Het enige wat ik in deze zoektocht heb gevonden is dit plaatje met SPYDER leesbaar op de zijkant, een niet(meer) bestaand brillenmerk en ook niet dezelfde bril. Maar dit bewijst wel dat hij niet al zijn leven Ray Ban heeft gedragen.

Zal het nog eens in het zonnebrillen-topic plaatsen, heb ik al eens gedaan maar toen kwamen we er ook niet echt uit.

En dat allemaal voor een bril het houdt je bezig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Ehm.... nee.
Die Wayfarer kent natuurlijk iedereen, en die droeg hij voornamelijk tijdens z'n Bad era.

Die andere bril die hierboven staat aangegeven droeg hij onder andere op de Grammy's van 1983 (dacht ik zo uit m'n hoofd).

Ben zelf ook al een tijd op zoek naar deze versie.

Dacht zelf aan Wings (Bausch & Lombs)
Wauw break-trough, het merkje lijkt er super veel op! Het is absoluut niet hetzelfde model maar het Wings voor het model is enigzins nog wel te herkennen. Ik ga verder zoeken, ik zet je in mijn sig als dit tot het einde van mijn zoektocht leidt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dynd op 08-05-2010 23:59:39 ]
  zondag 9 mei 2010 @ 08:50:47 #220
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81204305
Nou, hoop voor jullie dat jullie em vinden.
Deze foto nog nooit gezien, met snor
Leef en Laten Leven
pi_81205057
quote:
Op zondag 9 mei 2010 08:50 schreef Robijn48 het volgende:
Nou, hoop voor jullie dat jullie em vinden.
Deze foto nog nooit gezien, met snor
Nouja ik zou het geen snor noemen.
  zondag 9 mei 2010 @ 10:34:36 #222
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81205205
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:21 schreef Dynd het volgende:

[..]

Nouja ik zou het geen snor noemen.
Okee, "zijn vlossige begroeiing op zijn lip" dan Whaha.
Leef en Laten Leven
  zondag 9 mei 2010 @ 10:52:13 #223
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81205429
Conrad Murray Supporters Plan Demonstration

Originally posted May 8th 2010 1:00 AM PDT by TMZ Staff

Dr. Conrad Murray's supporters are pissed off that only Michael Jackson fans are represented when the doc shows up in court ... and we've learned they're planning a big, big demonstration at next month's preliminary hearing.

Sources close to Murray tell us a group of his friends, patients and fellow church members -- numbering in the "hundreds" -- will be outside the courthouse at Murray's next court hearing to show solidarity.

We're told the group will rent buses in Houston and Las Vegas -- where Dr. Murray has his medical practices -- and drive them to L.A. for the June 14 court date.

We're told the catalyst for the sojourn was that pesky banner that flew over the courthouse at the last court hearing, demanding justice for MJ.

Read more: http://www.tmz.com/#ixzz0nQ8PUaHt

Hoe is het mogelijk
Leef en Laten Leven
pi_81312642
Een beetje laat, maar hoe is het mogelijk inderdaad. Dus Murray heeft 'fans'?

Geen succes met de bril trouwens. Alhoewel de bril die R4m0n_46 liet zien er veel op lijkt en ook erg vet is, alleen lastig te verkrijgen.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:08:38 #225
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81334689
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef Dynd het volgende:
Een beetje laat, maar hoe is het mogelijk inderdaad. Dus Murray heeft 'fans'?

Geen succes met de bril trouwens. Alhoewel de bril die R4m0n_46 liet zien er veel op lijkt en ook erg vet is, alleen lastig te verkrijgen.

Hij heeft fans in de zin van medekerkgangers, clienten van hem
En nu wil ie wellicht ook nog vragen om verzetting van de volgende courtdate

Dr. Murray May Ask to Delay Preliminary Hearing

Originally posted May 10th 2010 1:00 AM PDT by TMZ Staff

Dr. Conrad Murray's legal team claims it may not be ready for the preliminary hearing setting next month, because they still have not received the full criminal file on the Michael Jackson manslaughter case.

Miranda Sevcik, spokesperson for Murray's lawyer, Ed Chernoff, tells TMZ they have only received 3,500 pages of discovery. Sevcik cites a news report in which the D.A.'s office claims it has "hundreds of thousands of pages of material."

But a D.A. spokesperson told TMZ on Friday that the statement that there were "hundreds of thousands" of pages was their error ... and in fact there are only "thousands of pages" and the defense has received "the bulk of it."

Sevcik's response ... "It's odd. It seems like an awfully big miscalculation."

Sevcik says if the defense team does not get all the docs soon, they may ask to delay the preliminary hearing setting -- set for June 14.

Wat die bril betreft: de aanhouder wint
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')