quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef Bootje84 het volgende:
Is het wat om de 2 onderste icoontjes ook netjes neer te zetten..? Die van JNA rechts boven (2e rij rechts) en die van Lucy in het midden..? Komt het precies mooi uit..
quote:
Nice!quote:
Kan je dat INK-model niet kopieren/scannen uit dat boek wat je voor school moest gebruikenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:04 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk bedoel ik dit plaatje, maar dan beter leesbaar..
Ik ben bang dat ik dat maar moet doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan je dat INK-model niet kopieren/scannen uit dat boek wat je voor school moest gebruiken
Je weet welk boek ik bedoel?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dat maar moet doen
Marcus en van Damquote:
uhm nee.. Niet Organisatie en Managementquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:15 schreef MvdZ het volgende:
Ik sta goed in de op! jeej!![]()
@ Puala, heb je het al gezien? Tevreden?
Ik heb me niet eens voorgesteld zie ik zojuist. Volgens de OP moet dat!
Zo heerlijk om chill in de auto te zitten met het kacheltje en de radio en al die fietsers zich een weg door de wind en regen te zien ploegen.quote:
Breek me de bek niet open.quote:
leuke dingen? Of ondertussen maakt het je geen reet meer uit, als het maar inkomen is?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.
Ook even langs mijn stam-uitzendburo geweest, en er staan na wat rondbellen drie opties voor me open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |