dat wel, maar dan moeten ze niet gaan bashen op vrouwen omdat ze zelf ziek zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef Trangamang het volgende:
[..]
Ey nigga geeft niet toch
Homo's zijn oke
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
FOK! vrouwen.
Ze is altijd mooi, een beest in bed, perfecte huisvrouw, minstens D-cup en non stop nat. Heeft gelukkig ook altijd een gewillig zusje maar pics krijgen we nooit te zien![]()
De mannen die ze aantrekt zijn geweldig. Altijd goed gekleed, geweldige baan, een salaris geschikt voor de forbes 500 en rijdt in een Lexus.
We hopen allemaal dat ze bestaan maar eigenlijk weten we wel beter. Herkenbaar aan het nerdie uiterlijk, onverzorgd baardje en bierbuik(je).
Baardje? Ja! Deze categorie wordt namelijk gedomineerd door eenzame FOK!kers met een volle zak die iets te fappen nodig hebben en dus een fictieve schone creëren
Soms moet dat kunnenquote:
Ey hou je bek manquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:02 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
dat wel, maar dan moeten ze niet gaan bashen op vrouwen omdat ze zelf ziek zijn
Ik ben geen van beide...quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef onearmedman het volgende:
Vrouwen op fok bestaan voornamelijk uit 2 categorien:
Nerds
Biseksuelen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef onearmedman het volgende:
Nerds
Biseksuelen
Hoiquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:23 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik ben geen van beide...
Oké, dat 2de wil ik wel eens proberen!
Op elke foto tuit je je lippen, what's up with that?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:23 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik ben geen van beide...
Vrouwenhaters.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:32 schreef Vierkantblokje het volgende:
verdwijn is uit mijn topic
vrouwmenschen
Zo waar.quote:
EENS!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:32 schreef Vierkantblokje het volgende:
verdwijn is uit mijn topic
vrouwmenschen
Jij snapt hemquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Zo waar.
Meestal hebben ze ook een plaatje van geile tieten in hun usericon, want ze zijn natuurlijk zogenaamd bi.
Categorie 1 jawel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:23 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik ben geen van beide...
ik haat ze niet hoorquote:
De dag dat Ratel haar ontblote boezem post, is de zelfde dag dat huppel hetero wordt, nooit dusquote:
Dan is het goed.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
ik haat ze niet hoor
alleen op internet zijn ze![]()
in het echt
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:37 schreef frank010 het volgende:
[..]
De dag dat Ratel haar ontblote boezem post, is de zelfde dag dat huppel hetero wordt, nooit dus
helaas
Jij denkt dat Ratel's ontblote boezem aantrekkelijk is om te zien?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:37 schreef frank010 het volgende:
[..]
De dag dat Ratel haar ontblote boezem post, is de zelfde dag dat huppel hetero wordt, nooit dus
helaas
HELEMAAL NIET!quote:
Ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ratel's ontblote boezem aantrekkelijk is om te zien?
Jupquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ratel's ontblote boezem aantrekkelijk is om te zien?
quote:
quote:
Ah ik bespeur jaloezie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]. Wat een anticlimax zal dat worden.
Blijf jij maar lekker op zuurstokken zuigen dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Will do. Al zie ik het verband niet echt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker op zuurstokken zuigen dan.-
Vooral handig dat het door quoten dan extra inzet vereist, waar de gemiddelde man net een te lui varken voor is.quote:
En de mooie vrouwen dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef onearmedman het volgende:
Nerds
Biseksuelen
Inderdaad, met kleding wordt je er al niet blij van.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, met kleding wordt je er al niet blij van.Laat staan om iemand met het uiterlijk van een crackhoer nakend te zien.
aandachts hoerquote:
Lekker scharenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:23 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik ben geen van beide...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
De jaloezie spat van het beeldscherm af.Triest.
Jaloezie? Misschien is dat gewoon zijn mening over jouw uiterlijk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
De jaloezie spat van het beeldscherm af.Triest.
ik ookquote:
IN YO FACE BITCH !!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jaloezie? Misschien is dat gewoon zijn mening over jouw uiterlijk?
Kan ook hè.
Moet ie toch eens een bril opzetten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jaloezie? Misschien is dat gewoon zijn mening over jouw uiterlijk?
Kan ook hè.
Oké, mijn tieten zijn natuurlijk perfect en gigantisch, maar waarom vraagt iedereen toch de hele tijd om foto's? Dat doen wij vrouwen toch ook niet? Tss.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:05 schreef Justout777 het volgende:
echt.... vrouwen op fok![]()
wat doen ze hier... zijn het echt van die dikke lelijke hoeren met een zak chips naast hun computer hopen dat er nog enige mensen zijn die sociaal contact met hun willen , aangezien ze toch anoniem zijn. en vroeger nooit aandacht kregen en gepest werden omdat ze dik en lelijk waren ?
Ik zeg : foto's van je tieten en dan bepalen wij (lees mannen ) wel of je het waardig bent !!!
Groeten
Sjon
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dat de oplossing is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet ie toch eens een bril opzetten.
Wij hebben geen tietenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oké, mijn tieten zijn natuurlijk perfect en gigantisch, maar waarom vraagt iedereen toch de hele tijd om foto's? Dat doen wij vrouwen toch ook niet? Tss.
Precies, want dan ziet'ie dat ratel gewoon knetter geil is + ze is ook nog is poeslief.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet ie toch eens een bril opzetten.
Ik wil wel foto's van ratelslangetjequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:12 schreef frank010 het volgende:
[..]
Precies, want dan ziet'ie dat ratel gewoon knetter geil is + ze is ook nog is poeslief.
Inderdaad. Vrouwen, brrquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:21 schreef Joene het volgende:
Kan ik hier uit op maken dat zowel Ratel als Chowi tieten gaat posten ?
Als jij tieten post, gaat 99,9% van FOK! jou aandacht geven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:35 schreef Josephine90 het volgende:
Oh bah, daar gaat mijn geheim. Nou ja, dan maar ronduit: wie gaat me aandacht geven?
egt nietquote:
Ik wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oké, mijn tieten zijn natuurlijk perfect en gigantisch, maar waarom vraagt iedereen toch de hele tijd om foto's? Dat doen wij vrouwen toch ook niet? Tss.
als die worden gepost ga ik egt van fok afquote:
Neenee,quote:Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
als die worden gepost ga ik egt van fok af
Piemels
http://forum.fok.nl/topic/1433382quote:Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
als die worden gepost ga ik egt van fok af
Piemels
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1433382
Haha!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:49 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
![]()
jeetje gelijk al in de OP daar
doei mensen![]()
|