Wat krijg je opeens veel vriendjes daar danquote:
Ik zou wel willen maar ik heb geen last.fmquote:
Aanmakenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik heb geen last.fm![]()
grooveshark ftw
Wat kan ik daarmee dan? Ken eigenlijk alleen de naam.quote:
suggesties krijgen voor leuke muziekquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat kan ik daarmee dan? Ken eigenlijk alleen de naam.
Kan je muziek op luisteren, en anderen laten zien wat jij zoal luistert, en wat de overeenkomst is met anderen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat kan ik daarmee dan? Ken eigenlijk alleen de naam.
Ik ben gisteren begonnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt ook nog maar 82 played tracksWacht maar tot je er meer hebt
Oke hetzelfde als Groovershark dus eigenlijk. Alleen Grooveshark ziet er mooier uit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan je muziek op luisteren, en anderen laten zien wat jij zoal luistert, en wat de overeenkomst is met anderen.
En je hebt mij nog niet geaccepteerd als buddy?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef AskMe het volgende:
Ik heb net voor de 2e keer op lastfm gekeken
En is het wat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef AskMe het volgende:
Ik heb net voor de 2e keer op lastfm gekeken
Heb je daar ook een losse app voor?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke hetzelfde als Groovershark dus eigenlijk. Alleen Grooveshark ziet er mooier uit.
hoe doe je datquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En je hebt mij nog niet geaccepteerd als buddy?
Als het goed is heb je nu een mailtje met het verzoekquote:
Geen ideequote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je daar ook een losse app voor?
Plus, op grooveshark kan ik niet alle muziek vinden die ik wil horen
hehe fail trouwens. Als ik op jou last.fm knopje klik krijg ik "user not found"quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als het goed is heb je nu een mailtje met het verzoek
Ja geaccepteerdquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als het goed is heb je nu een mailtje met het verzoek
dat verklaart veel ja.quote:
Duh, zijn URL klopt niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe fail trouwens. Als ik op jou last.fm knopje klik krijg ik "user not found"
Charmante naam op last.fm heb jij zegquote:
Alleen op last.fm?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Charmante naam op last.fm heb jij zeg
Ìk luister dat nooit via Groovesharkquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen ideeZoveel gebruik ik het ook niet. Ik kan er over het algemeen toch bijna alles vinden. Ja oke nederlandstalig niet altijd maar dat luister ik dan ook zelden.
Nee ik vind DW veel en veel leuker. Je last.fm naam vind ik niksquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen op last.fm?Ik vind mijn nick hier erger anders.
Dat kan heus wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef AskMe het volgende:
waarom kan je geen hele nummers luisteren?
Ja maar dat komt door mijn grote liefde voor Murderdolls. dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik vind DW veel en veel leuker. Je last.fm naam vind ik niks
quote:
ga naar V S&G dan.quote:
* 3keernix kijktquote:
Semi KPD daarquote:
Hoezo ver?quote:
ze gaan alllemaal naakt!quote:
Bazenliedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |