Ja echt he?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Ow gawd, zelfs een vliegramp kunnen we dirrrrtey maken.
Ja, iets met stijgen en glijden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG, dat commentaar over lekkende hydraulische vloeistoffen en tot grote hoogtes stijgen....veeg me op
Da's discimmenaaaatsie!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
En hij kan niet dalen volgens de zwarte doos
Ik ga de katten maar es ff wat te eten gevenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, iets met stijgen en glijden.![]()
Nou klaar, jullie zijn ook verziekt nu, sorry.
Jullie kunnen dit soort programma's nu nooit meer kijken op een normale manier.
En ik keek nog wel eens zo'n programma, op Discovery ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, iets met stijgen en glijden.![]()
Nou klaar, jullie zijn ook verziekt nu, sorry.
Jullie kunnen dit soort programma's nu nooit meer kijken op een normale manier.
Omdat ESF.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef Dirkh het volgende:
En ik kijk naar een heel ander programma, waarom post ik hier in godsnaam
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik keek nog wel eens zo'n programma, op Discovery ofzo.
Dat heb ik net ook gedaan mevrouw had honger. Ik ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga de katten maar es ff wat te eten geven
is dat codetaal?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga de katten maar es ff wat te eten geven
Mijn mevrouw en meneren hebben rond 5 uur al gedineerd. En hebben nu mogelijk honger maar weten dat er bij mij niks te halen valt. Aan de geluiden te horen zijn ze nu aan elkaar aan het beginnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik net ook gedaan mevrouw had honger. Ik ook.
Nakende man bij wasmachine.quote:
Kannibalen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn mevrouw en meneren hebben rond 5 uur al gedineerd. En hebben nu mogelijk honger maar weten dat er bij mij niks te halen valt. Aan de geluiden te horen zijn ze nu aan elkaar aan het beginnen.
Kattibalen.quote:
Hoogste van Japan, geloof ik.quote:
de japanners vinden em hoog, maar die zijn zelf niet zo langquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de japanners vinden em hoog, maar die zijn zelf niet zo lang
die berg is hooguit 2 meter hoog![]()
Hij's stuk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
En toen wasse fliegtuig in 123643765445469 stukjes.
Ow ja, dat was het.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de japanners vinden em hoog, maar die zijn zelf niet zo lang
die berg is hooguit 2 meter hoog![]()
Nou!quote:
Verstandig plan. Ik ga nu al spijt hebben als mijn wekker om half 7 gaat dus laat ik er ook maar eens in duiken.quote:
Nu moet ik met deze gedachte proberen de slaap te vattenquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:17 schreef JJH het volgende:
Ah, de staart kiepelde eraf door een ondeugdelijke reparatie.
Als je dat maar niet doet als je net boven aan de trap bent.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu moet ik met deze gedachte proberen de slaap te vatten![]()
Gaat wel lukken denk ik....ik dreig hier zelf neer te storten![]()
![]()
Trusten
wie heeft er ondeugdelijk met jouw onderdelen geprutst dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu moet ik met deze gedachte proberen de slaap te vatten![]()
Gaat wel lukken denk ik....ik dreig hier zelf neer te storten![]()
![]()
Trusten
Yep, ben al ruim een uur aan het werk, paar koppen koffie achter de kiezenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik merk het. Jij bent al hard aan het werk?
De zon schijnt hierquote:
quote:
Ja, wrijf dat er nog ff lekker in.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge Greys! Eennalaatste dagje werken..
Liefjen ik moet vrijdag ook gewoon en heb de hele afdeling voor mezelfquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, wrijf dat er nog ff lekker in.
Oh, goedemorgen Ml-etje
ah, dat is wel lekker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Liefjen ik moet vrijdag ook gewoon en heb de hele afdeling voor mezelf
quote:
Dat zijn de bikkels Ml-tje, de mensen die nog hart voor de zaak hebben en zich volledig inzetten om er nog iets van te maken. Die mensen werken gewoon op vrijdag, zelfs Goede Vrijdagquote:
Ow ok zal het doorgevenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zijn de bikkels Ml-tje, de mensen die nog hart voor de zaak hebben en zich volledig inzetten om er nog iets van te maken. Die mensen werken gewoon op vrijdag, zelfs Goede Vrijdag
Nee he!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee he!
Ik moet ook 4 topics bijlezen...
druk druk druk...quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
veel plezier dan
Enne waar was jij jongedameof moet ik roepen maaaaamaaaaaa waar waaaaass jeee?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
druk druk druk...
School enzo, en sociale verplichtingen ook nog
En toen kwam ik thuis en was ik kapot en ben ik meteen mn bed in gedoken
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en dan nog een verklaring afleggen ook
Lees es door? Dan ben je klaar als ik gestreken hebquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het zelf ook minder gezellig als jullie er een tijd niet zijn ofzo...
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het zelf ook minder gezellig als jullie er een tijd niet zijn ofzo...
Eigenlijk gewoon ronduit schandalig natuurlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
Morning!![]()
![]()
![]()
Die neerstortverhalen van gister
Weet ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er tot een uur of 5 gister geweest
Volgens mij hebben we dat allemaal.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik ook, het is het leukst als er veel mensen door elkaar heen kletsen![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon ronduit schandalig natuurlijk![]()
En het werd ietwat verkeerd begrepen.. maar ik raak niet turned on van dit soort docu's hoor. Ik kijk het wel graag na afloopMaar niet eh... nou ja. TMI
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon ronduit schandalig natuurlijk![]()
En het werd ietwat verkeerd begrepen.. maar ik raak niet turned on van dit soort docu's hoor. Ik kijk het wel graag na afloopMaar niet eh... nou ja. TMI
Te snelquote:
Wat jij wiltquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:46 schreef Dirkh het volgende:
Moeten we overhoren, of kunnen we je op je groene/blauwe/bruine ogen geloven?
Ik wacht wel op jequote:Op woensdag 31 maart 2010 10:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Te snelmoet nog 2 shirts, 4 onderzetters en 2 blouses strijken.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:40 schreef Dirkh het volgende:
Ik sta nu buiten en het is fucking koud!
Het was sowieso leuk om terug te lezenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet! Jij liep te kreunen! Ik hoorde het.
Hier ook veel wind!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:05 schreef Ml-etje het volgende:
ready
![]()
Jeutje wat een wind, krijg de neiging de ductape op te zoeken.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier ook veel wind!oppaskindje kreeg net niet eens de deur van de auto open
hahahahahaha, wel cool om dat een keer te filmen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
vorige huis waar wij woonden kreeg je dan de voordeur in je gezicht en de autodeur ook niet open, stond je op de rand vd sloot je deur op te trekken
met het risico erin te belanden
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha, wel cool om dat een keer te filmen!![]()
Weinigquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik woon d'r toch niet meer
Ga je nog iets doen vandaag?
Vooral in huis wat dingen doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weinig
Ben aan het oppassen dus moet om 12 uur de kinderen halen, en vanavond zou ik bezoek krijgen maar dat gaat niet door... Hele boterkoek voor mezelf dus![]()
Jij?
je bent gekrompen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zo het naaimachine maar eens opzoeken en even een broek korter maken.
Oh leuk! Bij mij in de buurt staan van die mooie japanse kersenbomen, als die in bloei staan loop ik er ook graag langs...quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vooral in huis wat dingen doenzo het naaimachine maar eens opzoeken en even een broek korter maken.
En straks Whoopie wandelen die lief in haar mandje ligt, kan ik meteen even foto's maken van de fruitbomen in knop waar ik op uitkijk.
Worden die nou erg groot Zwabber?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb in de voortuin een friggin' huge knalroze japanse kers staan![]()
nu nog wachten tot hij bloeit
quote:
ligt eraan, ik geloof dat ze meestal niet bizar groot worden, maar deze is een meter of 7 a 8 hoog, en denk dat het breedste stuk van de kruin 6 meter doorsnede isquote:
Ow das te grootquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt eraan, ik geloof dat ze meestal niet bizar groot worden, maar deze is een meter of 7 a 8 hoog, en denk dat het breedste stuk van de kruin 6 meter doorsnede is
hij is dan ook wel 25 jaar oud inmiddels
Dat is ook wel erg oud!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow das te grootze zijn wel erg mooi.
als je em bijknipt wordt hij niet zo groot hoor, en er zijn ook varianten die gekweekt worden op het klein blijvenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow das te grootze zijn wel erg mooi.
Bij ons staat er ook eentje, dat ding groeit echt enorm de hoogte inquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb in de voortuin een friggin' huge knalroze japanse kers staan![]()
nu nog wachten tot hij bloeit
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:35 schreef Symphonic het volgende:
Het begint een beetje te leven bij me, ga alles een keer beluisteren de komende dagen
Ga je ons nu vergelijken met je collega's?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
Zo broek is korterga zo eens afk anders had ik beter kunnen gaan werken
quote:
Ik heb vanmorgen Paasvlaai gegeten. Smaakte niet eens naar kuikentjes.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze hebben me hier alleen gelaten met een schaal goddelijke paaseitjes.
Bliss, ouwe ESF-fan![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga je ons nu vergelijken met je collega's?
Ik heb vorig jaar wel 1 keer gekeken hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 12:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze hebben me hier alleen gelaten met een schaal goddelijke paaseitjes.
Bliss, ouwe ESF-fan![]()
Mja, ze heeft last van haar voorpootje en was dus gisteren de hele dag niet van de slaapkamer afgeweest. En vanochtend lag er een grote plas in de woonkamer. Beetje jammer.quote:
Jajaquote:
Ik had ook paasvlaai hier, van de Hema.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen Paasvlaai gegeten. Smaakte niet eens naar kuikentjes.
En je vond het toen zo spannend dat je dit jaar maar niet bent gaan kijken? Het NSF dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar wel 1 keer gekeken hoor
Ga je vrijdag nog met Kitty heen dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ze heeft last van haar voorpootje en was dus gisteren de hele dag niet van de slaapkamer afgeweest. En vanochtend lag er een grote plas in de woonkamer. Beetje jammer.
Maar ze kan wél gewoon lopen (of hinkelen eigenlijk) dus wat dat nou is?
[..]
Jaja[ afbeelding ]
Het NSF heb ik ook gekeken jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 12:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En je vind het toen zo spannend dat je dit jaar maar niet bent gaan kijken? Het NSF dan.
Morgen waarschijnlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga je vrijdag nog met Kitty heen dan?
Zo enthousiast waren de verhalen toch niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het NSF heb ik ook gekeken jaNa, enthousiaste verhalen hier dan heb ik het op uitezending gemist bekeken.
Wel, iedereen was lyrischquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo enthousiast waren de verhalen toch niet?
Jawelquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik mag er niet aankomenquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mag je trouwens wel aan het pootje komen? Of mag je uberhaupt nog niet aan Kitty komen?
Kitty![]()
![]()
Welles!!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
OMG, mijn collega riep 'Ik heb trek in een frikandel speciaal en toen riep een andere collega Ohhhhh, patat oorlog!'. En nu is er eentje naar de snackbar. Ik krijg ook patat![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
OMG, mijn collega riep 'Ik heb trek in een frikandel speciaal en toen riep een andere collega Ohhhhh, patat oorlog!'. En nu is er eentje naar de snackbar. Ik krijg ook patat![]()
Ik moet daarna wel naar huis voor dequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:44 schreef Dirkh het volgende:
Daarom was het een heel goed idee dat niet jij, maar jouw collega snacks gaat halen.
Heb al wel lammetjes gezien hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:47 schreef Dirkh het volgende:
Ml-etje, lopen er bij jullie ook al lammetjes op de dijk? Ik rij iedere morgen langs het IJsselmeer en daar is nog geen schaap of lam te bekennen.
Getver, dus ze lopen al buiten. Als ze toch besloten hebben om dit jaar geen lammetjes op de dijk te laten lopen, dan hebben ze me dus kwaad he.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb al wel lammetjes gezien hoormaar niet hier we hebben geen weitjes aan deze dijk, stukje verderop wel maar daar staan alleen paarden in.
Het is nog vrij koud voor die ieniemini's hé dus hier lopen ze bij de boerderij en gaan ze s'nachts naar binnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Getver, dus ze lopen al buiten. Als ze toch besloten hebben om dit jaar geen lammetjes op de dijk te laten lopen, dan hebben ze me dus kwaad he.
Dat is traditie en luidt de lente in. Aan een kant allemaal tulpen, weg er door en aan andere kant lammetjes. Dat hoort zo!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
Dirk, jij ouwe F&Fertttt.... meet Carolientje!
Een Lente-Verrassingspakketje!
Dat zijn geitlammetjes, ik wil die witte springdingen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
Dirk, jij ouwe F&Fertttt.... meet Carolientje!
Een Lente-Verrassingspakketje!
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ze ligt en je komt aanlopen gaan de wieltjes al de lucht inBuikje krabbelen!
Zal de boompjes hier ook ff spammen
[ afbeelding ]
Iemand nog een aanrader qua film? We willen met 4 meiden naar Pathé vanavond.
Ja hé? Zit nog te kijken maar deze hoort ieg tot de top 3quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:36 schreef Greys het volgende:
Er draait momenteel maar weinig in de bios dat mij leuk/tof/mooi lijkt Ml.
Ik zou dan als ik echt moest kiezen gaan voor
http://www.pathe.nl/film/5967/dear-john/
maar dat vinden jullie voor vanavond vast te kwijlerig
Maar ik vond haar, die hoofdrolspeelster, zo leuk in Mamma Mia.
Mijn zusje is daar heen gegaan, en volgens mij vond ze het verhaal maar slap (alleen die man vond ze lekkerquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé? Zit nog te kijken maar deze hoort ieg tot de top 3
Ow nou de strijd is per msn losgebarsten over Alice in wonderland en the Bounty hunter. De laatste draait pas vanaf 1 april pffquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn zusje is daar heen gegaan, en volgens mij vond ze het verhaal maar slap (alleen die man vond ze lekker)
Ik wil ook naar Alice in Wonderlandquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow nou de strijd is per msn losgebarsten over Alice in wonderland en the Bounty hunter. De laatste draait pas vanaf 1 april pff
Schijnt erg leuk te zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Alice in Wonderland
Misschien van het weekend maar
Ze hebben lekkere recepten op snel klaar hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Whooperdje op de rug![]()
![]()
Greys, nu wil ik ook een frikandel speciaal![]()
En uit het werk ga ik direct door om boodschapjes, dus ik gok dat we vanavond weinig gezonds eten.
Of mss toch die AH-site ff selecteren op "snel klaar".
Ik zag het...ik denk dat ik maar zelf een pizzaatje ga maken straksquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze hebben lekkere recepten op snel klaar hoor
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag het...ik denk dat ik maar zelf een pizzaatje ga maken straks
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:03 schreef MissBliss het volgende:
Ondanks dat ze mank is, heeft Kitty zojuist gewoon weer de krabpaal ingenomen, tot ongenoegen van Spider
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:03 schreef MissBliss het volgende:
Ondanks dat ze mank is, heeft Kitty zojuist gewoon weer de krabpaal ingenomen, tot ongenoegen van Spider
Nee, sinds maandag ongeveer. Maar pas sinds gisteren loopt ze helemaal niet meer op 1 pootje. Geen idee wat het is, maar we gaan morgen even langs het spreekuur van de dierenartsquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 14:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel vervelend dat ze mank looptAl vanaf het begin? (of heb ik dat gemist
)
En als je nu het mandje alvast in de kamer zet (copyright Llquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, sinds maandag ongeveer. Maar pas sinds gisteren loopt ze helemaal niet meer op 1 pootje. Geen idee wat het is, maar we gaan morgen even langs het spreekuur van de dierenarts
quote:Als we dr in het mandje krijgenIk wilde haar net even optillen, maar kreeg mooi een nagel lekker diep in mn handpalm *auw*
Heb ook geen kat Dirkhquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef Dirkh het volgende:
Straks moet ik ook nog een kat kopen om hier mee te kunnen posten.![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Dan moet je wel ff MB quotenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
You never know wie weet kruipt ze er in de kamer wel in
Dat is die dame van mij ook dus...quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:28 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik zal het mandje alvast neerzetten. Het is een dame met een sterk eigen willetje heb ik al gemerkt
Doe maarquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef Dirkh het volgende:
Ik snapte hem gewoon hoor Mlquote:
Jij hoorde daar gewoon niet tussenquote:
wel een hondquote:
Nopes kattig genoeg van mezelfquote:
Hoi Ll!quote:
Ik kan hier nog nadenken voor ik op invoeren klikquote:
hahahahaha, ik wist dat je dat zou zeggenquote:
quote:
Word je opgeheven?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Hier ook net ff 5 minuten stortvloed, en nu weer droog. Zo maar naar huis, iedereen zit op een saaie presentatie over het opheffen van onze business unit.
Onze business unit, als waar jij deel van uit maakt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Hier ook net ff 5 minuten stortvloed, en nu weer droog. Zo maar naar huis, iedereen zit op een saaie presentatie over het opheffen van onze business unit.
Ja, normaal zou ik dit in de F&F slowchat posten, maar daar is het nu zo rustigquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 14:31 schreef Dirkh het volgende:
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
You never know wie weet kruipt ze er in de kamer wel in
Dirkh moet je lekker laten kleppenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, normaal zou ik dit in de F&F slowchat posten, maar daar is het nu zo rustig
[..]
Dat zou mooi zijn
Als ie ook maar een heel klein beetje op de mijne lijkt, gebeurd dat niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, normaal zou ik dit in de F&F slowchat posten, maar daar is het nu zo rustig
[..]
Dat zou mooi zijn
Oh mooi. Kan je alvast een DVDtje maken!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Aww Whoopie's buikiequote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:45 schreef tombolafan het volgende:Enorme Maartse Bui hier!
![]()
HAGEL, REGEN, STORM!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Hoezo weet jij dat danquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is dat ik weet waar het over gaat maar anders zou ik schrikken
Dus het ergste dat jou kan gebeuren is dat je ergens anders te werk gesteld wordt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ingehuurd dus ze heffen maar een end op. Daarom ben ik ook niet naar die saaie bijeenkomst![]()
Maar word inderdaad vanwege wat nieuwe regelgeving opgesplits, ondergebracht bij wat andere onderdelen en dan opgeheven.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh mooi. Kan je alvast een DVDtje maken!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 14:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ie ook maar een heel klein beetje op de mijne lijkt, gebeurd dat niet.
quote:
"te werk gesteld"quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus het ergste dat jou kan gebeuren is dat je ergens anders te werk gesteld wordt?
[..]
Dit roept vragen op Greys
(bij mij in elk geval
)
Maar die van jouw lijkt absoluut niet op die van mij en gaat morgen heerlijk in het mandje liggen slapen.quote:
quote:
quote:Maar inderdaad, het ergste in mijn geval is dat dit project eindigt. En doet het dat niet vanwege die ontvlechting dan ga ik sowieso wss na de zomervakantie ander projectje doen. Zit wel weer lang genoeg hier
Jij werkt via een uitzend/detacheringsorganisatie?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"te werk gesteld"![]()
Maar inderdaad, het ergste in mijn geval is dat dit project eindigt. En doet het dat niet vanwege die ontvlechting dan ga ik sowieso wss na de zomervakantie ander projectje doen. Zit wel weer lang genoeg hier
Dit helpt dus niet meer héquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar die van jouw lijkt absoluut niet op die van mij en gaat morgen heerlijk in het mandje liggen slapen.
Detachering / outsourcing jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij werkt via een uitzend/detacheringsorganisatie?
Bij mijn vorige baas zat ik ook in zo'n constructie, als alles prima gaat is het geen probleem, maar ik ben op dit moment blij dat ik er weg ben.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baas zat ik ook in zo'n constructie, als alles prima gaat is het geen probleem, maar ik ben op dit moment blij dat ik er weg ben.
Ik vind het prima werken, lekker gevarieerd en in dit soort gevallen niks om me druk over te maken mocht dit project ten einde lopen. Komt wel weer wat anders en krijg in de tussentijd gewoon doorbetaald uiteraard.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baas zat ik ook in zo'n constructie, als alles prima gaat is het geen probleem, maar ik ben op dit moment blij dat ik er weg ben.
Ik maak wel een trilogie, goed?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh mooi. Kan je alvast een DVDtje maken!
Vanavond eens even zoeken wat er op Usenet is te vinden. Word je nog extra hitsig als het in HD is of niet?quote:
Uitzendkrachten, of tenminste extern ingehuurde mensen, worden er inderdaad altijd als eerste uitgedrukt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het worden zo snel bankzitters op dit moment en dat lijkt me vrij eng.
Tsja, de taxiwereld is niet echt te vergelijken met de ICT wereld.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het prima werken, lekker gevarieerd en in dit soort gevallen niks om me druk over te maken mocht dit project ten einde lopen. Komt wel weer wat anders en krijg in de tussentijd gewoon doorbetaald uiteraard.
Verder is het erg gangbaar in de ICT om nou eenmaal hoop volk in te huren omdat bedrijven zelf de kennis niet hebben of het te duur is een hele ICT organisatie zelf op te zetten
Ik dacht net van, Goh wat zijn we beschaafd vanmiddag. We kunnen het wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vanavond eens even zoeken wat er op Usenet is te vinden. Word je nog extra hitsig als het in HD is of niet?
Jij hebt ook niet opgelet gisteravondquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vanavond eens even zoeken wat er op Usenet is te vinden. Word je nog extra hitsig als het in HD is of niet?
Oh nee daar ben je al vanaf geholpen dan, das waar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet opgelet gisteravond
Ik kijk het niet om hitsig te worden
Gewoon een klein weekje betaalde vakantie dus. Lekker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Och ik heb gewoon contract voor onbepaalde tijd en redelijk veel inspraak in klussen. Je gaat sowieso voor je begint ergens op gesprek, en dan kan je ook altijd zelf aangeven als je het niks vind. Verder is de database van openstaande aanvragen gewoon voor iedereen in te kijken, dus je kan zelf ook vragen of ze bij de een of andere aanvraag willen aanbieden als je iets ziet wat je leuk lijkt.
En als ik hier straks anderhalf jaar heb gezeten vind ik ff 'bankzitten' ook wel relaxt. Komt vaak neer op 2 of 3 daagjes betaald thuis niksen en de rest van de week op je gemakkie op kantoor beetje kennis weer wat opfrissen en beetje socializen met de kantoorlui
Nee hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee daar ben je al vanaf geholpen dan, das waar.
Word je nog extra relaxed van HD dan?
Ik vind ze een ramp ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt Star Wars onder 'rampenfilms'?
Liever op BR, daar wordt je dan wel weer hitsig vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zijn ze op Bluray? Alle 6?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Liever op BR, daar wordt je dan wel weer hitsig van
Nee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die slaapkoppen die alleen maar op die buis liggen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind ze een ramp ja.
Greys! Ik hoor net dat de haaien in Blijdorp een muilkorf krijgen morgen, ga je kijken?
Moet jij zelf ook actief achter opdrachtgevers aan, of wordt dat voor je gedaan zodat je alleen maar voor een intake gaat en kijkt of je een tijdje aan de slag kan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Och ik heb gewoon contract voor onbepaalde tijd en redelijk veel inspraak in klussen. Je gaat sowieso voor je begint ergens op gesprek, en dan kan je ook altijd zelf aangeven als je het niks vind. Verder is de database van openstaande aanvragen gewoon voor iedereen in te kijken, dus je kan zelf ook vragen of ze bij de een of andere aanvraag willen aanbieden als je iets ziet wat je leuk lijkt.
En als ik hier straks anderhalf jaar heb gezeten vind ik ff 'bankzitten' ook wel relaxt. Komt vaak neer op 2 of 3 daagjes betaald thuis niksen en de rest van de week op je gemakkie op kantoor beetje kennis weer wat opfrissen en beetje socializen met de kantoorlui
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:30 schreef Greys het volgende:
Hoe laat is dat ook alweer?
Ik wil wel eens zien hoeveel mensen er wél gaan kijken
Nee de sales-afdeling regelt klanten, en dan hebben we nog 2 personen die zeg maar inventariseren welke skills de klant vraagt en welke medewerkers daarbij passen. En als die medewerkers vrij zijn (of makkelijk te vervangen op het huidige project in sommige gevallen) dan zoeken ze contact met je en kan je op intake bij de klant.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet jij zelf ook actief achter opdrachtgevers aan, of wordt dat voor je gedaan zodat je alleen maar voor een intake gaat en kijkt of je een tijdje aan de slag kan?
Ah, dat klinkt goed. Je ziet ook wel dat de sales zelf gedaan moet worden, dat levert i.m.o. te veel gedonder op. Je moet dan de opdracht binnen halen en dan wil je nog wel eens iets overdrijven om de deal te kunnen sluiten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee de sales-afdeling regelt klanten, en dan hebben we nog 2 personen die zeg maar inventariseren welke skills de klant vraagt en welke medewerkers daarbij passen. En als die medewerkers vrij zijn (of makkelijk te vervangen op het huidige project in sommige gevallen) dan zoeken ze contact met je en kan je op intake bij de klant.
En je kan dus ook zelf zien welke aanvragen openstaan en welk skill-level dat is en dan die mensen die zeg maar 'matchmaken' mailen dat je graag wil dat ze je bij die klant aanbieden oid. Maar dat hoeft niet dus.
Ehmm Dirkh..dat niet overdrijven is nogal een understatementquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt goed. Je ziet ook wel dat de sales zelf gedaan moet worden, dat levert i.m.o. te veel gedonder op. Je moet dan de opdracht binnen halen en dan wil je nog wel eens iets overdrijven om de deal te kunnen sluiten.
Het vrije, relatief natuurlijk, wat jij hebt met je werk lijkt me wel prettig, zo kom je ergens en zie je allerlei soorten bedrijven ook een keer van binnen.
Ja dat schiet niet op, je bent tenslotte geen sales persoon en waarom moet je dan jezelf gaan lopen verkopen. Op die intake moet je natuurlijk wel lekker positief zijn ,maar de klus is voor het bedrijf dan al binnen, het gaat alleen tussen jezelf en wat collega's qua wie de klus krijgt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt goed. Je ziet ook wel dat de sales zelf gedaan moet worden, dat levert i.m.o. te veel gedonder op. Je moet dan de opdracht binnen halen en dan wil je nog wel eens iets overdrijven om de deal te kunnen sluiten.
Het vrije, relatief natuurlijk, wat jij hebt met je werk lijkt me wel prettig, zo kom je ergens en zie je allerlei soorten bedrijven ook een keer van binnen.
Dan ligt die druk bij de sales, of matchmaker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm Dirkh..dat niet overdrijven is nogal een understatement![]()
Soms wordt een kandidaat zo aangeprezen dat je denkt thuis is it en dan bekijk je cv en heb je een gesprek en is het toch wel een beetje heel erg anders![]()
Sneu voor de kandidaat want dat merk je dan wel in het gesprek.
Ja och meestal is dan het gesprek vriendelijk afronden en sales bellen met het gezegde dat dit het niet was en dat ze dat zelf wel hadden kunnen verzinnen het beste.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan ligt die druk bij de sales, of matchmaker.
Jij kan daar dan niks aan doen en gewoon de kaarten open op tafel gooien.
Ik... sorryquote:
Nou goed, ze zijn natuurlijk wel enthousiast en positief. En het blijven Sales lui. Maar ik heb iig nooit gehoord van mensen dat ze echt dingen beloven die je niet waar kan maken. Je CV spreekt vaak redelijk voor zich. Daar staat natuurlijk sowieso je werkervaring en diploma's en certificeringen e.d. in. En dan hebben ze bij ons nog een lijst met een shitload skills e.d. waar je dan je bekendheid mee moet aangeven. Dus vul jij bij Linux in dat je je er 'junior' in bent en ze roepen van Sales dat je een ervaren Linux beheerder ben heeft de klant het ook zo doorquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan ligt die druk bij de sales, of matchmaker.
Jij kan daar dan niks aan doen en gewoon de kaarten open op tafel gooien.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
Taart?
Nee ik ben niet zo van zoetigheid
Naar huuuuuuuuuuuuisssss
Nou ja zeg, je gaat maar je excuses aanbieden en vragen of ze d'r vlaggetje weer op wil pakken.quote:
voor taart?quote:
Wij hebben het hier een paar keer gehad, enthousiast in de verkoop, lulletje rozewater in z'n werk (geen ict). Ga er van uit dat het bij een ander ook voor komt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou goed, ze zijn natuurlijk wel enthousiast en positief. En het blijven Sales lui. Maar ik heb iig nooit gehoord van mensen dat ze echt dingen beloven die je niet waar kan maken. Je CV spreekt vaak redelijk voor zich. Daar staat natuurlijk sowieso je werkervaring en diploma's en certificeringen e.d. in. En dan hebben ze bij ons nog een lijst met een shitload skills e.d. waar je dan je bekendheid mee moet aangeven. Dus vul jij bij Linux in dat je je er 'junior' in bent en ze roepen van Sales dat je een ervaren Linux beheerder ben heeft de klant het ook zo door
Was jij weg dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:11 schreef JJH het volgende:
Oh, en er word niet gevraagd wie mij weggepest heeft?
Vast ik weerquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, vertel het dan maar. Wie was het?
Niemand.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, vertel het dan maar. Wie was het?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben er nog/weer!
Ik laat me niet zomaar wegjagen hoor.
quote:
Ken uw klassiekers F&F-ersquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:32 schreef JJH het volgende:
Ik net doodleuk tot de ontdekking dat MB en Re een nieuwe poes hebben!
Ik lees niet altijd alles, en ik klikt net op de link in MB haar sig. Loopt er zomaar doodleuk een vreemde kat in dat topic rond!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:36 schreef JJH het volgende:
Loopt er zomaar doodleuk een vreemde kat in dat topic rond!![]()
Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja weinig, zoals aan 90% van de informatie in een SC
Noem je alle posts van Greys nu nutteloze informatie?!quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja weinig, zoals aan 90% van de informatie in een SC
Nee, alleen diegene die NIET over flurries gaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Noem je alle posts van Greys nu nutteloze informatie?!
De klinkers zijn geworpen, ik herhaal, de klinkers zijn geworpen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Copy that, the eagle has landed. I repeat, the eagle has landed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |