Ik wel, maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 5 april 2010 12:31 schreef Crouton het volgende:
Of ik nou 1 auto-lengte voor of achter rijd, ik kom evengoed aan bij mijn bestemming. En ik ben geen manager oid.
Zou best kunnen. Terwijl juist een beetje wijf de BMW inpikt.quote:Op maandag 5 april 2010 15:06 schreef Bowny het volgende:
Over de jaloerse medeweggebruikers: volgens mij wilt gewoon iedere beetje vent een B M W rijden, maar mogen ze het niet van hun stomme wijf!
Die twee zinnen kwamen raar uit mijn vingers, maar staan los van elkaarquote:Op maandag 5 april 2010 16:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wel, maar wat heeft dat er mee te maken?
Dat was een grapje uiteraardquote:
Dat is triest en als je de verkeerde BMW rijder achter je hebt dan stapt hij bij het stoplicht uit, slaat je raam in en tikt jouw neus ff aan.quote:Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef justmattie het volgende:
Als mensen mij gaan bumperkleven in de stad, ga ik altijd 35/40 rijden
Of de rem aantikken zodat alleen het lichtje aangaat achter en gewoon gas houden
Ik rij ook BMWquote:Op maandag 5 april 2010 17:39 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat was een grapje uiteraardIk ga toch geen mensen van de weg drukken, alhoewel ik soms wel de nijging krijg. Gewoon als in zo'n film ff dat achterkantje haha.
[..]
Dat is triest en als je de verkeerde BMW rijder achter je hebt dan stapt hij bij het stoplicht uit, slaat je raam in en tikt jouw neus ff aan.
Wel bij bumperklevers in de stad.quote:Op maandag 5 april 2010 18:40 schreef YoshiBignose het volgende:
BMW rijders gaan niet 35/40 rijden en triest rem aantikken.
quote:Op maandag 5 april 2010 21:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Ach, vaak zijn het jaloerse mensen. Als iemand vlak voor me de auto naar links gooit gooi ik even groot licht aan, snijdt de persoon me, zodat ik echt moet remmen zet ik groot licht voor een minuut aan en claxoneer ik ook even.
NIETWAARquote:Op maandag 5 april 2010 21:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Ach, vaak zijn het jaloerse mensen. Als iemand vlak voor me de auto naar links gooit gooi ik even groot licht aan, snijdt de persoon me, zodat ik echt moet remmen zet ik groot licht voor een minuut aan en claxoneer ik ook even.
Maat ook ik heb bij mij auto nauwelijks last van bumperklevers, men heeft tich meer respect voor je, en men gaat sneller naar links, wel een grote omschakeling als je jarenlang in een 205 hebt gereden waarbij je zelf iedereen moet afsnijden omdat je er anders niet tussenkomt
Mjah, kijk dan tenminste nog even of er niet een treintje achter een sloombo rijdt..quote:Op maandag 5 april 2010 23:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou ja zeg dat is toch niet normaal. Ik reed laatst op de A7 en ik reed mooi achter een Audi aan 160 mooie snelheid, toen kwam er een Porsche achter me al met z'n grote lichten knipperen. Er zat net een slak voor de Audi waardoor die 100 moest en ik ook. Porsche constant knipperlicht achter me en kleven, wilde er langs, maar goed ik natuurlijk ook. Die slak ging maar niet naar rechts dus ik ging uiteindelijk maar toen Porsche er langs en uiteindelijk ging die slak naar rechts en die Porsche (met enorme sjonnie erin ongelooflijk) ging naast die slak rijden en wel 1 minuut denk ik. Ik zag handgebaren en wat wel niet hahahahahaik lag in een deuk en toen ging ie vol gas er vandoor.
Als ik terug ga kleven, dan kleef ik echt! Dan kan ik wel m'n grootlicht gebruiken, maar dat zien ze toch nietquote:Op maandag 5 april 2010 23:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
NIETWAAR![]()
Als mensen mij afsnijden dan doe ik precies het zelfde wat jij ook doet, zeker een volle minuut met grootlicht kleven en een of 2x toeteren...
Jezus, gaan ze weer kloten met die brug. Vorige lente/zomer was die brug ook om de haverklap defect, kon je niet verder met de trein...yayquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:36 schreef piekartz87 het volgende:
fuck,,, ik koos ervoor vandaag om mijn auto te laten staan en eens mijn ov kaart te gebruiken.
was er een brug defect na akkrum. 3,5 uur over een stuk gedaan wat ik met de auto in 1,5 uur doe.
schijt ov
Wat is de diagnose? Klinkt naar duur bezoekje aan de remmenboer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:48 schreef tha_rizzo het volgende:
...Remmen: hard remmen viel nog mee, maar afremmen van een hoge snelheid naar 80 km/h. De auto trilde aardig, zo aardig dat ik heel m'n leven voorbij zag gaan.
...
Met de 316i van mijn neef (1.8 weber carburateur) kon je ook best goed dwars gaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:07 schreef YoshiBignose het volgende:
En dat met een 316iE30 blijft wel leuk, maar eigenlijk vind ik ze eerder schattig dan cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |