Ja wat voor auto rij je dan..quote:
Ik denk dat het een reactie op Turq was die riep dat het veel goedkoper kan bij een garage.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Joh je meent het. Ik zie heus wel in waarom de dealer zo duur is, maar voor veel klussen zijn daar gewoon goedkopere mensen voor te regelen dus dan ben je dom of rijk als je zoveel betaalt.
Correct. Hij vond arbeidsloon hoog, ik wilde enkel duidelijk maken dat er meer bij komt kijken dan alleen uurtjes van monteurs.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik denk dat het een reactie op Turq was die riep dat het veel goedkoper kan bij een garage.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:43 schreef piekartz87 het volgende:
1 Durum doner alstublieft.
keb honger
Ahmet!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:43 schreef piekartz87 het volgende:
1 Durum doner alstublieft.
keb honger
ik ga zo na de sloop, pm me je prijsje en dan kijk ik wel of ik hem voor dat prijs ook mee kan nemen..quote:
met al jouwn projectjes kom je daar wel geregeld volgens mijquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik ga zo na de sloop, pm me je prijsje en dan kijk ik wel of ik hem voor dat prijs ook mee kan nemen..
Ik zit in de handel, koop daar voor goedkoop en verkoop voor soms wel 3 tot 4 dubbele door..quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:52 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
met al jouwn projectjes kom je daar wel geregeld volgens mij
Je blijft bezigquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Tof, van harte met aanschaf
Nieuwe visco is prijzig.... ¤177,- excl BTW
Ja, Draagarmen voor, visco en nog even kijken naar remmen. Dat is een prio 1quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je blijft bezig.
Bij mij zitten er nu sinds donderdag nieuwe stuurstangen, draagarmrubbers en remblokken voor onder. Tevens ie ie uitgelijnd.
Rijdt nu waarachtig nog beter
Bij mij staat dus een nieuw pookje + stofje voor op de bestuurdersstoel (idioot duur) op de planning voor komende maand alsmede de distributieriem. Het valt me op dat ik grotendeels cosmetische + preventieve onderhoud pleegquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja, Draagarmen voor, visco en nog even kijken naar remmen. Dat is een prio 1
En verder rustig kijkenen sparen
Whehehehe, je pookje moet vervangen wordenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bij mij staat dus een nieuw pookje + stofje voor op de bestuurdersstoel (idioot duur) op de planning voor komende maand alsmede de distributieriem. Het valt me op dat ik grotendeels cosmetische + preventieve onderhoud pleeg
Hij is te veel gebruiktquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Whehehehe, je pookje moet vervangen worden
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:15 schreef tha_rizzo het volgende:
Sorry, ik moest meteen denken aan dit topic:
Op je eigen ballen slaan tijdens fappen.
Kloon van jou Mar?
Die moet je ook niet bij bmw bestellen maar hier: http://www.visco-koppeling.nl/quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Tof, van harte met aanschaf
Nieuwe visco is prijzig.... ¤177,- excl BTW
beetje slome reactie van me maar ja...quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik ga zo na de sloop, pm me je prijsje en dan kijk ik wel of ik hem voor dat prijs ook mee kan nemen..
quote:
Dit dus, er lagen van die halve bollen op straat en ik dacht oh die zijn niet zo hoog.....quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Te laag in combinatie met te hard over drempels, hobbels en aanverwanten.
Van harte, en BMW-rijders zijn niet alleen maar petjes en ander gespuisquote:Op zondag 4 april 2010 16:05 schreef Crouton het volgende:
Niet te geloven, maar ben sinds een week eigenaar van een BMW E46 318i sedan uit 2000. Zocht eerst naar een Volvo V40 maar kon geen een vinden dat aan mijn eisen voldeed en de lekker rijdende laatste versies met alle opties zijn te duur. Een collega liet mij een advertentie zien van de BMW en na een proefrit was ik meteen verkocht. Ook ik had net als een andere poster hierboven wat tegen het imago van sommige bestuurders van BMW's maar de auto zelf rijdt heerlijk, stuurt strak, zit tjokvol opties en is zoveel meer auto dan de beoogde Volvo of mijn vorige boodschappenwagentjes. Het kost ook wat, maar krijg er veel rijplezier, luxe en comfort voor terug.
Het gros is toch jaloersquote:Op zondag 4 april 2010 16:57 schreef Catch22- het volgende:
Goedzo. BMW Rules en je moet je niets aantrekken van wat iedereen denkt.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 4 april 2010 17:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het gros is toch jaloers
Het valt me trouwens op dat de meest vervelende mensen in het verkeer of Opel of iets Frans rijden (lees: met een te lage snelheid onnodig links blijven rijden en pissig worden als je ze hier op attendeert)
Ja, daar heb ik ook naar zitten kijken, iedereen is daar heel lovend over. Maar de prijzen beginnen inderdaad bij ongeveer het dubbele van zo'n Bullit (van 350 Euri). En dan heb je meestal ook nog niet echt een schermpje.quote:Op zondag 4 april 2010 18:15 schreef tha_rizzo het volgende:
Je kan gaan voor een oplossing van Becker, gewoon DIN1 aansluiting, die heeft ingebouwde navi, blauwtand en radio.
Wel prijzig, ik zeg uit m'n hoofd dat de Grand Prix Pro dat al heeft, de Cascade heeft het in ieder geval
(het is wel prijzig)
Heb je daar een link van?quote:Op zondag 4 april 2010 18:26 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik weet bij de Cascade dat je ook op 't scherm van de radio kan kijken hoe je moet rijden. Die wil ik stiekem in m'n auto hebben namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |