Dank je.quote:Op zondag 4 april 2010 18:37 schreef tha_rizzo het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)7944/prijzen/251277/
http://www.mybecker.com/nlNL/Automotive-Cascade+7944.html
Ik geloof dat er nog een goedkopere variant van is. Maar Becker is sowieso zeer prijzigquote:Op zondag 4 april 2010 18:58 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dank je.
Erg cool, maar inderdaad flink prijzig. Dat gaat hem waarschijnlijk toch niet worden. Dat is meer dan 10% van de aanschafprijs van de auto.
En vooral mensen die ondanks vooroordeel toch in een BMW terechtkomen omdat het zo goed rijd en je zoveel waar voor je geld krijgt.quote:
Gedacht aan verlaging?quote:
Redenen om die BMW niet te kopen:quote:Op zondag 4 april 2010 22:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo is het maar net, maar wat voor vooroordeel heb je het dan over. Dat er aso's en sjonnies in rijden?
Met de huidige velgen/banden rijd hij perfect, en ik vind ze mooi rondom wielkasvullend. Na verlaging gaat het met 19" geen pretje zijn om over slechte wegen of drempels te rijden.quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 22:55 schreef YoshiBignose het volgende:
De achterkant is een stuk lager dan de voorkant, maar dat is bij een E36 vaak zo (of lijkt zo?).
Ik zie zeker wel de reactie van mensen. Vooral de reactie van een paar ex-collega's was onbetaalbaar toen ik hem kwam laten zien: hoe kan ik zo'n auto rijden. Terwijl die Impreza waarmee ze me jaren hebben zien rijden zeker het dubbele waard was, en veel sportiever reed. Maar ja, dat was een lease-bak.quote:Ik vind niet dat BMW minder status heeft dan Audi, maar wel iets meer aso imago inderdaad. Het is wel apart dat mensen je dan inderdaad voor heel anders aanzien als je uit een BMW stapt, vooral als die een beetje grotere velgen heeft dan gebruikelijkMaar ik zie het probleem nooit zo, dat mensen denken dat je aso bent, maar je bent het niet. Ik ben iig absoluut geen voorbeeld van een standaard BMW rijder, alleen een beetje autistisch.
Het is maar wat je gewend bent: een Impreza zit ook bovenaan wat betreft rijplezier. Maar het is een heel andere auto.quote:Op zondag 4 april 2010 23:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Die voorliefde krijg je wel na een paar BMW's gereden te hebben
Komt omdat de achterwielkasten lager 'uitgesneden' zijn dan voor.quote:Op zondag 4 april 2010 22:55 schreef YoshiBignose het volgende:
De achterkant is een stuk lager dan de voorkant, maar dat is bij een E36 vaak zo (of lijkt zo?).
Dat imago kun je maar beter gewoon nuttig gebruik van maken...quote:Op zondag 4 april 2010 22:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo is het maar net, maar wat voor vooroordeel heb je het dan over. Dat er aso's en sjonnies in rijden?
Wordt af en toe zeker gedaan.quote:Op maandag 5 april 2010 09:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat imago kun je maar beter gewoon nuttig gebruik van maken...
Ja rare mensen. "Hmmm een gare 207/208 of een mooie en super rijdende/sturende E46/BMW". Idiotenquote:Op maandag 5 april 2010 09:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, er zijn altijd uitzonderingenIk met m'n E46 coupe in de accountancy is ook redelijk uitzonderlijk. E30 en E36 zie je al helemaal niet, alleen maar van die standaard gare lease bakken. De bazen rijden in 5-series en vrouwen in 1-serie, maar dan houdt het ook op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |