abonnement Unibet Coolblue
pi_80056099
Pedro de la Rosa & Sauber stellen mij behoorlijk teleur, zo na de tests leek het er nog op dat dit team wel eens de underdog kon zijn voor belangrijke wk-punten.

Dus Pedro eruit en Hulkie erin
pi_80214740
Is de herrinering al gefixed?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 april 2010 @ 10:53:33 #104
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_80217989
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:27 schreef Joene het volgende:
Is de herrinering al gefixed?
Nee. Komt omdat een onderliggend systeem (buiten de manager dus) eerst nog op de schop gaat.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_80218046
Gevalletje volgend seizoen klaar ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 april 2010 @ 11:01:17 #106
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_80218275
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:55 schreef Joene het volgende:
Gevalletje volgend seizoen klaar ?
Ik hoop eerder, maar reken voorlopig nog maar niet op het systeem
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_80218343
Ruk , nou denk ik er meestal zelf wel aan maar het pmetje op de vrijdag is toch wel handig.

Kan er niet op een andere manier een insert worden gedaan voor een pm voor users. Bijvoorbeeld hier ff aanmelden dat je het wil en dat er dan via een andere manier een pm wordt gemaakt ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 april 2010 @ 11:06:49 #108
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_80218498
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:02 schreef Joene het volgende:
Ruk , nou denk ik er meestal zelf wel aan maar het pmetje op de vrijdag is toch wel handig.

Kan er niet op een andere manier een insert worden gedaan voor een pm voor users. Bijvoorbeeld hier ff aanmelden dat je het wil en dat er dan via een andere manier een pm wordt gemaakt ?
Op zich valt er wel een mouw aan te passen natuurlijk. Dan zal het een handmatige PM moeten worden. Lastigste deel zal het bijhouden van de namen worden, maar het is mogelijk ja.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_80218718
ik meld me alvast ff aan !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_80219934
Een PM aan 1826 deelnemers

En dan is niet eens snel te achterhalen welke username achter welke teamnaam zit...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 april 2010 @ 11:54:11 #111
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_80220091
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:49 schreef Sally het volgende:
Een PM aan 1826 deelnemers

En dan is niet eens snel te achterhalen welke username achter welke teamnaam zit...
Alleen users die zich aanmelden én de PM-box geactiveerd hebben
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_80220173
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:49 schreef Sally het volgende:
Een PM aan 1826 deelnemers

En dan is niet eens snel te achterhalen welke username achter welke teamnaam zit...
Le-zen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_80223068
Dan nog moet het uit de database gevist worden
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_80223728
Nee want je kan je hier toch aanmelden
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_80230846
Moet iedereen dit topic wel kunnen vinden

Ik zal de link naar dit topic nog eens apart vermelden in het Geheugensteuntje op de site.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_80248497
Het is even stil geweest, maar sinds vanavond staat er weer een nieuwe, verbeterde, versnelde en uitgebreide f1 punten-calculator online . Veel van de aanpassingen zitten achter de schermen en zie je niet direct terug. Wel heeft het er voor gezorgd dat de calculator sneller is geworden.

Wat wel opvalt (dat hoop ik tenminste ), is het puntenoverzicht. Dit is een handig overzicht waarin snel de punten voor een onderdeel per race te zien zijn.
En ook niet onbelangrijk (hoewel we er nog niet echt zijn)de calculator houdt nu ook rekening met de maximaal 20% prijsstijging/daling! (Zie ook release notes)
Omke's FOK! F1-manager Puntencalculator 2010
http://rinzedijkstra.nl/f1calculator/
pi_80248576
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:36 schreef OmkeReunze het volgende:
Het is even stil geweest, maar sinds vanavond staat er weer een nieuwe, verbeterde, versnelde en uitgebreide f1 punten-calculator online . Veel van de aanpassingen zitten achter de schermen en zie je niet direct terug. Wel heeft het er voor gezorgd dat de calculator sneller is geworden.

Wat wel opvalt (dat hoop ik tenminste ), is het puntenoverzicht. Dit is een handig overzicht waarin snel de punten voor een onderdeel per race te zien zijn.
En ook niet onbelangrijk (hoewel we er nog niet echt zijn)de calculator houdt nu ook rekening met de maximaal 20% prijsstijging/daling! (Zie ook release notes)
kijk, we hoeven het niet eens meer in te bouwen in de echte manager

Oh wacht...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_80248735
at your service
Omke's FOK! F1-manager Puntencalculator 2010
http://rinzedijkstra.nl/f1calculator/
pi_80279335
Ik heb het even naar dit topic gehaald, en de post van ForrestX ook in het speciale Developmentforum geplaatst.
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:08 schreef ForrestX het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen, maar wil het toch even kwijt.

Ik weet dat er erg, heel erg hard gewerkt is aan de huidige manager, waarvoor uiteraard hulde. Een hele vooruitgang na de voorspeller van vorig jaar. Ik doe samen met een redelijk vast clubje al sinds de eerste manager mee, muv van vorig jaar...dat was geen manager...Met zijn allen zijn we reuze blij dat er dit jaar weer wat te managen valt...

Nu moet ik mijn hart luchten. Een kleine vorm van irritatie mbt de manger maakt zich sinds de afloop van de eerste race meester van mij. De irritatie veroorzaak door de grote onoverzichtelijkheid van de huidige manager...het samenstellan van het team is perfect en hig-tech. Met name het feit dat je team pas deifitief is na bevestiging is heerlijk! Ik expirimenteer erop los...maar...

erg storend:
  • - ik heb geen idee hoe ik ervoor sta binnen de subleague...een overzicht in een oog opslag van stand ontbreekt...
  • - ik heb geen idee hoeveel punten mijn coureur/chasis/motor haalt tov een andere coureur/chasis/motor ...per race en in totaal/cumulatief...
  • Een aantal dingen zijn al bekend en liggen op de stapel met wensen. Bijvoorbeeld: de punten van de subleaguedeelnemers zelf en de punten per onderdeel. Dat laatste is wel terug te vinden, klik bijvoorbeeld in je Huidige team of Teamhistorie op het onderdeel en je krijgt een overzicht (met grafieken, de punten in de grafiek geven hun waarde aan als je met de muis erboven hangt).

    Edit: een user heeft een puntencalculator gemaakt, waarin in de laatste versie ook het totaal aantal punten en punten per race van ieder onderdeel te vinden zijn: http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/index.php
    quote:
    ook irri, maar van ondergeschikt belang:
  • - als ik het laatste F1 nieuws wil zoek ik niet meer via de Fok! manager site...de berichten verdwijnen tussen de laatste wieler en voetbal nieuwtjes in een brei van de algemene sport pagina waar ik helemaal niks mee van doen heb...ik moet 3 keer klikken om op Fok! naar F1 nieuws te gaan...
  • Het komt omdat de aparte rss-feed van het Formule 1-nieuws er niet meer is sinds we over zijn gegaan naar een nieuwe lay-out en CMS. Het is even niet anders. Hopelijk komt het terug.

    Op FOK!sport kun je wel doorklikken naar alleen het F1-nieuws: http://sport.fok.nl/formule1
    quote:
  • - de kalender van het seizoen is niet te vinden op de site
  • Helaas ontbreekt momenteel ook de stand, terwijl er wel in de backend een pagina is om te vullen. Alleen blijkt daar geen tabel in te passen, want er komt een foutmelding met het opslaan. De tekst "Huidige stand || Hier moet een tabel in gezet worden waar de huidige stand in de werkelijke competitie in te zien is." staat er wel.

    Er wordt op FOK!sport gewerkt aan meer informatie over de F1-circuits, -teams en -coureurs (en ook van andere sporten), dat zou mogelijk ook op de pagina van de managerspellen kunnen komen. Dat hangt echter wel af van de managercode en de mogelijkheden daarvan.
    quote:
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt blij dat er weer een manager is....maar met name het verlies aan overzicht maakt het voor mij minder toegankelijk en plezierig. Het lijkt erop dat het high-tech is geworden ten koste van het overzicht, en als ik mocht kiezen, dan zou ik dat niet gedaan hebben...
    Degenen die het ontworpen hebben, waren gewoon niet geheel op de hoogte van wat er zoal rondom heen zou moeten komen, op het aparte F1- en voetbalnieuws na, want dat was er gewoon. Er kon niet geweten worden dat de rss-feed die gebruikt werd, zou verdwijnen.

    Er was echter ook te weinig tijd om al de wensen van de crew nog te verwerken, en de crew werd in een relatief laat stadium echt betrokken bij de ontwikkeling. Er lag wel een functioneel ontwerp voor er begonnen werd met programmeren. Maar lang niet alles is verwerkt, helaas. En nu moeten we het doen met behelpen wat betreft aanvullingen op de code, en eigenlijk moeten aparte onderdelen zoals het weergeven van een raceschema en de stand in het kampioenschap er bij gebouwd worden.
    quote:
    Ik hoop/denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt en de crew wellicht up-dates die dit verbeteren in het vooruitzicht heeft!
    Zoals gezegd zijn een aantal dingen die je noemt, al eerder genoemd en derhalve bekende 'problemen'.

    Veel hangt dus af van de managercode en de mogelijkheden daarbinnen. Een hele nieuwe code bouwen lijkt me ook niet nodig, er ligt een relatief goede semiuniversele code waarmee we verschillende managerspellen voor diverse sporten kunnen opzetten.

    En dan zitten we ook nog met de beperkte tijd van slechts 1 developer die we momenteel hebben voor alleen de managercode (valt dus ook de Voetbalmanager onder).

    Weet je nog mensen die mee zouden willen helpen als developer aan de managers??!! Dringend gezocht!


    Desondanks bedankt voor je feedback

    [ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 13-04-2010 20:56:52 ]
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_80297029
    Geheugensteuntje Formule 1-manager: China

    Let op! Vrijdag 16 april 2010 om 23:59 uur zal de F1-manager weer op slot gaan, dus zorg dat je voor die tijd je (gewijzigde) team opgeslagen hebt!
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_80297114
    te snel thanx
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_80297186
    quote:
    Op woensdag 14 april 2010 11:06 schreef Joene het volgende:
    te snel thanx
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_80297327
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_80365661
    Even een vraagje over een punten verschil tussen FOK! en mijn eigen calculatie's.
    Op de hoofdpagina van de F1 Manager zag ik het onderstaande overzicht (helemaal onder aan de pagina):
    Top 5 Onderdelen
    1
    2
    3
    4
    5
    Sebastian Vettel                  424
    Renault RS27 (Red Bull)      414
    Nico Rosberg                       413
    Red Bull RB6 chassis          399
    Ferrari F10 chassis             396


    Op mijn punten pagina zie ik zelf dat Mark Webber inmiddels 402 punten heeft(zet race op [Alle races]) en dus in dit overzicht voor zou moeten komen. Na wat zoek werk heb ik kunnen vinden dat dit verschil veroorzaakt wordt door de punten die Mark heeft gekregen voor de race van Australie.
    FOK! heeft aan Mark 92 punten uitgedeeld voor Australie, ik daar in tegen kom uit op 117. Dat is een verschil van 25 punten.
    Heb ik mogelijk een aantal strafpunten gemist of zit er een verschil in de uitslagen die we gebruiken? Dat laatste zou ik wel heel raar vinden omdat de punten voor het chassis en motor van Red Bull wel overeen komen.
    Omke's FOK! F1-manager Puntencalculator 2010
    http://rinzedijkstra.nl/f1calculator/
    pi_80366707
    Ik zal alle resultaten even op een rijtje zetten van Webber:

    Kwalificatie:
    2 Mark Webber RBR-Renault
    Race:
    9 Mark Webber RBR-Renault


    Puntentelling:
    2e in kwalificatie 65
    9e in race 52
    Totaal: 117


    In de backend:
    2e in kwalificatie: 1 keer
    9e in kwalificatie: 1 keer <<< daar zit de fout! Dat moet 9e in race zijn.


    Ik zal even kijken voor het aanpassen. Ik verwacht niet dat er de tweede race al mensen waren met Webber in hun team, dat laat ik voor de zekerheid even nakijken.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_80368105
    Het zijn 64 personen die Webber hadden in Australië en/of daarna en die zullen allen een verandering gaan zien in hun budget dan wel punten. Webber heeft meer punten behaald, wordt dus duurder na ronde 2, en dus ook duurder in aanschaf voor de mensen die hem na ronde 2 hebben gekocht.

    Webber krijgt er dus 52 - 27 = 25 punten bij voor de race van Australië, dat is dan 25 x 19.000.- = 475.000,- euro meer budget voor de deelnemers die deze coureur hadden in het team voor Australië.

    De waarde van Webber verandert daarmee ook, de prijs gaat omhoog. Dat kan dus betekenen dat degenen die Webber gekocht hebben, hem eigenlijk niet konden betalen met hun toenmalige budget. Mocht blijken dat je een gemaakte wissel niet had kunnen betalen, kan het voorkomen dat je huidige budget lager bijgesteld wordt. Andersom kan natuurlijk ook omdat je profiteert van de hogere opbrengst voor je coureur.

    Excuses voor deze fout en het ongemak dat hiermee gepaard gaat.


    Edit: er staat inmiddels ook een managernieuws in de F1-manager: Punten voor Webber in Australië

    [ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 16-04-2010 00:23:48 ]
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_80423258
    even het topic een klein schopje omhoog.
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_80424003
    51 in qualify.
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
      Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 april 2010 @ 19:06:56 #129
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_80425933
    74 punten hier
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_80428017
    quote:
    Op zaterdag 17 april 2010 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
    74 punten hier
    75

    Met Webster was het 85 geweest, maar ik had daar net te weinig voor, of ik moest downgraden van de Lotus-onderdelen naar HRT... Euh nee, laat maar En dan had ik er maar 73 (rest alles HRT) of 79 gehad (Lotus-motor + rest HRT).

    Weet ff niet meer hoeveel budget ik had voor mijn wissel naar Heikki. Jammer dat die nou net zijn wagen moest parkeren in het grind :S
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_80428487
    64
    Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
    [TK] enkele Blu-ray films (in seal)
      zaterdag 17 april 2010 @ 20:59:51 #132
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_80429210
    Hmm, ik zie dat ik een negatief budget heb
    Dat is dus met mijn ARacing team. Hoop dat m'n team wel gewoon meeteld?
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 april 2010 @ 21:06:24 #133
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_80429388
    quote:
    Op zaterdag 17 april 2010 20:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
    Hmm, ik zie dat ik een negatief budget heb
    Dat is dus met mijn ARacing team. Hoop dat m'n team wel gewoon meeteld?
    Je team wordt wel meegeteld. Ik heb nog geen idee waar het negatieve budget vandaan komt
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_80434684
    quote:
    Op zaterdag 17 april 2010 20:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
    Hmm, ik zie dat ik een negatief budget heb
    Dat is dus met mijn ARacing team. Hoop dat m'n team wel gewoon meeteld?
    Heb je heel toevallig Webber in je team?

    Want dan weet ik het wel:
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 23:46 schreef Sally het volgende:
    Het zijn 64 personen die Webber hadden in Australië en/of daarna en die zullen allen een verandering gaan zien in hun budget dan wel punten. Webber heeft meer punten behaald, wordt dus duurder na ronde 2, en dus ook duurder in aanschaf voor de mensen die hem na ronde 2 hebben gekocht.

    Webber krijgt er dus 52 - 27 = 25 punten bij voor de race van Australië, dat is dan 25 x 19.000.- = 475.000,- euro meer budget voor de deelnemers die deze coureur hadden in het team voor Australië.

    De waarde van Webber verandert daarmee ook, de prijs gaat omhoog. Dat kan dus betekenen dat degenen die Webber gekocht hebben, hem eigenlijk niet konden betalen met hun toenmalige budget. Mocht blijken dat je een gemaakte wissel niet had kunnen betalen, kan het voorkomen dat je huidige budget lager bijgesteld wordt. Andersom kan natuurlijk ook omdat je profiteert van de hogere opbrengst voor je coureur.

    Excuses voor deze fout en het ongemak dat hiermee gepaard gaat.


    Edit: er staat inmiddels ook een managernieuws in de F1-manager: Punten voor Webber in Australië
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_80434839
    Even je team nagekeken, A_R, en ik kan niet zo snel iets vinden wat je negatieve budget zou verklaren. Je hebt Webber niet in je team.

    Dat wordt uitzoeken waar het aan ligt, dan.


    Weet je nog wanneer je gewisseld had, A_R? Afgelopen maandagavond net na het weer open gaan en met net nieuw budget?
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
      zondag 18 april 2010 @ 07:51:46 #136
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_80437404
    quote:
    Op zondag 18 april 2010 00:33 schreef Sally het volgende:
    Even je team nagekeken, A_R, en ik kan niet zo snel iets vinden wat je negatieve budget zou verklaren. Je hebt Webber niet in je team.
    i wish
    quote:
    Dat wordt uitzoeken waar het aan ligt, dan.


    Weet je nog wanneer je gewisseld had, A_R? Afgelopen maandagavond net na het weer open gaan en met net nieuw budget?
    Ik weet niet meer of het die maandagavond al was, of de dag erna. Maar als ik het goed onthouden heb had ik na het gewissel nog een budget van +/-400.000. En nu zie ik gisteren dat ik in het rood sta...
    Maar iig goed om te horen dat m'n team wel gewoon mee doet
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
    pi_80437872
    Lekker begin... Luizzi die buemi eruit rost..... Ik ga maar op de bank zitten...
      zondag 18 april 2010 @ 09:16:59 #138
    181124 chufi
    Hace frio o no?
    pi_80437973
    sorry verkeerde topic

    [ Bericht 90% gewijzigd door chufi op 18-04-2010 10:02:55 ]
    Cuando haya sol, hay Chufi
    Musica Español
    Come On
    pi_80450545
    Dramatisch weinig punten dit weekend
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_80494047
    Puntjes ?
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
      Moderator maandag 19 april 2010 @ 20:02:23 #141
    18653 crew  D.
    pi_80494194
    quote:
    Op maandag 19 april 2010 19:59 schreef Joene het volgende:
    Puntjes ?
    Vraagt ie om 1 voor 8
    pi_80494357
    ik wil weten hoe slecht
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
      Moderator maandag 19 april 2010 @ 20:07:09 #143
    18653 crew  D.
    pi_80494413
    quote:
    Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Joene het volgende:
    ik wil weten hoe slecht
    De punten zijn er inmiddels, zoals de bedoeling om 20:00u
    pi_80494448
    Dramatisch 107
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_80494724
    quote:
    Op maandag 19 april 2010 20:07 schreef D. het volgende:

    [..]

    De punten zijn er inmiddels, zoals de bedoeling om 20:00u
    Even een kleine mededeling:

    De F1-manager staat tijdelijk dicht, omdat blijkt dat de waardeaanpassing opnieuw niet goed gaat.

    Om te voorkomen dat deelnemers die nu wisselen met de goedkope waarde straks met een negateif budget opgescheept zitten, hebben we de teams handmatig dichtgezet.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_80494772
    Hehehe inderdaad ik zat te kutten en kon opeens in de min
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_80495387
    quote:
    Op maandag 19 april 2010 20:14 schreef Joene het volgende:
    Hehehe inderdaad ik zat te kutten en kon opeens in de min
    Als het goed is, kun je je team niet opslaan als er een negatief budget ontstaat met uitproberen. Maar als het nu zo mis gaat met de waardeverandering, mss wel.


    Overigens: de verwachting is dat om 21 uur de teams weer open zijn.


    Edit:
    Het staat WEL in de respectievelijke speciale pagina's van de onderdelen:

    Lotus-chassis:
    <Sal|lt> Oorspronkelijk kostte dit onderdeel: ¤ 30.000.000,-
    <Sal|lt> Momenteel kost dit onderdeel: ¤ 28.167.002,-
    <Sal|lt> tegen dit vanmiddag:
    <Sal|lt> Oorspronkelijk kostte dit onderdeel: ¤ 30.000.000,-
    <Sal|lt> Momenteel kost dit onderdeel: ¤ 28.265.681,-

    <Sal|lt> http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/member/id/4733 Info van Jenson Button
    <Sal|lt> Dit is een coureur bij McLaren Mercedes.
    <Sal|lt> Oorspronkelijk kostte dit onderdeel: ¤ 80.000.000,-
    <Sal|lt> Momenteel kost dit onderdeel: ¤ 90.091.965,-

    <Sal|lt> maar NIET in het teammanagement: http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/teammanagement
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_80495435
    ik kon gewoon op de bevestigen button drukken alleen hij wilde niet opslaan idd.
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_80495490
    quote:
    Op maandag 19 april 2010 20:28 schreef Joene het volgende:
    ik kon gewoon op de bevestigen button drukken alleen hij wilde niet opslaan idd.
    Dan heb je die onderdelen dus niet gekocht
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_80495541
    Jammer hoor het was een dreamteam
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_80497004
    Teams zijn weer open, en de fout is gemeld.

    Hopen dat het de volgende keer opgelost is. Het lijkt een cachingprobleem te zijn, omdat het in de respectievelijke aparte pagina's van het onderdeel wel verwerkt was, maar dus niet in het Teammanagement.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_80499783
    Stijgen kan ik niet meer
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 19 april 2010 @ 22:03:59 #153
    43642 Bayswater
    What'sYourFunctionInLife?
    pi_80500193
    Na 3 keer vertrouwen in die gekke Rus te hebben gehad heb ik hem er voor China uitgemieterd
    Life lies a slow suicide
    Orthodox dreams and symbolic myths
    From feudal serf to spender
    This wonderful world of purchase
    pi_80502159
    Let op

    * Er is een belangrijke aanpassing in de regels gemaakt. Hieronder vind je de aangepaste regels. Lees deze goed door.
    quote:
    Regels

    Ieder spel heeft regels. Lees ze even door, zodat je weet waar je staat.

    1. De redactie behoudt zich het recht voor de spelregels op elk moment tijdens het spel aan te passen. Dergelijke aanpassingen zullen worden bekend gemaakt via de managerberichten op de homepage van de Formule 1-manager.

    2. Mocht er zich een situatie voordoen waarbij het spel niet kan worden voortgezet dan kan de redactie besluiten het spel af te gelasten.

    3. (Vernieuwd!) De FOK! Formule 1-manager zou in sommige landen kunnen worden aangemerkt als een kansspel, dat bij de wet verboden is. FOK! heeft het recht om naar eigen inzicht deelnemers aan enig FOK!managerspel in enig land uit te sluiten van te winnen prijzen, als om welke reden dan ook blijkt dat het spel een mogelijke inbreuk zou maken op in dat land geldende wetgeving omtrent (kans-)spelen en gokken, of enig andere wetgeving, als FOK! hierover geïnformeerd wordt door het bevoegd gezag.

    4. De uitslagen in deze manager zullen met de uiterste zorgvuldigheid worden berekend. Correspondentie over de puntentelling is niet mogelijk.

    5. De redactie kan in voorkomende gevallen besluiten een deelnemer het recht tot deelname te ontzeggen. Een dergelijke beslissing wordt altijd onderbouwd in een e-mail.

    6. Deelname door één persoon met meerdere accounts (klonen) is niet toegestaan. Prijzen worden alleen dan uitgereikt wanneer een deelnemer slechts met één account aan het spel meedoet.

    7. Vragen met betrekking tot dit spel kunnen worden gesteld via een bericht in het FOK! F1-manager 2010-topic in het Autosport- en motorsport-forum! . Zij zullen door de redactie alleen worden beantwoord indien het antwoord zich niet in deze voorwaarden of de FAQ bevindt.

    8. Bij uitkering van de prijzen zal de redactie contact opnemen via het e-mailadres dat op dat moment door de gebruiker in zijn FOK!forumprofiel is ingesteld.

    9. Medewerkers aan deze manager zijn niet uitgesloten van deelname en zullen dan ook gewoon in de rankings verschijnen. Echter, in voorkomende gevallen, zal een medewerker danwel ex-medewerker aan deze manager geen aanspraak kunnen maken op een gewonnen prijs. In die gevallen zal de eerstvolgende speler, mits geen (ex-)medewerker aan deze manager, de prijs winnen.

    10. In situaties waarin de voorwaarden of spelregels niet duidelijk genoeg zijn beslist de redactie. Deze beslissingen zijn bindend en er kan niet over worden gecorrespondeerd.

    11. Deelname aan het spel betekent akkoord zijn met bovenstaande voorwaarden.
    Op deze manier is hopelijk de schijn van enig kansspel (volgens de Nederlandse Belastingdienst) afgedekt. We kunnen de FOK!managerspellen niet zomaar stop zetten voor alleen bepaalde landen. De andere optie is de manager geheel stopzetten, maar dat was ook wat drastisch.

    Daarom hebben we voor deze oplossing gekozen: mocht in een bepaald land toch een dergelijk managerspel als kansspel worden aangemerkt en er kansspelbelasting betaald moet worden over de te winnen prijzen, zullen de deelnemers uit dat land helaas geen kans meer maken op te winnen prijzen.

    Uiteraard hebben we wel rekening proberen te houden met de waarde van de te winnen prijzen, en we denken dat we daarmee onder de 454,- euro per prijs gebleven zijn. Maar je weet maar nooit hoe de Belastingdienst iets opvat. Vandaar deze disclaimer.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
      maandag 19 april 2010 @ 22:58:14 #155
    242444 Pannenkoek3000
    Dying is for fools
    pi_80502966
    7de NICE!
    Malheureusement le fromage de cacahouète.
    pi_80505745
    quote:
    Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
    7de NICE!
    Gedeeld 3e
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_80505780
    Punten Ronde 4 FOK! Formule 1-manager

    Over drie weken is de Grand Prix van Spanje, op zondag 9 mei wordt geracet op het circuit van Catalunya bij Barcelona. De volgende ronde sluit dan ook op vrijdag 7 mei 23:59 uur, dus zorg dat je voor die tijd je team opgeslagen hebt!
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
      woensdag 28 april 2010 @ 13:15:14 #158
    86641 rece
    Oohhlala
    pi_80802193
    Ik heb afgelopen race punten gekregen voor Luzzi terwijl ik Sutil in mijn team heb. Voor de deadline heb ik Liuzzi verkocht en Petrov gekocht. Voor Petrov heb ik punten gekregen en voor Sutil niet. Kan dit hersteld worden?
    pi_80802273
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 13:15 schreef rece het volgende:
    Ik heb afgelopen race punten gekregen voor Luzzi terwijl ik Sutil in mijn team heb. Voor de deadline heb ik Liuzzi verkocht en Petrov gekocht. Voor Petrov heb ik punten gekregen en voor Sutil niet. Kan dit hersteld worden?
    Wat is je teamnaam en waar sta je momenteel? Dan kan ik het uitzoeken.

    We kunnen helaas niet op usernaam zoeken... Beetje lastig.
    Edit: ik heb je team al gevonden.


    Overigens houden we deze uitslag aan (en die van de FIA, maar die is niet meer in te zien).

    [ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 28-04-2010 13:23:28 ]
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_80803330
    Uitgaande van je profielpagina http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/profile/id/86641

    Je wissels voor deze ronde kloppen:

    Wissels Ronde 3:
    Vitantonio Liuzzi 7 7 ¤ 36.953.432,- Force India verkoop
    Cosworth CA2010 (Lotus) 22 22 ¤ 28.167.002,- Lotus Racing verkoop
    Ferrari 056 (Toro Rosso) 40 40 ¤ 39.122.861,- Scuderia Toro Rosso aankoop
    Vitaly Petrov 78 78 ¤ 37.749.253,- Renault aankoop

    Huidig team:
    Lotus T127 chassis ¤ 27.591.544,- Lotus Racing chassis
    Ferrari 056 (Toro Rosso) ¤ 39.122.861,- Scuderia Toro Rosso motor
    Adrian Sutil ¤ 47.777.922,- Force India coureur
    Vitaly Petrov ¤ 37.749.253,- Renault coureur

    Het aantal punten dat je gehaald hebt deze ronde: 188


    De uitslagen van F1.com:

    Kwali:
    10 Adrian Sutil Force India-Mercedes
    14 Vitaly Petrov Renault
    12 Jaime Alguersuari STR-Ferrari
    13 Sebastien Buemi STR-Ferrari
    20 Jarno Trulli Lotus-Cosworth
    21 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth

    Race:
    11 Adrian Sutil Force India-Mercedes
    7 Vitaly Petrov Renault
    13 Jaime Alguersuari STR-Ferrari
    Ret Sebastien Buemi STR-Ferrari Accident
    14 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth
    Ret Jarno Trulli Lotus-Cosworth Hydraulics


    De resultaten zoals ze in de F1-Manager staan:

    Sutil:
    10e in kwalificatie = 23 punten
    11e in race = 40

    Petrov:
    14e in kwalificatie = 13
    7e in race = 65

    Ferrari 056 (Toro Rosso):
    12e in kwalificatie = 13
    13e in kwalificatie = 12
    13e in race = 15
    - = 0

    Lotus T127 chassis:
    20e in kwalificatie = 5
    21e in kwalificatie = 4
    - = Uitval door technische fout: -15
    14e in race = 13

    Totaal: 203 - 15 = 188


    Je kunt voor een eerst controle ook hier kijken: http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/index.php
    Alleen is dat niet gegarandeerd wat FOK! aanhoudt. Wij kunnen echter ook wel eens een foutje maken.

    Maar in jouw geval lijkt alles te kloppen.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
      Redactie Frontpage / Sport donderdag 6 mei 2010 @ 14:45:11 #161
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_81087882
    schopje

    Komend weekend wordt de Grand Prix van Spanje verreden. Op het circuit van Barcelona gaat op zaterdag de kwalificatie om 14:00 uur en op zondag de race om 14:00 uur Nederlandse tijd van start. Je hebt nog tot vrijdag 7 april 23:59 uur om je team samen te stellen.

    Geheugensteunje Formule 1-manager
    Altijd onderweg naar het avontuur
      donderdag 6 mei 2010 @ 15:39:40 #162
    86641 rece
    Oohhlala
    pi_81090161
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 13:49 schreef Sally het volgende:
    Uitgaande van je profielpagina http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/profile/id/86641

    Je wissels voor deze ronde kloppen:

    Wissels Ronde 3:
    Vitantonio Liuzzi 7 7 ¤ 36.953.432,- Force India verkoop
    Cosworth CA2010 (Lotus) 22 22 ¤ 28.167.002,- Lotus Racing verkoop
    Ferrari 056 (Toro Rosso) 40 40 ¤ 39.122.861,- Scuderia Toro Rosso aankoop
    Vitaly Petrov 78 78 ¤ 37.749.253,- Renault aankoop

    Huidig team:
    Lotus T127 chassis ¤ 27.591.544,- Lotus Racing chassis
    Ferrari 056 (Toro Rosso) ¤ 39.122.861,- Scuderia Toro Rosso motor
    Adrian Sutil ¤ 47.777.922,- Force India coureur
    Vitaly Petrov ¤ 37.749.253,- Renault coureur

    Het aantal punten dat je gehaald hebt deze ronde: 188


    De uitslagen van F1.com:

    Kwali:
    10 Adrian Sutil Force India-Mercedes
    14 Vitaly Petrov Renault
    12 Jaime Alguersuari STR-Ferrari
    13 Sebastien Buemi STR-Ferrari
    20 Jarno Trulli Lotus-Cosworth
    21 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth

    Race:
    11 Adrian Sutil Force India-Mercedes
    7 Vitaly Petrov Renault
    13 Jaime Alguersuari STR-Ferrari
    Ret Sebastien Buemi STR-Ferrari Accident
    14 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth
    Ret Jarno Trulli Lotus-Cosworth Hydraulics


    De resultaten zoals ze in de F1-Manager staan:

    Sutil:
    10e in kwalificatie = 23 punten
    11e in race = 40

    Petrov:
    14e in kwalificatie = 13
    7e in race = 65

    Ferrari 056 (Toro Rosso):
    12e in kwalificatie = 13
    13e in kwalificatie = 12
    13e in race = 15
    - = 0

    Lotus T127 chassis:
    20e in kwalificatie = 5
    21e in kwalificatie = 4
    - = Uitval door technische fout: -15
    14e in race = 13

    Totaal: 203 - 15 = 188


    Je kunt voor een eerst controle ook hier kijken: http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/index.php
    Alleen is dat niet gegarandeerd wat FOK! aanhoudt. Wij kunnen echter ook wel eens een foutje maken.

    Maar in jouw geval lijkt alles te kloppen.
    Dank voor het uitzoeken. Ik keek neit bij de statistieken maar onderaan de pagina en daar kom ik uit op 147. Ik zie nu dat het klopt waarvoor mijn dank.
    pi_81096683
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 15:39 schreef rece het volgende:

    [..]

    Dank voor het uitzoeken. Ik keek neit bij de statistieken maar onderaan de pagina en daar kom ik uit op 147. Ik zie nu dat het klopt waarvoor mijn dank.
    In je Teamhistory staan alle wissels die je gemaakt hebt, dus niet alleen je aankopen maar ook je verkopen. En die krijgen allemaal punten in dat lijstje. Dat is echter NIET je officieel behaalde aantal met je 'huidige team'.

    We zien dat graag anders, met die wissels die je gedaan hebt, maar dat moet nog aangepast worden en ligt bij de devvers.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_81096699
    Over devvers gesproken: we hebben een nieuwe developer die enthousiast meehelpt om de managercode te verbeteren: zoem bood zich spontaan aan toen ik vroeg of hij nog (de dungezaaide) developers kende. En hij heeft al wat dingetjes van de wensenlijst aangepast!

    Op dit moment zie je in de grafieken de ronden die nog niet geweest zijn niet meer als 0 punten. En er zijn nog wat dingen aan performance verbeterd, maar daar zien de users verder niets van
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_81280742
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_81311247
    Vraagje, ik zie wel dat ik punten gescoord heb deze ronde. Maar ik heb nog geen geld ontvangen.
    Komt dat nog???
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 mei 2010 @ 20:19:27 #167
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_81311467
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 20:14 schreef AJDTC het volgende:
    Vraagje, ik zie wel dat ik punten gescoord heb deze ronde. Maar ik heb nog geen geld ontvangen.
    Komt dat nog???
    Hmm, ff kijken.

    Ik zie bij jou wel budget staan. Opgeteld bij je budget dat je had zou het gewoon moeten kloppen
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_81312224
    srry oke bedankt

    heb nie goe gekeken
    pi_81377098
    Waarom is mijn teamhistory sinds ronde 2 niet meer geupdatet?

    Mijn team is 'Team Schumi'
    pi_81382443
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 12:56 schreef viezeman het volgende:
    Waarom is mijn teamhistory sinds ronde 2 niet meer geupdatet?

    Mijn team is 'Team Schumi'
    Als jij niet gewisseld hebt, staat er niets in je Teamhistory. Je ziet dan ook alleen je wissels daar, en alle onderdelen die daar genoemd worden, dus aan- maar ook verkopen, krijgen daar hun gescoorde punten. Als je dat op gaat tellen, kom je ook veel hoger uit dan de punten die je daadwerkelijk krijgt.

    We hebben de wens dat dit veranderd en dat je daar 1) je wissels ziet en 2) welk team je toen had in die ronde, maar dat moet nog aangepakt worden. Beide developers zijn bezig aan allerlei issues die nog liggen en hebben ook al wat dingen opgelost of verbeterd. Ik durf echter niet te zeggen wanneer dit stukje veranderd zal zijn.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_81383515
    Oef, wat een slechte ronde zeg... Ik had toch naar Webster over moeten gaan Nu maar 88 punten met Rosberg, anders 228 met Webber
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_81383676
    Geheugensteuntje Formule 1-manager: Monaco
    quote:
    ...
    De FOK! Formule 1-manager is bij de zesde ronde aangekomen, altijd een extra belevenis als je tv zit te kijken om jouw 'team' aan te moedigen. Let op! Vrijdag 14 mei 2010 om 23:59 uur zal de F1-manager weer op slot gaan, dus zorg dat je voor die tijd je (gewijzigde) team opgeslagen hebt!

    Om direct naar de FOK! Formule 1-manager te gaan klik je hier. Voor meer uitleg over de FOK! Formule 1-manager lees je [Upd] FOK! Formule 1-manager 2010 gelanceerd of de Speluitleg in de manager. Wil je weten welke prachtige prijzen FOK! heeft geregeld? Lees dan dit bericht even!
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_81412207
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 16:14 schreef Sally het volgende:
    Oef, wat een slechte ronde zeg... Ik had toch naar Webster over moeten gaan Nu maar 88 punten met Rosberg, anders 228 met Webber
    Kan je die al betalen dan?
    The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
    pi_81413113
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 12:02 schreef sasquatsch het volgende:

    [..]

    Kan je die al betalen dan?
    Ja

    Of dat nu nog gaat na de afgelopen ronde, weet ik niet. Ff kijken

    Edit: nee -> ¤ -1.217.915
    Of ik moet downgraden met het chassis. Dat doe ik dan maar.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_81413186
    Zo, ¤ 1.205.860 over.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
      zondag 16 mei 2010 @ 16:10:19 #176
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_81492395
    Lotus uitgevallen

    Ik heb wel beide force india rijders dus daar wat puntjes mee en ik heb Torro rosso
    Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
    [TK] enkele Blu-ray films (in seal)
    pi_81501240
    Is het handig ivm punten voor de f1manager wise handig om even te wachten met uitslag invoeren tot het beroep is geweest of hebben de schumacher mensen gewoon pech. En krijgt hij dus p12 want dat is morgenavond de uitslag gezien het beroep niet morgen zal dienen.
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
      Moderator zondag 16 mei 2010 @ 20:00:36 #178
    18653 crew  D.
    pi_81502423
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:36 schreef Joene het volgende:
    Is het handig ivm punten voor de f1manager wise handig ....
    Ik ben 'm kwijt hoor
    pi_81502443
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:36 schreef Joene het volgende:
    Is het handig ivm punten voor de f1manager wise handig om even te wachten met uitslag invoeren tot het beroep is geweest of hebben de schumacher mensen gewoon pech. En krijgt hij dus p12 want dat is morgenavond de uitslag gezien het beroep niet morgen zal dienen.
    De uitslag zoals die op maandag 19 uur staat, geldt. Anders kun je wel aan de gang blijven.

    Maar we delen wel straf uit voor die strafseconden.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_81502514
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:00 schreef D. het volgende:

    [..]

    Ik ben 'm kwijt hoor
    Sorry
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
      Moderator zondag 16 mei 2010 @ 22:57:49 #181
    18653 crew  D.
    pi_81515076
    Schumi teruggezet, dus da's goed voor mijn Force India mannen
    pi_81515330
    Ik kan wel huilen met mijn Schumi, Kovalainen, Lotus en HRT Ik mag al blij zijn dat ik boven de 0 punten uit kom..
    “Being second is to be the first of the ones who lose.”
    pi_81515790
    249 punten tot nu toe, maar mogelijk dat er nog strafpunten volgen voor de uitval van Kovalainen.
    Zo te zien is de uitvalreden nu 'steering', en dat valt onder het chassis. Dat zijn geen strafpunten voor mij

    Edit: ik ben de lijst eens aan het doornemen voor de strafpunten om uit te delen: ik heb te vroeg gejuicht
    Senna viel uit met hydraulische problemen ...

    [ Bericht 40% gewijzigd door Sally op 16-05-2010 23:17:44 ]
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_81556760
    15k budget over, maar ik heb eindelijk Webber kunnen contracteren.

    Zal komende GP natuurlijk wel dikke faal worden.
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
    pi_81557989
    Zou ook webber of ms zelfs vettel kunnen doen maja dan geen knap onderdeel erbij
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_81562798
    Punten Ronde 6 FOK! Formule 1-manager

    Over twee weken wordt de Grand Prix van Turkije verreden, op zondag 30 mei wordt geracet op het circuit van Istanbul. De volgende ronde sluit op vrijdag 28 mei 23:59 uur, dus zorg dat je voor die tijd je (gewijzigde) team opgeslagen hebt!
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
      Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 mei 2010 @ 00:57:31 #187
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_82005537
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_82159356
    Puntjes ?
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
      Redactie Frontpage / Sport maandag 31 mei 2010 @ 20:09:56 #189
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_82159579
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 20:05 schreef Joene het volgende:
    Puntjes ?
    Zullen vannacht komen.

    Door een misverstand is nog niet alles ingevoerd
    Altijd onderweg naar het avontuur
      Moderator maandag 31 mei 2010 @ 20:11:28 #190
    18653 crew  D.
    pi_82159663
    Ik zie wederom alleen de kwali-punten
    pi_82159700
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef Peterselieman het volgende:

    [..]

    Zullen vannacht komen.

    Door een misverstand is nog niet alles ingevoerd
    GRMBL
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
      Redactie Frontpage / Sport maandag 31 mei 2010 @ 20:27:58 #192
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_82160595
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 20:12 schreef Joene het volgende:

    [..]

    GRMBL
    En terecht. Ondanks dat ik er vandaag nog aan gedacht had ben ik het door de drukte hier vergeten. Alles zit er nu wel in en het is wachten op de cronjob vannacht.
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_82160684
    Start die cronjob ff met de hand ?
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
      Redactie Frontpage / Sport maandag 31 mei 2010 @ 20:33:11 #194
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_82160894
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 20:29 schreef Joene het volgende:
    Start die cronjob ff met de hand ?
    Dat kunnen we niet zomaar doen, helaas.
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_82161243
    Hmmm ok dan maar GRMBL
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_82164983
    Dan maar even een sneak peak voor de uitgedeelde straffen.

    Kort lijstje, met die dubbele straffen


    Lotus Racing-chassis, hydraulica Trulli & Kovalainen: -30

    Hispania Racing Team-motor, benzinedruk Senna & benzinepomp Chandhok: -30
    Virgin Racing-motor, motor Di Grassi vervangen: -15
    ------------------------------------------------------------------------

    Ik moet er niet aan denken dat mensen zowel een Lotus-chassis als een HRT-motor hebben... Zeker niet ondenkbaar in dit stadium
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_82165332
    Ik ben tot nog toe blij met de force india shizzle motor en chassis. Hopelijk kan ik na deze race (had nog 12 miljoen staan) eindelijkf een Mercedes of misschien wel een Redbull Chassis kopen.
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_82165608
    Je bent ook wel een beetje dom als je nog het chassis van Lotus hebt nu... Alle races tot nu toe hydraulicaproblemen.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_82166181
    Tsjah , ik moet zeggen had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ik bij start race 7 nog met force india shit zou zitten.

    Echter de keuze force india chassis / force india motor was nog niet zo dramatisch. En volgens mij kan je als je eenmaal een goed chassis of motor hebt meer punten halen dan met 1 goede coureur.
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_82167957
    Voor iedereen die niet kan wachten, mijn punten calculator is nu bijgewerkt, met de voorlopige strafpunten.
    http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/

    Dit weekend zat het bijwerken van de puntjes niet bepaald mee. Door wat drukte dit weekend zag ik pas 's avonds dat het automatisch bijwerken van de puntjes had gefaald.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Hopelijk gaat volgend raceweekend alles weer op rolletjes...
    Omke's FOK! F1-manager Puntencalculator 2010
    http://rinzedijkstra.nl/f1calculator/
    pi_82172989
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Joene het volgende:
    Tsjah , ik moet zeggen had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ik bij start race 7 nog met force india shit zou zitten.

    Echter de keuze force india chassis / force india motor was nog niet zo dramatisch. En volgens mij kan je als je eenmaal een goed chassis of motor hebt meer punten halen dan met 1 goede coureur.
    Ik ben begonnen met Nico Rosberg. Goede cash cow hoor En nu heb ik Webber.

    Coureur heeft iets minder kans op strafpunten. De punten voor 1 coureur zijn wel ongeveer gelijk tegenwoordig met 2x chassis of 2x motor. Daar hebben we wel flink wat in geschoven. Moest wel, vanwege het percentage voor de waardeaanpassing.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_82177030
    HUH heb ik nou geen geld gekregen voor mn punten ?
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')