Ja echt he?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Ow gawd, zelfs een vliegramp kunnen we dirrrrtey maken.
Ja, iets met stijgen en glijden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG, dat commentaar over lekkende hydraulische vloeistoffen en tot grote hoogtes stijgen....veeg me op
Da's discimmenaaaatsie!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
En hij kan niet dalen volgens de zwarte doos
Ik ga de katten maar es ff wat te eten gevenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, iets met stijgen en glijden.![]()
Nou klaar, jullie zijn ook verziekt nu, sorry.
Jullie kunnen dit soort programma's nu nooit meer kijken op een normale manier.
En ik keek nog wel eens zo'n programma, op Discovery ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, iets met stijgen en glijden.![]()
Nou klaar, jullie zijn ook verziekt nu, sorry.
Jullie kunnen dit soort programma's nu nooit meer kijken op een normale manier.
Omdat ESF.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef Dirkh het volgende:
En ik kijk naar een heel ander programma, waarom post ik hier in godsnaam
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik keek nog wel eens zo'n programma, op Discovery ofzo.
Dat heb ik net ook gedaan mevrouw had honger. Ik ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga de katten maar es ff wat te eten geven
is dat codetaal?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga de katten maar es ff wat te eten geven
Mijn mevrouw en meneren hebben rond 5 uur al gedineerd. En hebben nu mogelijk honger maar weten dat er bij mij niks te halen valt. Aan de geluiden te horen zijn ze nu aan elkaar aan het beginnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik net ook gedaan mevrouw had honger. Ik ook.
Nakende man bij wasmachine.quote:
Kannibalen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn mevrouw en meneren hebben rond 5 uur al gedineerd. En hebben nu mogelijk honger maar weten dat er bij mij niks te halen valt. Aan de geluiden te horen zijn ze nu aan elkaar aan het beginnen.
Kattibalen.quote:
Hoogste van Japan, geloof ik.quote:
de japanners vinden em hoog, maar die zijn zelf niet zo langquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de japanners vinden em hoog, maar die zijn zelf niet zo lang
die berg is hooguit 2 meter hoog![]()
Hij's stuk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
En toen wasse fliegtuig in 123643765445469 stukjes.
Ow ja, dat was het.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de japanners vinden em hoog, maar die zijn zelf niet zo lang
die berg is hooguit 2 meter hoog![]()
Nou!quote:
Verstandig plan. Ik ga nu al spijt hebben als mijn wekker om half 7 gaat dus laat ik er ook maar eens in duiken.quote:
Nu moet ik met deze gedachte proberen de slaap te vattenquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:17 schreef JJH het volgende:
Ah, de staart kiepelde eraf door een ondeugdelijke reparatie.
Als je dat maar niet doet als je net boven aan de trap bent.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu moet ik met deze gedachte proberen de slaap te vatten![]()
Gaat wel lukken denk ik....ik dreig hier zelf neer te storten![]()
![]()
Trusten
wie heeft er ondeugdelijk met jouw onderdelen geprutst dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu moet ik met deze gedachte proberen de slaap te vatten![]()
Gaat wel lukken denk ik....ik dreig hier zelf neer te storten![]()
![]()
Trusten
Yep, ben al ruim een uur aan het werk, paar koppen koffie achter de kiezenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik merk het. Jij bent al hard aan het werk?
De zon schijnt hierquote:
quote:
Ja, wrijf dat er nog ff lekker in.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge Greys! Eennalaatste dagje werken..
Liefjen ik moet vrijdag ook gewoon en heb de hele afdeling voor mezelfquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, wrijf dat er nog ff lekker in.
Oh, goedemorgen Ml-etje
ah, dat is wel lekker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Liefjen ik moet vrijdag ook gewoon en heb de hele afdeling voor mezelf
quote:
Dat zijn de bikkels Ml-tje, de mensen die nog hart voor de zaak hebben en zich volledig inzetten om er nog iets van te maken. Die mensen werken gewoon op vrijdag, zelfs Goede Vrijdagquote:
Ow ok zal het doorgevenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zijn de bikkels Ml-tje, de mensen die nog hart voor de zaak hebben en zich volledig inzetten om er nog iets van te maken. Die mensen werken gewoon op vrijdag, zelfs Goede Vrijdag
Nee he!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee he!
Ik moet ook 4 topics bijlezen...
druk druk druk...quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
veel plezier dan
Enne waar was jij jongedameof moet ik roepen maaaaamaaaaaa waar waaaaass jeee?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
druk druk druk...
School enzo, en sociale verplichtingen ook nog
En toen kwam ik thuis en was ik kapot en ben ik meteen mn bed in gedoken
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en dan nog een verklaring afleggen ook
Lees es door? Dan ben je klaar als ik gestreken hebquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het zelf ook minder gezellig als jullie er een tijd niet zijn ofzo...
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het zelf ook minder gezellig als jullie er een tijd niet zijn ofzo...
Eigenlijk gewoon ronduit schandalig natuurlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
Morning!![]()
![]()
![]()
Die neerstortverhalen van gister
Weet ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er tot een uur of 5 gister geweest
Volgens mij hebben we dat allemaal.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik ook, het is het leukst als er veel mensen door elkaar heen kletsen![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon ronduit schandalig natuurlijk![]()
En het werd ietwat verkeerd begrepen.. maar ik raak niet turned on van dit soort docu's hoor. Ik kijk het wel graag na afloopMaar niet eh... nou ja. TMI
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon ronduit schandalig natuurlijk![]()
En het werd ietwat verkeerd begrepen.. maar ik raak niet turned on van dit soort docu's hoor. Ik kijk het wel graag na afloopMaar niet eh... nou ja. TMI
Te snelquote:
Wat jij wiltquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:46 schreef Dirkh het volgende:
Moeten we overhoren, of kunnen we je op je groene/blauwe/bruine ogen geloven?
Ik wacht wel op jequote:Op woensdag 31 maart 2010 10:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Te snelmoet nog 2 shirts, 4 onderzetters en 2 blouses strijken.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:40 schreef Dirkh het volgende:
Ik sta nu buiten en het is fucking koud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |