Wat?quote:
Het heeft alles te maken met angst. Mensen als jij zijn kennelijk als de dood voor "de moslim" en alles wat hij met zich meebrengt. Je kan het noemen wat je wilt, je bent bang en wilt dan iemand deze bron van angst weghaalt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef misteriks het volgende:
[..]
ik heb het niet over 1 school; dat weet je best
en ja, nog wat zinnigs . Het heeft trouwens niets met angst te maken; mensen hebben gewoon hun buik vol van moslim (en gerelateerde begrippen) en zien ze liever verdwijnen uit hun oogbeeld. noem het geen angst, noem het rouwen omdat onze maatschappij definitief verloederd is door de multikul die niemand wou.
ik denk aan de toekomst van mijn kinderen, dude. Ik heb het recht op te komen voor mijn Westerse identiteit, en die is imho in niets te verzoenen met de ongevraagde islamisering in kwestiequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef Mr.K het volgende:
[..]
Welke concrete hinder ervaar jij persoonlijk als gevolg van de "islamisering"?
ik ben een klokkenluider, en die zijn er om angst te vermijden. Waarom zou ik angst moeten hebben, ik zeg gewoon dat moslims in europa niets te zoeken hebben en ik zal daar altijd bij blijven. Ik zie geen meerwaarde of verrijking door deze, eerder het tegenovergestelde..quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:01 schreef waht het volgende:
[..]
Wat?![]()
Armoede bestrijden is zo ongeveer het meest langetermijnsdenken dat wij nog kunnen doen. Maar blijf vooral elke nacht onder je bed kijken of er geen Moslim zit, dat is pas een gevaar.
[..]
Het heeft alles te maken met angst. Mensen als jij zijn kennelijk als de dood voor "de moslim" en alles wat hij met zich meebrengt. Je kan het noemen wat je wilt, je bent bang en wilt dan iemand deze bron van angst weghaalt.
En die generalisaties zijn natuurlijk een grote leugen.
Oke.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:07 schreef Frutsel het volgende:
Kap eens met dat gebash. Anders zal ik jullie eens onder mijn bed verstoppen
Je hebt dus persoonlijk geen last van de "islamisering".quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef misteriks het volgende:
[..]
ik denk aan de toekomst van mijn kinderen, dude. Ik heb het recht op te komen voor mijn Westerse identiteit, en die is imho in niets te verzoenen met de ongevraagde islamisering in kwestie
Inderdaad. Niet meer en niet minder.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:49 schreef damian5700 het volgende:
Symboolpolitiek en symptoombestrijding.
Of ik door een onherkenbaar iemand in mekaar wordt getrapt of door een herkenbaar iemand maakt mij niet zoveel uit. Het doet allebei evenveel pijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef leukvoorlater het volgende:
Iedereen moet herkenbaar zijn in het openbaar i.v.m. veiligheid, lijkt me logisch.
Eens en eens.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:49 schreef damian5700 het volgende:
Symboolpolitiek en symptoombestrijding.
Het westen bestaat niet. Net zoals islamisering. Er is wel heel veel angst, domheid, egoïsme en populisme.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:11 schreef misteriks het volgende:
[..]
signaalpolitiek die weergeeft hoe het Westen over de toenemende islamisering denkt; niets mis mee; en beter dat , dan geen mening daaromtrent
Dus jij denkt dat met de beschrijving: " Persoon met blauwe Niqaab" net zoveel oplevert aan tips als " blonde vrouw met een baseballcap met dat en dat merk, ongeveer 25 jaar, bruine ogen, pokdalig gezicht"quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Of ik door een onherkenbaar iemand in mekaar wordt getrapt of door een herkenbaar iemand maakt mij niet zoveel uit. Het doet allebei evenveel pijn.
Maar zijn vrouwen die een burka dragen zo crimineel dan dat alles veiliger wordt als de burka uit gaat ?
Zonder angst zou de wereld er heel eng uitzien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het westen bestaat niet. Net zoals islamisering. Er is wel heel veel angst, domheid, egoïsme en populisme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |