Als je niet naakt gaat dan gaan ze lopen mekkeren dat ;t niet S&G is vaakquote:
Heb hem ook in de OP gezet mooi gedaan!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef AskMe het volgende:
ik wilde de lapo, maar goed ik geef mijn creatie nu maar aanzien bij de fipo
dankuquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Heb hem ook in de OP gezet mooi gedaan!
En jij staat daar ook tussen ofwat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je niet naakt gaat dan gaan ze lopen mekkeren dat ;t niet S&G is vaak
Moeten we er dan nog een banner onderzetten metquote:
+naatje, luna, c0nd0r, jij, enz die niet worden uitgekotstquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moeten we er dan nog een banner onderzetten met
+naatje_1 die bijna overal uitgekotst word?
ohjaquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
+naatje, luna, c0nd0r, jij, enz die niet worden uitgekotst
+1quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:44 schreef Justout777 het volgende:
mijn reacties zijn meestal nutteloos maar toch heb ik het idee dat deze wordt gewaardeerd !
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:44 schreef Justout777 het volgende:
mijn reacties zijn meestal nutteloos maar toch heb ik het idee dat deze wordt gewaardeerd !
+1quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:44 schreef Justout777 het volgende:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:44 schreef Justout777 het volgende:
Grappige UIquote:
het is nl Users Die Overal Waardering Uitlokken, en daarvan had ik al een soort van OPplaatje van gemaakt, en toen zei AM dat hij een betere had, dus dat is deze, maar deze is dus met uitgekotstquote:
Lol die is ook wel prachtigquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is nl Users Die Overal Waardering Uitlokken, en daarvan had ik al een soort van OPplaatje van gemaakt, en toen zei AM dat hij een betere had, dus dat is deze, maar deze is dus met uitgekotst![]()
OPplaatje van mij:
[ afbeelding ]
Dan alle 2 maarquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lol die is ook wel prachtig![]()
Vooral die U die in de andere U overloopt
fine by mequote:
YIPPIE KAI YAY....quote:
Jaquote:
haha ik had al zoiets verwacht. Leuke muziekquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JaIk ga 7 mei naar een concert van hem en ik ga naar Pinkpop op zondag omdat hij
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha ik had al zoiets verwacht. Leuke muziek
ohja en all star van smashmouth vind ik ook goedquote:
Jep, 2 foto;s.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En jij staat daar ook tussen ofwat?
Mooie OP trouwens
waarschijnlijk nsfw maar ga meteen kijken zodra ik thuis benquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ohja en all star van smashmouth vind ik ook goed
jeuj hebben we toch nog een combi op last.fmquote:
Ze vallen wel mee hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
waarschijnlijk nsfw maar ga meteen kijken zodra ik thuis ben![]()
Je hebt nog steeds moeite met sowieso he?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jeuj hebben we toch nog een combi op last.fm![]()
enne...ennee punk rock song van bad religion?Paar jaar geleden veel geluisterd. Zowieso toen veel van dat soort muziek geluisterd.
Ja klote woordquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds moeite met sowieso he?
Doe niet aan Bad Religion.
Ze zijn nog sfw vind ik.quote:
middag banaan&telefoonquote:
ringring!quote:
* DevilsWhore warm bad voor banana maaktquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:52 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Wat heb ik een pesthekel aan regen, ben helemaal zeiknat thuis gekomen net
Dat haat ik echt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:52 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Wat heb ik een pesthekel aan regen, ben helemaal zeiknat thuis gekomen net
Ez natuurlijk ook een goede middagquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:53 schreef Ezechielk het volgende:
Tiefus tiefus tiefus tiefus tiefus tiefus tiefus
Tiet nodig?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:53 schreef Ezechielk het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ez natuurlijk ook een goede middag![]()
Een tiet? Heel vrouwelijk fokquote:
Ik heb nog wel een ex die je als boksbal mag gebruiken. Misschien dat dat werkt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Een tiet? Heel vrouwelijk fok
Jij ook al.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:57 schreef eNGine10 het volgende:
nee valt eigenlijk wel mee maar ik hoop nu ook een ex als boksbal of een tiet aangeboden te krijgenquote:
Laat maar komen. Ik denk dat hier nog wel een paar man rondlopen die mee willen doen. Erg?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ex die je als boksbal mag gebruiken. Misschien dat dat werkt.
Iedereen mag mijn ex als boksbal gebruiken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee valt eigenlijk wel mee maar ik hoop nu ook een ex als boksbal of een tiet aangeboden te krijgen
Nee, hij mag dood neervallen wat mij betreft.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laat maar komen. Ik denk dat hier nog wel een paar man rondlopen die mee willen doen. Erg?
Ez mag eerst, die heeft het zo te horen harder nodigquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen mag mijn ex als boksbal gebruiken.
Ez heeft het echt harder nodig. En anders heeft Huppel ook nog wel een ex in de aanbieding.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ez mag eerst, die heeft het zo te horen harder nodigAls er dan nog wat van over is (en hij kan zich niet meer verweren) wil ik nog wel even
![]()
Niet zo'n aardige man dus?
Komt voor de bakkerquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, hij mag dood neervallen wat mij betreft.
Mjah, nogalquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ez mag eerst, die heeft het zo te horen harder nodigAls er dan nog wat van over is (en hij kan zich niet meer verweren) wil ik nog wel even
![]()
Niet zo'n aardige man dus?
ah balen man.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Komt voor de bakker
[..]
Mjah, nogalIk zie een paar lange, zware dagen tegemoed
Niet alleen voor mij, voor het hele bedrijf. Ik post momenteel ook alleen tijdens telefoongesprekkenquote:
Wat is er aan de hand dan op je werk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet alleen voor mij, voor het hele bedrijf. Ik post momenteel ook alleen tijdens telefoongesprekken
win-winsituatie, kan jij je afreageren, ben ik van zijn gemekker af.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Komt voor de bakker
[..]
Mjah, nogalIk zie een paar lange, zware dagen tegemoed
3 servers die niet zo graag meer willen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan op je werk?
mja, jij moet er ook nog een seksweekend voor afzeggenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet alleen voor mij, voor het hele bedrijf. Ik post momenteel ook alleen tijdens telefoongesprekken
ai ik zie het probleemquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mja, jij moet er ook nog een seksweekend voor afzeggen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ai ik zie het probleemGister was er hier iemand in de SC die beweerde alles met vuur op te kunnen lossen. Misschien die eens benaderen?
Nee maar wel klote voor je Ez
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit kan je niet echt met vuur oplossen.
Rikker welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:20 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Daarom![]()
Alles valt op te lossen met vuur
pics or it didn;t happen.quote:
Gaaf. Dan kan de ING ook niet meer internetbankierenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ai ik zie het probleemGister was er hier iemand in de SC die beweerde alles met vuur op te kunnen lossen. Misschien die eens benaderen?
Nee maar wel klote voor je Ez
oh shit, wat doe je met mijn rekening?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gaaf. Dan kan de ING ook niet meer internetbankieren
Inderdaad
Ga je de sleutel ophalen bij je schoonmoederquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Als ik nou je sleutels had, was ik alsnog gekomen, Bart.
doe maar luxe jijquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net geslapen, lig nu met laptop in bed, straks wordt mn avondeten ook nog gebracht
Nee, die mag ze wel komen brengen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je de sleutel ophalen bij je schoonmoeder
poooteetoo pootaatooquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, die mag ze wel komen brengen.
Of zijn broertje.quote:
Doe die maar, die is minder eng.quote:
Stuk minder eng jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe die maar, die is minder eng.
neem ik aan
ey los Ez zijn probleem eens op met vuurquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:50 schreef RikKer93 het volgende:
Goedemiddag, eindelijk terug uit school!
Hoe gaat het met jullie?
Net wakker, nog een beetje dufquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:50 schreef RikKer93 het volgende:
Hoe gaat het met jullie?
Verneukt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:50 schreef RikKer93 het volgende:
Hoe gaat het met jullie?
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ey los Ez zijn probleem eens op met vuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |